Jump to content

Trepidatii La Relanti 2.0 Tfsi


Clydeman

Recommended Posts

Salut. De cand am luat masina am observat urmatoarea problema La relanti, nu merge chiar rotund din cand in cand are cate o trepidatie! In mers nu am nici o problema trage super ok. Poate cei cu motoare 2.0tfsi cunosc problema si ma pot ajuta si pe mine in rezolvarea ei. Multumesc.

Miercuri ma duc la service sa ii faca un test poate o pot ei rezolva.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Clydeman

    13

  • SB_20_WOB

    12

  • DOOM

    6

  • istef

    4

Top Posters In This Topic

Bine ai venit in clubul FSI-istilor.Cica acea trepidatie este absolut normala.Apare doar la relanti dupa un anumit timp(dar nu obligatoriu , la mine se mai simte si cand e rece) si desi exista multe speculatii nimeni nu stie exact de ce.Mergi si cu alte motoare FSI si o sa vezi ca majoritatea fac la fel.

Link to post
Share on other sites

asa am auzit si eu da' tot o duc la service sa ii faca un test.

O sa incerc sa merg si cu alte fsi-uri sa vad cum fac.

Link to post
Share on other sites

FSI-urile sunt foarte sensibile. Prin urmare filtru de aer schimbat cat mai des si o curatare la clapeta de acceleratie si EGR ar trebui sa rezolve problema (evident si readaptarea acestora dupa).

Link to post
Share on other sites

VA ROG SA MA AJUTATI

Astazi am fost la service la Avia, au testat masina dar totul e ok. Atunci l-am rugat pe consilierul de vanzari care mi-a vandut masina sa se urce cu mine in ea si sa isi spuna parerea. A sesizat si el trepidatiile. Acum eu rog pe orice are o OCTAVIA RS pe benzina sa se intalneasca cu mine sa pot vedea daca trepideaza la fel sau nu.

Oricine crede ca poate sa-si dea o parere abilitata despre problema va rog sa ma ajutati. Vin oriunde in Bucuresti. Personal cred ca asta este totusi o problema. Mi-am propus ca daca intr-o luna nu rezolv problema plec pe cont propriu la fabrica sau orice alt mare service din Germania sau Austria.

Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

Incearca sa vezi stabilizatorul de relanti. S-ar putea sa nu functioneze cum trebuie. ;)

Incearca pe la baietii care au vag COM :) de pe forum si vor sa te ajute ;)

Link to post
Share on other sites
Incearca sa vezi stabilizatorul de relanti. S-ar putea sa nu functioneze cum trebuie. :lol:

si cum pot faca asta fara sa merg la service? Ma poate ajuta cineva?

Raspunsul celor de la service a fost ca a fost pusa masina pe tester si totul e ok si ca trepidatiile sunt de la recilcularea gazelor din esapament.

Link to post
Share on other sites

Inteleg ca vorbim despre un motor pe benzina; in acest caz, nu ar trebui sa fie problema gazelor recirculate. La motoarele pe benzina, din cate stiu, EGR nu lucreaza (nu sunt recirculate gazele) la ralanti si la sarcini mari.

Daca se constata ca problema este totusi din cauza gazelor recirculate, atunci poate exista o problema la valva EGR. Putin probabil la o masina noua. :angry:

As vrea sa te intreb totusi ceva. Cand simti aceste trepidatii?

Simt si eu aceste trepidatii (la masina din semnatura) daca circul intr-un trafic aglomerat dar, dupa o "talpa sanatoasa", totul revine la normal. Daca remarci si la tine acest comportament, atunci nu cred sa ai vreo problema.

Link to post
Share on other sites

Salut !

Si eu sunt posesorul unei astfel de motor.Am obs. si eu ca nu merge chiar rotund la relanti, dar din ce am discutat cu cei de la Brady Srevice am inteles ca este perfect normal.Nu tin minte exact explicatia dar tipul de la service mi-a spus ca zgomotul este dat de la o chestie care se gaseste in interiorul capsulat al motorului.Daca vrei ne putem intalni in Bucuresti si poti vedea cum merge motorul la masina mea.

Link to post
Share on other sites

Centaurus, multumesc pt promptitudine si solicitudine... :)

Link to post
Share on other sites
Inteleg ca vorbim despre un motor pe benzina; in acest caz, nu ar trebui sa fie problema gazelor recirculate. La motoarele pe benzina, din cate stiu, EGR nu lucreaza (nu sunt recirculate gazele) la ralanti si la sarcini mari.

