Jump to content

Trepidatii in pedala de ambreiaj


misufha
 Share

Postare recomandată

[kidding]

Pai poate ai o problema, vad ca in rest toata lumea simte bataile alea :)

[/kidding]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am fost la inceput speriat cand am constatat acea bataie in ambreiaj, dar am verificat multe alte Golf-uri si e la fel. Am masina din semnatura de anul trecut si am facut in jur de 25.000km si e la fel, nu s-a accentuat. Stai linistit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu face nici cum, merge pedala ca unsa, nu bate, nu vibreaza nici la cald nici la rece nici la ralanti nici in turatie, deci nu cred ca este universala problema.

O fi de la metabond :D

Esti sigur ca nu bate nitel daca apesi 1-2 cm ambreiajul? Eu nu stiu nici un Golf TDI la care sa nu se simta mici batai in pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
nelutu_s@yahoo.com
Salutare!!! Eu am un golf 4 1.9 tdi 90 cp.Mie pe langa vibratul pedalei de ambreiaj(cand apas pedala 2 cm) se aude si un sunet ciudat care face cam tare. Asta se intampla si cand apas repede pedala. Ce poate fi? Poate sa-mi rsp cineva??? Multumesc!!!

Aaaa si am si pedala foarte grea...chiar foarte grea...

Referitor la zgomutul pe care il face ambreiajul cand il tii calcat. Am patit si eu aceasi chestie la inceput se auzea mai putin si cu trecerea timpului 1 an si ceva a inceput sa se auda tot mai tare. Zgomotul se auzea doar la relanti cand eram cu ambreiajul calcat la jumatatea cursei, se auzea ca un zdranganit, ambreiajul nu avea batai. Am fost la mai multi mecanici sa asculte , inclusiv la reprezentanta si toti au avut "pareri":reprezentanta mi-a zis ca e volant apoi mai multi mecanici mi-a zis ca e rulmentul de presiune, ca ala "zdrancane" asa cand e uzat. Am schimbat rulmentul de presiune, la sfatul mecanicului am schimbat si discul de ambreiaj si surpriza dupa ce am pus cutia la loc tot facea zgomotul respectiv.

Zgomotul care il facea ambreiajul cand era la jumatatea curesi era provocat de sincronul de la viteza a 5 -a care trebuia schimbat, acesta avea un joc, treaba ptr care nici macar nu trebuia data cutia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor eu am benzina si simt aceste batai!! dar numai la cald si nu mereu! am crezut ca imi patineza ambreiajul dar el merge normal trage , scartaie nu se tureaza aiurea intra in viteze bine deci nu cred sa fie stricat!! sau uzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam nasol, rulmentul de presiune poate sa se fi dus. Auzi si ceva huruit ? Fii mai explicit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Uf! Ce bine ca exista vwforum ! :(

Eram la 60km de Bucuresti cand si cand am plecat spre casa am inceput sa simt acele batai in ambreiaj.Intr-o ora de mers pana am ajuns sa citesc acest thread care stiam ca exista si pe care l-am ratat cu cititul, cred ca am imbatranit 5 ani. Deja ma gandeam la rulment, disc, placa de presiune, manopera...

Acum m-am linistit complet. Voi mai verifica si maine la intalnire sa fiu ferm convins.

@Ingineru :( pentru ideea de a posta.

Inca o data scuze de :)

Modificat de KLAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salutare tuturorLa masina mea am observat, de cand am luat-o, o trepidatie a pedalei de ambreiaj. inainte am avut o masina pe benzina, nu simteam niciun tremurat la pedala,si observand asta, am spus tipului de la service atunci cand am dus-o pentru o revizie. el mi-a zis ca e in limite normale pentru un diesel, dar,sincer sa fiu, nu stiu daca avea chef sa se ocupe de problema asta...service-ul nu e din grupul VWca sa fiu mai exact si sa incerc a va o oferi mai multe detalii necesare pentru a va exprima parerea, afirm ca pedala are o vibratie cam de la jumatatea pedalei in sus,si parca simt mersul motorului atunci cand o ating..ma cam deranjeaza, avand in vedere ca, zi de zi, stau in aglomeratia din bucuresti si vreau sa va intreb daca si voi, cei cu diesel, aveti aceeasi "problema". Va multumesc.

Daca se considera eronata postarea aici si nu la TDI forum, cu scuzele de rigoare , va rog sa il mutati acolo. intentia mea este de a cere o parere pertinenta posesorilor de golf 4 diesel.

Modificat de hbogdan
Editat quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca simti doar o usoara trepidatie la relanti, asa e la tdi :icon_thumright:

aceeasi dilema am avut si eu la trecerea de la benzina la tdi. si masina era noua.

parerea mea e sa stai linistit!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la Bora nu tremura deloc, Nu tremura nici cand o apasa nici cand este sus.

Posibil ca tremuratul sa fie dintr-un dezechilibru al volantei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc sa nu ai o trepidatie usoara! Toate diesel-urile au acea trepidatie usoara.

