Jump to content

Fum negru


lf_iron
 Share

Postare recomandată

Salut

@baru

In locul tau as merge pe varianta mai sigura...de exemplu ca asta:

http://vwforum.vwfor...e/page__st__440

post 457

La Golful meu am facut ceva asemanator si nu am mai avut probleme

P.S. vezi ca mai sunt ceva poze cu modificari/adaptari/inventii pentru acest furtun...am impresia ca tot pe topicul pe care l-am amintit...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am terminat de infipt surubul in acel cauiuc... nu stiu cum au reusit colegii nemti dar va pot spune ca e criminal.

Surubul trebuie sa fie unul foarte mic deoarece altfel o ia intr-o parte (cum a luat-o al meu pentru ca nu am gasit unul mai mic).

L-am montat pe masina dar nu am avut curaj de un test in mers...

In cel mai rau caz maine and voi intra intr-o depasire voi vedea multi pietoi speriati de bubuitura...

@cuiuda - nu sunt sigur ca am inteles la ce te refereai in acel post... Daca mai gasesti inventii in ce priveste furtunele acelea sa-mi spui...

de cateva sapt merge rau masina si deja mi-a mancat viata! Mi-e dor de vitezomana mea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul ala este o poza in care cineva a inventat un dispozitiv tocmai din cauza acelor 2 "urechi" care s-au tocit de la furtunul care intra in EGR. Acel dispozitiv nu mai da voie furtunului sa iasa din EGR atunci cand presiunea este mare...

P.S. intr-adevar in acea fotografie este ceva incercuit cu rosu...nu la aia am facut referire...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca prima mea meserie e prelucrator prin aschiere, iti explic eu baru ce vezi in foto.

Sunt doua inele din aluminium, cercurile sunt taiate pentru a putea fi stranse unul pe EGR si celelant pe furtun inainte de guler, apoi cele doua inele sunt unite intre ele cu suruburi lungi .

Cred ca asta este solutia cea mai completa, poate ia putin timp la demontare /montare , dar cred ca mai perfect nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... e o super solutie ce-i drept.

Mult mai buna decat ce au gandit maestrii (a se citi maistii) de la VW.

Nasol e ca eu necunoscand pe nimeni care sa-mi poata prelucra asa ceva sunt oarecum legat de maini si de picioare.

Ma gandisem si eu la o solutie cu un colier prins de bucata metalica, un colier prins de furtun si inca cel utin 2 coliere care sa le lege pe primele 2.

Ca sa spun insa si vestea buna, astazi solutia improvizata in weekend a tinut (cprobabil pentru ca nu am calcat acceleratia prea tare). Vestea rea este ca nu am reusit sa obtin o confirmare a datei la care voi primi tubul de cumparat asa ca surubul va mai rezista o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari. si masina mea scoate fum negru cand accelerez si scoate sunet la bord in partea stinga de la aeresire. am schimbat toate furtunele VAG COM ,cuaciucurele toate sunt bune . motorul trage super. efectiv ma inebuneste masina. ce sa fac oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un VCDS ?

poti sa faci un Log si sa il postezi ?

Cam toate dieselurile scot putin fum negru in momentul cand dai gaz brusc, dar putin !! deoarece accelerarea se face prin marirea cantitatii de cargurant injectata

In general fum negru are de a face su motor prost reglat, tubulatura defecta.

Intru-un log se pot vedea/interpreta aceste probleme, sau o mare parte dintre aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat cumva la soft? ceva caluti? cantitate injectata modificata? avans marit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu aceeasi problema si nu imi dau seama ce este am fost si la niste mecanici si nu au stiut... Tu ai rezolvat problema aceasta ? Poti sa imi spui si mie daca ai rezolvato cum , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Azi cand am venit de la munca si am pornit masina in primele 20 - 30 secunde a scos fum negru, destul de mult.

Turbina a intrat de cateva ori in LIMP in ultimele saptamani, dar am kick down-uit-o de cateva ori si nu a mai intrat in LIMP ...

 

Oare acel fum negru la pornire sa se traga de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

scoate fum negru la schimbarea treptelor de viteza turbina curatata integral egr ok furtune ok n75 nou pe test nici o eroare si nici in mers ce sai mai fac ca mor de draci

Modificat de emiloltean78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Poate ajuta pe cineva "raspunsul". Am avut conducta de plastic de la intercooler sparta cam de o palma, cea care intra in egr, pentru a nu cumpara una noua am curatat bine zona cu alcool, lipit plasticul cu pistolul(de fludor) apoi am strans bine cu banda autovulcanizata, tin sa mentionez ca functioneaza de 1 luna fara pierderi. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Salut am o problema, cand stau la relanti cu piciorul pe frana (cutie automata) si in viteza indiferent R. sau D. scoare un fum negru, dar foarte mult zici ca a luat foc, daca o scot din viteza nu mai scoate.In mers nu scoate prea putin indiferent de forja.Astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
vali palade