Daca se constata ca problema este totusi din cauza gazelor recirculate, atunci poate exista o problema la valva EGR. Putin probabil la o masina noua. :)

As vrea sa te intreb totusi ceva. Cand simti aceste trepidatii?

Simt si eu aceste trepidatii (la masina din semnatura) daca circul intr-un trafic aglomerat dar, dupa o "talpa sanatoasa", totul revine la normal. Daca remarci si la tine acest comportament, atunci nu cred sa ai vreo problema.

La Rav4 meu inainte de 2.000 de km i-a picat EGR-u, deci se poate.

Link to post
Share on other sites

Si eu am avut trepidatii la relanti, dar motorul are 100.000 si nu e FSI, e 1.6 16v. Alimentam 95% doar de la MOL, in special 98. Dupa ce am schimbat MOL cu OMV 100/Petrom 99+ au disparut trepidatiile sau au aparut foarte foarte rar. Se simtea de obicei dupa ce se incalzea motorul, uneori o mica oscilatie a turometrului abia sesizabila, alteori oscila cu 100 rot, alteori nu se sesiza nimic pe bord, dar simteai cum merge motorul sacadat.

Link to post
Share on other sites

la acul de acceleratie nu se vede nici o miscare.

Multumesc pt sfaturi si pareri.

@Centaurus: vorbim pe PM

Link to post
Share on other sites

Clydeman nu ai spus ce benzina folosesti...pentru ca o benzina proasta ar fi explicatia cea mai simpla.

Link to post
Share on other sites

Un istoric al benzinei folosite:

-Primii 700km facuti in Buc - OMV 100

-Inca vreo 600 prin RO pana la Nadlac - OMV 100

-Urmatorii 4000 in Ungaria, Austria, Germania, Italia cu alimentari numai de la OMV tot 100

-Ultimii 600 in RO - OMV 100

O singura data am bagat de la un ARAL in Germania vreo 20 litri si era de 98... de fapt cea mai bunaa pe care o aveau ei acolo.

Link to post
Share on other sites
La Rav4 meu inainte de 2.000 de km i-a picat EGR-u, deci se poate.

Exceptia confirma regula. Am spus...PUTIN probabil :251:

Link to post
Share on other sites

@Clydeman Scuze de offtopic, dar ai gasit OMV in Italia?

In alta oridine de idei, ai putea posta un filmulet in care sa auzim si noi trepidatiile?

Link to post
Share on other sites

Deci OMV nu am gasit in Italia si din acest motiv am mers cu un plin facut cand am iesit din Austria.

Ma gandeam si eu sa fac un filmuletz numai ca trepidatiile astea nu scot nici un zgomot. Se simt naspa in schimb in scaun si se vad daca te uitzi la motor.

O sa incerc sa fac unul oricum.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Vad ca nu mai e nimeni cu acelasi motor care sa aibe problema asta.....

sau ma insel?

Oricum azi m-am intalnit in trafic cu un tip cu O2 RS TFSI numai ca berlina care afirma ca si a lui face la fel.

Salutari inca o data pe aceasta cale.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Eu am GTI si face la fel.Am obs insa o chestie;trepidatiile se amplifica putin cand masina stationeaza in rampa sau cand sunt mai multi consumatori porniti.Benzina folosita nu afecteaza deloc acest fenomen insa in ultima vreme alimentez doar cu Carrera 100.Tind sa cred ca este ceva normal pt motor pt ca nici subturat nu e la ralanti pt ca sta la 800 rpm fara fluctuatii.

Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. am observat si eu prezenta acestei trepidatii la toate masinile TFSI ale celor cu care am discutat. Daca acest comportament este caracteristic motoarelor 2.0 TFSI, atunci el nu poate fi in nici un caz catalogat ca fiin "NORMAL".

Din punctul meu este o super bila neagra pt. VAG.

Sa ai un Audi care face asa este peste puterea mea de intelegere. Sin in cazul meu, platind 28.000 eur nu cred ca este nici macar acceptabil pentru ca nimeni nu mi-a spus cand am cumparat masina ca are aceste trepidatii la relanti.

Cred ca acest fenomen trebuie facut cunoscut, pentru ca din punctul meu de vedere este o anomalie, si poate in viitor va fi remediata.

Nu stiu cum sa fac sa scriu o plangere adresata constructorului. Poate ma ajutati in aceasta directie.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Am un prieten cu un RS TFSI.Trebuie sa vad daca si la el face.In alta ordine de idei,m-am mai gandit la varianta urmatoare: fiind modele sport s-ar putea ca bucsele de la motor sa fie mai tari fapt care implicit duce latransmiterea mai multor vibratii in habitaclu.Insa e numai o teorie.

Edited by SB_20_WOB
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri