Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

nu mai pot da edit. cand am luat mufele H4, am vazut pe un raft un set de faruri de lupo. am ajuns acasa, am dat reply-ul de mai sus si vroiam sa merg sa schimb mufele. numai ca imi ramasese pe creier perechea aia de faruri. drept urmare m-am dus si le-am luat :icon_cheesygrin:

au fost 150 ron bucata. sunt complete, cu toate mufele, becurile, cablurile. si mai ales, nu sunt mate, ca farurile mele actuale

Din ce observ, ar fi 3 suruburi pe care trebuie sa le desfac ca sa le schimb pe cele vechi. Aceeasi intrebare ca si la stopuri: vreo operatie speciala, sau ies si intra din prima, fara probleme?

 

le: pt cei din Bv, atelierul de dezmembrari e pe Sacelelor (cum cobori pe C. Bucuresti dinspre McDonald's spre Judetean, strada dinainte de Liceul de Informatica), prima curte pe stanga, dupa blocul de pe colt. In aceeasi curte e si o pensiune sau ceva de genul. Am vazut ca au o gramada de piese de VW. La Bobes in Sacele nu aveau mai nimic de VW. Mi-a zis mosul de acolo ca au adus sapt asta 18 masini, dar nimic din grupul VW-Audi, iar anul asta sunt sanse mici sa mai aduca. Asta ca sa nu va consumati timpul degeaba pana acolo, cand avem sursa de piese in oras.

 

post-86469-0-64778000-1319888283_thumb.j post-86469-0-54840600-1319888289_thumb.j post-86469-0-13934500-1319888294_thumb.j post-86469-0-34270000-1319888301_thumb.j

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este simplu de inlocuit. Poate ar fi bine si de verificat daca este reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv, ms inca o data pt pdf-uri. Intr-adevar, nu e rocket science. Inlocuirea farurilor a fost treaba de 10 min. Numai ca acum am dat dintr-una in alta: pe stanga nu-mi merge faza scurta. Am crezut ca e de la vechiul far, dar se pare ca si cu noul far e aceeasi belea. In plus, la marsarier nu era problema de becuri arse. Am pus becuri noi in ambele parti si problema persista: cand bag in marsarier, pauza lumini. Daca stiu eu bine, undeva in cutie e un contact pt marsarier, corect? Ma gandesc sa nu fie asta cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai verifica sigurantele, daca nu ai chef sa le incerci pe toate, am atasat destinatia lor, apoi in poza ai pozitionarea senzorului (sageata 1).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturile primite! Mi-au fost de mare ajutor!

Acuma, am dat de o mica "problema"... am cumparat lichid pt parbriz pt iarna... si chiar era gol borcanul... l-am umplut, dar la luneta nu imi sprituieste. Pt luneta are alt borcan cumva? Si daca da, unde? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are alt borcan, este infundata instalatia, cel mai probabil chiar la chestia aia care arunca apa. Eu zic sa gasesti pe cineva care sa umble sa curete pe acolo si pana atunci sa nu o mai folosesti pt ca risti sa o strici de tot, asa se poate remedia numai prin curatare. Si pe viitor sa dai cu niste vaselina siliconica (din aia alba la spray) pe acolo.

La mine s-a gripat si sa rupt stutul ala care arunca apa si a trebuit sa inlocuiesc tot mecanismul, este boala lor, pe acolo se arunca multa mizerie in mers.

PS

Sa nu folosesti niciodata stergatorul fara lichid pt ca se matuieste luneta

Stiam eu ca e pe undeva :icon_cheesygrin: . Uite aici un topic despre asta

http://vwforum.vwfor...ropitor-luneta/

Daca chiar trebuie inlocuit ceva, am atasat un fisier cu codurile, practic ce este numerotat si are cod se gaseste separat la reprezentanta, nu trebuie cumparat tot mecanismul

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu lupoul meu...de ceva timp am un zgomot kre se aude din motor...e ca un fel de zdranganit...se aude doar knd nu este in demaraj sau la relanti...daca iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude,dar daca accelerez pana knd ajunge in ce mai prielnica turatie pt treapta respectiva se aude, dar daca apas in continuare acceleratia iar se aude pana knd ajunge sa nu mai fie in sarcina adik la turatie constanta...e cam dificil de explicat...dar ieri, dupa un drum la bucuresti zdranganitul ala a devenit tot mai puternic inkt a trebuit sa las masina la un prieten in urziceni...sunetul nu afecta performantele masinii,aveam demaraj, statea la relanti doar k era ffff puternic...se aude k un mercedes cobra diesel...batran dala....de la ce ar putea fi...va rog ajutati.ma!!!! va multumesc anticipat....respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum descrii eu sunt de parere ca evacuarea este de vina.

