Jump to content

HELP ME!!! Aprindere Type 4


lexxus
 Share

Postare recomandată

Marea problema este ca nu mai am plasticul cu gradajul dupa care se regleaza aprinderea la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema este ca nu mai am plasticul cu gradajul dupa care se regleaza aprinderea la punct.Martice daca ai cumva plasticul de la fulie cu gradajul acela fa cumva si ajuta-ma,simt ca innebunesc ca nu pot sa-mi reglez aprinderea si din cauza aia nici carburatoarele nu le pot regla klumea.
:) In principiu plasticul ala cu gradatia nu te ajuta foarte tare.Daca vrei sa pui motorul la punct ,vezi ca pe fulia de la cureaua alternatorului ai niste gradatii una pentru PM si una ptr avans.Functie de tipul de carcasa de ventilator potzi avea sau nu o gaura cu dop la partea superioara a carcasei,prin care te uitzi la gradatii.invirtzi motorasul pina ajunge semnul pe jumatatea blocului,si bineinteles te uiti si la pipa delcoului sa vina pe semn,dupa care te potzi juca cu el cum vrei pentru pornire.cu rahatul ala de gradatie nu faci mare brinza.Daca nu crezi intreabal pe Martin cum i l_am pornit pe al lui! :12:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe fulie nu am nici o gradatie,pe fulie am doar semnul care trebuie sa fie intre gradatie 6-8 de pe plasticul acela care se vede in poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta-l te rog ca fac cu nervi daca nu stiu ca am aprinderea pusa la punct..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai draga, am si eu o intrebare:

in conditiile in care toate motoarele astea functioneaza pe acelasi principiu, de ce nu depistezi mataluta "ad labam" TDC pe cilindrul 1 respectiv timpul 1 pe compresie, si de la asta incolo iti faci toate reglajele?

chiar crezi ca bucatica aia de plastic cuprinde in ea adevarul absolut?

cel mai simplu este sa ai o surbelnita lunga, sa pipai capul pistonului ca sa identifici capul de cursa al acestuia si o bucata de furtun (cel mai bun e furtunul cu camasa - merge si orice alt furtun de cauciuc mai gros- il tai in trepte astfel incat partea interioara sa intre in gaura de bujie iar partea exterioara sa etanseze) sa depistezi suflul camerei de ardere pe timpi (iti vei da seama dupa intensitatea si durata suflului care e timpul de compresie si care e timpul de evacuare)

dupa ce identifici cu furtunul care este timpul de compresie, cu surubelnita depistezi cursa maxima superioara si in felul acesta reglezi si aprindere si ce mai vrei tu...

metoda clasica furata de la mesteri... :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:colors: Domnu Mike, ca sa vada daca pistonul unu este la compresie e mai simplu sa dea jos capacul de la chiulasa si sa invirta motorul in dreapta,dupa care sa se uite cind intra in actiune supapa de admisie de la cilindrul 1,iar cind incepe sa se ridice tine surubelnita in capul pistonului pina cind acesta ajunge sus!De aici restul este legenda.......

:12: :colors: Domnul Lexxus nu exista motor de 1700 - 2000 , care sa nu aibe semnele pe fulia din aluminiu care este montata in continuarea turbinei de racire.Daca ai sa te uiti atent la fulie ai sa vezi ca are niste spite 4 mai groase intre care sint spite[ impropriu spus spite],mai subtiri,semnele facute de constructor sint pe exteriorul fuliei pe una din spitele mai groase :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un semn pe fulie,dar gradatiele unde trebuie sa mah incadrez cu semnu de pe fulie nu il am (se vede in poza de mai sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:colors: Semnul de pe fulie trebuie sa fie pe jumatatea blocului,acolo unde se inbina carterele :12: .Odata pus in pozitia asta verifici daca pipa de la delco este pe semnul de pe marginea acestuia[a delcoului bineinteles] :lol: .In acest moment te afli pe 1, si poti folosi un bec ,sau un stroboscop,sau pur si simplu fisa centrala ca satzi reglezi aprinderea. :colors: Bafta! :33: :26: :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no aici intervine partea nasoala,eu nu pot sa vad aceste semn ptr ca mototul este pus pe un type 3 si nu am cum sa le vad din cauza fustei si nu am vedere deloc spre acele semne.ca sa vad semnele eu ar trebui sa dau jos motorul.eu am acces doar la partea de sus al motorului.asa ca tre sa scot bujia de la pistonul 1 bag surubelnitza sa vad cind ajunge pistonul sus vad cand pipa este la semn si sper sa iasa totul bine.sper ca o sa fac bine.corecta-ti'ma daca gresesc :33:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci,alternatorul meu nu mai incarca,doar cand vrea el.se poate ca din cauza asta sa-mi faca probleme aprinderea electronica si sa nu mai dea scanteie klumea si motorul sa nu mai mearga rotund din cauza asta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat. ce aprindere ai? daca nu e pus tranzistorul mare pe un radiator de ALUMINIU se incinge si nu mai merge bine. asta am patit eu, pina la urma s-a ars. Tranzistorul era pus pe o tabla de fier nu de ALUMINIU, drept pentru care nu se racea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pe radiator si o am pe masina de 3 ani si nu am avut problema,dar incarcarea merge foarte nasol,seara cu farurile aprinsese vede cu ochiu liber cand curentul pierde din intensitate(farurile slabesc,bordul la fel)iar daca opresc masina nu o mai pot porni daca am farurile aprinse.astazi fara consumatori (faruri si ce mai stiu eu ce) merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca e din releu nu din alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pur si simplu un contact slabit la tabloul de sigurante, firul principal (ala care daca nu e cuplat masina e "moarta", nu se mai aprinde nimic la bord cand pui contactul etc), dupa ce am umblat la bord cand cu conversia de bloc de lumini si am patit chestia cu "decesul", farurile merg mult mai bine, nu se sesizeaza asa de vizibil diferenta de luminozitate in cazul in care turezi motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!