Jump to content

Trepidatii La Relanti 2.0 Tfsi


Clydeman
 Share

Postare recomandată

Salut. De cand am luat masina am observat urmatoarea problema La relanti, nu merge chiar rotund din cand in cand are cate o trepidatie! In mers nu am nici o problema trage super ok. Poate cei cu motoare 2.0tfsi cunosc problema si ma pot ajuta si pe mine in rezolvarea ei. Multumesc.

Miercuri ma duc la service sa ii faca un test poate o pot ei rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Clydeman

    13

  • SB_20_WOB

    12

  • DOOM

    6

  • DORU_14

    4

Bine ai venit in clubul FSI-istilor.Cica acea trepidatie este absolut normala.Apare doar la relanti dupa un anumit timp(dar nu obligatoriu , la mine se mai simte si cand e rece) si desi exista multe speculatii nimeni nu stie exact de ce.Mergi si cu alte motoare FSI si o sa vezi ca majoritatea fac la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am auzit si eu da' tot o duc la service sa ii faca un test.

O sa incerc sa merg si cu alte fsi-uri sa vad cum fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FSI-urile sunt foarte sensibile. Prin urmare filtru de aer schimbat cat mai des si o curatare la clapeta de acceleratie si EGR ar trebui sa rezolve problema (evident si readaptarea acestora dupa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA ROG SA MA AJUTATI

Astazi am fost la service la Avia, au testat masina dar totul e ok. Atunci l-am rugat pe consilierul de vanzari care mi-a vandut masina sa se urce cu mine in ea si sa isi spuna parerea. A sesizat si el trepidatiile. Acum eu rog pe orice are o OCTAVIA RS pe benzina sa se intalneasca cu mine sa pot vedea daca trepideaza la fel sau nu.

Oricine crede ca poate sa-si dea o parere abilitata despre problema va rog sa ma ajutati. Vin oriunde in Bucuresti. Personal cred ca asta este totusi o problema. Mi-am propus ca daca intr-o luna nu rezolv problema plec pe cont propriu la fabrica sau orice alt mare service din Germania sau Austria.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi stabilizatorul de relanti. S-ar putea sa nu functioneze cum trebuie. ;)

Incearca pe la baietii care au vag COM :) de pe forum si vor sa te ajute ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi stabilizatorul de relanti. S-ar putea sa nu functioneze cum trebuie. :lol:

si cum pot faca asta fara sa merg la service? Ma poate ajuta cineva?

Raspunsul celor de la service a fost ca a fost pusa masina pe tester si totul e ok si ca trepidatiile sunt de la recilcularea gazelor din esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca vorbim despre un motor pe benzina; in acest caz, nu ar trebui sa fie problema gazelor recirculate. La motoarele pe benzina, din cate stiu, EGR nu lucreaza (nu sunt recirculate gazele) la ralanti si la sarcini mari.

Daca se constata ca problema este totusi din cauza gazelor recirculate, atunci poate exista o problema la valva EGR. Putin probabil la o masina noua. :angry:

As vrea sa te intreb totusi ceva. Cand simti aceste trepidatii?

Simt si eu aceste trepidatii (la masina din semnatura) daca circul intr-un trafic aglomerat dar, dupa o "talpa sanatoasa", totul revine la normal. Daca remarci si la tine acest comportament, atunci nu cred sa ai vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Si eu sunt posesorul unei astfel de motor.Am obs. si eu ca nu merge chiar rotund la relanti, dar din ce am discutat cu cei de la Brady Srevice am inteles ca este perfect normal.Nu tin minte exact explicatia dar tipul de la service mi-a spus ca zgomotul este dat de la o chestie care se gaseste in interiorul capsulat al motorului.Daca vrei ne putem intalni in Bucuresti si poti vedea cum merge motorul la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centaurus, multumesc pt promptitudine si solicitudine... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreruperea se vede si la acul turometrului? sau doar se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca vorbim despre un motor pe benzina; in acest caz, nu ar trebui sa fie problema gazelor recirculate. La motoarele pe benzina, din cate stiu, EGR nu lucreaza (nu sunt recirculate gazele) la ralanti si la sarcini mari.

Daca se constata ca problema este totusi din cauza gazelor recirculate, atunci poate exista o problema la valva EGR. Putin probabil la o masina noua. :)

As vrea sa te intreb totusi ceva. Cand simti aceste trepidatii?