Cel putin asta trebuie prima data verificata. Undeva pe langa toba intermediara este o brida transversala si daca s-a rupt teava pe undeva dar nu de tot este posibil sa atinga de brida aia cand este in sarcina.

Pune pe cineva sa accelereze si uita-te pe dedesub daca iese fum pe undeva. Eventual suspenda masina pe un butuc pe o parte astfel incat sa poti intra sub ea (sau urc-o pe o bordura mai inalta) si misca cu ceva putere de elementele evacuarii in plan axial si transversal. Nu prea ar trebui sa se atinga de nimic. ATENTIE! Nu te baga sub masina daca este numai pe cric ca daca pica te face terci.

Daca nu-i asta trebuie bine ascultat motorul pe loc la diferite turatii si detectate eventuale batai...etc. Parerea mea este ca daca pe loc nu se aude nimic nu cred ca are ceva motorul. Ascultarea se poate face in lipsa de scule profesionale cu un furtun pe post de stetoscop si cu un levier la care un capat il apesi pe zona de verificat (bineinteles ca nu pe elemente in miscare), iar celalalt il tii in pumnul strans astfel incat cu degetul mare, aratator si mijlociu sa formezi o palnie pe care o pui la ureche. Daca prinzi pozitia corecta o sa fii surprins de ce auzi pe acolo.

Daca nici asa nu se aude nimic atunci e putin mai complicat. Dar verifica intai astea si zii ce observi.

Acum am vazut ca ai postat in celalat topic rezolvarea problemei. Las totusi ce am scris pt cine se loveste de problemele astea.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult lupo_bv....astept maine dim sa imi soseasca cuzinetii de biela de cota 0 si sa ma duc sa ii pun pe masina...o sa mai scriu in continuare despre rezolvarea problemei....mi.a mai spus cineva ca este interesanta atata timp cat am avut cu ea numai probleme misterioase care cu greu s.au rezolvat...in orice caz ms pt sfat si tare faza cu stetoscopul...am sa incerc!!!ms si drumuri bune!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca m-am exprimat un pic ambiguu mai sus referitor la "stetoscop", adica se foloseste ori furtunul mai ales pentru zonele unde sunt elemente in miscare (fulii, role): bagi un capat in ureche si unul il plimbi pe unde ai treaba, ori levierul (unii zic de o coada de matura dar nu am incercat) in special pentru zonele metalice. De exemplu pui pe carcasa alternatorului intr-o parte sau alta si auzi zgomotul rulmentilor, pui pe injectoare si auzi cum lucreaza, etc. ...este destul de distractiv pana auzi niste zgomote care nu sunt OK :o .

Am facut precizarea asta pt dupa cum scrisesem eu mai sus se deducea ca se folosesc impreuna.

Eu mi-am mai facut pentru zgomote misterioase in timpul mersului un stetoscop electronic dintr-un modulator FM cu un amplificator de microfon si un microfon si receptionez sunetele in aparatul de radio, numai ca rezultatele nu sunt cele asteptate pt ca zgomotul motorului meu diesel acopera de fiecare data orice zgomot....asa ca tot urechea e mai buna :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o caseta de directie pe un 1.0mpi din 2001 benzina unde si cu cat gasesc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alte belele:

1. inainte sa vin in germania am facut electromotorul, pt ca aveam probleme la pornire in diminetile reci. totul fain frumos, a mers o perioada. pornea la marele fix.

acum de cand a dat frigul mai serios si pe aici, s-a intors problema. electromotorul sunt sigur ca a fost facut cum trebuie, pt ca tipul de la service-ul din sacele imi e prieten inca din facultate.

