Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Si ea mai roscata la culoare ca a ta, dar era si praf inauntru desi avea capacele si sunt in stare buna. Nu folosesc masina in afara drumurilor publice, dar in Bucuresti e foarte mult praf. Cel putin in zona unde merg la serviciu, in cateva zile dupa ce am spalat masina se face de zici ca nu a vazut spalatorie de un an.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie trebuie schimbata la termen , eu nu am zis nicidecum ca nu trebuie schimbata la termen.

Ce am zis eu si mai ales ce am observat e ca o curea NOUA de distributie pt TDI PD merge lejer 120k de km! Nu e sfarsitul lumii daca la 90k de km fix nu se schimba cu alta noua!

Si eu am crezut ca la 93k de mi km cat am facut eu cu vechea curea o sa fie muuuuult mai uzata si cu fisuri pe ea DAR in schimb am fost f surprins sa vad ca e aproape ca cea noua si nu exagerez deloc!!!

Am facut in cele din urma poze cu vechea curea de 93k de km care a fost pe masina mea 4 ani...nu are nici o fisura cat de mica si inca e destul de dura!

e multa lume care zice ca dupa distributia originala,se schimba cureaua la cate 60 k ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta e multa lume proasta... :lol:

Am glumit, in realitate se schimba conform specificatiilor producatorului autoturismului.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petricaspania

Buna ziua,sunt nou pe acest forum care mi se pare destul de serios;as vrea sa imi spuneti daca am probleme la centralizarea confort portii si am cumparat una de la dezmembrarii trebuie reprogramata? mentionez ca detin un vw passat 98,1.8 92 kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

... centralizarea confort portii ...

Poti sa detaliezi ce-ai vrut sa spui in citatul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la modulul confort :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petricaspania

da este modulul confort ,este stricat si as dori daca stie cineva cum pot debloca usile manual,,,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pentru cei care ati schimbat distributia acasa, cosmin sau valioglu, ati inlocuit suruburile(prezoanele) care tin rola intinzatoare si cea de ghidaj?

ca am vazut in unele kit-uri ca se dau si acele suruburi

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le ai, nu strica. Totusi, eu cred ca cele originale sunt mai tapanoase ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In setul de distributie iti vin suruburile,daca iei cureaua si role separat nu iti vin suruburile..prezoanele.De regula e bine sa fie schimbate macar la 2 distributii sau la fiecare distributie.Nu toti folosesc cheia dinamometrica pt strangerea lor(sunt unele cazuri in care nici nu se poate folosii cheia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sigur ca da.... bine punctat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 am schimbat numai piulita, care a venit cu intinzatorul. Prezonul este fixat in bloc si din cate mi-am dat seama este tratat. Nu m-am obosit sa-l scot.

La 2 l-am schimbat.

La amortizorul antivibratii nu am schimbat nimic. E prins cu trei suruburi destul de puternice fata de ce are el de facut.

post-12520-0-31126200-1334856999_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se poate scoate prezonul? Cu sistem 2 piulite puse pe el? Sau cum?

Cand vreau sa invart motorul cu inelera de 19, o sa reusesc doar asa? Nu opune prea mare rezistenta compresia? Sau, cum am auzit pe altii se scot bujiile afara? Voi cum ati facut?

Multumesc

O zi faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da, pui doua piulite pe el, dar o sa vezi ca este destul de solid pentru ce are el de facut acolo. Daca considerau ca trebuie schimbat il faceau prezon si ti-l dadeau in kit. Sau il faceau mai gros.

Nu o sa ai probleme la invartitul motorului, nu merge chiar asa de greu. In primul rand motorul va fi rece, iar compresia atunci cand nu invarti prea repede se pierde pe la fantele segmentilor sau pe la supape, sa nu crezi ca e atat de etans. In nici un caz nu e trebuie sa scoti bujiile, poti sa invarti linistit cu o inelara.

Nu sunt necesare nici calele alea pe care le vezi in poza, poti lucra linistit daca numeri si insemnezi dintii curelei si ai fuliilor cu ceva (eu am folosit pasta corectoare de exemplu).

Oricum, dupa ce termini de montat kitul nou mai numeri o data totul si rotesti cel putin doua ture motorul cu cheia inelara ca sa te asiguri ca nu ating pistoanele in supape sau ceva de genul asta.

Atentie mare la distanta de la amortizorul antivibratii. De fapt colo e toata chestia. Dupa ce rotesti motorul de doua ori si se uniformizeaza tensiunile in curea verifici din nou distanta (4 mm). Daca nu e buna, refaci reglajul. Merge sa reglezi cu un cleste de sigurante, nu iti trebuie scula aia de la vw, e destul de simplu.

Cred ca vei avea probleme la cele patru suruburi care tin fulia curelei de accesorii. Sa ai un imbus cat mai bun. Sa ai grija la desfacere. UN pic daca se desface surubul merge foarte usor imediat. Cu toate acestea, tensiunea cade pe celelalte, deci ar trebui sa le strangi la loc si sa treci sa-l slabesti pe urmatorul. Daca se strica gaura de imbus nu ezita, pune bormasina pe el. Intai cu un spiral mai mic, apoi cu unul de 5 sau chiar 6 bagat pe gaura imbusului. Se va rupe imediat capul surubului, iar restul de filet va merge cu mana o data indepartata tensiunea. Se gasesc suruburi la reprezentanta, sa nu pui alt model.

Cand termini pui VAG COM, orice model, eu am folosit 3.11 si iti va arata unghiul de avans. Sa fie intre 3 si -3. Al meu a avut 0,5 inainte si 0,0 dupa. Nu am desfacut suruburile de la fulia axei cu came, am reusit sa bag cureaua fara sa le slabesc, de fapt nu e chiar complicat.

