Jump to content

Zgomot la viraj


vw bora
 Share

Postare recomandată

Am zis intinzator pentru ca m-am referit la uzura lui, stii cum e vorba aia "inceputul sfarsitului" :D :wub: Asa incepe misti de volan pe loc auzi un huruit, urmeza sa auzi huruitul imediat dupa ce cuplezi AC-ul si tot asa pana la schimbarea piesei :blah:

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • theoane

    10

  • lupo_bv

    8

  • vali zak

    8

  • alexanderdj

    8

Buna,

Am un VW Bora si la viraj usor la stanga aud un carait. Mentionez, ca acest carait il aud doar la primul viraj la stanga (in mers 20-30 km/h) dupa ce pornesc masina, iar dupa, nu revine. El s-ar auzi din partea central-stanga, sub capota, cred. Stie cineva despre ce ar putea fi vorba?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna,

Am un golf IV din 2003. Azi dimineata am auzit o pocnitura destul de puternica la viraj(stanga sau dreapta).Pocnitura se repeta de fiecare data la viraj stanga/dreapta indiferent daca masina sta pe loc sau e in miscare. Pocnitura apare cam cu jumatate de volan inainte de pucntul maxim. Pocnitura e destul de puternica si se aude ca ceva ce agata( ca un arc ce agata si scapa). Imi puteti spune ce ar putea fi, sau daca ati avut experiente similare?

Multumesc,

Bogdan

Modificat de Bubusan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba flanshele cu rulmenti de la amortizoare,costa 160 lei ambele(setul,rulmenti si flanshe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau Sachs la 90 de lei(atat am dat eu cu putin timp in urma).Sa nu fie totusi si din vreo planetara(daca nu iti poti da seama de zgomot,daca se aude sus in capul telescopului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

Nu am reusit sa ajung cu masina la un service, deoarece sunt plecat din tara. Ma gandeam sa astept pana ma intorc in tara, dar intre timp am mai sesizat un lucru. Masina e putin lasata pe partea stanga fata, comparativ cu dreapta fata. M-am hotarat sa merg la un service dar as vrea sa stiu totusi la ce pot sa ma astept. Imi puteti spune ce ar putea fi, in cazul in care se aude un zgomot ca ceva ce agata (postul descris anterior) si masina e putin lasata pe partea stanga fata?

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de inaltime=>arc rupt

pocnitura=articulatie...poate capat planetare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

@zebrocksky: ai avut dreptate.

Arcul pe partea stanga fata e rupt, aproximativ o spira din partea de sus. Pocnitura apare deoarece, spirala rupta inca se gaseste prinsa de ax, iar atunci cand virez scapa si se aude ca un arc. Am fost la un service si mi-au spus ca m-ar costa 357euro, cele 2 arcuri plus manopera. Din pacate, nu am avut destui bani pregatiti si a trebuit sa plec. Puteti sa imi spuneti un pret aproximativ pentru cele 2 arcuri si manopera? Ar trebui sa mai verific ceva la masina, la procedura asta?

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera e exact ca la inlocuitrea telescoapelor....120 pt ambele roti(pret din ianuarie 2011)

arcuri...cauta pe forum/dezmembrari/second(sa ai grija la codul culorilor)....

total=MAXIM 5 milioane.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De vreo 10 zile golful meu are urmatoarele simptome: in mers, cand virez usor dreapta si NUMAI pe durata cat rotesc de volan (cat timp volanul se deplaseaza spre dreapta) se aud 1-4 pocnituri succesive din zona dreapta-fata. Uneori se mai aud pocniturile respective si pe drum drept si perfect asfaltat, tot in mers, dar numai cand misc foarte putin volanul.

Pocnitura seamana cu trosnitul de oase. Daca e muzica pornita la un volum normal, zgomotele se disting foarte greu.

Pocniturile se simt foarte putin si in volan.