am zis ca o fi bateria, mi-am luat o chestie de genul asta http://www.amazon.de...n/dp/B002FW2EMI si am crezut ca am rezolvat problema, dar se pare ca nu e rezolvata in totalitate. in unele dimineti o ia f usor cu jucaria asta conectata, in altele o ia destul de greu. uneori se intampla sa porneasca, merge 3-4 secunde si apoi moare. daca incerc sa o mentin turata din acceleratie, nu ajuta. efectiv nu reactioneaza, moare. de invartit invarte, numai ca nu porneste.

ieri am schimbat si uleiul, ca aveam 9200km facuti din 7 nov (drumul ro - de din nov si de-ro si retur de sarbatori + drumul la munca zilnic) si era la minim.

am gasit la dezmembrari aici un electromotor cu 70 euro. inainte sa dau banii pe el, pot fi si alte cauze? bujiile au fost schimbate anul trecut in aprilie de catre fratele meu, inainte s-o cumpar de la el, deci nu cred. o sa verific azi totusi. alta cauza?

2. nu-mi urca acul de la temperatura apei. singura situatie in care l-am vazut putin urcat peste 70 grade a fost pe autostrada cand ma intorceam din ro si mersesem ceva vreme constant cu 130. in rest nu se misca deloc. caldura am in masina, fara probleme. dimineata, pana o curat de gheata incepe sa bage aer caldut. dupa ce ajung pe autostrada, in cateva min baga caldura ca lumea. dar acul tot nemiscat sta.

3. fiind un mare cascat, cand am tras de manerul de deschidere a capotei, am rupt cablul, de fapt bila aia metalica din capat, la capatul din interiorul masinii.

lupo_bv, poti sa-mi dai te rog un cod pt cablul asta, sa-l caut pe aici? pana atunci umblu cu capota prinsa numai in prima clema. tine bine, nu e riscul sa mi se deschida in mers si sa-mi vina in parbriz. am venit din ro cu ea asa, ca am rupt-o chiar in granita cu ungaria. nu au fost probleme. pana iau altul, incerc azi sa-i fac o improvizatie. sa vedem ce iese...

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara ... VAG COM ... si vezi ce ti se zice pe acolo. Si eu am avut genul asta de problema si s-a doveit a fi senzorul pozitie al vibrochenului(cel care citeste volantul)L-am schimbat si a pornit masina. Practic nu simtea ca se invarte vibrochenul.

Eu zic ca nu e de la electromotor. Atat timp cat motorul se invarte i'ati gandul sa-l schimbi.

Referitor la temperatura apei, eu zic ca ai termostatul de racire blocat pe deschis, apa circula in circuitul mare(bloc>chiulasa>radiator) si nu apuca sa se incalzeasca(afecteaza si consumul).

Codul pentru cablu de capota: 6X1823531B. Aici costa in jurul sumei de 40RON.

Iti tin pumnii pentru schimbarea lui. E o munca titanica pentru a-l aduce pe pozitii in interior. Si eu l-am schimbat pe al meu si mi-aduc aminte ca a trebuit scoasa gura de ventilatie din partea stanga pentru a bunghi ceva pe sub bord. Totodata trebuie dat jos jgheabul de ploaie(si stergatoarele scoase) pentru a-l putea baga in masina.

Sunt curios care va fi rezolvarea pentru pornire.

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat bujiile, sunt ok.

nu prea cred ca sunt sigur la ce te referi cu termostatul. daca nu incalzea apa, nu aveam caldura, corect? pe cand eu am caldura de stau in tricou in masina daca o las prea mult pornita.

cablul ala am vazut si eu ca e o mare pacoste. chiar, plasticul ala negru de sub stergatoare cum il dau jos? am vazut ca sta prins in chederul parbrizului. mai e si altceva care-l tine sau trebuie doar sa trag de el? trebuie sa-l scot ca sa mesteresc un pic la tija de legatura dintre stergatoare, ca imi iese de pe axul stergatorului din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai nu cred ca are ceva electromotorul, daca invarte bine alta este cauza, mai ales ca zici ca si moare dupa pornire. Despre robotul ala ce sa zic nu prea am incredere in asa ceva, daca e dupa mine mai bine luai un incarcator de banii aia. Si sa-ti spun si de ce: din specificatii am vazut ca jucaria debiteaza max.10 A, ori electromotorul consuma la pornire cateva sute adica are un aport de max.5%.

