Jump to content

Fum negru


lf_iron
 Share

Postare recomandată

masina nu e inca inmatriculata dar cat am circulat cu ea(legal cu nr de PROBA) nu parea sa faca decat mici probleme acel hop mic dar care acum nu il mai face...merge frumos trage destul de frumos desi nu ca si ATD-ul dar este si diferenta de 11CP intre ele.

DAR...scoate fum negru, nu in cantitati mari dar un pic anormal...cat despre consumul de ulei..????nu am de unde sa stiu ca nu am facut decat ~300km cu ea(neavand numere).

curios este ca zgomotul fasait nu se aude oricat il turez pe loc si turbina se aude ok asa...si nici in sarcina nu face galagie aparte...numai acel fasait care se aude cel mai enervant din masina cu geamurile inchise...daca deschid geamurile aproape ca dispare....

nu stiu ce sa mai zic...am sa incerc si cu schimbatul de pe o masina pe alta si vad dupa aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am alarmat degeaba, dac era turbina se aude si pe loc, deci raman la concluzia ca intercoolerul spart sa un furtun neetans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut tot si BINE ca am inceput cu golful cu buba...si vroiam sa inlocuiesc cu piesele de la golful care e ok ATD-ul...

cand am ajuns la intercooler si l-am dat jos...belea! avea o crapatura in spatele celor doua inele superioare de prindere...ce nu s-a vazut cu bara data jos pt. ca e in spate.

deci problem solved!!! alt intercooler...o caruta de bani...

daca mai sufla ceva dupa asta sau mai face vreo figura inpusc motorul si dau foc la caroserie...sa sufere si masina nu? :)

multumesc pt. sfaturi si pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca i-ai dat de cap..

Recomandari:

1. NU lua intercooler la mana intai ca dai niste bani in plus degeaba. Nu e piesa de uzura deci nu e pb.

2. Daca tot iei ceva diferit te poti gandi si la unul montat in fata radiatorului si eventual mai mare decat cel stock la care sa tragi niste furtunuri proprii. Ar avea avantajele unei raciri net superioare (poti duce masina cu cip mult mai sus in CP resp. Nm) si ar fi ferit de lovituri pe sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturi dar masina e pt vanzare...a mea merge super bine asa cum e deci nu ma bate gandul sa fac modificari(intercooler sau altceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
magicfingers

Salutare

Am si eu exact aceeasi problema, fasait enervant in sarcina, care pare sa vina de undeva de sub bord, din partea dreapta. Pe loc nu se aude nimic oricat as tura motorul. Nu ma pricep la mecanica si nu am avut nici o idee de unde ar putea sa vina acest fasait (am presupus ca poate fi ceva la sistemul de ventilatie, deoarece VAG-COM imi da o eroare la Climatronic), iar Sebica79 mi-a sugerat ca ar putea sa fie de vina intercooler-ul. Am facut niste probe, masina scoate si ceva fum, dar de tras trage OK. Cu Sebica79 la volan si eu uitandu-ma dupa masina sa vad fumul, am remarcat ca acest fasait se aude mult mai tare din afara.

danubius, am vazut ca masina era de vanzare, dar ai rezolvat problema odata cu schimbarea intercooler-ului?

La mine problema a aparut dupa ce am schimbat distributia, deci presupun ca meseriasii nu au prins cum trebuie la loc furtunul de la intercooler.

