Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

I-am intrebat dar nu au stiut ce sa-mi zica au zis ca singura solutie este sa ai un patent cu cioc lung sa tragi de miezul cablului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul ala negru care protejeaza cablul de care tragi efectiv cand deschizi capota are camasa metalica pe interior, nu merge tras cu patentul cu cioc lung. Dupa cum banuiam, nu prea ai cum sa impingi tija aia metalica activata de cablu fara sa distrugi elementele de plastic. Eventual cu o tija metalica subtire, gen chestiile alea pt frigarui. Scoti unul din suruburile de acolo si prin gaura respectiva impingi. Cel putin in teorie parea ca se poate. Eu nu am avut asa ceva la dispozitie, asa ca am apelat la metode "neortodoxe". O sa fac poze maine cu solutia mea, poate are cineva nevoie alta data. Asta e si motivul pt care scriu aici si nu iti scriu pe privat: daca pateste cineva ceva asemanator, sa gaseasca mai usor informatia. Daca nu erai tu aici, cred ca ma lua damblaua pana acum, pt ca informatii nu prea gasesti nici pe site-urile straine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am patit urmatoarea problema la Lupo, ieri cand am vrut sa o pornesc, masina era moarta, nu mai era aprins nici ceasul sau kilometrajul. Bateria este relativ noua, are 1 an, Varta, si cu toate ca masina nu prea circula, pana acum a pornit la cheie. In urma cu o saptamana, a pornit la cheie si nu a dat nici un semn de oboseala. Am mai patit cu ea odata asa, inainte de a schimba bateria, dar atunci se aprindeau farurile si senzorii din bord doar ca nu invartea deloc, nu mai avea amperaj sa porneasca. Acum parca nu are baterie. Am dus bateria sus, am pus-o pe redresor si arata ca e incarcata, deci ce ar putea avea masina ?

L.E. Masina e un Lupo de 1.0 motor AUC

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! exact asa ceva am patit si eu cu bateria la lupo si a mea avea 7 luni.am avut o varta black de 45 A si am schimbat-o cu bosh silver de 55 A de vreo 3 luni.cei de la garantie au zis sa nu am vreun consumator au verificat si nu au gasit nimic.un baietas de acolo mi-a zis ca exista posibilitatea sa fie un lot mai vechi.

numai bine .respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rederesorul zice ca este incarcata nu cred ca are bateria ceva. Parerea mea este ca ai ceva contacte oxidate, in special punerile la masa. Inainte de orice verifica starea bornelor sa fie bine stranse si fara oxizi, sigurantele alea din cutiuta de pe baterie sa fie ok si sa aiba suruburile bine stranse si fara oxizi. Mai vezi firul de minus unde se prinde de caroserie sa faca bine contact.

daca pana aici este ok, pune un instrument de masura direct pe bornele bateriei si urmareste ce tensiune indica inainte de a pune contactul si dupa ce pui contactul si incerci sa pornesti. Daca tensiune ramane aceeasi atunci ai in continuare o problema de conectica, daca scade drastic atunci bateria are probleme (stricata sau neincarcata corespunzator).

Cam aceeasi tensiune de la bornele bateriei ar trebui sa ai la bricheta (la mine tensiunea este prezenta si fara sa pun contactul).

In cazul in care diferenta este mai mare de sa zicem 0.2-0.3V atunci si asta indica o problema de conectica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu afirmatiile lui lupo_bv.daca pana la urma porneste verifica si alternatorul daca incarca bateria.la mine fara consumatori da o tensiune de 14,4V iar cu consumatori porniti da 13,8 V.

numai bine.respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Era bateria .... am lasat-o cateva ore bune pe redresor si s-a rezolvat .... ciudat este ca era asa de descarcata ca nu mai afisa nici ora/kilometrajul ...

Oh ... well ... bine ca s-a rezolvat ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
crivac.ovidiu

salutare am si eu o problema cu ceasurile din bord la un vw lupo nu imi mai merge kilometrajul si nu mai inregistreaza nici km parcursi plus ca imi joaca si acul de la benzina grav cand pun frana si accelerez ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!vezi poate ai mufa scoasa care face legatura dintre senzorul de viteza de pe motor cu instrumentele de bord care se afla undeva in stanga pe langa cutia de viteze.acelasi lucru l-am patit si eu cand am schimbat kitul de ambreiaj si nu a fost baagata cum trebuie plus ca mi se aprinsese si martorul check engine.dupa montarea corecta problema si eroarea au disparut.

mai poti lua borna plus vreo 5 min dar ai grija daca ai casetofon original pentru ca vei avea nevoie de codul acestuia.

