Jump to content

Zgomot la viraj


vw bora
 Share

Postare recomandată

Am gasit pe fag la 198 lei. Maine il montez si sa vedem daca mai joaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • theoane

    10

  • lupo_bv

    8

  • vali zak

    8

  • alexanderdj

    8

Va salut baieti. Am si eu o problema de cateva zile la masina mea un golf 4 1.9 tdi AJM.Cand dau sa virez rotile stanga/dreapta se aude o huruiala si o mica vibratie in volan, aceeasi problema apare si in mers la viteza redusa cand dau sa fac o curba la fel se aude o huruiala.Astept parerea voastra despre ce poate fi vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!


am facut astazi geometria volanul se duce egal stanga/dreapta / o tura jumate ,dar in viraj dreapta cand iau maxim se aude un tronc ca si cum ai bate 2 fiare intre ele /se auzea si inainte sa fa geometria


cei de la sirvice mi-au zis ca s-ar putea sa fie planetara dinspre cutie sa scape cand iau viraj 


toata planetara dreapta  teava are un pic de joc. dar daca accelerez in viraj nu boncane dar daca ar fi planetara dinspre cutie nu trebuie sa faca urat mai ales in viraj maxim si accelerata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema  ,  cand plec de pe loc  si virez  aproape  la maxim stanga sau dreapta  deci  sant deja in mers in prima treapta  se aude un zgomot  cum ar fi o pocnitura , cateodata se aude mai tare  cateodata mai incet ,  se mai aude si cand mai iau cate o  groapa  dar nu tot timpul ,   si cand sant in mers  nu cu viteza mare  si fac stanga sau dreapta   se aude  , deci se aude  cand  masina este sub forza  , deci nu in linie dreapta , numai cand virez volanul si cand sant in miscare , menzionez ca am aceasta problema de acum 2 ani  cand am avut un accident  nu grav , in autostraza   se lucra  si am lovit cu partea stanga   destul de puternic impactul , mi s-a facut o galca in cauciuc si mi s-a crapat buza jantei  de aluminiu , a fost o lovitura destul de puternica de am crezut ca s-a rupt bratul  dar spre norocul meu am putut continua drumul , dupa acest accident nu am notat  nimic  dar la cateva luni  am  notat aceasta  problema  ci troncanitul la viraj  ,   am schimbat amortizatoare , rulment partea stanga  , pivoti , bielete si nimic ,   ar putea sa fie  cumva  ceva la o planetara ?  a mai avut cineva asa problema  ?  de cateva ori am fost si la mecanic dar cand am fost  nu a facut in acel moment ,    mecanicul spune ca tre sa auda  sa spuna   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM REZOLVATO

PROBLEMA cu 1 boncanit in viraj era de la planetra dinspre cutie era uzata si cand se intindea scapa 

Cum se verifica daca boncanitul este de acolo:

 

1:Se slabeste piulitele de pe fuzeta de la amortizor si de la pivot si se modifica inclinatia roti spre interior maxim ca la masiniile sport 

2:Se strang piulitele si se face un test cu roata intr-o parte,atunci cand roata este bagata in interior arborele planetar nu se mai lungeste ca si cum ar fi roata pozitionata paralel cu pamantul.

3:Daca nu mai pocneste este de la planetara cap sau cutie.

 

PIvotul se desface si se impinge maxim brat.

Modificat de payzonee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acum cateva zile, in timp ce ma intorceam din concediu catre casa, am sesizat, la masina din semnatura, un zgomot, mai precis un huruit foarte asemanator cu cel produs de o roata atunci cand treci cu ea, peste dungile de atentionare de pe autostrada, insa nu asa de puternic.

Zgomotul apare numai in mers, dupa viteza de cca. 40 km/h si ceea ce este important, numai la viraj dreapta. In linie dreapta sau la viraj stanga nu se aude nimic, insa cum imping cat de putin de volan catre dreapta, zgomotul apare si se mentine la aceeasi intensitate pana cand volanul revine la mersul in linie dreapta. Nu conteaza daca virajul este mai larg sau mai strans, zgomotul este constant cata vreme masina se afla in viraj dreapta.

