Jump to content

Curge Ulei ! :)


vavi
 Share

Postare recomandată

curgea picura ... picura si curgea ... am mers azi cu ea la un drum mai lunguts ... si m-am oprit dupa ce am mers cu ea pe la 80 - 90 km la ora... tras intr-o parcare pe E 60 ... picura picura ... da picura bine .. asha ca dati-va cu parerea ... curge dintre cutia de viteze si motor ... mai ales cand e cald motorul ... cand e oprit si se raceste (3 - 4 - 9 ore) nu mai picura ... decat foarte foarte putin.

post-9878-1174236300_thumb.jpg

post-9878-1174236404_thumb.jpg

post-9878-1174236758_thumb.jpg

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curgea picura ... picura si curgea ... am mers azi cu ea la un drum mai lunguts ... si m-am oprit dupa ce am mers cu ea pe la 80 - 90 km la ora... tras intr-o parcare pe E 60 ... picura picura ... da picura bine .. asha ca dati-va cu parerea ... curge dintre cutia de viteze si motor ... mai ales cand e cald motorul ... cand e oprit si se raceste (3 - 4 - 9 ore) nu mai picura ... decat foarte foarte putin.

Trebuie dat jos motorul si schimbat siemeringul de la axul (vbibrochenul) motorului. E usor de schimbat, o data ce ai dat motorul jos.

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ajunge pe jos este ulei de motor sau ulei de cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e simeringul de la cutie....am patit si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diz iz da bighining of di end... daca tot dai jos motorul, te rezumi doar la simering numai daca se vede pe el ca e f uzat. Daca nu- POATE scapi numai cu schimbat cuzinetzii- oricum tre' masurat...

A! Becu' roshu sta stins, sau la cald se aprinde la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ajunge pe jos este ulei de motor sau ulei de cutie?

nu shtiu ... exact exact ...zic ca de motor ...

Diz iz da bighining of di end... daca tot dai jos motorul, te rezumi doar la simering numai daca se vede pe el ca e f uzat. Daca nu- POATE scapi numai cu schimbat cuzinetzii- oricum tre' masurat...

A! Becu' roshu sta stins, sau la cald se aprinde la relanti?

de ce begining of the end? nu-mi sta aprins nici-un bec ... din alea doua beculetse rosii ... unul se stinge la vro 3 secunde dupa celallat. .. asa zicea intr-o carte la motoarele 1200 cica becul rosu din stanga parca se stinge putin dupa ... dar sta STINS la relanti

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut
nu shtiu ... exact exact ...zic ca de motor ...

vezi ca miroase si se simte diferit pe mana uleiul de motor fatza de uleiul de cutie... :lol:

daca nu faci diferenta... scotzi joja si te naclaiesti pe mana si dupa aia vezi daca e la fel ca uleiul din balta de sub masina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de cutie miroase mai intepator, a sulf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca are pe unde curge uleiul de la cutie acolo. In general uleiul de la cutie se pierde pe la planetare, pe la fuzete, cred. Aceeasi chestie am avut-o si eu - inca nu am reparat-o pentru ca am lasat deoparte broscutza de atunci. La mine se intimpla doar la turatii mari, pe canicula si la mers indelungat -altfel merge bine- si inclin sa cred ca se subtiaza uleiul si semeringul respectiv isi pierde calitatile peste o anumita presiune / temperatura ... s-o dilata sau deja s-o fi uzat, nu stiu. Cert e ca am schimbat uleiul de la cutie si nu parea ca se pierduse - pe cind ala de la motor, da :)

As fi si eu curios - oricum trebuie sa dai jos motorul de pe broasca ca sa schimbi semeringul de la volant insa cit de mult trebuie sa desfaci ? Ajunge sa desfaci doar volant ? Intreb pentru ca nu am mai desfacut - am semeringul insa nu stiu cit timp sa-mi aloc pentru treaba asta.

PS ... Mishul, ce treaba au cuzinetii daca uleiul curge pe la semering ? Adica daca cuzinetii ar fi buni (in cota) si restul la fel (in cota) nu ar curge ? Eu cred ca asta e fix problema de semering ... restul ramine de vazut la fatza locului, daca se doreste o reparatie/inspectie generala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cuzinetii au joc...(in cazuri avansate inclusiv ovalizare bloc). atunci la presiunea pistoanelor tot vilbrochenul are o usoara deplasare stg-dr...deci impinge stg.-dr. in semering si iese uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, la asta nu m-am gindit :o ... deci o idee ar fi totusi sa dau cu ochiul si prin bloc. hm...

Ma gindeam sa nu desfac totul - mai ales ca masina nu-mi face alte probleme decit asta (la turatii mari) si destul de des - o poticnire (micosrare a turatiei) la frina. (Tonic, stiu ca am avut o discutie pe un simptom asemanator).