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu,la cutie m-am gandit si eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
crivac.ovidiu

ms de raspuns

de la cutie era problema si anume senzorul de kilometraj

aveam tija rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
crivac.ovidiu

salutare am si eu probleme la bestiutza al meu

imi pierde ulei cam 1L la 4-5mii de km

e normal sa pierd atat?

am gasit ulei pe bujie exact unde se imbina cu fisa

cam care ar fi cauza si ce e de inlocuit?

motorul e 1.4 16V cod motor AHWsalutare am si eu probleme la bestiutza al meu

Modificat de crivac.ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo 3l - trebuie sa schimb crucea cardanica si sa reconditionez / schimb caseta directie. a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un lupo tdi 1.2 diesel cutie automata. De ceva timp se opreste motorul in timpul mersului ( am observat ca nu conteaza viteza pot sa am 140 sau 80 km/ora). O dau pe stop scot cheia din contact o pornesc din nou si merge. Acum tot la fel s-a oprit in timpul mersului si nu a mai pornit deloc. Martorii la bord se aprind cand pun contactul nu arata nici o avarie nimic si cand vreau sa pornesc motorul nu merge absolut deloc. Cand deschid usa la masina se aude un zgomot de la calculator sau de la pompa ( zgomot normal ). Nu este de la bateria. este noua si verificata la service.( masina este moarta nici macar o tentativa de a porni nu are) .La service am fost cu ea cand mergea si le-am spus cum se opreste in timpul mersului au verificat si au zis ca nu isi dau seama ce are.Eu cred ca are un contact imperfect pe undeva.Voi ce credeti?A mai avut cineva probleme de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam la 3L o problema asemanatoare. La mine nu se mai accelera, dar nu se oprea motorul. Dupa ce il opream si porneam din nou, isi revenea. Cei de la service au spus ca pedala de acceleratie era de vina si trebuia schimbata. Nu stiu sa-ti spun ce s-a intamplat ca am vandut masina intre timp, fara sa schimb pedala. Am intrebat la reprezentanta si nu aveau pe stoc si nici termen de livrare nu au putut sa-mi spuna. Legat de pornire am avut o problema chiar cand am cumparat-o. Incercam sa pornesc si se auzea doar un tacanit, dar nu invartea electromotorul. Prima data am crezut ca e bateria, dar si cu alta baterie tot asa facea. S-a rezolvat prin schimbarea unei bobine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai accelereaza, sau se opreste motorul ?

1. Daca nu se mai accelereaza e f probabil sa iti dea eroare intr-o anumita viteza (te uiti in bord si clipeste pe o anumita viteza); trebuie facuta reglare cablu si readaptare cutie. (Dupa oprire si repornire merge din nou pana ajungi la viteza cu probleme, da eroare....si iar nu mai ai acceleratie)

2. Motorul se opreste in mers - e posibil sa traga aer pe la garnitura de la filtru (ori iei un filtru MANN - care vine cu tot cu garnituri, sau cumperi plasticul ce intra in filtru si are garniturile pe el) La repornire nu porneste imediat si trebuie tinut contactul mai mult decat ar fi normal - la scanare nici o eroare

Astea sunt 2 probleme de care eu "m-am lovit" si poate ar trebui sa le iei in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu se aude cand se opreste motorul imi dau seama ca nu se mai accelereaza deloc si atunci imi dau seama ca nu mai merge nici motorul. Pana acum dupa ce scoteam cheia din contact o lasam cateva secunde si o porneam mergea fara problema. dar acum nu mai vrea.

multumesc pentru sfaturi

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare cum ajung la tweetere am probleme cu unu si nu stiu cum il demontez, cele de sus din bord , nu la service .!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!foarte simplu folosind ceva ascutit pe care il bagi intre plasa aceea metalica si plansa de bord si apesi pe acesta sprijinindu-l de plansa de bord dar cu atentie ca sa nu lasi urme vizibile pe plansa de bord sau poti improviza un carlig micut cu care tragi de plasa metalica a difuzorului buclucas.eu am folosit o croseta dea doamnei la extragerea infractorului.numai bine respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata lume... revin dupa o lunga perioada de ... "chinuri". Referitor la problema mea aia veche.. cu mersul innecat... oscilatiiile de turatie. Update: schimbat sonda lambda, bujii, fise de bujii.. problema era calculatorul. pacat ca a fost nevoie de o gramada de bani si vreo 5 mecanici sa isi dea seama ce are. Calculator luat second 350 lei. rescriere date de pe unu pe altu 200 lei. Fise de bujii+bujii 194 lei. Diverse: 100 lei. Manopera 0. Deci o sa am un cracin fericit.. in Lupo.. ca de 850 de lei pfff... ah am uitat. Baterie noua 185 lei. (probleme ca colegii de mai sus. intr-o dimineata a refuzat sa mai porneasca. Baterie pusa pe redresor.. incarcata, apoi la o zi dupa.. descarcata iar. era de 4 ani bateria cea veche).

