Jump to content

Fum negru


lf_iron
 Share

Postare recomandată

Vreau sa mentionez ca atunci cand am Power Boxul bagat (f. rar, doar la ocazii :lol:) masina fumega bine de tot, mai ales la plecari de pe loc si forja + viteze mari. Dar de la chip, care este mult mai avansat tehnic... (PB-ul modifica doar 2-3 parametrii) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul la schimbarea vitezelor nu mi se pare normal si nu cred ca poate avea legatura cu chip-ul... poate ar trebui sa faci un log in mers sa vezi cum sta turbina... si eventual debitmetrul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos Ice_2k

am vorbit cu dragos si trebuie sa vin in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred c-am descoperit in sfarsit cam de ce am fum la pornirea motorului. Cipos mi-a explicat ca fiind automata are alta "rutina" de pornire a motorului (porneste mai "la sfert" decat una manuala) si se injecteaza mai multa motorina.

Ne-a facut o demonstratie punand algoritmul de pornire pentru manuala vs automata pe un golf si pe automata pornea imediat dar pe manuala o lua mai greu (doar putin mai greu evident).

Interesant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred c-am descoperit in sfarsit cam de ce am fum la pornirea motorului. Cipos mi-a explicat ca fiind automata are alta "rutina" de pornire a motorului (porneste mai "la sfert" decat una manuala) si se injecteaza mai multa motorina.

Ne-a facut o demonstratie punand algoritmul de pornire pentru manuala vs automata pe un golf si pe automata pornea imediat dar pe manuala o lua mai greu (doar putin mai greu evident).

Interesant :)

Golful era al meu.

Pornea mai greu la cald si Cipos mi-a setat algoritm de cutie automata desi eu am manuala. Prieteni, merge masina beton, e absolut fantastica, NU scoate fum. Problema la mine e ca in a2a, oricat de incet ai calca-o sau daca ii dai talpa, scutura bine masina. Asa incat am setat-o la loc pe cutie manuala. Masina mea e de la sfarsitul anului 1999, nu stie bine chestia asta. Insa Cipos a facut treaba asta la multe G4 dupa 2001 si masinile merg bine. Pornesc la sfert. Trag. Musca asfaltul. Nici el nu stie de ce. Dar asta se intampla.

Pentru fum: ca sa te edifici, pune pe cineva in masina ta si tu sa conduci o alta in spatele ei. vb la telefon ( pe handsfree, atentie, da? ) si spune-i cum sa mearga cu ea si tu te uiti si vezi ce se intampla.

Apoi calc-o cum zice Ice 2k, chiar si in oras, pe seara. Regimul in care mergi tu cu ea nu e sanatos. Si eu merg la fel cu a mea o saptamana pe luna cat sunt pe acasa, apoi o ard 2500 3000 km si din cauza asta merge bine. Cipos era chiar incantat de motorul meu la 160k... Si vezi sa nu ai vreun furtunas iesit de pe undeva sau spart desi dupa simptome nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, era a lui SIT golfuletul :D

Dar n-ai inteles :D Mie-mi scoate fum doar cand pornesc motorul (dupa ce a pornit 1 sec pufaie si apoi se linisteste). In rest nu vad fum. Verificat turbina totu e super OK. Cand am fost la Cipos acum de mi-a schimbat placutele am pornit-o si mi-a zis ca si lui ii da fum la pornire uneori (parca..). Si mi-a zis ca de la asta e ... de la algoritmul pt automata.

La automate mai greu vezi fum la schimbarea vitezelor si d-astea :D

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Azi la intalnire mi-au zis baietii ca scot fum negru cand pornesc motorul, cam 1-2 secunde dupa aceea e ok pana se linisteste. Teo mi-a spus ca e din cauza ca merg batraneste si in oras destul de mult. Alte opinii?

Mentionez ca masina imi trage perfect, nu scoate fum in general (decat daca ii dau blana brusc) si merg cam 90% in oras si la turatii relativ scazuta merg de obicei cu 50 la 1500 rpm cam asa.

Numai bine si am incercat un search dar n-am gasit :beerchug:

Verifica bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-a trimis Cipos acasa, desi la service imi spuneau sa curat turbina.Da masinile care au computer de bord trebuie sa fie scanate periodic.

Da din pacate la Diesel dupa ce e incalzit motorul, trebuie sa-l calci de la 2000 catre 4000.

