Jump to content

Prapad!


KRAKEN
 Share

Postare recomandată

Am reusii dupa lupte seculare, :)) de trei(3) zile, singur sa dau jos mortonu ei, cu apr. ielectroneca, si sza pun p-ala din acte, pa platina. A...pornit...fum, puf, poooc.. :) .Una peste alta, merge. Ca mortu.. :D .Lipsa compresie, puf!-crez ca are avansu' din capsula vac. nashpa...E! acum pica bomba! :D in 4 km, a curs pe jos cam aproape 1 litru da ulei! picureste, cand mere, de sub motor, dintre cilindrii, pe dreapta...Ce sa fie?Oricum, ma orientez sa pun o tava si sa recuperez.....ca asa.....Numa' sa fac identificarea aia odata!

CINE STIE- sa zica ce are blestematzia!Pliz, help! :D ps//o sa bag poze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e defect motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e defect motorul

iarna nu-i ca vara, corect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit! Se vede ca nu va pricepeti: e defectul stricat! :P Liviu poate ne zici ce motor ai pus pe masina si poate pui si poza de care vorbeai.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e ala din acte, de 2000, serie CJ. N-am av. dischete mai multe sa pun tot filmul....A! nu zisai...De dus ce e, sta si becu ros aprins.Am intrebat ca poate aflu ca e de etanseitzat vo garnitura, ceva....cand am vaz. scurgerea la ungere(...) eram in sacou, merjeam la fac.! si nu putui sa ma bag(..). Treb. doar sa ma duca pan' la identificare..Dupe...Pun instant p-ala cu ielectroneca....Asta n-are nici mau, nici fss....La ralanti precis nu merge avansu' vacumatic ca pufaie.Daca sar furtunile da pa tzeava cari duce la servofrana, pa! nu mai sta deloc, rateuri, inecat bujie, chestii...///deci, o sa bag poze.Nush ce ajuta sa vedetzi... dar oricum...e dintre cilindrii din dreapta.(partea cu demaroiu).

A! iar uitam...Un alt nene cica mi-a cazut masa pe drum si d-aia sare de pe punct aprinderea..Sa caut o sarma sa-l leg la loc ca parca atarna ceva p-acolo?asta se leaga de defectul stricat la gatuirea de curent pe cablul de la baterie...?sau...poate vede O.....a si ma ia iar tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pina la identificare nu trebuie sa-ti mearga motorul :scratch: ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta precis! :) ca n-o sa merg cu galetzi de ulei pa' acolo. ;) Da'; pana in cur te de rar n-o sa o remorchez.. :) numa pt atat... :) Pun tava de tabla sa strang uleiul, :) bag 'napoi, si iar asa pe drum...treaba e sa opresc scurgerea aia rusinoasa... :) mai zic ce se vede maine/poimaine, dupe ce me uit. :)

o poza...in dreapta gaurii de la filtru..ulei... :scratch:

post-1207-1174410960_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea mari defectele ... dar precis e de la tzeava de duce la servofrina sau ... daca ma gindesc mai bine, pentru ca ti-a cazut masa pe drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, na poze. :) L=am pus asa de parca am av. 1 presimtire..sau nesimtire? :P Ma rog...treaba, chestia, problema e ( =bine in afar' ca n=are tablile de sub dedesubt.. :P .) la pozitia 0752, in dreapta, fix in( era sa zic pix) :P zona dintre tuburile de la tije de culbutori..Deci crez ca cam s=a lovit/ mishcat/crapat pe undeva ceva...ca cur ge numa' cand merge mot.. ;) ..Azi n=avusai timp(tzeava calorifer sparta, instalatori=lucrare,curatenie) maine am cur suri si nu poci sa ma uit....poa' merge cu silicon, superglu', colier+garnitura...ceva! ;) Ca motor crapat n=are di ce...Pe la cilindru nu...altceva nu poate sa... ;) in imag. urmat. = filtrul de ulei asa tre' sa arete? merge si romanesc?A! si pe partea aia(cu filtrul) era toba+cilindrii la bujii pline de ulei pa enterior...Di ce numa pe partea aia> ca si ala cu ielectroneca tot acolo e..si baga fum. ;) ..la salon...Pareri... :P

in prima poza se vede clar udatura de care zic....

post-1207-1174497472_thumb.jpg

post-1207-1174497478_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusii dupa lupte seculare, :P de trei(3) zile, singur sa dau jos mortonu ei, cu apr. ielectroneca, si sza pun p-ala din acte, pa platina. A...pornit...fum, puf, poooc.. :P .Una peste alta, merge. Ca mortu.. :P .Lipsa compresie, puf!-crez ca are avansu' din capsula vac. nashpa...E! acum pica bomba! :P in 4 km, a curs pe jos cam aproape 1 litru da ulei! picureste, cand mere, de sub motor, dintre cilindrii, pe dreapta...Ce sa fie?Oricum, ma orientez sa pun o tava si sa recuperez.....ca asa.....Numa' sa fac identificarea aia odata!