De asemenea, zgomotul este prezent si in accelerare si cu cutia de viteze pe liber si chiar in frana de motor, indiferent cati consumatori electrici sunt cuplati, ba este prezent si cu climatronicul pornit si cu el oprit.

Pe loc, sau la viteze mici, pana in cca. 40 km/h, zgomotul nu se manifesta deloc.

Nu am lovit nimic cu vreo roata, nu am dat in vreo groapa, doar in timp ce rulam pe autostrada, mi-am dat seama de prezenta acestui zgomot, ba chiar la inceput am crezut ca am calcat o dunga de atentionare, ceva mai tarziu constientizand faptul ca zgomotul provenea de la autoturism.

Va rog pe voi colegii care ati avut o astfel de problema sa-mi indicati cum ati rezolvat-o si ce piese au fost defecte la voi.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că rulmentul de la roată este pe ducă, aş zice că ăla de pe dreapta, dar nu bag mâna în foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Din octombrie 2013 sunt mandrul posesor al unui Golf 4 1.9 AXR. De cand l-am luat avea 212000km si un zgomot la viraje bruste pe partea stanga( bataie in podea). Am presupus ca e un pivot sau flansa si nu i-am dat importanta.

De atunci:

- 214k km: pivoti, flanse+rulment , burduf planetara, bucse brate, placute frana spate;

- 218k km: suporti motor + suport cutie;

Suportul de sub motor nu era intr-o stare prea buna. Zgomotul a incetat o saptamana dupa care la o parcare laterala a "bubuit" ceva metalic sub masina iar zgomotul a revenit. 

- 219k km: bielete antiruliu, bielete directie, capete de bara;

- 220k km: amortizoare fata, discuri + placute fata;

 

Amortizorul stanga era "mort", spargand prinderea rulmentului de la flansa. S-a adaptat prinderea cu o saiba sa poata prinda amortizorul pana la schimbarea "suportului". S-au schimbat piese (unele trebuiau schimbate, altele..) dar zgomotul a ramas. Mecanicul mi-a zis ca a ramas caseta de directie, altceva "n-are ce sa fie". As prefera sa scap de alte variante pana sa schimb caseta de directie.

Daca misc de volan stanga/ dreapta cu motorul oprit se aude un mic zgomot, probabil axul volanului. Cu motorul pornit pe loc, oricat as trage de volan nu apare zgomotul.

Modificat de vitan.alx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din aceasi categorie... directie... am si eu probleme cu coloana volan; initial am crezut ca e caseta de directie, am mers la mecanic am verificat toata directia (pivoti, bucse, bielete , caseta), nu se misca nimic. Cu toate astea, in linie dreapta am un usor joc in volan, asemanator celui de roti dezechilibrate (ah, anticipat am verificat/echilibrat cauciucuri/jante), la mers pe drum denivelat am o usoara senzatie de rupere a continuitatii directiei intre volan si roti, iar cu masina stand pe loc daca trag de volan brusc stanga dreapta se aude un mic zgomot.

Concluzia: coloana de volan obosita.

Masina este tot un Golf 4, 1.9 TDi 2006; pret reprezentanta 1800 lei; pret schrott 150 lei.

Ati mai avut careva o problema asemanatoare ?

Ce recomandari aveti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu a mai trecut prin situatia asta ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de la postul 206, s-a rezolvat prin inlocuirea ambilor rulmenti de pe fata. Amândoi faceau zgomot in rulare, zgomot ce putea auzi foarte bine si la rotirea rotilor fata cu mâna, cu masina suspendata pe elevator, insa unul dintre ei, nu mai stiu care anume, facea chiar un zgomot puternic.

Acum masina mi se pare foarte silentioasa, probabil ca zgomotul era prezent de ceva vreme, insa nu asa de pronuntat si cred ca incet incet m-am obisnuit cu el, fara sa-mi dau seama ca nu este in regula.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Acum 2 zile am observat ca am niste zgomote in viraje la stanga.

Cel mai pronuntat, de fapt numai in aceste cazuri, le am cand virez in giratorii, sau in curbe mai stranse prin sate, in intersectii incepand de la vreo 20-30km/h. In parcari, la viteze mici, nu e nici o problema.