Revenind, pot schimba semeringul fara sa crap blocul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e suficient sa dai volant jos ca sa schimbi cuzinetul. Ideea ar fi sa masori jocul axial inainte de a desface volant. Si daca vezi ca sare peste ce scrie in carte inseamna ca a venit momentul unui RK la motor. E mult mai ieftin in faza incipienta (doar uzura la cuzineti) si mult mai scump cand s-a facut joc in bloc. Nu cred ca e ulei din cutie ca daca curgea atit pe la semeringul de la priza probabil ca incepea sa patineze si ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oh boy oh boy ... vedem maine ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic. .. nici macar nu s-a uitat la ea ... zic poata sa fie simeringul ? zice ... omule ... scapa de mashina cat mai poti ... o sa-ti manance banii ... nu o sa mai ai bani de tigari (nu fumez) am avut si un vamesh care avea bani dar se saturase sa-i bage in broscuta (tu unde lucrezi? zice) asta e mort motorul zice, are joc la vilbrochen ... zic ... bun ... are ... ce piese trebuie aduse? ce sa cumpar? ce trebuie schimbat? zice cum adica piese? nu exista piese pentru asha mashina ... shti tu mai bine ca mine care am 30 de ani in spate ... nu se mai fabrica piese. am avut un golf 1 zice care am umblat si abia am gasit cheder pentru el ... o sa gaseshti tu de exemplu chedere pentru broscuta? si rade... zic dar sunt cataloage cu piese ... intrati pe internet .. va trimit catalog!!! catalog? piese noi ? nu exista asha ceva... de unde ai auzit asha prostie? zic dar sunt in tara oameni care au broscuta... la aia cand se strica ceva de unde credeti ca ishi cumpara piese ... second sau noi ... ? du-te mah ca nu se poate asha ceva... nu se mai fabrica piese de nu shtiu cand zice ... scapa de ea, vinde-o. (mai am un motor de rezerva) zic daca aduc motor de rezerva... poate face-ti unul din doua? zice ... facand mutre si uitandu-se pe sus si pe jos .... vedem ce putem face ... adu-l tu numai ... (zic il aduce dracu - mai bine desfac eu motorul ... il stric eu !!!! ) se pune si imi misca fulia ... mah ... s-a miscat ... in fata si in spate ... acuma nu shtiu cu cat ... zice vezi? motor mort... nici nu ar trebui sa-ti mai mearga ambreiajul ... zic ... dar merge? merge... zic FIE VILBROCHENUL CU tot cu GAURA sau ce-o fi ... ce piese trebuie sa aduc sa schimbam ... ca el nu ... ca si el a avut broasca. .. dar nu-s mashini bune ca a facut 2 milioane de km cu ea ... (zic nu-s mashini bune nu?) ca sa ma scap de ea cat mai pot. m-a enervat la culme ... piese nu ... chef nu ... si cica e meshter la motoare boxer ... zic omule zi-mi ce trebuie sa aduc si aduc!!!! nu... ca nu are rost ca ... si am plecat ... sun pe un var de-al meu mecanic .. (nici nu shtiu de ce nu am mers la el prima data) zic mah Nelu ... motor boxer ai mai facut? zice cum e la porsche ? zic p-acolo ... vw transporter? asha ? zic asha. ada-o-ncoace ca o facem ! ca a mai restaurat unul de acolo 3 broscute... in mare parte s-a rezolvat macar cu mecanicul .. bun ... acuma va intreb pe voi ca nu ma pricep ... ce trebuie schimbat daca axul are joc? tot motorul ? :P il schimb mama dracului ... numa sa shtiu ce !!!!!!!!!!!!!!!!! mecanici obositi si fara chef care se scarpina la coaie ... mai bine faci tu ...

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum sta treaba: cel mai simplu este sa stai sa citesti pe la tehnic ce si cum. Trebuie sa ai rabdare sa cerni informatia ca pe aici se ajunge de la ismene la chiftele. Pe scurt: jos motorul, desfacut, crapat in doua, masurat arbore, bloc, axa cu came, pistoane/camasi. Tras concluzii si facut lista! E posibil ca blocul motor sa fie "ciobanit" de niste idioti si scos din cote, si in cazul asta se poate face dar e de preferat sa gasesti unul in cote..... Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In genul asta-cum zici, am auzit de segmenti de aro piliti si pusi la mot. de 2000... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ia cu lesin...

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a in mare parte s-a rezolvat macar cu mecanicul .. bun ... acuma va intreb pe voi ca nu ma pricep ... ce trebuie schimbat daca axul are joc? tot motorul ? :rolleyes: il schimb mama dracului ... numa sa shtiu ce !!!!!!!!!!!!!!!!! mecanici obositi si fara chef care se scarpina la coaie ... mai bine faci tu ...

asta abia asteapta sa puna mana pe piesele tale noi, parerea mea, acum se da niznai si pe urma paguba-i gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vavi intra aici http://www.aircooled.ro/fol543077/fol367446, cere drepturi lui charlie, ia-ti manualul (ala restrictionat) citeste-l si vei vedea exact ce trebuie facut. daca ai inclinatii si nu iti prinzi degetele in cheie , cu ajutorul manualului o sa poti sa iti faci singur motorul. Trebuie doar sa te duci sa iti faca cineva prelucrerile.