Ma puteti ajuta cu un diagnostic pe baza acestei descrieri?

tlc, aruncă un ochean aici:

:)

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut! am si eu o problema la golf 4 :scoate un sunet foarte ciudat atunci cand virez (stanga/dreapta) si cand sunt pe loc si incerc sa virez volanul se misca foarte greu (parca as trage de volanul de la un tractor :D ) si in trepte ...oare sa fie de la pompa servo ? daca da cam cat ar ajunge sa o schimb pls help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,cu toate ca nu sunt in ramura specifica masinei mele,cu scuzele de rigoare va adresez si voua o intrebare poate imi puteti da o ideie ajutatoare despre cum asi putea rezolva problema la masina mea. am un fel de zgomot ca o frecare de cauciucuri(cauciuc pe cauciuc) atunci cand virez stanga STAND PE LOC,se auzea si in viraj la dreapta inainte si nu se auzea cand faceam stanga,dar acum s-a inversat pe stanga doar si e cam stresant zgomotul. mi s-a zis de pompa de servo, ca de la ia ar provenii dar nu prea cred,imi pare zgomotul ca ar fi mai degraba o bucsa ceva care freaca. astept parerile voastre,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inainte de pompa servo, zi-mi dimensiunile rotilor fata, daca ai distantiere sau nu, daca s-a umblat la surubul de la caseta ( cel de reglaj ) . Iti revine volanul la pozitia 0 dupa o curba,viraj in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intinzatorul curelei de accesorii,sa nu iti patineze cureaua,verifica lichidul din vasul pt servo sa fie curat(nu negru) si de asemenea sa fie la nivel(se face verificarea cu motorul cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu doua probleme din pacate:

1. Saptamana trecuta am schimbat bucsele de la brat(cele in forma de rulment), iar dupa aceasta operatiune cand virez stanga sau dreapta cam 3 sferturi din cursa volanului, si sunt in miscare, volanul isi face cursa singur pana la capat, deci practic trebuie sa tin de volan sa nu vireze la maxim. Poate sa imi spuna cineva care este cauza?

2. cand virez dreapta se aude un huruit pe partea stanga fata, in prima instanta am crezut ca e rulmentul insa: acest huruit se aude doar cand accelerez. De asemenea, daca am volanul virat la dreapta si merg cu spatele nu se aude niciun huruit. Ma gandesc sa nu fie capul de la planetara , dar am inteles ca acesta se aude mai degraba ca niste lovituri si nu ca un huruit constant. A mai patit cineva asa ceva ? Care ar fi rezolvarea ? Multumesc anticipat.

Masina este o bora 1.6 AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa te duci sa faci geometria rotilor. De aici cred ca este si miscarea involuntara a volanului si zgomotul din curbe cand accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor,

am un Bora din 2002 si am observat ca atunci cand invart mult de volan pe loc, cu motorul pornit (sa parchez, de ex.), se aude un sir de mai multe pocnete destul de rapide (gen bataie de toba). Volanul se invarte normal, nu tremura, nu nimic. Aveti idee ce ar putea fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o problema de mai bine de 1 an de zile si anume un pocnet la viraj.

Am fost la diferiti mecanici, la reprezentanta....verdict, articulatii perfecte.

Zgomotul se manifesta numai cand parchez masina facand manevre fata-spate. In general cand ies din parcare si dau cu spatele si virez dreapta maxim si in fata stanga maxim si plec. In acest moment cand plec inainte se aude un poc, trosc.

Daca plec direct fara aceste manevre, cand pot, si virez stanga se aude un poc, ca si cum ceva nu ar fi bine fixat sau joaca.

Toate aceste zgomote se aud pe partea dreapta fata in dreptul rotii.

Mentionez ca am acest zgomot de mai bine de 1 an de zile.

Inainte de a avea zgomotul acesta au fost schimbate discurile si placutele pe fata (ate power disc + placute ate). La ceva luni dupa inceput sa se auda acest zgomot si de atunci a inceput distractia. Nu cred ca ar avea vreo legatura schimbul de placute cu acest zgomot desi cred ca ar fi o coincidenta. Am schimbat o bieleta de directie pe stanga si un rulment pe dreapta, o perioada o luna nu s-a mai auzit nimic. Apoi a inceput usor si acum se aude mai tot timpul.

Am schimbat asa:

- flanse amortizoare + rulmenti (lemforder).

Zgomotul a persistat.

- bucse bascula ambele , si cea mica (cele mari sunt cele pline de cupra ) ca si producator sunt lemforder

Zgomotul nu a disparut desi cateva zile a fost liniste

-bielete antiruliu (ambele lemforder) si bucse bara stabilizatoare (oem) .....zgomotul nu a disparut

Anul acesta am schimbat iar flansele de la amortiozare (am pus oem) deoarece cele lemforder s-au fisurat datorita montajului prost (manopera efectuata la service Autoplus) si pe langa asta am montat si inaltatoare pe fata de 10 mm.