O sa merg la un service pentru verificarea furtunelor, dar in cazul in care intercoolerul e spart, cat costa unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu fie furtunul care iese din turbo la intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea aude zgomotul in partea dreapta pt ca acolo e singurul loc pe unde compartimentul motor comunica cu interiorul masinii(unde sta soferul) prin aeroterma.Parerea mea.Asa ca nu e ceva relevant zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ieri am mers prin oras impreuna cu tatal meu el cu Octavia lui iar eu cu cea din semnatura in fata si mi-a zis cand am ajuns la destinatie ca scoate fum negru mereu cand o accelerez (la plecarea de pe loc sau in mers) a mai zis ca scoate si cand o acceleram pe loc observasem si eu ca scoate un mare nor de fum de fiecare data cand incercam sa demarez in tromba dar la accelare la relanty nu mi se pare ca scoate. Mentionez ca treptele de viteza le schimb in general in jurul a 2500rpm masina are doar 2200km e normal sa faca asa sau tre sa fac o vizita la service? Masina trage bine nu simt lipsa de putere decat foarte putin in treptele 3 si 4 dupa care in 5 trage iar foarte bine.Consumul mi se pare ok variaza intre 7si 10l/100km, in conditii de trafic nu foarte aglomerat 7l si aglomerat 9-10l.

Modificat de MrMishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am o mare problema cu golful prietenei mele. Ea are un Golf 3 1.9 tdi si de o saptamana si ceva a inceput sa scoata fum negru la demaraj si chiar si la 130 Km/h. I-am facut o curatare la injectoare cu solutie profesionala Winns si parca a mai scazut putin cantitatea de fum. Dar lasa o dara de fum in spate, chiar si acum. I-am verificat filtrul de aer si e curat (ma gandeam ca poate e murdar si nu trage aer suficient, si de aceea amestecul de carburant si aer e prost). Am observat ca nici nu mai trage asa de bine ca inainte. A inceput asa, dintr-o data si nu-mi dau seama de la ce. Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa nu fie reglat bine avansul. Se face prin rotirea pompei de injectie. Ulei mananca? Ai pus-o pe vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa verifici furtunele. Am mai vazut la cateva TDI-uri care faceau exact cum zici tu si aveau furtune de pe admisie crapate sau cu mici gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, nu mananca ulei si nici nu pierde pe undeva. Iar fumul seamana mai mult cu funinginea (e uscat), nu e deloc umed sau uleios (cum cred ca ar fi daca ar manca uleiul). Iar injectia e electronica, nu am idee cum sa fie problema cu avansul. Iar pe VAG-COM nu am pus-o ca nu am gasit inca pe nimeni pe aproape, si probabil trebuie sa fac un drum in Bucuresti.

Nu stiu Alex la ce furtune te referi. Are doar niste conducte de plastic care ies din cutia filtrului si intra in turbina. O sa verific inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de pe traseul turbina-intercooler-motor sigur e unul spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar injectia e electronica, nu am idee cum sa fie problema cu avansul.

Nu e benzinara nu incerca sa faci comparatie ca nu sunt comparabile.

Avansul static se regleaza mecanic la orice TDI nonPD, nonCR. Eu insa as incepe sa verific sa nu piarda aer dupa turbo (tubulatura, racorduri flexibile, intercooler etc.) Daca nu m-as uita si la N75, actuator, furtunase de comanda samd.

Avansul se poate verifica cu VAG-COM sa vezi daca e in grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt o gramada de topic-uri legate de fum negru, etc cu diferite simptome. Vezi si tu, eu am fost unul cu o problema asemanatoare. :)

Ce motor ai tu? Din cate imi aduc aminte pe Golf 3 e mai greu cu diagnoza, etc, sau nu? Cred ca sunt doar una sau maxim doua motorizari TDI, nu? Si toate de 1.9.

Mai zi-ne un cod motor, ceva :frigbaitata: un an de fabricatie...

Asa, my gut feeling :) din ce descrii tu acolo e ca ai o GAUROAIE nu o GAURICA in circuitul care vine de la turbina spre galeria de admisie. Strange in mana FIECARE racord flexibil din circuitul respectiv. Umple-l cu apa si sapun in ultima instanta pe sus si da drumul la apa pe jos . Cu ocazia asta il si cureti...Daca ar fi o gaurica, atunci ai auzi un fsssss. Faptul ca nu se aude nimic, ma face sa cred ca nu ai intercooler spart sau altfeva si ca ai un tunel deschis undeva. Inca ceva, vezi daca nu scuipa ulei pe undeva in compartimentul motor ca de obicei murdareste in jur.... Succes sa descoperi si sa ne tii la curent.