Acum pornirea: daca porneste greu la rece (atentie ca pt nepornire altfel se pune problema, dar am inteles ca pana la urma porneste) sau porneste si se opreste cauze comune posibile pot fi:

- sistemul de ajustare a combustibilului din pompa de injectii - sincer nu cred ca este asta

- senzorul de temperatura al lichidului de racire - eu cred ca asta e de vina

- solenoidul sau valva de control a EGR - putin probabil dar nu exclus.

Numai pentru pornire grea la rece mai pot fi de vina:

- bujiile incandescente sau releul ce le comanda - dar din proprie experienta stiu ca si la -20grade porneste cam dupa ce invarte motorul de 5-6 ori, dar porneste si ramane pornita, deci asta nu este sigur.

- o chestie tot din pompa de injectii numita fuel injection timing solenoid, dar nu prea as crede

Acum ce trebuie sa faci sa te convingi ca ECT (senzorul de temperatura) este de vina si daca si termostatul are ceva probleme:

- prima data dupa ce pornesti masina o lasi sa functioneze vreo 5 minute sau mai mult pana incepe sa bage bine aer cald inauntru si pui mana pe furtunele care duc la radiator, trebuie sa fie reci, daca sunt calde este clar, practic pana la 90 grade nu au voie sa fie calde in caz contrar termostatul probabil este ramas pe deschis sau deschide mai devreme. Asta nu are legatura cu pornirea dar daca termostatul nu-si face treaba trebuie schimbat - nu este scump, gasesti pe Wahler ieftin si bun (pe original este de vreo 3-4 ori mai scump, dar din cate stiu Wahler fabrica si pt original).

- ECT se verifica conform atasamentului. Ce trebuie sa stii este ca el este dublu adica are un circuit care comanda ceasul din bord si unul care merge la ECU. Vad ca astia dau valorile doar pentru unul probabil si celalalt trebuie sa fie la fel, asta nu stiu.

Ce stiu este ca si daca este termostatul defect pana la urma tot se incalzeste macar pe la 70 grade.

Vezi ca ti-am atasat si ceva documentatie despre cablul de la capota si stergatoare.

La fisierele "cablu capota.pdf" "stergatoare_1.pdf" si "stergatoare_1.pdf" schimba extensia din pdf in rar si apoi dezarhiveaza-le (erau cam multe fisiere si nu am putut sa urc o arhiva aici)

Sfatul meu este sa remediezi problema capotei pt ca daca se desprinde carligul la viteza este deranj mare.

Cablul nu cred ca se fabrica decat pe original si daca este asa du-te sa-l iei direct de la reprezentanta ca este mai ieftin. Ti-am pus si un extras din etka in cazul in care mai ai nevoie de alte repere.

Cand vii inapoi sa-mi dai de veste pt ca am un Vagcom si putem sa ne uitam la una alta, macar sa comparam unii parametri.

-----

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat toata ziua pe net si nu am gasit pe nimeni care sa ofere diagnoza prin vag-com, exceptand reprezentanta. softul il am de cand eram in ro, dar nu aveam interfata. interfata asta e ok? http://www.ebay.de/itm/OBD2-DIAGNOSE-Interface-Kabel-USB-VW-Beetle-Caddy-Fox-Golf-3-III-Lupo-Phaeto-/230726221317?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item35b85abe05

sa stiu daca mi-o iau sau nu. mai departe, trial & error :)

lupo_bv, ms fain pt tot. stiu ca e deranj mare. un fost coleg de la jobul din ro a avut la un moment dat un peugeot 206 si avea o problema similara. intre bv si codlea i s-a ridicat capota in parbriz. de la sperietura a iesit de pe sosea si a intrat in sant.

cablul l-am gasit deja la un magazin online, l-am cautat dupa codul dat de morphx. 6 euro. pe ebay era unul second, 11,99. oare ce era in capul tipului aluia?

va tin la curent cu problema cu pornirea.

ms inca o data si tie si lui morphx pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vad ca este varianta 409.2, eu am 409.1 si pot sa spun ca este buna pentru scanat de erori si vazut valorile date de senzori (asa poti compara de exemplu temperatura din vag cu cea din bord).

