Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Ai pus nişte poze foarte mici şi nu prea pot să-mi dau seama. Este ok la 8 dinţi dacă este complet blocată frâna. De pe la 4 trebuie să înceapă să ţină. Este important ca atunci când este eliberată să fie libere ambele roţi.

Dimensiunea este în funcţie de nr. de caroserie, se mai poate afla şi după stiker-ul din portbagaj  sau îl dai jos şi măsori diametrul interior. Dă-mi o poză cu stiker-ul din portbagaj să vedem dacă pot afla.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de ajutor  , sper sa se inteleaga  din poze , cat despre frana de mana  ai dreptate ,este ok .  dar am un ford  si frana de mana  e teapana , la lupo  e mai slaba  , sau asa da impresia   pentru ca manerul  este  cam sus ridicat 

2016_07_31_14_59_16.jpg

2016_07_31_14_59_20.jpg


how do you print screen

 

Modificat de crysxyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu un lupo 1.0 din 2005. Cred ca are 2 probleme:

- in momentul cand il pornesc miroase a benzina de la esapament.

- are perioade cand nu vrea sa porneasca la primele 2 chei, asta cu motorul la rece. In unele perioade pirneste direct.

Care ar fi rezolvarea daca stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

cine  stie ce cod are steckerul  care vine pe senzorul de ulei  ,   am spart din gresala  caracasa  si nu mai pot conecta  senzorul cu  cablu de legatura  ,  sau cum sa fac  o improvizatie   rezistenta  sa stea  fix  .  

2017_01_08_11_18_33.jpg

2017_01_08_11_20_08.jpg

Modificat de crysxyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că cel mai bine cauți la dezmembrări. Draciile astea nu prea vin separat ci cu cablaj cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are senzorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca asta este  , nu sunt sigur .  036919081D   .     sper sa  gasesc  o improvizatie   sau la dezmembrari  .   are  ceva  daca  merg 2-3  zile  cu senzorul defect ?  pana vine cel nou  ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat  , am gasit  cablaju ,partea de sus a motorului , cam  8-9   mufe   , am taiat cea care imi trebuia  si este ok   .      Cine imi zice  si mie ce cheie trebuie la schimbat  filtru de ulei  ?  am obs ca este un hexagon in capatul filtrului  (nu l am cumparat inca ) ,    de cat este  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubulara  de 30 mm   trebuie ca sa schimbi  filtru de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

A schimbat cineva la lupo 3L tamburii pe spate?In Romania am gasit doar OEM la pretul de 1100 lei bucata...e facut dintr un aliaj si difera latimea fata de tamburul din otel.Pe partea dreapta a intrat mizerie sau ceva si s a uzat aiurea,prinde ferodoul pe doua dungi de 1 cm.Uzura e foarte mica in jur de 1mm,voi duce tamburul sa l repare la strung....dar peste cativa ani cand se vor uza totusi n as da 2000+ lei pe 2 tambure...ce solutii ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi explica si mie cineva  cum se demonteaza  sonda  lambda ?  e o pozitie tare ciudata , am rampa , imi trebuie cateva  indrumari   ,  cineva  sa imi dea cateva indrumari  ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stie cineva  ce furtun sau piesa lipseste  din zona incercuita cu rosu ?  pe acolo arunca  ulei  pe tot motorul  ,in jos  si vreau sa rezolv si aceasta  problema   .cam in 2 luni urmeaza  itp  si sa o pun putin la punct .      poza este facuta de sub masina  . 

2017-07-10 15.07.47.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum  se schimba   ,sau macar cum se scoate  bricheta de la Lupo  ,  nu mai  functioneaza  , si  nu vad  cum pot sa o scot din locasul ei  so verific  ?    ce siguranta  este pentru  bricheta  ?

multumesc   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică prima dată siguranţa, vezi că este o schemă pe capacul de la siguranţe. Dacă nu mă înşel este o siguranţă de 15 A pe rândul de jos cam a şasea din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara,

va rog sa ma ajutati intr-o problema pe care o intampin de ceva vreme la lupino 

masina este vw lupo 1.4 aud 8v.

schimbat bujii, fise,ulei,ulei servo,filtre aer, polen,filtru benzina,bobina inductie,curatat clapeta si readaptat(metoda fara vagcom cu temp. adusa la 90).

problema consta i pornirea foarte grea cand masina este rece, si grea inseamna in 1,2,3 pistoane maxim cu balbaieli + apa pe esapament(multa apa)+ miros intepator de benzina, pana cand se incalzeste dupa care porneste si toarce frumos.

pompa de benzina se aude la contact, nu am erori in bord

mai este cv ce mi s-a parut ciudat la fiecare contact pus se aude cum lucreaza clapeta ca 30 s.

va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa mai fac.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa poate fi de la condens. Sau din instalație. SCADE  nivelul de apa din borcan? Pot fi multe.după Cum zici poate fi și chiulasa fisurata și la cald se închide. Fa  si un test de compresie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema, bobina cea noua se pare ca nu este asa de noua.

am schimbat-o cu cea veche si masina a pornit la cheie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăsta inseama sa prezinți subiectiv problema.Multă apa...care e condens doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu o mică mare problemă, am dus mașina sa mi se schimbe distribuția, transmisia, filtre, ambreiaj și uleiul, când a venit masina acasă a început să-mi fiarba antigelul în vas pana la urmă am aflat ca era spart, am cumpărat alt vas același problemă borborosea antigelul, am schimbat 3 termostate,  radiatorul, corpul de la termostat și ventilatorul și nimic... Ieri m. Am dus la service cu ea și mi sa spus ca este garnitura de chiulasa și ma costă 1000ei cu tot cu manopera, nu am ulei în vasul de la antigel nici spumă la capacul de la ulei, sunt șanse sa fie pompa de apa? Am uitat sa mai spus ca aseară a început Sa tipe mașina în mers și sa aprins martorul de la ulei, am tras pe dreapta am deschis capota și a început sa iasa fum, am deschis și capacul de la ulei și ieșea fum și de acolo... Ce să. I mai fac, vineri ma duc la alt service pentru o altă diagnoza ?

Ps: lupo 2001 1.4 16v 100 căluți 

Modificat de Sebi73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Ma puteti ajuta cu o indrumare catre un mecanic bun/ pasionat in Constanta?

Am achizitionat recent un Lupo 1.4 FSI 16v si la diagnoza ( VCDS) a dat eroare la cutie ( treapta a 5-a), motor la airbags. Mentionez ca masina porneste in S si N, intra in viteza a 5-a dar la viteze mai mari are o latenta in accelerare (0.8-1 sec), pare ca pierde din putere si intampina greutati la urcarea drumurilor in panta, ceea ce pare surprinzator pentru o masina de 950 kg si 105 cp.

In sensul acesta caut pe cineva care sa se priceapa la interpretat o diagnoza si care poate verifica cutia de viteze.

Va multumesc si astept sfaturile / indrumarile dvs. !

 

Modificat de Andrei.Sergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!