Jump to content

Impresii Dupa Montaj Suspensie Sport


andREI
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu eu sunt mai multe versiuni de suspensii "sport", eu am avut pe un bmw doar arcuri -30mm,dar erau special concepute sa fie montate pe amortizatoarele originale.Masina era chiar mai comfortabila decat cu arcurile originale si mai stabila,incomparabil!Recomand tuturor doritorilor de performante.Puteam alege si alte versiuni gen streetrace sau fullrace,dar bunul simt mi-a zis ca cel mai logic era sa pun versiunea streettuner,evitand astfel cheltuiala cu amortizatoarelor,la urma urmei nu aveam de gand sa fac curse clandestine pe strada!!

Ca o curiozitate,la inceput masina era mult mai joasa pe spate si asta ma enerva foarte tare!de am mers o perioada numai cu arcuri pe spate...E ceva normal pentru ca si arcurile au nevoie de rodaj:pe fata e motorul care e mult mai greu decat bagajele ce le cari in portbagaj...dupa ceva timp se aseaza totul si ca prin minune masina se transforma intr-o opera de arta! Atentie totusi la obstacole! si nu mai parcati cu fata la borduri,nu va preocupati ca daca incarcati masina se va lasa si mai mult si nu mai treceti nici peste un pachet de tigari,sunt 2 feluri de arcuri:alea sportive adevarate cu compresie liniara foarte dure care iti rup masina si spinarea dar foarte eficinte in pista...si cele cu compresie progresiva de care aveam eu,la inceputul cursei moi si treptat f tari,la o anumita cota masina nu se mai lasa mai jos oricat ai incarca-o.Cele originale erau liniare dar mai lungi.Un mare avantaj necunoscut multora e con sumul mai mic in afara>masina mai joasa e mai aerodinamica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat suspensia...am schimbat arcuri si amortizoare de la fk automotive, suspensie reglabila pe inaltime.

La setarea cea mai de sus coboara cam 2 cm, si cea mai de jos cam 6 cm din ce am vazut eu.

Cu rotile pe 16 cu talon 205/45, masina s-a transformat in cart. Simti ca poti lua curbe cu orice viteza, sigurul lucru care te opreste este momentul cand simti ca iti derapeaza spatele.

Este foarte rigida, si la mers pe piatra cubica sau drum cu denivelari, iti tremura ficatii ;)

IN rest, pot sa spun ca schimbarea as face-o din nou cu ochii inchisi daca as avea din nou suspensiile originale

apropo, am schimbat si bucsele de bascula posterioara de ibiza cupra, care sunt mult mai tari decat cele originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!