Dar sunt adeptul ca dieselul este pentru drum lung.Dupa un drum de 12 ore in Grecia (mers motorul non stop) unde am bagat citeva talpi in ea ca sa depasesc tiruri masina mergea super(fara pic de fum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine scoate nitel fum negru cand o pornesc si cand este rece motorul. In schimb cand este cald nu scoate nici pic. Am scos-o pe liber si am calcat-o blana. A scos foarte putin fum. In schimb am schimbat uliul acum cateva zile si a plecat taicamiu cu ea, si mie mi sa parut fumul un pic cu tenta de albastru. Motorul era rece. Sa fie din cauza uleiului? Acum nu mai scoate. E ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la peste 2700 de turatii scoate fum negru,iar pornirea este greoaie la cald(nu consuma ulei,iar compresia am masurato si este buna,diuzele la injectoare sunt noi)rog un raspuns.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la peste 2500 de turatii scoate fum negru si pornirea greoaie la cald(diuzele sunt noi,filtru motorina nou si nu consuma ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avem cum sa zicem despre ce e vb....doar sa ne dam cu presupusu.....trebuie pusa mufa pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cam putin detalii ne dai. Acceleratia e liniara, sau simti ca ceva se intampla la 2700 rpm? Cum e spre viteza maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci motorul tau are pompa rotativa si probelma e capul rotativ ! ca saa pornesca m,ai usor la cald torni apa pe pompa de injectie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pe deschis era blocata, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pe deschis era blocata, nu?

nu pe inchis [prin supapa e.g.r. se preia o parte din gazele de evacuare inapoi in admisie]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca EGR e blocata deschis, atunci iti intra prea putin aer proaspat, rezultat = fum.

EGR inchisa e ceva ce multi practica pe acest forum si nu numai.

Asa ca daca ti se intambla sa se blocheze EGR, o vrei blocata pe INCHIS. :)

Mai citeste cum functioneaza si o sa intelegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa spun prostii, se pare ca debitul de motorina e prea mare. un reglaj, ceva, nu e ok. cei care cunosc mai bine motoarele diesel de generatii mai noi s-ar putea sa-ti dea un raspuns mai clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

si eu am aceeasi problema cu fumul negru, numai ca la mine apare si la turatii mai mici, gen 1800-2000-2500, as zice ca dupa 2000 rot/min. Masina merge perfect, trage bine, dar scoate fum destul de mult, nu este negru negru, dar destul de mult totusi, ceva solutii ? masina este un golf4 TDI, 90 CP/ALH.deocamdata nu am posibilitatea unei scanari, asa ca accept orice sugestie pt remediere.

mentionez ca am facut schimbul de ulei acum 500km, si am schimbat si filtrul de motorina

ar putea sa fie devina EGR-ul ? am inteles ca s-ar putea elimna, cum sa fac asta, ca nu ma pricep deloc....

mersi anticipat

Modificat de MeHigh_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

si eu am aceeasi problema cu fumul negru, numai ca la mine apare si la turatii mai mici, gen 1800-2000-2500, as zice ca dupa 2000 rot/min. Masina merge perfect, trage bine, dar scoate fum destul de mult, nu este negru negru, dar destul de mult totusi, ceva solutii ? masina este un golf4 TDI, 90 CP/ALH.deocamdata nu am posibilitatea unei scanari, asa ca accept orice sugestie pt remediere.

mentionez ca am facut schimbul de ulei acum 500km, si am schimbat si filtrul de motorina

ar putea sa fie devina EGR-ul ? am inteles ca s-ar putea elimna, cum sa fac asta, ca nu ma pricep deloc....

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa mergi pe autostrada sa-i dai putina sau mai multa talpa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi EGR, numai ca atunci nu prea trage foarte bine...Scanare cel mai simplu si dupa aia tragi concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

si eu am aceeasi problema cu fumul negru, numai ca la mine apare si la turatii mai mici, gen 1800-2000-2500, as zice ca dupa 2000 rot/min. Masina merge perfect, trage bine, dar scoate fum destul de mult, nu este negru negru, dar destul de mult totusi, ceva solutii ? masina este un golf4 TDI, 90 CP/ALH.deocamdata nu am posibilitatea unei scanari, asa ca accept orice sugestie pt remediere.

mentionez ca am facut schimbul de ulei acum 500km, si am schimbat si filtrul de motorina

ar putea sa fie devina EGR-ul ? am inteles ca s-ar putea elimna, cum sa fac asta, ca nu ma pricep deloc....

mersi anticipat

dupa ce am curatat EGR-ul nu mai am probleme cu fumul [am curatato cu vd-40]la mine asta o fost problema,incearca si tu vezi daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!