Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Salutare! 

Multumesc pentru sfaturi lupo_bv. Am sa incerc sa le scot cand se incalzeste afara. Dar a aparut alta mica problema care imi da de lucru.

Lumina la plafoniera se aprinde cand deschid portierele si in prima faza se stinge dar se reaprinde la trecerea peste denivelari sau smucituri gen "dai a doua..baga bagaaa". De asemenea pot sa plec linistit si sa las farurile aprinse ca nu ma avertizeaza buzzerul. Cred ca am un contact prost pe undeva la portiera dreapta. Sunt cazuri in care daca deschid si inchid portiera din mers  :icon_thumleft:  se stinge plafoniera. 

Am inchidere centralizata aftermarket si ce am observat zilele trecute ii ca s-au resetat ceasurile in bord is cass-ul imi cere codul ca si cum am scos borna de la baterie.

Ce as putea sa verific? Este vreun switch in brosca de la portiera? Daca da, aveti vreo schema/poza cu el cum se scoate?

Multumesc !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este un switch în fiecare portieră la naiba în praznic în încuietoare şi este boala lor să se strice. Şi a mea face figuri, cea de la şofer, era decedat când am luat maşina, şi-a revenit vreo 2 ani, acum la începutul iernii iar a decedat şi văd că începe să-şi revină.

trebuie să procur 2 switch-uri şi să mă apuc să le înlocuiesc. Trebuie ceva de calitate gen ăsta.

Mai multe despre asta vezi aici şi mai ales aici.

Şi eu am închidere şi alarmă aftermarket, dar nu mi-a făcut aşa, eu zic că ai probleme şi pe undeva la bornele bateriei, siguranţele lamelare de pe baterie sau legarea la caroserie a bateriei. verifică bine să fie bine strânse şuruburile şi să nu ai oxid pe acolo.

Dacă te apuci de lucru fă şi nişte poze şi facem un topic separat cu un DIY, mai ales că şi eu trebuie să fac treaba asta.

vezi că s-ar putea să fie numai mizerie pe acolo şi să fie suficientă o curăţare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou pentru informati. Am sa studiez problema si sa imi fac curaj.

Un weekend fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Buzzerul avertizeaza sonor doar daca se deschide usa soferului fara cheie in contact si comutatorul de lumini lasat pe faruri sau pozitii. Din cunostintele mele, nu functioneaza si pentru pasager.

Daca tie nu iti urla deloc, intr-adevar, e o problema cu switchul de la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine piuie la amândouă numai asta de la şofer mai ia câte o pauză :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma cum e montata? :)

Au pus diode de despartire pentru firul de usi?

Daca nu au facut asta, atunci cand deschizi dreapta, minusul se duce si pe firul pentru stanga si din cauza asta poate urla amandoua.

Sau daca e legat la plafoniera, tot fara dioda, la fel face.

In mod normal, doar usa de la sofer trebuie sa activeze buzzerul.

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iaca asta nu ştiu. Am alarmă AM  Maat, dar nu ştiu cel dacă a montat şi diodele respective, înclin să cred că nu. Şi nici nu-mi mai aduc aminte dacă piuia inainte şi uşa de la pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Revin cu o nedumerire..

Ma uitam azi la motor si am zarit cele ce se vad in poza. Un fel de dop care este scos de la locul lui. Ma gandesc ca ii acolo, se completeaza ceva lichid? Daca da pentru ce? Parea destul de uscata zona. Este situat in dreapta motorului undeva sub EGR chiar in zona unde este prinsa masa bateriei (cablu de minus).

Multumesc!

post-78457-0-99091300-1366558346_thumb.j

post-78457-0-05769200-1366558385_thumb.j

post-78457-0-32015800-1366558404_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

nu te speria degeaba . dopul acela de la fereastra de vizitare a volantei, pentru punerea la punct .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să ai puţină răbdare cu switch-ul pt că al meu a decedat de tot (tot timpul uşă deschisă ----> alarmă pornită aiurea), pentru moment i-am scos mufa. După ce-l repar fac DYI şi o să arat exact cum se demontează şi se repară, momentan mă documentez şi adun materiale (fac şi o mică antifonare dacă tot umblu pe acolo )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am sa ma puc si eu de treaba saptamana viitoare. O sa fac poze si eventual sa le grupezi daca ii necesar pentru DYI. 

Cum te-ai gandit sa faci antifonare si cu ce? Te gandesti sa dai jos si macaraua de la geam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o să fac ceva profi, dar orice este mai bun în loc de nimic (uşa aia este absolut goală nu are nimic în ea). M-am gândit aşa: şoricurile alea de sub feţele de uşi sunt cam rupte (din ce ştiu sub măştile de la locurile din spate nici alea nu sunt)şi chiar dacă sunt întregi tot degeaba (sunt din PE cum este materialul care se pune sub parchet) şi costă toate 4 vreo 200 lei. De banii ăştia (de fapt mai puţin) am luat folie PE de 3mm de pus sub parchet, vreo 2 mp de izolant fonic şi termic care se pune la acoperişuri (cam 1cm grosime) nişte teroson şi mărunţişuri.

O să descriu cum o să fac într-un topic potrivit.