Nu poti intra sin basic settings dar pentru moment nu cred ca ai nevoie de asta, oricum eu am smecherit-o pe a mea :lol: pt ca voiam sa vad avansul (se putea si asa dar era mai greu)

Vezi poate gasesti 409.1 si te ajut eu sa-i vina mintea la cap.

Stai linistit nu este nici un deranj, sper sa o poti rezolva. In cazul in care este nevoie o sa-ti atasez si ce am referitor la verificarea EGR si a regulatorului de combustibil.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Das Gerät ist kompatibel zu VAG-COM bis zu Version 409.2.

Asta inseamna ca jucaria asta este compatibila cu toate versiunile de vag-com pana la 409.2, deci inclusiv 409.1. Cred ca o iau, trebuie sa ma uit ce versiune am eu.

Maine fac si verificarea cu senzorul de temperatura si te anunt ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos-o azi putin pe autostrada, cam 10 km. la intoarcere baga caldura ca lumea si teava era calda.

cu senzorul de temp a fost un pic mai dificila treaba, pt ca nu aveam vas in care sa colectez antigelul si daca dadeam pe jos in fata casei, iesea cu scandal (astia-s maniaci rau cu lichidele de la masina varsate pe jos). Am masurat direct montat si am obtinut 3.23, cu multimetrul setat pe 20k.

ce am observat: imi curge antigel pe la senzor. nu mult, dar se vedea cum musteste acolo.

deci termostatul se schimba. senzorul?

Later Edit:

http://www.filedropper.com/ve1327859785083

http://www.filedropper.com/2012-01-29183345

am vazut o garnitura galbena cand am incercat sa-l scot putin, am pus-o la loc pe pozitie cu surubelnita. am scos siguranta aia de plastic si am impins-o cat a mers. parea sa nu mai curga lichid. oricum, o sa ma uit mai des.

si mi se aprinde acum in bord si mesajul cu insp service.

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa urci filmul cu altceva ca acolo zice ca no file fond, ceva gen transfer.ro sau asta http://www.filedropper.com/

Vezi ca verificare senzorului se face la mai multe temperaturi (vezi atasament), adica nu trebuie sa-l scoti neaparat dar macar cu motorul rece si la maximum de cald, dupa valoarea aia temperatura trebuie sa fi fost intre 0 si 10 grade, cum era in realitate?

Nu ai zis cum erau furtunele, asta ar fi important pentru a stabili daca e ceva cu termostatul, dar repet asta nu are nici o problema cu pornirea si asta trebuie prima data remediata.

daca ai vazut in poza senzorul are o garnitura, probabil aia e dusa.

In mers ai observat ceva deosebit, fumul este ok?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca a mers pana la urma, trebuie copiat link-ul si nu dat click pe el.

1. daca furtunul ala este cald dupa o perioada relativ scurta atunci termostatul este mort. si al meu s-a dus si l-am schimbat numai ca la mine mai functiona (il am si acum si l-am testat cu apa fiarta si inchide complet in apa rece si deschide complet in apa fiarta) dar nu in parametri deoarece se incalzea greu si dupa aia fluctua in functie de viteza, temp de afara etc.

Sa-l ai in vedere dar nu necesita schimbare imediata

2. dupa ce porneste si ramane pornita merge rotund sau se balbaie, scoate fum negru etc.?

Chestia (felul cum se opreste) asta dupa cum suna pare a fi de la un amestec incorect (nu pare a se opri dintr-o data, mie mi se pare ca se balbaie putin inainte de a muri) si asta poate fi provocata de informatii incorecte trimise de senzorul de temperatura dar nu numai.

Ca sa-l scoatem pe asta din calcul se poate in doua feluri: prin masurare sau prin vizualizare pe vagcom si comparare cu ce arata ceasul de pe bord.

Pana una alta masoara dimineata inainte sa pornesti si dupa ce ajungi la munca.