 

Cand incep sa iau de volan stanga, aud un troncanit, apoi pe masura ce tin volanul cat sunt in curba, se aude un scartait, ca si cum ar da sa se rupa ceva, sau ca si cum ar fi doua fiare frecandu-se unul de altul

 

Sa fie planetara? Bieletele de directie? Altceva pe la directie?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Flanse amortizoare si strange carul de fata. Are tendinta sa se elibereze putin. De asemenea verifica pozitia arcurilor pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, dupoa aproape 1 an jumatre de stres si dureri de cap ( cert e ca nu am stat de masina si nu am fost cu ea in service specializat ci la mecanicul personal), ieri am fost sa  schimb uleiul la al meu golf mk4. Mecanicul ma intreaba: Mai huruie? Ii raspund: da, ca n-am mai folosit-o de vreo luna si nu am umblat la ea. Imi schimba uleiul si intra sub masina. vede la evacuarea din motor cateva suruburi de imbus slabe si le strage si apoi imi zice: Dai o tura si vezi daca mai face. Merg cu ea, ghinion. Masina mea huruia ca pana atunci la viraj stanga si pe drum drept cateodata. deja ma afectase psihic acest huruit. ma gandeam ca nu o scap de el niciodata. Urma sa imi schimb tamponul la cutie deoarece credeam ca e de acolo. In fine...ma intorc la mecanic ii zic ca tot face si dau sa plec, moment in care ma cheama. Bag-o la loc pe rampa. Pun masina pe rampa el sub masina si atunci incepe omul sa dea cu pumnul in toba si ghiciti ce. Acelasi zdraganit fier pe fier pe care il auzeam in mers. l-am recunoscut instant. Zic asta e. Si ma cheama sub masina. Aici va explic ce avea masina mea de huruia si e posibil sa aveti si voi. Toba sub punte se tine sudata in 2 urechi metalice. intre toba si urechi exista un spatiu mic care permite tobei sa nu atinga de urechi, iar chiar daca atinge sunt cauciucuri acolo si nu se aude. la mine toba era lipita efectiv de urechea aia, dar de la joc macinase cauciucul si la viraj cand masina se inclina batea fier pe fier si huria... CHiar daca eram in a 2-a chiar daca mergeam cu 150, ea huruia. A luat mecanil un levier, si a departat usor si cu grija toba de urechea aia. Am dar iar o tura si ghiciti ce. Nu s-a mai auzit n imic.Doar sunetul frumos al motorului. Verificati asta inainte sa va apucati sa schimbati aiurea piese deoarece e vorba de bani in joc, banii vostri. Sper sa fiu de ajutor. Numai bine. Astept feedback daca ati rezolvat sau nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare am si eu daca s-a mai confruntat cineva sau are idee despre asta : de o perioada daca merg fara radio pornit pe liniste, in viraje gen giratorii sau curbe mai stranse daca ridic piciorul de pe acceleratie in momentul cand accelerez din nou in curba se aude un "trosc" ca o trosnitura de plastic doar in momnetul cand o "calc", am observat la viteze mici, dar doar o data se aude nu constant; daca o tin pedala constant, adica nu accelerez sau decelerez nu se aude nimic .

Am fost la dealer a testat-o, mai aveam pe langa si un zgomot grav la viteza mai mare care mi-a spus ca este de la un rulment pe care l-am si schimbat, dar alte probleme a spus ca ei nu vad . A testat-o un mecanic el a spus ca in afara de rulment nu aude nimic . 

Ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se misca si schimbatorul cand accelerezi (adica face o cursa de 1-2 cm fata spate in functie de acceleratie/frana motor)? S-a uitat cineva la suportii motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca nimic, de ex daca ma invart in giratoriu reduc (iau piciorul de pe acceleratie) si accelerez face un trosc mic si atat, cand intra in sarcina nu se mai aude nimic, daca fac din nou aceiasi manevra se aude la fel, dar doar la curbe si sincer doar la viteze mici am auzit . Nu am verificat suportii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare.. am si eu o problema..aud pocnituridin stanga fata.. in viraje stranse si rapide, pe denivelari, sau cand balanse masina..