Va salut cu respect!

sunt nou pe aici si imi cer scuze daca am scris unde nu trebuie!Am un passat din 2000, 1.9 TDI si am o problema cu privire la FUM NEGRU.nu imi trage masina cum trebuie si imi scoate un fum negru (EXAGERAT) cand este in sarcina turbina imi functioneaza dar am avut o problema la ea era nefunctionala (atunci nu scotea fum dar nici nu puteam depasi 100km/h,acum prind maxim 120 de cand imi functioneaza turbina)am verificat intercoolerul nu este spart nici furtunele dar furtunele nu se intaresc deloc(vorbesc cand e in 2500 turatii)nu stiu ce ar putea fi, ma puteti ajuta va rog?va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca turbina este ok - nu ai joc mare in ax, atunci fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el

verifica si toata tubulatura de la turbo, sa vezi daca nu este spart pe undeva un furtun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am o problema cu puterea motorului. BXF 1.9 tdi 90 cp.

Mergand pe A2 pe la viteza de 140km/h am simtit brusc ca scade puterea motorului pana la 120km/h. Am apasat pedala pana la podea si nu a mai vrut sa miste. In treapta a 3-ea urca turatia si la 4000. In a 4-a nu vrea mai mult de 3700. Am mai avut aceasta problema acum 3ani cand nu puteam sa merg cu mai mult de 120 km/h.Problema a fost rezolvata prin fortarea turbinei care era usor blocata. Fara prea multe explicatii am reusit sa o deblochez. Asta la sugestia lui Pronet. Totul mergea ca noua. Am mers dupa aceea si cu 170km/h. 

EGR schimbat acum 2ani din cauza membranei sparte. 

Ce credeti ca ar mai putea fi?

Sunt inca la mare si nu vreau sa raman pe drum la intoarcere.

Astept raspuns.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi un racord de la turbosuflanta fisurat și pierzi aerul. Pune pe cineva sa o turele și vezi dacă auzi  vreun șuierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul il aud cu motorul rece apoi parca nu se mai aude. Dar sa sti ca am sa controlez la un prieten care are service si voi tine cont de parerea ta, alin_irimia. M-as bucura sa fie doar atat, totusi am nevoie de putere/demaraj. Sunt situatii cand ma cam dau la ea.

Revin dupa rezolvarea problemei.

Modificat de SkySDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Rog pareri cu privire la printscreen urile inserate in fisierul word atasat.

Sunt mai multe, toate cu motor cald, ultimele 6 cu AC pornit.

Am suspectat o problema la unul dintre injectoare, intrucat am observat ca, punand in functiune AC la cateva secunde dupa pornire motor, pe esapament iesea putin fum, cu tenta de culoare neagra, care a disparut dupa 1-2 minute de functionare in ralanti. Ulterior, cu alta ocazie, repetandu-se situatia, am oprit AC sa vad cum reactioneaza si fumul s-a diminuat pana cd a disparut destul de repede; actionand, din nou, butonul AC, a inceput din nou sa scoata fum. (fumul este subtire ca si consistenta, a tb sa ma apropii sa ii disting culoarea neagra si miroase a motorina)

Am atasat si un print pe avans injectie, vazand o diferenta mare intre start of injection actual și specified si am constatat ca avansul este usor marit.

M ar interesa daca injectoarele sunt ok si daca pot fi ceva probleme raportat la printscreen uri si ,,experintele cu fumul”.

Multumesc!

printscreen_24_iulie_2016.docx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. As dori o explicație dacă se poate, am un Audi a6 2.7 2005 și o mica problema cred. Scoate puțin fum negru în partea din dreapta a motorului ( privirea motorului din fata)  când turez  motorul se accentuează puțin . Ar fi o problema grava?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam evaziva prezentarea, dar trebuie verificat esapamentul, de la motor spre teava, unde este aflat un racord flexibil, cam asta se gaureste, trebuie inlocuit, daca nu va deranjeaza fumul in interior, e riscant cu gazele astea daca intra in masina, se produc destule incidente grave, cu monoxidul emis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprevizibil89

Salut ! Am si eu o problema la masina mea un vw bora...de cateva zile observ ca imi miroase a ars de la faruri ( noapte in lumina lor se vede putin fum) am desfacut pe zi "plasticaraiele" m-am uitat la mufe..nici urma de ceva suspect...( mirosul se simte la capota doar cand sunt aprinse faruriile)...ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul se referă la fumul negru ieșit pe evacuare nu prin alte părți (mai exact fum negru din cauza funcționării defectuoase a motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!