Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Vin si eu cu o intrebare referitor la ambreiaj/cutie viteze

 

Mi se aude cred eu rulmentul de presiune

Cand e pe liber  si nu se aude nimic cand calc ambreajul

Ce ma intereseaza e sa nu am o problema la cutie

 

Multumesc anticipat

Modificat de crivac.ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că rulmentul de presiune face aşa. Şi la mine se aude un huruit când este rece(se aude dacă deschid uşa, cu ea închisă este aproape insesizabil)  care dispare la apăsarea ambreiajului. După ce se încălzeşte puţin motorul nu se mai aude.

Sunetul ăsta l-am clasificat la capitolul "aşa face ele :10[1]: ". În ultimii 60k km nici nu s-a amplificat nici nu a dispărut şi nu o să dau cutia jos doar pentru un rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
crivac.ovidiu

salutare am si eu o problema am dat jos bordul de la lupo si acum e foarte greu de pus la loc ma ajuta si pe mine cineva cu acest mister

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am vazut ca s-a mai discutat problema deschiderii capotei la lupo, dar un raspuns concret cum sa o deschid nu am mai gasit, am dat jos semnul cu vw, da nu imi dau seama cum lucreaza incuietoarea, daca stie cineva o  smecherie ce trebuie aplicata as fi recunoscator. (am demontat in interior capacul de la manerul de unde deschizi capota crezand ca e rupt cablul acolo, dar e ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv daca ai timp imi pui o poza te rog cu incuietoarea capotei de la masina ta, nu cred ca e la fel cum am eu pe bora, m-am uitat si la fabia mamei si la aia se poate deschide foarte usor daca te bagi pe sub masina, as incerca azi sa o ridic si sa vad daca pot pe sub ea :-) .( pe langa capota si grila nu poti sa faci nimic,m-am chinuit ieri si mai mult am zgariat-o) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai e nevoie de poza, am gasit azi un lupo si m-am uitat la incuietoare, cred ca ar fi o chestie sa dau o gaura cu un burghiu si apoi as putea cu o surubelnita sa deschid capota, daca am timp maine o sa incerc, o sa fac si poze in cazul in care solutia da randament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui să dea pentru că mi-a venit aceeaşi idee :icon_thumleft:

După ce am făcut pozele şi le-am prelucrat am citi şi postul tău. Dacă tot le-am făcut le şi pun

post-40889-0-12874300-1408536891_thumb.j post-40889-0-72620200-1408536903_thumb.jpost-40889-0-53983600-1408536911_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multan de poze,poate o sa mai aibe si alti nevoie , pana la urma am resusit, desi am rupt o clema unde vina prinsa sigla, chestia e ca trebuie data  o gaura cu un burghiu de 10-12 undeva paralele langa surubul ce este infiletat in gaura din poza, si cu o surubelnita dreapta, bagata sub prima parghie (cea de protectie care tina agatata capota dupa ce o deschizi de la maner)si invartit usor spre dreapta. La mine era sarita camasa din lacasul acela, nici biluta de pe cablaj nu mai era in locul ei, i-am facut o smecherie sa stea fix acolo sa nu mai sara ( am prins-o cu o sarmulita de broasca ), treaba e ca atunci cand te uiti cu capota deschisa pare usor sa o desfaci fiindca nu sta inchisa si in a- 2 a parghie. Sper sa ii ajute si pe altii care mai patesc ca mine, eu i-am trantit mai tare capota si atunci a sarit camasa de la locul ei. :icon_thumright:

 

IMG_0615.jpg

Modificat de eXperience88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Scuze ca intreb aici sunt nou pe acest forum si nou posesor de VW insa nu am gasit nimic despre problema care o am la un Lupo 1.4 16 v an fab 2002.

Recent am achizitionat pt sotie masina sus amintita si dupa tipica verificare la un service cel de acolo imi spune ca masina s-ar putea sa aiba o problema grava la motor si anume fuliile pe care se afla cureaua de distributie se misca defazat si ca oricand sa ma astept sa sara cureaua de pe acele roti dintate.

 Mentionez masina are o mica folie lipita pe un plastic sub capota pe care scrie Continental apare distributia si 132 000 km iar pe acele roti apar semne puse probabil de cel ce a schimbat distributia iar pe ambele curele apare scris clar inca nesters  Continental sau ceva de genul .

A mai intalnit cineva aceasta problema ?Ce sa fac sa ii dau crezare respectivului care m-a indrumat sa merg sa cumpar acele roti dintate care banuiesc ca sunt foarte scumpe sau sa o las asa?

 Scuze pentru intrebarea pusa unde nu trebuia si daca o sa fiu penalizat sau oprit in a mai purta discutii in acest forum inteleg ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că atunci când este vorba de distribuție nu trebuie să ai dubii. Așa că schimbă distribuția la un service care să-ți dea garanție si nu te doare capul. Rolele alea nu cred că au un preț chiar așa de mare, dar oricum nu merita riscul pentru că ruperea/sărirea curelei de distribuție provoacă pagube mult mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Am zis ca merg pe la dezmembrai si ii cumpar rotile acelea dintate dar banuiesc ca trebuie si distributia schimbata daca tot o sa dea cureaua jos sa schimbe acele fulii ax came cum le-a numit mecanicul.El a analizat cureaua de distributie dand capacul jos si pe cea de accesorii si a zis ca vizual sunt in regula insa nu e bine cum se invart defazat acele fulii.

Masina porneste foarte bine nu se aud tachetii sau alte zgomote ciudate se aude mai accentuat cand porneste dimineata banuiesc ca din cauza socului.