Modificat de hbogdan
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Golf-ul meu TDI din 2003 am alta problema: Dupa ce motorul se incalzeste atunci cand vreau sa plec de pe loc daca nu turez motorul tare, masina are niste vibratii ca ca si cum nu ar avea destula putere. Ca sa descriu mai bine: exact simptomul soferului incepator care nu tureaza motorul suficient cand pleaca de pe loc. Totusi am permis de 15 ani :-). La aceeasi turatie cand motorul este rece nu este nici o problema. Ce credeti este motorul sau vreo problema la ambreiaj ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o asemenea problema, in sensul ca la apasarea pedalei de ambreiaj, incepe sa se auda un cloncanit, sunet sesizabil in interiorul masinii. Din ce am citit mai sus, cred eu ca am gasit o posibila cauza, si anume, volant sau rulment de presiune. Vreau sa stiu, daca este vorba de volant, necesita cumva schimbare urgenta ? Ce presupune o taraganare a inlocuirii acesteia ?!

Am observat de asemenea ca ar putea fi vorba de sincronul de la treapa a 5 a dupa cum sustinea cineva mai sus. A doua intrebare, daca e vorba de acest sincron, ce trebuie verificat ? In sensul ca, ce trebuie desfacut pentru a da de acest sincron ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul de presiune face asa !

volantul trancaneste mereu cand e rupt complet !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si la tdi-ul meu se simte o bataie destul de puternica in pedala de ambreiaj, in functie de turatia motorului,ritmul batai creste sau scade. Citeodata se mai simt si smucituri, daca nu turez motoru. Cred ca e volant, desi motorul nu trepideaza defel la relanti. Oare daca e volant pe duca, pot sa pun una monomasa, pt ca e mai ieftina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca se poate pune si volant fixa ! Nu stiu cum se comporta insa...trebuie intrebat de cineva care foloseste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a aparut o trepidatie la pedala de ambreiaj si am fost cu masina la Tess iar mecanicul de acolo mi-a zis ca pot sa incep sa pun bani deoparte pentru o volant noua :rolleyes: dar ca mai pot merge cu ea linistit vreo 20k. A mai spus ca in momentul cand se duce de tot incepe sa arunce vaselina de la arcuri afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un pocnet cand las pedala de la ambreiaj, sa fie rulmentul de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credca 2 piese sint duse; rulment si placa. Ce ziceti, merge kit ambreiaj cu volant monomasa pe ALH? A mai folosit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu cam aceleasi probleme. Am motor pe benzina de 105 CP. La relanti imi tremura pedala si scoate un scartait. De ceva timp cand dau sa plec in prima viteza are o scapare, dar se intampla foarte rar. de asemenea imi intra cam greu in viteza 1. Un mecanic mi-a zis ca am probleme la ambreiaj, se aude si un troncanit cand o apas usor, nu pana la fund.

Scap de aceste probleme cu un nou kit de ambreiaj? Cam cat costa un kit si cam cat are fi manopera? Masina e un golf 4 din 2001.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune are ca element activ(de lucru),o diafragma dintr-un otel de arcuri(deci elastica).

Aceasta lucreaza pe principiul compimarii si destinderii comandate de subansamblul pedalei de amreiaj.

Acea diafragma de mai sus(poreclita si soare),este foarte greu sa fie perfect centrata,sau sa fie perfect uniforma distributia tensiunilor elastice.

Asta din doua cauze:1 material neuniform in compozitia diafragmei si 2 strangerea neuniforma a placii de presiune pe volant(nu se respecta exact acelasi cuplu de strangere la fiecare surub)ce are iarasi ca efect inducerea de tensiuni neuniforme.

Drept pt. care la atingerea placii cu rulmentul(acea usoara apasare pe pedala),se simt,descentrarea placii in primul rand si abia apoi mai estompat vibratiile motorului.

Asta nu este neaparat un defect daca ambreiajul este reglat corect(1mm sau 2mm joc intre rulment si placa).Trepidatiile sunt preluate de diafragma in cauza,odata cu debreierea completa.

Deci ca o concluzie sunt si ambreiaje care nu trepideaza deloc la atingerea pedalei,dar sunt cam rare.

Sper ca am facut putina lumina,daca nu astept,intrebari.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca la mine acele trepidati le simt de la placa de presiune. Ma gindeam eu ca nu poate fii volant. Am auzit zgomotele ce le scoate un tdi cu volant dusa si nu seamana cu al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Gorillaz_Doktor

Masina din semnatura, bataie prezenta (ne cunoastem de 2 ani, si e la fel ca'n prima zi: sprintara si tacnitoare daca apas pedala 1 cm. daca apas mai departe, incepe sa se simta vibratia motorului si "dansa" dispare). Am facut un "full scan" la PBN (in 2006 cand am luat masina), i-am zis de bataie, si m-a linistit "asa face ele".

Acu' de ce intervin: intr-a 5-a, merg io ca omu', 3000 ture, 140'. Daca ridic piciorul de pe acceleratie, bataia aia de la relanti din pedala o simt in maneta schimbatorului. Daca apas iar acceleratia, dispare. Am testat in toate celelalte trepte si e sfioasa, nu vrea sa se arate. Se pare ca are o afinitate pentru treapta a 5-a.

Ceva consideratii pe marginea cazului ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si suportii cutiei de viteze, nu sunt sigur, dar exista posibilitatea ca ei sa fie cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!