Mentionez ca atunci cand desfac surubul de la bieleta antiruliu.. nu se aude nimic,,


bucsele bara stabilizatoare sunt ok, schimbate recent.iar bieletele sunt in regula


o idee ce ar putea fi??


Modificat de bogzy888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ai identificat de une era sunetul respectiv? si eu ma confrunt acum cu acest sunet stresant si nu depistez de unde e. peste tot pe unde am fost mi s-a spus ca trebuie sa schimb rulmentii + flanse, le-am schimbat dar sunetul persista.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.Am si eu o problema cu un golf 4 azd si anume atinci cand virez stanga si accelerez se aude un huruit in partea dreapta, am schimbat capul de planetara si stanga si dreapta (nu am facut geometria dupa schimbul capetelor, am citit intr-un post ca este necesar, mai ales ca daca iau mana de pe volan se duce dreapta foarte putin), pe viraj dreapta sau in giratoriu oricat as forta nu se aude nimic, poate fi rulmentul? Desi in linie dreapta nu se aude nimic, sau o bucse ceva, desi am facut o constatare inainte de a schimba capul de planetara si toate bucsele ar fi ok sau ceva pe la caseta de directie? Daca stiti care poate fi cauza astept rasp voastre.

Salutare.Am si eu o problema cu un golf 4 azd si anume atinci cand virez stanga si accelerez se aude un huruit in partea dreapta, am schimbat capul de planetara si stanga si dreapta (nu am facut geometria dupa schimbul capetelor, am citit intr-un post ca este necesar, mai ales ca daca iau mana de pe volan se duce dreapta foarte putin), pe viraj dreapta sau in giratoriu oricat as forta nu se aude nimic, poate fi rulmentul? Desi in linie dreapta nu se aude nimic, sau o bucse ceva, desi am facut o constatare inainte de a schimba capul de planetara si toate bucsele ar fi ok sau ceva pe la caseta de directie? Daca stiti care poate fi cauza astept rasp voastre.

Salutare.Am si eu o problema cu un golf 4 azd si anume atinci cand virez stanga si accelerez se aude un huruit in partea dreapta, am schimbat capul de planetara si stanga si dreapta (nu am facut geometria dupa schimbul capetelor, am citit intr-un post ca este necesar, mai ales ca daca iau mana de pe volan se duce dreapta foarte putin), pe viraj dreapta sau in giratoriu oricat as forta nu se aude nimic, poate fi rulmentul? Desi in linie dreapta nu se aude nimic, sau o bucse ceva, desi am facut o constatare inainte de a schimba capul de planetara si toate bucsele ar fi ok sau ceva pe la caseta de directie? Daca stiti care poate fi cauza astept rasp voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu in clubul zgomotelor la viraj .In mare parte are acelesi simtome descrise in postul 208 de colegul nostru .

Am schimbat aproape tot ce inseamna legatura elastica a masinii ( bucse, pivoti , amortizoare , flanse , etc )

Acel bocanit parca se aude in podea , iar persistenta lui mai accentuata este in viraj stanga pe drum cu ceva denivelari )

M-am gandit la planetare dar in afara de un  mic joc pe partea dreapta ( partea de la roata ) nu sunt nici astea afectate .

E o dilema cu care ma confrunt de aproximativ 3 luni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude in podea,s-ar putea sa fie bucsele de la bara stabilizatoare. Sa nu fie alta dimensiune....sau bucatile alea din fier care le tin de caroserie sa fie deformate...L-ai schimbat si pe alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa nu fie caseta de directie, ai verificat jocul din cremaliera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele de la bieleta antiruliu au fost schimbate ( lemforder ) , nu au cum sa fie mai mari ptr ca nu exista dimensiuni mai mari dacat am eu la masina , daca nu ma insel 23.Au fost achizitionate dupa cod si masuratoarea barei stabilizatoare .Caseta de directie este ultima de verificat , este si cea mai costisitoare de fapt ,si cel mai greu de verificat .Mai am o suspiciune si la coloana volanului dar mai greu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt verdict dat de un mecanic ar fi capul planerarei din partea cutiei !

Cum se manifesta in mod normal o planetara uzata in acea parte .La roata stiu ca bate ( mai ales la viraje ) dar cea de la cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!