Apropos de " am o mare problema ", eu as incepe cu "am o mica problema" parerea mea e ca problema ta NU e mare deloc tocmai pentru ca a aparut brusc :beerchug:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul negru este singura problema?in rest masina merge bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul negru este singura problema?in rest masina merge bine?
Am observat ca nici nu mai trage asa de bine ca inainte. A inceput asa, dintr-o data si nu-mi dau seama de la ce.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth ai dreptate, am verificat ieri compartimentul motor mai atent si am gasit pete de ulei in spatele motorului. Inseamna ca teoria cu conductele sparte e adevarata. De la turbina pleaca o conducta spre intercooler, se intoarce inapoi si intra in admisie. Undeva pe langa turbina, conducta avea ulei pe ea. Cand calc pedala la fund, se aude si un zgomot mai intens al aerului care trece prin conducte, mult mai pronuntat decat era inainte suieratul acela normal. Cred ca e ditamai gauroaia, cum ai spus si tu. Le voi demonta astazi si le verific. Daca ar fi doar atat, ar fi bine.

R Z F, nu doar fumul e problema, ci si pierderea de putere. Nu se mai infige ca inainte. Si e normal, daca e o conducta sparta si turbina pierde din presiune.

Va multumesc mult pentru ajutor. Va voi spune ce am facut pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aceeiasi buba am si eu (ulei,putere,fasait prea tare...).Supertare forumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderea de putere e o consecinta directa a pierderii de presiune > deci pierdere de aer care nu mai intra destul in motor. Aia se va rezolva odata ce ai etansat acolo.

Si ca sa incurc si mai tare lucrurile va spun ca la mine la o turatie JOASA se PUTEA sa fie pedala mai "aspra" la acceleratie si motorul la fel sa dea impresia ca trage mai bine!! Surprinzator, insa din cauza ca amestecul va fi altfel, atata timp cat turatia motorului nu a apucat sa creasca, se poate intampla sa fie asa. La mine asa era cand aveam un tunel ascuns care se deschidea DOAR cand se incalzea cauciucul si devenea flexibil :). Evident ca devenea lenesa daca tineam pedala apasata pana in fund mai mult timp si turatia crestea...Sau poate intra aer rece de afara, dens ca la un motor aspirat ...

Astia cu fasaitul, nu mai pierdeti vremea si cautati cu RABDARE gaura. Fara rabdare va smulgeti parul din cap.

@vw lover, ce motor ai pana la urma pe ea?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avuto si eu zilele astea.masina nu avea putere deloc, se oprea daca nu o ambalam tare la plecarea de pe loc si scoatea un fum.... de doamne mi-a afumat si luneta. :)

era prima imbinare de la turbo spre intercooler desfacuta.

am dat scutul jos si imediat am vazut buba.sigurantele alea se slabesc+urechile alea din aluminiu se tocescs si imediat se desface de la imbinare.este o treaba normala atat timp cat tu ii dai pedala si ea nu apuca sa arda motorina injectata, deoarece nu are destul aer.cum ziceau si ceilalti sigur este vb de un furtum spart.baga-te sub masina si vezi.nu-ti fa griji degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motor de 1.9 TDI 1Z. Pun si poze cu el. Azi am desfacut un furtun si o conducta de plastic si par in regula. Astea 2 erau cu ulei pe ele. Le-am curatat, le-am tot verificat, le-am si spalat (am pus apa in ele si nu a curs prin vreo gaura), nu se vede nimic. Colierele sunt stranse bine (asa cred, desi sunt din aluminiu si banuiesc ca la un moment dat se deformeaza).