Am pus-o si pe tester si nu apare nici un fel de eroare.Acum are 143000 km i-am schimbat uleiul filtrele bujiile si o rola ce face un zgomot ciudat.

Mentionez ca distributia e trecuta si in cartea service care din cate am vazut e stampilata pana la ultima revizie( 132000 km) dar nu prea as fii sigur ca din 2002 are doar atatia km si cartea e pe bune.In actele de germania apar doar doi fosti proprietari tata si fiica.

Tocmai din aceasta cauza am intrebat pe forum daca cineva a mai avut aceasta problema si cum ar putea fii rezolvata.Dar o sa ma interesez cat costa o distributie fac rost de bani si o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviustefan1985

Am si eu o nelamurie , din tabloul de sigurante nr 16 centrala electrica ce inseamna? ca imi lispeste de acolo o siguranta LUPO 1.L 

Modificat de liviustefan1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La siguranţa 16 (de 5A) în manual scrie că este pentru: Warning buzzer for side lights and radio

Radio merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă totul funcţionează pe maşină las-o aşa, probabil că în funcţie de versiune/dotări, unele siguranţe mai pot lipsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

probleme cu blocul de lumini stie cineva de unde e blocul sau altceva ,am schimbat releul si tot asa face  ,se aude din senin in releu ca si cum as semnaliza  , pareri si rezolvari ,va rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, probleme cu maneta de semnalizare, in cele mai multe cazuri.

 

da jos maneta, desfacuta, curatat cu alcool izopropilic si intarit contactele, gresat - si s-ar putea sa scapi de problema asta. Daca nu, trebuie inlocuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu un Lupo 2002 1.0 AUC achiziționat pe data de 13 luna asta :) Are 200.000 km. Mentionez ca in bord rămâne aprins martorul CheckEngine si Bateria. Uneori pornește la sfert alta data trebuie sa învârtă de doua trei ori. Are o mică problema :) daca accelerezi ușor ușor merge ok ... Dar daca bagi brusc piciorul in accelerației brusc da in nas 1-2 chiar 3 secunde apoi se turează sau moare. La relanti merge rotund la 800-900 ture temperatura apei se ridica la 90*. Nu scoate fum de nici o culoare. Am schimbat filtru aer si benzina .. Am curățat corp clapeta. Nu am pus-o pe tester încă. vechiul proprietar zice ca daca făcea plinu mergea m-a bine. A zis ca a schimbat Egr acum 2 ani însă nu am apucat sa i-l desfac sa i-l curat. Daca m-a poate ajuta cineva .am citit pe forum si eu am problema cu ștergătoarele care pornesc din senin toate si din fata si spatele plus stropitorile :) . Niște sfaturi ar fi super.Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si un club Lupo ceva ? Am văzut ca majoritatea sunt moarte :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi pusă pe tester să vezi ce este cu Check Engine, altfel este greu de spus şi nu are rost să o iei pe ghicite când o testare poate să te îndrume către componenta cu probleme. Oricum este topic deschis pe tema asta

http://vwforum.ro/topic/55671-bec-check-engine/?hl=check+engine

De fapt două

http://vwforum.ro/topic/34475-martor-engine-check/?hl=check+engine#entry660707

Pentru martorul de baterie fă rost de un multimetru şi verifică tensiunea bateriei cu motorul pornit apoi spune aici ce valori dă.

Dacă zici că merge mai bine cu rezervorul plin eu zic să verifici şi pompa (debitul şi presiunea)

Pentru faza cu ştergătoarele uite aici un topic

http://vwforum.ro/topic/116683-probleme-cu-pornirea-stergatoarelor-de-parbriz/

În problema clubului nu te putem ajuta pentru că acesta este un forum nu un club şi nici nu promovăm cluburi aici. Eventual postează aici

http://vwforum.ro/topic/60123-week-end-lupoarosa-transfagarasan/page-2

Poate îi dezmorţeşti pe colegii din Bucureşti :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de indrumare. Un service cu tester si toate cele mai buni prin bucuresti imi poate recomanda cineva ? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat motoru si am cerut si egr de la vanzator ;l-am schimbat si tot asa egr aprins dupa 2-3 luni s-a stins singur nu am bagat de seamă cand, dar bagasem benzină de la petrom , o fi de la benzinăă , nu stiu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Alexandru.lupo

Va salut! Sunt nou pe acest forum, sper ca postez unde trebuie. Am un vw lupo 1.7 sdi. Si de la o perioada a inceput sa consume mult in oras peste 8% . Am schimbat filtru aer , motorina, am curatat admisie , aveam valva egr blocata , am curatat-o si acum mecansimul finctioneaza am verificat daca acel furtunas vacuumatic e ok, vad ca "trage" . Am pus o pe tester iar meseriasul mi a spus ca injectoarele sunt in parametri consumul la relanti e de 0.4h. Cu 34 de litri de motorina am parcurs 410km 30 extra urban 70 urban! Cu motorul rece daca turez maxim observ ca scoate ceva fum negru dupa ce se incalzeste cantitatea e mica, am inteles ca nu are debitmetru.. Din spusele meseriasului in mers pe vagcom nu se schimba deloc parametrii valvei egr! Motorina alimentez doar de la petrom. Poate fi de la senzorul ala vacuumatic sau ce o fi .. De la senzorul de presiune aer? Pe tester nu am nici o eroare pe motor .. Nu conduc nici subturat nici sportiv schimb la 2000, 2200 rpm. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!