PArdon, aici http://www.aircooled.ro/fol543077/fol799671.

oricum pe www.aircooled.ro gaseti mai multe carti si articole.

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mda.... asta intradevar e inceputul sfarsitului ...

ai joc axial mare si de-aia curge uleiul pe la simeringul de palier ...

din pacate de aici pana la finish nu mai e decat o chestiune de timp ...

si mie mi-a curs asa motorul si acum e bucatele ca au inceput cuzinetii sa se invarta in bloc :wub:

cel mai bine ( dupa cum a zis si misul ) e sa repari palierul acum , in faza incipienta , decat cand va fi prea tarziu...

Bafta !!!

clar joc axial ... mashina e la timisoara la facut. (nu doar joc axial ... fatsa spate ... ci si joc ... sus jos ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic. .. nici macar nu s-a uitat la ea ...

De cand am broasca, adica de vreo 5 ani am fost pe la vreo 8 mecanici, 3 dintre ei mi-au zis ca nu-si pierd vremea cu asa ceva, ca nu sunt piese, ca nu se pricep, etc., 3 dintre ei s-au laudat ca mi-au rezolvat problemele (nici vorba) si mi-au luat banii, dar dupa cateva zile tot in fata blocului, cu cartea in mana le-am rezolvat, unul care era pasionat de masini vechi nu a apucat sa imi faca prea multe si a intrat la parnaie :P, iar altul (de la o "benzinarie ruseasca" care incepe cu L) mi-a stricat sistemul de franare (pompa, garnituri), dupa ce mi-a pus antigel in loc de lichid de frana (se scuza ca nu a stiut citi ruseste de pe cutie), mi-a schimbat tot sistemul de franare dar nu mai merge ca la inceput. Dupa toate aceste experiente mi-am dat seama ca singurul si cel mai bun mecanic pt broscuta sunt chiar eu (pasiunea nu are limite)

Eu spun ca in cazul acestor masini ce depasesc 30 de ani e mai bine sa va uitati voi prin ea si sa vedeti ce si cum, ca sa va simtiti mai bine si mai in siguranta la volan. Altfel conduci cand stii ca tu ai aersit/reglat franele, ca tu ai reglat carburatoru, directia, etc., si mai stii ca piesele pe care le cumperi ajung in masina ta si nu in cea a mecanicului :P

Eu nu sunt mecanic, nici nu stiu cum se numesc majoritatea pieselor, dar tot ce a iesit din mana mea pana acum a iesit foarte bine, si pot sa spun ca am pus mana pe 95% din piesele de pe masina. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curgea picura ... picura si curgea ... am mers azi cu ea la un drum mai lunguts ... si m-am oprit dupa ce am mers cu ea pe la 80 - 90 km la ora... tras intr-o parcare pe E 60 ... picura picura ... da picura bine .. asha ca dati-va cu parerea ... curge dintre cutia de viteze si motor ... mai ales cand e cald motorul ... cand e oprit si se raceste (3 - 4 - 9 ore) nu mai picura ... decat foarte foarte putin.

Nu pe la capacul acela rotund se schimba uleiul? Poate nu e strans bine, sau strangerea nu s-a facut in ordinea corecta (pe diametrul cercului). Uleiul picura mai mult cand e fierbinte pentru ca isi pierde din vascozitate la temperaturi mari.

Va rog sa ma corectati daca gresesc pt ca nu sunt expert, imi dau si eu cu parerea, poate am dreptate si dau vreo idee la cei priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.... asta intradevar e inceputul sfarsitului ...

ai joc axial mare si de-aia curge uleiul pe la simeringul de palier ...

din pacate de aici pana la finish nu mai e decat o chestiune de timp ...

si mie mi-a curs asa motorul si acum e bucatele ca au inceput cuzinetii sa se invarta in bloc :vaidecapulmeu:

cel mai bine ( dupa cum a zis si misul ) e sa repari palierul acum , in faza incipienta , decat cand va fi prea tarziu...

Bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mda.... asta intradevar e inceputul sfarsitului ...

ai joc axial mare si de-aia curge uleiul pe la simeringul de palier ...

din pacate de aici pana la finish nu mai e decat o chestiune de timp ...

si mie mi-a curs asa motorul si acum e bucatele ca au inceput cuzinetii sa se invarta in bloc :icon_cool:

cel mai bine ( dupa cum a zis si misul ) e sa repari palierul acum , in faza incipienta , decat cand va fi prea tarziu...

Bafta !!!

Nu este posibil sa trebuiasca sa fie inlocuit doar simeringul de palier, iar uleiul sa curga doar din cauza acestuia? si nu a jocului axial? Apropo 44,5 x 62 x 10 este dimensiunea simeringului de palier? sau a celui de pe la cutia de viteze?, ca am inteles ca si acolo este unul.

Nu stie careva un cod pt. simering palier pt kafer 1200 din 75? ca astia de la piese import nu prea au gasit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine era joc axial radial si tot ce era posibil pe acolo ... RASHNITSA ! ... trebuie sa ai noroc sa fie doar simeringul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!