In seara asta am pus-o si pe tester, prin interfata VAG-COM. Rezultatul (care mi-a fost comunicat) e ca turbina functioneaza bine, baga aer destul, insa dupa ce trece de turbina si merge spre intercooler, presiunea scade mult. Acum e foarte clara treaba cu conductele sparte. Ma gandesc sa comand maine la un magazin de piese toate conductele si furtunele din si spre intercooler (cat sa ma duca toate? nu cred ca sunt scumpe). Sau sa incerc sa bag o presiune de 2-3 bar pe conducte, prin gaura de la senzorul de presiune. Poate asa aud unde fasaie. Oricum, o bag in service maine, la un prieten, si desfacem tot ce trebuie, pana o rezolvam.

Acesta e log-ul VAG-COM:

(i-am dat de doua ori talpa sa vedem ce ne arata) - zonele sunt ingrosate.

Friday 16 March 2007 19:24:10

028 906 021 C 1.9l R4 EDC SG D60

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Mass Air Flow Barometric Manifold Position Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 apr.84 TIME Pressure Pressure Throttle TIME Boost Valvle

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %

0,61 903,00 242,70 349,10 51 1,23 349,10 991,20 991,20 0 0,00 924,00 1024,80 991,20 40

2,46 924,00 242,70 349,10 51 3,08 345,80 991,20 991,20 0 1,85 903,00 1024,80 991,20 40

4,34 903,00 242,70 349,10 51 4,96 342,50 991,20 991,20 0 3,72 924,00 1024,80 991,20 40

6,15 924,00 246,10 339,10 51 6,74 339,10 991,20 991,20 0 5,59 903,00 1024,80 991,20 40

7,91 903,00 242,70 349,10 51 8,50 342,50 991,20 991,20 0 7,32 903,00 1024,80 991,20 40

9,67 924,00 246,10 339,10 51 10,25 342,50 991,20 991,20 0 9,08 924,00 1024,80 991,20 40

11,46 924,00 246,10 342,50 51 12,08 345,80 991,20 991,20 0 10,86 903,00 1024,80 991,20 40

13,31 903,00 242,70 342,50 51 13,92 342,50 991,20 991,20 0 12,70 924,00 1024,80 991,20 40

15,16 924,00 246,10 345,80 51 15,77 349,10 991,20 991,20 0 14,55 903,00 1024,80 991,20 40

16,99 903,00 242,70 335,80 51 17,58 349,10 991,20 991,20 0 16,38 903,00 1024,80 991,20 40

18,70 987,00 339,10 329,20 48 19,27 392,30 991,20 991,20 29 18,13 924,00 1024,80 991,20 40

20,39 966,00 405,60 409,00 46 20,96 382,40 991,20 1008,00 29 19,83 1029,00 1150,80 999,60 40

22,14 1281,00 525,40 455,50 20 22,73 558,60 991,20 1075,20 40 21,56 1029,00 1226,40 1008,00 40

23,92 1281,00 259,30 538,60 46 24,53 458,90 991,20 1033,20 34 23,34 1680,00 1251,60 1083,60 40

25,78 1365,00 392,30 512,00 47 26,39 448,90 991,20 1050,00 34 25,15 1239,00 1234,80 1033,20 40

27,61 1617,00 392,30 472,10 51 28,24 475,50 991,20 1083,60 32 27,00 1533,00 1318,80 1066,80 40

29,45 1848,00 372,40 475,50 51 30,02 485,40 991,20 1092,00 30 28,85 1785,00 1369,20 1083,60 40

31,12 1302,00 222,80 555,30 25 31,68 435,60 991,20 1024,80 20 30,57 1806,00 1285,20 1066,80 40

32,85 1260,00 295,90 385,70 51 33,43 379,10 991,20 1016,40 20 32,25 1260,00 1092,00 1024,80 40

34,62 1281,00 279,30 365,80 51 35,21 372,40 991,20 1008,00 21 34,02 1281,00 1075,20 1008,00 40

36,42 1281,00 302,60 362,40 51 37,04 379,10 991,20 999,60 24 35,81 1281,00 1050,00 999,60 40

