Jump to content

Fum negru


lf_iron
 Share

Postare recomandată

E posibil desi mai rar la diesel, in prima faza eu as schimba uleiul cu ceva mai bun sa vezi cum stai cu consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e bagat de 2000 de km si la consumat din prima mie de km....eu tot la segmentare ma gandesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turbina in prealabil,  data jos pusa pe banc daca este ok probabil necesita segmenti si foloseste 5w40 505.01 Castrol sau orice iti place .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa o duc la verificat . Va multumesc... teoretic inca e in garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Steff89

Dar de ce folosesti ulei 10w 40 la motorul asta?

Ptr turbo uleiul are rol de ungere, racire si etansare a axei cu 10w 40 tu ai coxat inelul de etansare a axei si de aici pierderea de ulei.

Lasa segmentii in pace si semeringurile de la valve ca nu au nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toti mecanicii au sugerat sa ii bag 10w40 ca e varsta si km .... ea in bord avea 148.100 cand am luat-o ceea ce nu prea cred ..... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare .. pai daca ar fi coxat inelul de etansare nu ar trebuii sa fie paletii la turbo negrii de ulei si sa imi bage uleiul in intercooler ? sau sa se manifeste ciudat turbina ? gen limp mode ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa bage ulei in intercooler sau pe evacuare,ar trebui sa fie umed inainte si chiar după catalizator ...dar daca nu are joc in ax eu zic sa o lasi in pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut10a 

din intercooler am scos 20-30 de grame de ulei era un deget pe fundul unui pahar de cafea , ea nu fumega constant ..... daca merg cu ea gen in a 3-a cu 60 la 2000-2100 de ture sau a 4 a la 80 cam aceleasi ture ..... si o accelerez apasant pedala in proportie de 20..30% scoate fum.. e gri ..... scoate cateva secunde ....sa zic pana ajung cu ea in 2500-2800 de ture si dupaia nu mai da fum ....dar mananca ulei .... si nu stiu de ce sa ma apuc . :|

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general se coxeaza inelul de etansare al axei de pe partea evacuarii deoarece temperatura e mai ridicata si uleiul vine ars de gazele fierbinti.

In principiu cam toate turbourile reconditionate au aceasta problema.

Ca la tine vine de la reconditionarea turboului sau de la folosirea unui ulei necorespunzator ramane de vazut de aceea incepe cu schimbarea uleiului.

Si mecanicii aia care au recomandat 10w 40 nu au spus ca trebuie schimbat la 7000 km? 

Vezi de aia vw a ajuns o masina a rusinii si mecanicii niste profeti......

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au zis nimic de schimbarea uleiului la 7000 ....eu oricum il schimb la 9000..... la mine asta e primul diesel ..... pana acum am avut doar benzinare ... deci sa inteleg ca pentru inceput .....trebuie sa duc iar turbina la verificat ... sa o desfaca si sa o puna pe stand dupa .. si daca nu e de acolo problema sa ma gandesc la segmentare .... si mecanicu care a pus turbina el mi-a bagat ravenol 10w40 DLO ... ce mi se pare ciudat tare e ca masina are compresie buna ....si turbina e curata dar ea mananca ulei si scoate fum .... nu ma intereseaza atat de tare fumul ca doar e euro 3 si e masina cu motor clasic dar ma ingrijoreaza consumul de ulei .... si nu stiu de ce sa ma apuc prima oara .... ca sa nu mai dau banii aiurea in stanga si in dreapta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeas problema o am si eu cu fumul, la plecari de pe loc scoate fum la fel si noapte in oglinda in bataia farurilor vad un nor de 'ceata'. Motul 8100 x-cess.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paulalex 

ulei nu mananca ? ce ulei e 10w40 sau 5w40 ? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la schimb la schimb pe joja imi arata la jumate uleiul. Schimbul facut la aproximativ 9000 km (4 luni).

vwforum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna tuturor,de curand am achizitionat un Touran 1.9;Tdi,Dsg din Danemarca,dupa schimb ulei,filtre,distributie dorind sa plec la drum am observat urmatoarea problema:porneste usor,dar nu mai schimba in treapta 2 si mult fum negru si un zornait de metal aprox pe la 2500 rot.Daca schimb manual 1;2;3 scutura,fum negru si singura isi revine,trage normal.Vag indica in mers presiune turbo;sterge eroarea merge ok,fara fum.Zalau-Bucuresti nu mai fumega,merge ok,dar cateodata dupa pornire tot fumega negru intens,schimb manual pana 2 sau 3 si revine singur.Mecanicul zice ca ramane blocat turbo de la statul !Zice sa mai merg asa poate revine,daca nu atunci curata turbo! Alte idei mai are cineva? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea ce apare pe tester. Overboost indica in majoritatea cazurilor o geometrie murdara-de acolo si funinginea care o da afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema la o Skoda 1.9 TDI PD la care imi tot cedeaza turbo sau imi plesneste furtunul de care s-a tot vorbit in prima parte a topicului. Am reconditionat turbina de 2 ori si am schimbat furtunul de 5 ori in 100000 km. Care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiune mare, e reglata bine din actuator, ai masurat cat scoate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAIonescu Cate din furtunele puse au fost OE noi ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Are un prieten un golf 1.9tdi 110cp si ii scoate mult fum negru. Masina nu consuma ulei si trage foarte bine. A avut ceva furtun la intercooler fisurat parca, insa l-a schimbat. Tot ii scoate fum mult cand e in sarcina, de i se innegreste bara.

Ceva pareri ? Sa fie oare de la egr si admisie care nu au fost curatate niciodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi şi alea, dar cel mai bine să meargă la cineva cu  vcds şi să facă logurile de AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

@lupo_bv..

Am cautat pe forum o problema dar fara succes..poate ma ajuti tu..

La pornire imi scoate un nor mare de fum gri inchis ca si culoare..in mers nu scoate deloc..

Mentionez ca problema o am de mult timp..am schimbat de atunci 3 turbine..deci exclus ca problema sa fie turbina..injectoarele au valori apropiate de 0.00..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postarea pentru a putea discuta mai pe larg. Cred că un fum gri închis duce cam spre negru de asta am ales acest topic.

Face aşa la orice pornire sau numai la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice pornire..

@lupo_bv..chiar azi am oprit la un magazin..am stat vre.o 10 min..si cand am pornit iar a scos un nor mare de fum..motorul era incins..la 90 de grade..in turatii mari in mers nu scoate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!