Chestia cu service insp sau oil service nu-i bai te avertizeaza sa te duci sa faci revizia sau sa schimbi uleiul dupa 15 000 km el te avertizeaza din 15 in 15, daca tu ai alt ritm atunci nu se mai suprapun. Se reseteaza tinand apasat butonul de resetare a kilometrajului zilnic si tii contactul pus vreo 20 secunde nu mai stiu exact cat, in orice caz pana dispare informatia si apare - - -

Si mai verifica ceva: cu mufa de la senzor scoasa cat tim sta spira de la bujii aprinsa?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers cam 5 km si apoi m-am intors, deci 10km max dus-intors. chestie de 5-6 min. si deja baga aer f cald. asa face de obicei.

dupa ce porneste, merge rotund, fara probleme. in restul zilei la fel: porneste fara probleme. totul e numai dimineata, cand e frig.

cu service oil stiam care e faza, dar oricum nu bate cu ce fac eu, pt ca eu schimb uleiul la 10.000. nu eram sigur cu service insp care e mersul.

o sa masor maine dim si vedem ce obtin.

multumesc pt tot! o seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate masuratoarea de dimineata la rece o s-o las pt weekend, pt ca eu plec la munca la 6 si e bezna totala. Eventual daca si maine e la fel de frig (azi au fost toata ziua -2 grade), inainte sa plec de la munca spre casa o sa masor la rece. Dupa 8 ore de stat in frig, ar trebui sa fie acelasi lucru ca si cand as masura dimineata.

Am masurat insa ieri cand am ajuns acasa: 2110 Ohm. Temperatura afara era de 2 grade, dar motorul si lichidul de racire erau calde (am mers cam 30 min din care mai bine de 20 pe autostrada cu o viteza constanta de 100-110km/h si cand am ajuns acasa baga aer fierbinte ). In tabel valoarea asta a rezistentei corespunde unei temp de 20grade. Sa vedem maine la rece cat masor.

Ce am mai observat: azi am pus contactul si am lasat asa cam 30-40 sec dupa ce s-a stins indicatorul de bujii din bord. A luat-o dupa ce a invartit de 4-5 ori, dar apoi a murit, ca in filmulet. La urmatoarea cheie a ratat cu brio, iar la a treia incercare (iar lasat contactul pus aproape 1 min) a luat-o fara probleme.

Cand am plecat la munca s-a repetat scenariul, identic. Nu poate sa fie totusi ceva si de la bujii, chiar daca la masuratori au iesit ok toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu avea cum sa aiba temperatura asta dupa 30 minute de mers si pe autostrada mai ales ca nici afara nu era prea frig, deci s-ar putea ca pe langa termostat sa fie si senzorul dus (pe vagcom se poate verifica exact, ti-am atasat doua capturi cu unele campuri care se pot citit chiar si cu interfata shareware)

Bujiile cum le-ai verificat. Poate sunt bune, dar primesc tensiune? Asta verifici scotand mufa de la senzorul de temperatura (astfel pacalesti ECU ca afara sunt -40 grade), pui un bec (sau instrument de masura) intre una din mufele care intra in bujie si masa si trebuie sa lumineze vreo 16-20 secunde nu mai stiu exact, daca nu se intampla atunci problema este la releu sau la siguranta.

Parerea mea este ca degeaba mai tii contactul dupa ce s-au stins martorii, mai bine incearca asta: pui contactul de 2-3 ori pana se stinge martorul de bujii si apoi incerci sa pornesti.

Uite ce faza mi s-a intamplat astazi: dimineata mi-a pornit la sfert (-20 grade afara sau pe acolo), la ora 14 (nu stu cate grade erau, dar destul de frig) cand sa ma intorc de lene nu am mai intrat in masina sa apas pe ambreiaj cum fac de obicei si surpriza...la prima cheie nu a pornit (a invartit de 3-4 ori si nu am mai insistat). Ma urc in masina consternat, apas ambreiajul si a pornit la sfert. Probabil ca din cauza uleiului mai vascos, oricum se cunoaste in primii km acum pe umbra asta intra mai greu in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cu multimetrul, pus pe dioda, pe verificare continuitate circuit. pareau sa fie ok.

pornirea o fac mereu asa cum zici tu: de 2 - 3 ori pun si iau contactul si abia apoi ultima data las mai mult. si mereu cu ambreiajul calcat, tocmai din cauza uleiului mai vascos la temp scazute.

n-am inteles o chestie: tu ai pornire din telecomanda? sau cum ai pornit masina si apoi te-ai urcat in ea? ai instalat-o singur? ca ma batea si pe mine un gand sa fac ceva de genul, sa-i dau drumul cu 5 min inainte sa plec si sa se incalzeasca pana ies eu din birou. bine, asta inainte sa am probleme cu pornirea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!