38,27 1323,00 272,60 372,40 51 38,91 452,20 991,20 999,60 0 37,66 1323,00 1092,00 1008,00 40

40,13 1050,00 242,70 365,80 51 40,74 349,10 991,20 999,60 0 39,52 1113,00 1050,00 1008,00 40

41,87 924,00 246,10 352,40 51 42,44 345,80 991,20 999,60 0 41,35 966,00 1024,80 999,60 40

43,54 924,00 246,10 345,80 51 44,13 418,90 991,20 991,20 51 43,00 903,00 1024,80 999,60 40

45,31 1449,00 794,70 724,90 5 45,89 827,90 991,20 1184,40 26 44,71 1344,00 1386,00 1100,40 40

47,10 1071,00 206,20 532,00 51 47,70 425,60 991,20 1024,80 0 46,48 1575,00 1486,80 1100,40 43

48,89 987,00 242,70 355,80 51 49,49 355,80 991,20 999,60 0 48,28 966,00 1083,60 1008,00 43

50,74 924,00 246,10 342,50 51 51,37 342,50 991,20 999,60 0 50,11 924,00 1033,20 999,60 41

52,62 903,00 242,70 339,10 51 53,25 302,60 991,20 991,20 27 51,99 903,00 1024,80 991,20 40

54,39 1470,00 505,40 495,40 29 54,98 595,20 991,20 1092,00 18 53,82 1218,00 1134,00 999,60 40

56,15 1155,00 551,90 555,30 41 56,74 548,60 991,20 1066,80 39 55,57 1701,00 1226,40 1083,60 40

57,92 1554,00 445,60 482,10 51 58,50 508,70 991,20 1092,00 35 57,32 1449,00 1318,80 1083,60 40

59,71 1071,00 285,90 532,00 46 60,33 418,90 991,20 1024,80 21 59,10 1596,00 1285,20 1066,80 40

61,58 1134,00 309,20 369,10 51 62,19 369,10 991,20 1008,00 8 60,96 1134,00 1092,00 1016,40 40

63,41 1113,00 236,10 352,40 51 64,03 349,10 991,20 999,60 0 62,80 1155,00 1050,00 999,60 40

65,26 966,00 246,10 345,80 51 65,84 352,40 991,20 999,60 0 64,65 966,00 1024,80 999,60 40

66,95 924,00 246,10 342,50 51 67,52 342,50 991,20 991,20 0 66,39 924,00 1024,80 991,20 40

68,67 924,00 246,10 329,20 51 69,26 339,10 991,20 999,60 17 68,09 903,00 1024,80 991,20 40

70,44 1596,00 638,40 698,30 39 71,03 761,40 991,20 1243,20 59 69,85 1407,00 1134,00 991,20 40

72,25 2352,00 571,90 731,50 40 72,87 847,90 991,20 1218,00 66 71,65 2520,00 1780,80 1243,20 42

74,10 2247,00 771,40 754,80 48 74,73 734,80 991,20 1201,20 0 73,48 2037,00 1890,00 1285,20 40

75,98 1722,00 841,20 847,90 5 76,61 847,90 991,20 1251,60 28 75,37 2310,00 1612,80 1142,40 40

77,82 1890,00 641,70 571,90 37 78,39 771,40 991,20 1218,00 50 77,25 1869,00 1629,60 1142,40 43

79,54 2100,00 502,10 625,10 51 80,13 611,80 991,20 1184,40 41 78,97 2016,00 1764,00 1184,40 40

81,31 2163,00 266,00 512,00 51 81,90 495,40 991,20 1100,40 29 80,70 2163,00 1638,00 1159,20 40

83,10 2184,00 758,10 688,30 20 83,71 847,90 991,20 1344,00 64 82,49 2142,00 1327,20 1100,40 40

84,95 2394,00 495,40 628,40 51 85,56 512,00 991,20 1117,20 12 84,32 2331,00 1856,40 1285,20 40