Un craciun fericit tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Problema este de la actuatorul de ambreiaj , verifica-l sa vezi daca e in parametri aceasta piesa daca nu lucreaza cum trebuie taie injectia electronica si opreste motorul , verifica nivelul luchidului hidraulic, daca ar fi un contact imprefect masina nu ar porni tot timpul cind reiei ciclu de pornire .daca nu stii cum se face verificarea (0741173022 lucian)

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi! 

Postez aici ca alt loc mai bun nu am gasit pentru problema mea. Sa va povestesc ce si cum. 

Astazi ma urc frumos in masina, plec si aud un zgomot de la rotile din fata ca si cum s-ar atinge doua parti metalice. Am zis ca poate ii ceva intre placute si disc. Dau jos roata cu gandul sa curat etrierul cu spray pentu frane si sa vad ce agata pe acolo. Surpriza maxima: discurile de frana sa invart lejer pentru ca li lipseste surubul de fixare, cel cu capat de torx. Practic eu fixez discurile cu prezoanele de la roti.

Am pus rotile jus si nu se aude nimc deocamdata, se pare ca a disparut zgomotul.

Pe ambele parti am observat aceasta problema, acele suruburi par a fi taiate. Am atatsat o poza in care am marcat surubul cu pricina.

Care este grosimea minima acceptabila a discului de frana ? Deja ma uit dupa discuri de frana si am vazut ceva Roadhouse, ce parere aveti de aceasta marca?

Ce e de facut?

Multumesc!

post-78457-0-75901200-1364055417_thumb.j

Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai liniştit că şurubul ăla are rol numai să ţină discul nemişcat până pui roata, la discuri nu este aşa mare problemă că mai ţin plăcuţele, dar la tambure dacă lipseşte te chinui destul să potriveşti găurile, în rest prezoanele sunt de bază. Şuruburile alea se strâng aşa la bunul simţ la mână, dar sunt unii mecanici care le strâng cu pistolul aşa că adio să le mai scoţi. Am păţit-o şi eu: un fraier de mecanic ca să-l scoată a folosit ciocanul cu simţ de răspundere şi a reuşit să strâmbe butucul (şurubul ăla s-ar scoate destul de uşor cu maşina de găurit, dar deh...), rezultat trepidaţii în volan, în pedală, toţi mecanicii că am discurile ovalizate. Cumpărat discuri, plăcuţe noi....aceeaşi problemă, până la urmă i-am dat eu de capăt cu ceasul comparator. Rezultat: alt butuc, alt rulment. Ca să vezi ce pagubă poate face un şurub de 2lei şi prostia omenească.

 

În autodata zice că 16 mm. Nu ştiu ce să zic de Redhouse. Eu am folosit Zimmerman, iar acum am şi discuri şi plăcuţe TRW, astea din urmă consider că au un raport calitate preţ bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu is mai linistit ca si sunetul a disparut. Ma gandesc ca prezoanele sau slabit ca nu au fost stranse bine. In acelas timp ar putea sa fie discul destul de uzat si/sau placutele si etrierul sa atinga in  disc la extremitatile lui?

M-am uitat la placute si aratau ok. O sa ma duc sa imi echilibrez si rotile si am sa vad cum reactioneaza la franare.

Ce parere aveti?

Imi poti da mai multe detali in legatura cu scoatearea surubului folosind bromasina?

Multumesc!

Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma dacă sunt rupte nu ştiu exact cum, mie mi-a scos mecanicul unul (ăla care a fost cu problemele de mai sus pt. că după ce a dat cu ciocanul nu a reuşit decât să îl rupă, apoi am fost la unul meseriaş şi mi l-a scos). Personal am avut probleme cu cele de pe spate de la  tambure şi cu bormaşina am subţiat capul şurubului până a rămas doar puţin din el, pe urmă am folosit un burghiu mai subţire ca să intre puţin spre partea filetată, apoi cu şurubelniţa şi cu ciocăniri uşoare şi-a dat drumul, vezi poza.

La tine cred că trebuie pilit ce a mai rămas să fie drept să nu fugă burghiul (punctezi cu ceva ascuţit înainte să foloseşt bormaşina), apoi dai gaură în el cu un burghiu mai subţire decât partea filetată a şurubului (să nu atingă filetul). Mai departe cred că îţi trebuie un obiect prismatic cu 4 laturi  pe care să-l presezi acolo şi apoi să încerci extragerea restului de şurub.

Uite nişte idei pe aici

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/16595-suruburi-rupte-blocate-in-filet/

Dacă bavura de la disc este prea mare şi se ating plăcuţele de ea atunci o să ai nişte scârţâituri ritmice la pleacare de pe loc şi se remediază fie luând bavura cu flexul, fie pilind puţin marginea plăcuţei la 45 grade să nu mai atingă. Probabil nu ai problema asta pt. că plăcuţele sunt uzate după disc, dar dacă o să schimbi plăcuţele s-ar putea să se întîmple faza cu scârţâitul până prinzi ceva viteză şi se depărtează plăcuţa.

post-40889-0-38495000-1364148541_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!