Jump to content

Fum negru


lf_iron
 Share

Postare recomandată

Păi hai să vedem ce se întâmplă la pornire, dpdv al managementului.

În primul rând o poză cu grupul 007 la rece şi una după ce a ajuns lichidul de răcire la 90 grade

Apoi  un log pe timpul pornirii pe grupurile 001, 004 şi 010. Logul pe timpul pornirii se face astfel: porneşti vcds-ul, pui contactul, selectezi grupurile respective, porneşti logul, porneşti motorul, laşi să ruleze logul vreo 20-30 secunde, salvezi logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce zici că scoate fum la orice pornire nu prea contează. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu văd nimic care să provoace problema. Să vedem şi temperaturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu contactul pus este suficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Am facut poza dim.cu motorul rece si acum pe seara cu motorul la 90 de grade..pe canalul 007..

Screenshot_20210607-201325.png

Screenshot_20210607-201301.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile sunt ok. Cel mai probabil cauza este de natură mecanică şi nu poate fi determinată  cu ajutorul vcds. Mă gândesc să nu fie o cauză comună cu recircularea mărită. Aşa la prima vedere pare a fi un dezechilibru în amestecul carburant (aer prea puţin sau combustibil prea mult). Mai verifică dacă clapeta de pe admisie este deschisă complet la pornirea motorului şi rămâne aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

La care clapeta de pe admisie te referi?

Cea din Egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Azi am verificat mai atent fumul pe evacuare..

Scoate fum negru la pornire..am pus pe altcineva sa o porneasca..eu in oglinda vedeam fumul gri inchis.

Si alta problema e ca in relanti cand o accelerez scoate f putin fum negru si se aude un vuiet dupa ce iei piciorul de pe acceleratie..

Mentionez ca am si racordul flexibil cam deteriorat..

Pare a fi vuietul de la turbina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Florin Flr, said:

Scoate fum negru la pornire..am pus pe altcineva sa o porneasca..eu in oglinda vedeam fumul gri inchis.

Am banuit asta, de aceea am mutat postarile aici

17 minutes ago, Florin Flr, said:

Si alta problema e ca in relanti cand o accelerez scoate f putin fum negru

Cred că este normal la un diesel când o accelerezi brusc, pe loc,  de la ralanti să scoată puţin fum

18 minutes ago, Florin Flr, said:

se aude un vuiet dupa ce iei piciorul de pe accelerati

Încearcă să faci o înregistrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l pe youtube şi apoi pune link-ul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare să fie de la turbină zgomotul, dar nu-mi dau seama cât este de normal sau dacă are legătură cu fumul.

Fumul din filmuleţ mi se pare nesemnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Cineva mi.a spus ca zgomotul se aude din cauza ca am racordul flexibil spart..

Dupa ce o turez de cateva ori nu mai scoate fum..

Totusi o problema o am la amestecul aer motorina..si recircularea marita..

Nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, dar nu ştiu să-ţi spun cu exactitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin cu un log in mers in curand sa mai vedem cum lucreaza turbina si maf.ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am nevoie si eu de ajutor, va rog, cu niste loguri. Masina scoate fum negru-gri la accelerare puternica. este vorba de un golf 4,  90 hp, motor ALH.

Multumesc

Ce parere aveti despre injectoare, diferenta la cilndru 4 intre rece-cald? Ar trebui sa fac un test de compresie?

Ce parere aveti despre turbina?

Dar despre EGR? N75?

basing setings grup 011.csv injectoare.csv LOG-a 3-a.csv LOG-a3-a again.csv LOG-treapta a2-a.csv

 

 

 

De asemenea mai am un log unde duty cicle la valva N75 sta mereu la 90 procente.  De ce?

LOG a3-a.csv

Modificat de ionut_dragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutat aici ca să putem discuta despre mai multe aspecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este gripată geometria turbinei, dar ar trebui să încerci şi cu un alt N75 de probă.

BS011 arată ca şi cum ar fi probleme de vacuum, nu prea atinge presiunea maximă, dar în mers de fapt ai suprapresiune. De asta în ultimul log unde n75 stă la 92 % este aşa de fapt pentru că a intrat în limp mode pentru suprapresiune, dacă faci o scanare de erori o să găseşti şi o eroare stocată.

BS011

image.thumb.png.486499f03707d079c05892dbc091d932.png

Log în mers

image.thumb.png.6ff8d76efc8f8bab06a4b7a848c94767.png

Limp mode

image.thumb.png.2ea69220e2bb2117f10822f2e0f7cf1a.png

 

 Părerea mea este că nu din cauza turbinei dă fum negru. Sunt probleme la turbină, cel mai probabil este ancrasată geometria, dar aer este suficient pentru o ardere corespunzătoare. Avansul cum este? Fă un log în mers pe grupurile 001 şi 004 (în aceleaşi condiţii ca pentru grupurile 003-010-011)

 

Injectorul 4 are corecţia cam mare la rece, dar văd că la cald îşi revine. Încearcă să foloseşti un aditiv de curăţare injectoare (eu mai pun preventiv din când în când Sonax, găseşti la Carefour) şi mai uită-te după aia.

 

Uitasem: fă şi un BS003

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Problemele care se observa in BS011-lipsa presiune nu pot fi cauzate de reglajul prost al șurubului de stop, urmat de reglajul lungimii tijei actuatorului? Personal nu  am umblat la turbină de când am mașina, dar cine știe...

Avansul este ok, punctul de functionare se află puțin peste linia mediană.

O sa inversez intre ele N18 cu N75.

Am masurat cu manometrul de vaccum depresiunea la nivelul furtunului de la actuatorul turbinei.  Am 17 psi, motorul la relanti. Furtunele de vaccum sunt schimbate de curând, cu alea am inceput.

Maine o sa fac si o să adaug adaug restul de loguri.

Mulțumesc

Modificat de ionut_dragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!