86,81 2310,00 847,90 688,30 5 87,42 847,90 991,20 1386,00 100 86,18 2352,00 1369,20 1075,20 40

88,67 2667,00 847,90 847,90 5 89,28 847,90 991,20 1428,00 100 88,04 2541,00 1881,60 1419,60 40

90,39 2982,00 847,90 847,90 5 90,97 847,90 991,20 1436,40 100 89,83 2877,00 1990,80 1428,00 40

92,15 3276,00 847,90 847,90 5 92,75 847,90 991,20 1436,40 100 91,57 3171,00 2016,00 1436,40 40

93,91 3507,00 847,90 847,90 5 94,51 847,90 991,20 1453,20 100 93,32 3444,00 2024,40 1444,80 40

95,72 3612,00 694,90 608,50 5 96,33 558,60 991,20 1117,20 0 95,09 3675,00 1999,20 1444,80 40

97,56 3402,00 246,10 551,90 5 98,17 558,60 991,20 1108,80 0 96,95 3465,00 1344,00 1117,20 40

99,39 3171,00 256,00 555,30 5 99,99 635,10 991,20 1117,20 0 98,78 3255,00 1226,40 1108,80 40

101,22 1092,00 262,70 585,20 48 101,80 425,60 991,20 1008,00 0 100,60 1722,00 1167,60 1092,00 40

102,93 2058,00 246,10 545,30 5 103,51 551,90 991,20 1066,80 0 102,35 2079,00 1100,40 1058,40 40

104,64 1953,00 246,10 548,60 5 105,21 545,30 991,20 1066,80 0 104,05 1995,00 1117,20 1075,20 40

106,40 1848,00 246,10 538,60 5 106,99 545,30 991,20 1058,40 0 105,80 1890,00 1108,80 1066,80 40

108,22 1428,00 246,10 522,00 5 108,84 495,40 991,20 1041,60 0 107,61 1617,00 1100,40 1058,40 40

110,06 987,00 246,10 365,80 51 110,67 355,80 991,20 1008,00 0 109,45 1029,00 1058,40 1024,80 40

111,94 924,00 246,10 349,10 51 112,57 342,50 991,20 999,60 0 111,30 924,00 1041,60 1008,00 40

113,73 903,00 242,70 332,50 51 114,30 335,80 991,20 999,60 0 113,18 903,00 1041,60 999,60 40

115,39 924,00 312,60 319,20 51 115,97 335,80 991,20 999,60 18 114,86 903,00 1033,20 999,60 40

117,13 1344,00 266,00 475,50 51 117,74 542,00 991,20 1066,80 59 116,55 1029,00 1058,40 999,60 40

118,97 1869,00 847,90 847,90 20 119,58 711,50 991,20 1150,80 0 118,37 1953,00 1696,80 1251,60 40

120,81 2205,00 651,70 764,80 40 121,42 741,50 991,20 1260,00 58 120,20 1449,00 1386,00 1083,60 40

122,68 1659,00 837,90 847,90 5 123,29 847,90 991,20 1234,80 69 122,04 1659,00 1932,00 1150,80 40

124,52 2247,00 69,80 778,00 5 125,13 688,30 991,20 1100,40 4 123,90 2142,00 2049,60 1293,60 40

126,29 1512,00 319,20 448,90 51 126,85 445,60 991,20 1066,80 35 125,72 1512,00 1293,60 1083,60 43

127,99 1596,00 399,00 505,40 51 128,58 508,70 991,20 1092,00 29 127,43 1575,00 1318,80 1083,60 40

129,76 1659,00 259,30 472,10 51 130,36 445,60 991,20 1066,80 18 129,18 1659,00 1344,00 1083,60 40

131,53 1638,00 276,00 415,60 51 132,14 422,30 991,20 1050,00 27 130,95 1659,00 1167,60 1050,00 40