CINE STIE- sa zica ce are blestematzia!Pliz, help! :P ps//o sa bag poze..

pot sa itzi fac cunostinta cu un tovaras de suferinta care a legat o cratita mare sub motor ca sa recupereze uleiul..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, na poze. :P L=am pus asa de parca am av. 1 presimtire..sau nesimtire? :P Ma rog...treaba, chestia, problema e ( =bine in afar' ca n=are tablile de sub dedesubt.. :P .) la pozitia 0752, in dreapta, fix in( era sa zic pix) :P zona dintre tuburile de la tije de culbutori..Deci crez ca cam s=a lovit/ mishcat/crapat pe undeva ceva...ca cur ge numa' cand merge mot.. :P ..Azi n=avusai timp(tzeava calorifer sparta, instalatori=lucrare,curatenie) maine am cur suri si nu poci sa ma uit....poa' merge cu silicon, superglu', colier+garnitura...ceva! :P Ca motor crapat n=are di ce...Pe la cilindru nu...altceva nu poate sa... :P in imag. urmat. = filtrul de ulei asa tre' sa arete? merge si romanesc?A! si pe partea aia(cu filtrul) era toba+cilindrii la bujii pline de ulei pa enterior...Di ce numa pe partea aia> ca si ala cu ielectroneca tot acolo e..si baga fum. :P ..la salon...Pareri... :P

in prima poza se vede clar udatura de care zic....

vezi ca pantalonasii sunt tinuti in loc de o sarma/siguranta, in interiorul chiulasei iar garniturile oring trebuie sa pice corect pe deschiderile din aceasta - daca nu, ai scurgeri... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa itzi fac cunostinta cu un tovaras de suferinta care a legat o cratita mare sub motor ca sa recupereze uleiul..........

Si eu faceam asha in tineretze! :))

Liviu, pune ulei vechi cat te tarashti la RAR, fa identificarea si pe urma pui motorul bun.

Vezi daca nu m-ai ascultat atunci la cumparare? In cur-sa cazi...

In alta ordine de idei: posturile tale sunt din ce in ce mai aberante, daca nu itzi revizuieshti stilul incep sa ti le shterg sistematic- asta in prima faza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sa traiti! :) . Deci....Am bagat poze cu josu' motorului da' nimeni nu zice nimik de lipsa termostatului..ala nu vine prins de...carter?Cu surube? care ies pe partea ailalalta?si daca nu mai sunt surubele, nu iese ulei? E! este sau nu este?Bine, poa' sa fie mishcate si tuburile din lokul lor.... ;) La prin cate maini a trecut... :) //Ps..1-ce e ..aberant? preciseasa pe PM...sa stiu sa nu mai fak. //2-Ce sa...Ca e cu aprindere electronica ala bunu....Ce, tu ai asa? cat e una d-aia daca vrei sa iei? :) E?la cat timp o reglez? ;) ca e fara platina!?si mot. e bun... :) Ce...mi-ai zis...io am zis doar de serii...tu ai zis de tabla....Tu ai zis serii OK, io am zis tabla-merge...imi place..Ei si ? :) mergge! inca nu zic dar mi se pare ca...nu, nu esti invidios....nu zic. inca. A! tu la cat timp il faci p-ala micu' de 1,6?clasic... ;) ...sper ca n-o sa stergi si asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sa traiti! :) . Deci....Am bagat poze cu josu' motorului da' nimeni nu zice nimik de lipsa termostatului..ala nu vine prins de...carter?Cu surube? care ies pe partea ailalalta?si daca nu mai sunt surubele, nu iese ulei? E! este sau nu este?Bine, poa' sa fie mishcate si tuburile din lokul lor.... ;) La prin cate maini a trecut... :) //Ps..1-ce e ..aberant? preciseasa pe PM...sa stiu sa nu mai fak. //2-Ce sa...Ca e cu aprindere electronica ala bunu....Ce, tu ai asa? cat e una d-aia daca vrei sa iei? :) E?la cat timp o reglez? ;) ca e fara platina!?si mot. e bun... :) Ce...mi-ai zis...io am zis doar de serii...tu ai zis de tabla....Tu ai zis serii OK, io am zis tabla-merge...imi place..Ei si ? :) mergge! inca nu zic dar mi se pare ca...nu, nu esti invidios....nu zic. inca. A! tu la cat timp il faci p-ala micu' de 1,6?clasic... ;) ...sper ca n-o sa stergi si asta..

