Jump to content

Reglaj Indicator Benzina ?


vavi
 Share

Postare recomandată

shtie cineva cum se poate regla sau daca se poate regla in primul rand, ceva surubel zicea Reta la modelele mai vechi, nu asha cum am eu. de exemplu scot toata benzina din rezervor ... bag 10 litri ... si reglez (nu shtiu cum sau daca se poate) ca acul indicator sa fie la inceputul zonei roshii da? ... nah ... cine shtie !!!???? (in poza se vede ce tip de indicator)

p.s. am uitat sa spun de ce ... pentru ca eram rau de tot pe rosu ... mai aveam o grosime de ac si trecea de rosu in jos ... si spariat ... m-am dus la bentsinarie si acolo ... surpriz ... am zis sa-i fac plinul ... bine ... bag bag bag ... la 30 de litri bagati ... curge benzina siroaie pe aripa si pe jos si peste tot :) ... deci mai aveam 10 litri ... si mie imi indica ca acuma acuma se sfarsheshte ... si vreau daca se poate sa-i fac un reglaj mai corect ... daca vorbesc prostii ... da-ti peste bot !

post-9878-1173893781_thumb.jpg

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai intai zic sa controlezi sonda...sa nu fie o problema acolo... daca sonda e ok, tre sa desfaci indicatorul din carcasa (cu mare atentie) si acolo o sa gasesti 2 "scaritze" care se regleaza. una pt ac si una pt bobina. oricum, e munca naibii, si dureaza.

spor la treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai intai zic sa controlezi sonda...sa nu fie o problema acolo... daca sonda e ok, tre sa desfaci indicatorul din carcasa (cu mare atentie) si acolo o sa gasesti 2 "scaritze" care se regleaza. una pt ac si una pt bobina. oricum, e munca naibii, si dureaza.

spor la treaba :D

asha ... controlez sonda si ce ar trebuii sa vad ? daca e spart plutitorul sau cum se cheama ala ... sau ... daca ... ce? :( habar nu am ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asha ... controlez sonda si ce ar trebuii sa vad ? daca e spart plutitorul sau cum se cheama ala ... sau ... daca ... ce? :( habar nu am ...

nu numai plutitorul. unele sonde de benzina, si cred ca dintr-aia ai, au si o bobina. atunci cand ai benzina in rezervor, plutitorul se ridica si un contactor miscat de bratul lui, face contact intre doua randuri de lite. este posibil ca lita sa fie intrerupta undeva, sau contactorul sa nu faca, contact (logic) :D in cazurile astea, mai ai ceva de munca

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

la indicatoarele de genul asta eu inca nu am descoperit nici o logica; am vazut si eu la Dado ca daca ajunge acul pe rosu mai am cel putzin 10 l de benzina; asta a fost o surpriza placuta :D. In rest arata ca e la jumatate cand de fapt e la 3/4 si ca e la sfert cand de fapt e la jumatate... ; cred ca in lipsa lui de logica are totusi o logica... adik nu tzine cont de vreo 10l ... care la el sunt de rezerva, dar totusi nu imparte restul kiar proportional... :D

cu bubu ma intelegeam mai bine, in faza asta...: roteam surubelul din spatele indicatorului -(modelul de indicator separat, in bord, in dreapta) si ii spuneam io cata benzina mai are, dupa ce pandeam in rezervor pe deasupra :( ; ... asta daca nu era sarit cu totul firul din plutitor... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva normal sa mai ai in jur de 10 Litri in rezervor cand intra pe rosu. Asa sunt calibrate cam toate ceasurile de benzina. Asta iti confera cam 100 Km de autonomie pana la alimentare. La masina pe care o conduc, cand se aprinde becul mai am in jur de 20 litri de benzina in rezervor, la o capacitate totala a rezervorului de 80 litri. Deci tot pe sistemul asta, cu aia 20 liti pot parcurge in jur de 100 mile (ori 160Km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://ourvw.com/ intra pe `Tech` si vezi pozitia numarul 8.

mura-n gura :vaidecapulmeu: , mersi

Modificat de vavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai dator

si eu am probleme cu indicatorul...ramane sa il fac zilele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai dator

si eu am probleme cu indicatorul...ramane sa il fac zilele astea

raman, dar nu am PROBLEME in adevaratul sens ... vreau doar sa-l reglez (fine tuning) sa-mi arate ca lumea ... cand ajunge pe rosu la margine coborand ... sa mai am 10 litri ... 10 litri mai am cand ajunge aproape de capatul extrem rosu .... cand ar trebuii sa fie empty empty cica... si ma streseaza :vaidecapulmeu: ca nu asha ar trebuii sa fie ... o sa fac asha, bag 10 litri pe rezervorul gol ... si reglez din rotitsa aia pana imi ajunge la limita superioara de rosu ... sper ca e logic ce vreau sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shtie cineva cum se poate regla sau daca se poate regla in primul rand, ceva surubel zicea Reta la modelele mai vechi, nu asha cum am eu. de exemplu scot toata benzina din rezervor ... bag 10 litri ... si reglez (nu shtiu cum sau daca se poate) ca acul indicator sa fie la inceputul zonei roshii da? ... nah ... cine shtie !!!???? (in poza se vede ce tip de indicator)

p.s. am uitat sa spun de ce ... pentru ca eram rau de tot pe rosu ... mai aveam o grosime de ac si trecea de rosu in jos ... si spariat ... m-am dus la bentsinarie si acolo ... surpriz ... am zis sa-i fac plinul ... bine ... bag bag bag ... la 30 de litri bagati ... curge benzina siroaie pe aripa si pe jos si peste tot :) ... deci mai aveam 10 litri ... si mie imi indica ca acuma acuma se sfarsheshte ... si vreau daca se poate sa-i fac un reglaj mai corect ... daca vorbesc prostii ... da-ti peste bot !

Cum ai procurat turometrul sau asa l-ai cumparat pe brosc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai procurat turometrul sau asa l-ai cumparat pe brosc?

asha l-am luat pe brosc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

a reparat cineva (rebobinat) sonda electrica? am nevoie de date (nr spire, grosime nichelina)

Mersi!

Tu $iLica parca??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am aplicat o metoda mai dura, si am facut un montaj cu potentiometru metalic montat pe carcasa sondei vechi si cu plutitoarele originale, reglat cu rezistoare in paralel sa indice perfect. Numai ca eu nu am ceas stock, si deci sonda originala (care oricum era stricata) nu se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am inteles de ce sa o pun in doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că nichelina originală este de două ori mai groasă dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, you've got a point... cred ca gasesc nichelina pe la Mili...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, dacă o găseşti la aceeaşi grosime, pune-o după lungimea nichelinei originale, căci vei scoate mai multe bucăti c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!