Neavând geamuri electrice nu trebuie să dau macaraua jos, este loc berechet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la service azi dupa ce uneori aud cum imi bate rau de tot. Am crezut initial ca e de la planetare dar se pare ca tamponul antibalans e praf.

A mai schimbatcareva, se gaseste aftermarket?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Salut! Am facut un drum de 300 de km recent si buburuza face zgomote ciudate. Ventilatorul din spatele radiatorului cand functioneaza scoate un sunet ciudat, cred ca ii descentrat si nu se invarte cum trebuie, dar numai cand are el chef nu tot timpul. Ii vreo problema daca ma duc la drum cu el decuplat, cu mufa scoasa.

O sa stau cu ochi pe acul la apa, Stie cineva unde ii termostatul la motorizarea 1.4 16 akq?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă poţi să-i pui nişte vaselină la lagăre/rulmenţi ce-o avea. Nu poţi merge pe căldurile astea cu mufa scoasă. Hai că la diesel unde temperatura este mai mică şi porneşte ventilatorul mai rar mai este cum mai este , dar la benzină cam exclus. O să te alegi cu pagube mai mari. Eventual lasă-l până crapă dacă nu merge nici cu vaselină (deşi cred că asta este buba), dar nu cu mufa scoasă, de bine de rău mai răceşte ceva.

Ca soluţie de avarie în cazul în care rămâi fără ventilator la radiator, dai căldura pe maxim şi dai ventilatorul de habitaclu pe cât mai mare şi va face ăsta o răcire cât de cât. O să te cam coci de căldură dar asta este. Şi bineînţeles cu ochii pe acul de la apă.

Dacă te gândeşti să scoţi termostatul nu cred că este o soluţie pentru un drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Am inteles. Suna destul de rau cand porneste si acuma ma gandesc sa il ung pe la rulmet sau ce o avea el acolo. Aveti cumva vreo schema de cum se da jos ventilatorul?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Salut! Am dat jos inculpatul. Din cate am observat nu se poate desface, este capsulat. L-am curatat de praf, sters bine si l-am pus la loc cu gandul sa fac niste cleme din tabla care servesc la echilibrarea palelor cu gandul ca ii descentrat si la viteze mai mari face urat. 

Am pornit clima am mers un pic prin oras acuma nu mai face zgomot si merge ok.

Astept sa vad ce sa intampla!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Am o alta problema cu ventilatorul. Incepand de ieri merge in continuu si dupa ce opresc masina si cand nu merge AC-ul, ii pe " sistem" :icon_bounce: .

Am scos mufa de la "termocupla", nu stiu exact daca ii zic bine,, senzorul care ii prins de radiator si ventilatorul tot merge. Eu presupun ca ii de vina releul.Daca stie cineav unde ii situat acest releu?

Ce as m-ai putea verifica sa ma asigur?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

lupo 3l: la drum lung imediat ce stateam un pic in coloana sau uneori fara vreo logica isi pierde puterea. accelerez si efectiv e semi-moarta.

totul se rezolva de fiecare data cu o repornire a motorului.

eroare din vcds este:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 045 906 019 K
   Component:  1,2l R3 EDC 0001DS  1211  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01286  
   VCID: 1D35DD47BF71
   WVWZZZ6EZ1W000954     VWZ1Z0Y0656910
 
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 
            P1556 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
 
are cineva vreo idee? multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ar fi asta

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462

Fă log în mers pe grupurile 3,10,11 (mers constant cu a 3-a la 1800 rpm apoi îi dai blană până la vreo 3600 rpm - cu acceleraţia apăsată la podea în tot acest timp, la fel în a 4-a), apoi postate logurile aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-251#entry2184096

Citeşte cu atenţie şi acest topic al colegului @wolfvw

http://vwforum.ro/topic/79405-verificarea-problemelor-de-turbosuflant/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de indicatii. da, se pare ca de acolo e problema.

m-am uitat acum pe sub ea - turbina a cam inceput sa curga...:(

 

deci cam am treaba in perioada urmatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema!

Nu se mai accelereaza. Am facut o scanare cu VCDS si mi-a dat asta:

 

Chassis Type: 6X - VW Lupo
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 35 37 44 45 55 56
 
VIN: WVWZZZ6XZ1W051414   Mileage: 229910km/142859miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 045-906-019-AMF.lbl
   Part No: 045 906 019 S
   Component:  1,4l R3 EDC 0000SG  1208  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 01236  
   VCID: 254B8030BFFA196
   WVWZZZ6XZ1W051414     VWZ1Z0Y0978309
 
2 Faults Found:
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317) 
            P1601 - 35-00 - Implausible Signal
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
Ce trebuie verificat?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-senzor presiune galerie admisie ; circuit intrerupt ; fire rupte sau senzor defect .la masina ta nu stiu unde este situat dar urmareste furtunele intre turbo si motor ,e posibil sa fie pe intercooler (daca are) sau pe galeria de admisie .

-releul J317 ,sub bord sunt doua randuri de relee .pe randul de jos ,primul releu din dreapta ar trebui sa fie pentru alimentarea ECU .e posibil sa trebuiasca schimbat .

daca gresesc rog un coleg sa ma corecteze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a doua eroare trebuie verificat senzorul 15 cum a zis colegul mai sus.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!