133,36 1743,00 711,50 801,30 39 133,98 701,60 991,20 1201,20 49 132,75 1659,00 1234,80 1066,80 40

135,22 1785,00 149,60 638,40 5 135,86 675,00 991,20 1100,40 51 134,60 1890,00 1688,40 1167,60 40

137,08 1428,00 498,80 628,40 51 137,64 571,90 991,20 1100,40 41 136,47 1386,00 1486,80 1134,00 40

138,75 1470,00 445,60 551,90 51 139,29 535,30 991,20 1092,00 43 138,19 1470,00 1436,40 1108,80 40

140,46 1554,00 595,20 598,50 50 141,05 588,50 991,20 1134,00 44 139,86 1512,00 1453,20 1117,20 40

142,24 1638,00 701,60 581,90 5 142,84 847,90 991,20 1192,80 94 141,64 1596,00 1520,40 1142,40 40

144,10 1680,00 146,30 591,90 5 144,71 561,90 991,20 1058,40 8 143,47 1680,00 1680,00 1209,60 44

145,96 1722,00 847,90 847,90 5 146,57 847,90 991,20 1251,60 100 145,34 1680,00 1394,40 1150,80 40

147,79 1890,00 847,90 847,90 5 148,42 847,90 991,20 1293,60 100 147,18 1848,00 1982,40 1268,40 40

149,61 1974,00 96,40 651,70 5 150,16 595,20 991,20 1083,60 0 149,03 1974,00 2049,60 1302,00 47

151,32 1617,00 232,80 565,30 5 151,90 551,90 991,20 1050,00 0 150,73 1743,00 1209,60 1075,20 43

153,04 1218,00 246,10 472,10 51 153,64 432,30 991,20 1024,80 0 152,47 1344,00 1092,00 1050,00 42

154,80 987,00 246,10 359,10 51 155,40 319,20 991,20 999,60 0 154,23 1071,00 1041,60 1016,40 41

156,60 1407,00 239,40 399,00 5 157,23 468,80 991,20 1033,20 0 155,98 1449,00 1058,40 1016,40 40

158,45 1029,00 246,10 365,80 51 159,09 448,90 991,20 1008,00 86 157,84 1092,00 1041,60 1024,80 40

160,31 1491,00 847,90 847,90 5 160,94 847,90 991,20 1201,20 100 159,69 1764,00 1629,60 1243,20 40

162,12 1827,00 847,90 847,90 5 162,68 847,90 991,20 1285,20 100 161,56 1722,00 1965,60 1226,40 40

163,82 2184,00 844,50 847,90 5 164,38 847,90 991,20 1377,60 100 163,23 2058,00 2049,60 1310,40 40

165,56 2520,00 847,90 847,90 5 166,15 847,90 991,20 1419,60 100 164,97 2415,00 2058,00 1394,40 40

167,32 2667,00 116,40 628,40 5 167,95 601,80 991,20 1108,80 0 166,72 2688,00 2007,60 1419,60 50

169,16 1995,00 236,10 611,80 5 169,77 605,10 991,20 1083,60 0 168,56 2289,00 1285,20 1100,40 41

171,03 1491,00 246,10 545,30 5 171,66 525,40 991,20 1041,60 0 170,39 1638,00 1117,20 1066,80 40

si furtunul impreuna cu conducta:

post-7304-1174071838_thumb.jpg

Se vede in spate pata.

post-7304-1174071031_thumb.jpg

post-7304-1174071975_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de furtune verifica si intercolerul sa nu fie fisurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si o verificare dinamica. Adica:

a. Trage frana de mana LA MAXIMUM. Cat sa n-o rupi dar cat mai mult

b. Baga 1-a

c. Tureaza

d. Incepe sa eliberezi ambreiajul (chinuind masina, nu zic nu, dar trebuie)

In timp ce o siluiesti o a doua persoana (deja suna a gang bang :lol: ) inspecteaza tubulatura si intercooler-ul pentru fasait si eventual vapori de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!