Simt si eu aceste trepidatii (la masina din semnatura) daca circul intr-un trafic aglomerat dar, dupa o "talpa sanatoasa", totul revine la normal. Daca remarci si la tine acest comportament, atunci nu cred sa ai vreo problema.

La Rav4 meu inainte de 2.000 de km i-a picat EGR-u, deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut trepidatii la relanti, dar motorul are 100.000 si nu e FSI, e 1.6 16v. Alimentam 95% doar de la MOL, in special 98. Dupa ce am schimbat MOL cu OMV 100/Petrom 99+ au disparut trepidatiile sau au aparut foarte foarte rar. Se simtea de obicei dupa ce se incalzea motorul, uneori o mica oscilatie a turometrului abia sesizabila, alteori oscila cu 100 rot, alteori nu se sesiza nimic pe bord, dar simteai cum merge motorul sacadat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la acul de acceleratie nu se vede nici o miscare.

Multumesc pt sfaturi si pareri.

@Centaurus: vorbim pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clydeman nu ai spus ce benzina folosesti...pentru ca o benzina proasta ar fi explicatia cea mai simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un istoric al benzinei folosite:

-Primii 700km facuti in Buc - OMV 100

-Inca vreo 600 prin RO pana la Nadlac - OMV 100

-Urmatorii 4000 in Ungaria, Austria, Germania, Italia cu alimentari numai de la OMV tot 100

-Ultimii 600 in RO - OMV 100

O singura data am bagat de la un ARAL in Germania vreo 20 litri si era de 98... de fapt cea mai bunaa pe care o aveau ei acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Rav4 meu inainte de 2.000 de km i-a picat EGR-u, deci se poate.

Exceptia confirma regula. Am spus...PUTIN probabil :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clydeman Scuze de offtopic, dar ai gasit OMV in Italia?

In alta oridine de idei, ai putea posta un filmulet in care sa auzim si noi trepidatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci OMV nu am gasit in Italia si din acest motiv am mers cu un plin facut cand am iesit din Austria.

Ma gandeam si eu sa fac un filmuletz numai ca trepidatiile astea nu scot nici un zgomot. Se simt naspa in schimb in scaun si se vad daca te uitzi la motor.

O sa incerc sa fac unul oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca nu mai e nimeni cu acelasi motor care sa aibe problema asta.....

sau ma insel?

Oricum azi m-am intalnit in trafic cu un tip cu O2 RS TFSI numai ca berlina care afirma ca si a lui face la fel.

Salutari inca o data pe aceasta cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am GTI si face la fel.Am obs insa o chestie;trepidatiile se amplifica putin cand masina stationeaza in rampa sau cand sunt mai multi consumatori porniti.Benzina folosita nu afecteaza deloc acest fenomen insa in ultima vreme alimentez doar cu Carrera 100.Tind sa cred ca este ceva normal pt motor pt ca nici subturat nu e la ralanti pt ca sta la 800 rpm fara fluctuatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. am observat si eu prezenta acestei trepidatii la toate masinile TFSI ale celor cu care am discutat. Daca acest comportament este caracteristic motoarelor 2.0 TFSI, atunci el nu poate fi in nici un caz catalogat ca fiin "NORMAL".

Din punctul meu este o super bila neagra pt. VAG.

Sa ai un Audi care face asa este peste puterea mea de intelegere. Sin in cazul meu, platind 28.000 eur nu cred ca este nici macar acceptabil pentru ca nimeni nu mi-a spus cand am cumparat masina ca are aceste trepidatii la relanti.

Cred ca acest fenomen trebuie facut cunoscut, pentru ca din punctul meu de vedere este o anomalie, si poate in viitor va fi remediata.

Nu stiu cum sa fac sa scriu o plangere adresata constructorului. Poate ma ajutati in aceasta directie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un RS TFSI.Trebuie sa vad daca si la el face.In alta ordine de idei,m-am mai gandit la varianta urmatoare: fiind modele sport s-ar putea ca bucsele de la motor sa fie mai tari fapt care implicit duce latransmiterea mai multor vibratii in habitaclu.Insa e numai o teorie.

Modificat de SB_20_WOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!