ESTI INCOERENT!!! IA-TI MEDICAMENTELE!!! WARNING!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zau ca nu inteleg.Sunt destul de clar in exprimare..Am zis de lipsa termostatului.1 cauza...Se poate si de la tuburi.a2-a cauza. Mishul zice de avertizare la cumparare- am raspuns cu avantajele vazute de mine.mi se pare ca e mai bun mot. electronic. ce sa..?am zis prea multe?e si treaba cu medicam. adevarata..am 2 comotii cerebrale, dupa 2 lovituri crancene la cap. +alta boala, tot...la.da. Bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zau ca nu inteleg.Sunt destul de clar in exprimare..Am zis de lipsa termostatului.1 cauza...Se poate si de la tuburi.a2-a cauza. Mishul zice de avertizare la cumparare- am raspuns cu avantajele vazute de mine.mi se pare ca e mai bun mot. electronic. ce sa..?am zis prea multe?e si treaba cu medicam. adevarata..am 2 comotii cerebrale, dupa 2 lovituri crancene la cap. +alta boala, tot...la.da. Bine!

imparte-ti comunicarea in paragrafe; renunta la puncte de suspensie; structureaza-ti mesajul pe idei si nu mai sari de la una la alta - asa vei fi mai usor de urmarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha.Am inteles mr. M.. :huh: Am vaz. acum gaura de la sub. de 6 (unul din ele, ca unul s-a rupt ;) ) care tinea termostatul. Dara de ulei pare de acolo. :angry: Nu am putut porni mot. ca era masina de politie in fata, :offtopic: pazea manifestantii de la min. m-cii. Voi veni la tol de lucru ca sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e prins termostatul la motoarele astea ale tale, dar nu cred ca neamtzu' a fost atat de tamp incat sa faca gauri strapunse pana in baia de ulei.

Nu e mai simplu sa pornesti motorul si sa te bagi dedesubt sa vezi pe unde curge? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tip 1/2

314265.jpg

tip 4

201142.jpg

demontat

321481.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad prezoane, nu shuruburi. Dar e posibil ca daca un prezon e deshurubat din bloc, gaura sa ajunga pana in baie... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad prezoane, nu shuruburi. Dar e posibil ca daca un prezon e deshurubat din bloc, gaura sa ajunga pana in baie... :huh:

este sigur; nu retin acum dar parca am citit chestia asta in manualul de conversie verticala al lui Joe Cali, sa nu dea al de jos sa scoti prezoanele dupa ce suprimi sistemul original de termostat ca dupa aia motorul respira ca la traheotomie :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA! Am vazut! :lol: Este gaura de la surubul care apare in pozele lui M. la termostatul orizontal.Da! asa am. :lol: ..Akum pusai surubelu" si am pornit animalu" :D . NU mai curge!!! Am rezolvat! :P Multumici la toti!! Nu mai curge/ Nu face fum...O sa pun solutie d-aia cu teflon, sa mai creasca compresia. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: 1..Mai, NU E! tot curge...ulei. :somnmare: De data asta vezui... :lol: .Pe langa tzeava de metal de la tija de supapa. :) .Kum s-o etanshez?chiar la iesirea din carter.... :somnmare:

@2--sonda oloi are comportam. ciudat..(invers)- la ralanti se stinge, la turatie se aprinde...ce are?

@3...Am verif. traseu aer la vakuum...rakord furtun cauc. crapat. Schimbat/ nu mai da rateu turatie mica dar....parca merge mot. infundat...nu se tureaza..si mergea!Ce are?Nu s-o alimenta? debit slab?asa...deodat?skanteie e, benz. vine...bujii calde -S.

deci-care stie sa zica? :P

aci...langa termostat..

Poa' s-a intamplat cand cu prostia asta de ridicare... ;) o fi cazut..cumva..desi nu crez sa...

post-1207-1174911820_thumb.jpg

post-1207-1174912162_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am explicat mai sus: pantalonasii se etanseaza pe bloc si pe chiulasa cu oringuri si nu cu garnituri conice; de aceea se recomanda: garnituri noi (posibil pantalonasi noi); o usoara honuire a gaurilor atat pe bloc cat si pe chiulase (sa ii zicem mai degraba o curatire/netezire); sa nu lipseasca sarma aceea intortocheata care tine tuburile in chiulasa

din cate stiu, tuburile se pot pune/scoate cu chiulasele pe pozitie, ca si tachetii de altfel, nu trebuie sa le demontezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, tuburile se pot pune/scoate cu chiulasele pe pozitie, ca si tachetii de altfel, nu trebuie sa le demontezi

Bine, da' cum fak sa stiu si io? :scratch: ca io tre' sa repar...poci sa=mi zici? Plizz... :P (am fo scurt...e OK? :P )

Dar la 3= vreun raspuns cu o cauza posibila? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!