Daca mai ai nelamuriri nu ezita sa intrebi. In definitiv e chiar destul de simplu, si nu e asa de mult de munca, mai ales la tine ca e montat transversal si nu trebuie sa dai botul masinii jos.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acele suruburi (prezoane) sunt puse in kit (spunea si GABIVVX intr-un post mai sus), dar am citit pe forum ca au fost unii care au stricat filetul in bloc acolo unde intra aceste prezoane, deci o sa ma gandesc bine daca le schimb sau nu.

Calele acelea de blocare ma gandesc sa le cumpar, ca sa stau mai linistit ca totul e ca la carte. Am si gasit pe net cu doar 37 de lei blocajul pentru arbore cotit, pentru arbore cu came si pentru amortizor vibratii. Si oricum, daca iese bine la mine, o sa il folosesc si la masina lui tata, are un g4 sdi. Si pentru urmatoarea schimbare, si urmatoarea...(masina asta va sta mult si bine la mine :) )

Cu verificatul avansului dupa ce termin lucrarea o sa vad cum pot sa ma ajute colegii din Targu Mures, ce versiune a vag-com-ului au.

Intr-adevar, nici mie nu mi se pare complicata treaba asta, mai ales ca am citit o gramada de DIY-uri, ca le si visez noaptea, dar de lucru totusi este un pic, ca trebuie sa-i dau jos si farul, bara, furtune inter-cooler, suport motor, rezervor antigel si lichid servo. La passat intr-adevar e mai mult cu datul radiatoarelor jos, dar mi se pare mai usor dupa aceea ca ai un acces foarte bun, nu te incurca nimic.

Multumesc mult pentru indicatii.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit aproape tot forumul si tot nu pricep ceva.Sunt nou pe aici si de aia as dori o informatie de la cei care ma pot ajuta :

Acu 2 ani am facut schimbul de distributie si celelalte (ulei+filtre) la reprezentanta aici la noi (ROBOT).Nu-i vorba de cat am dat.Acolo m-au asigurat

verbal citez "garanţie 90000 km daca urmatorul shimb se face la noi sau la orice alta reprezentanta".Recent am fost si la un ITP ca imi expira,iar acolo cei de la statie mi-au bagat un "distributia trebuie schimbata la 2 ani indiferent de nr. de km" acuma pe cine sa cred ? Eu am facut in tot acest timp aproximatix 17000 km.Bineinteles ca la 10000 am schimbat uleiul (mobil) iar la 15000 am facut o revizie (schimb filtre).

Daca cineva are vreo parere stau la rand si o ascult,pardon citesc.

Masina e cea din semnatura.

Multumesc pentru indicatii si doresc tuturor o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se schimba la un anumit numar de km sau la o anumita perioada de timp. Cand una dintre aceste 2 conditii a fost indeplinita se schimba distributia.

De ex daca ai facut doar 1000 de km in doi ani poti schimba numai cureaua deoarece cauciucul imbatraneste si nu mai prezinta siguranta, celelalte piese din chit trebuie verificate temeinic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costi71,la Passat ds cel mai mic interval de schimbare a distributiei este de 60.000/5 ani.De unde draq au mai scos si aia varianta de 2 ani..habar nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este sa fim dupa carte. nu scrie nici unde nici 5 ani si nici 2 sau 10. Scrie doar la nr. de Km. La ulei scrie Km si timp dar la curea nu. Doar Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ambalajul setului de distributie sau a curelei de distributie a firmelor respectabile(Continental)iti scrie negru pe alb:a se monta..(inainte de 2016..inainte de 2015..etc)si iti da un termen de 5 ani.Unde producatorul recomanda un nr de ani e ok,unde nu recomanda e valabila regula cu 5 ani..maxim 6 la km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit si multumesc tuturor care au avut amabilitatea sa-mi raspunda.

Vad ca totusi sunt cateva forumuri cu oameni RESPECTABILI si in Romania,asa ceva MAI RAR !

Tineti-o tot asa. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Recent am fost si la un ITP ca imi expira,iar acolo cei de la statie mi-au bagat un "distributia trebuie schimbata la 2 ani indiferent de nr. de km"

Cine ne baga noua piciorul in podea la testul de fum... :ceuameni:

Habarnisti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect !

Numai ca astia unde am fost eu ,sunt niste prieteni de-ai mei,eu fiind "scutit" -mai bine zis masina- de a face cunostinta cu picioarele de lemn ale unora...

care le baga si uita sa le mai scoata .... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

Cat costa un kit de distributie si ce marca? Daca cumpar de la VW RO am sanse sa fie mai original sau tot ca de la magazine de piese auto ieste. Astept lista cu preturile actuale si care sunt marcile in trend in 18.06.2012? Tot Conti ii "on the top" ?

La pompa de apa ce marca sugerati pe AVF din 06.2001 ptr passat B5.5?

Pret + manopera = ?

Merci

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Cat costa un kit de distributie si ce marca? Daca cumpar de la VW RO am sanse sa fie mai original sau tot ca de la magazine de piese auto ieste. Astept lista cu preturile actuale si care sunt marcile in trend in 18.06.2012? Tot Conti ii "on the top" ?

La pompa de apa ce marca sugerati pe AVF din 06.2001 ptr passat B5.5?

Pret + manopera = ?

Merci

Have a good time

Recomanda Gates sau Contitech, iar ca si pret pe piesa depinde de la ce magazin faci achizitia, nu te mai amagi cu originalul ca dai banii degeaba. La pompa de apa poti lua un SKF, mie asta mia recomandat-o mecanicu' si din ce am citit este ff buna, intradevar este si aproape dublu la pret. Ca si pret pe manopera din ce stiu este undeva intre 300-350 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!