Am scut metalic oem montat si cu scut si fara pocneste pe dreapta.

Zgomotul nu a disparut.

Verificata iar la reprezentata trenul de rulare pe fata nu au gasit nimic, au verifcat si planetarele si nu au nimic.

Pe viraj stanga maxim sau dreapta maxim cand accelerez nu se aude nimic indiferent ca este cu fata sau spatele.

VA ROG FRUMOS AJUTATIMA CA MA DISPERA.

Pe dreapta ca sa fie totul complet nou mai am de schimbat : cap planetara desi nu are joc, nu troncane, bate

: pivot si bieleta directie (bieleta + cap de bara)

: amortizor

Ce sfaturi am primit: sa verific tija amortizorului daca are joc

: ghidajele etrierului.

Daca o bieleta de directie a ajuns sa nu isi mai mentina pozitia precum in clipul de mai jos este uzata???

Eu stiu ca se schimba cand are joc in rotula aia

Va multumesc anticipat

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asa se verifica bieleta . trebuie roata sus si misti de ea stanga-dreapta. atunci iti dai seama daca are sau nu joc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asa se verifica bieleta . trebuie roata sus si misti de ea stanga-dreapta. atunci iti dai seama daca are sau nu joc .

am verificat-o prin metoda ta si nu am joc, daca o scot din fuzeta e ca in filmuletul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea...am si eu o probema ....in momentu in care trag de volan putin spre stanga se audeun huruit iarinmers se aude foarte putin.

ma poate ajuta cineva k un sfat???

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai ai probleme cu trosnitul...dar la vento este sigur de la cele doua suruburi care tin jamba......in filmulte se evde clar......eu am avut o ibiza care pateam acelasi lucru, acum am un pasat din 96 si are acelasi princiupiu.......jamba este prinsa cu doua suruburi, trebuie slabite si echilibrata cumva jamba dupa care se strang suruburile si nu o sa mai pocneasca. S-a umblat la ele si acum tin intensiune jamba, vezi ca de obicei pocneste cand este orientata jamba spre interiorul masinii....adica surubul de sus( din cele doua) este strans spre interior iar jamba spre exterior....gaurile respective in care vin cele doua suruburi sunt mai largi decat surubul....In concluzie vorbesc de suruburuile care tin port fuzeta de amortizor. poze mai jos

post-61370-0-93605300-1338200243_thumb.j

post-61370-0-37108300-1338200250_thumb.j

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai ai probleme cu trosnitul...dar la vento este sigur de la cele doua suruburi care tin jamba......in filmulte se evde clar......eu am avut o ibiza care pateam acelasi lucru, acum am un pasat din 96 si are acelasi princiupiu.......jamba este prinsa cu doua suruburi, trebuie slabite si echilibrata cumva jamba dupa care se strang suruburile si nu o sa mai pocneasca. S-a umblat la ele si acum tin intensiune jamba, vezi ca de obicei pocneste cand este orientata jamba spre interiorul masinii....adica surubul de sus( din cele doua) este strans spre interior iar jamba spre exterior....gaurile respective in care vin cele doua suruburi sunt mai largi decat surubul....In concluzie vorbesc de suruburuile care tin port fuzeta de amortizor. poze mai jos

la golf 4 prinderea amortizorului de fuzeta e diferita

clipimage001tx.jpg

si da....am in continuare pb.

Am schimbata sambata ghidajele de la etrier (ambele pe fata),cand am plecat dimineata din parcare a fost liniste, dar cand am parcat-o cand am ajuns la munca dupa ce dadeam cu spatele si am luat viraj dreapta si dupa vreo 4 metri a pocnit iar.

Am lasat.o vreo 3 ore, apoi am plecat iar cu multe manevre (ma blocase unul) a fost liniste.

Cand am schimbat ghidajele de la etrier pe partea stanga am gasit capul de bara ca are buduful rupt dar nu are joc de loc.

E posibil sa pocneasca de la el avand in vedere ca vasilina a inceput sa cam iasa??? eu cel putin asa cred, daca articulatia e "uscata"

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!