Jump to content

Transplant...


wabbit
 Share

Ce motor s-ar preta mai bine pe Scirocco?  

6 voturi

  1. 1. Ce motor s-ar preta mai bine pe Scirocco?

    • 1.8 16V
      7
    • G60
      5
    • 2.0 16V
      10
    • VR6
      6
    • Altceva... dar ce?
      3


Postare recomandată

Problema: Scirocco I '78. Al unui prieten. In reconstructie. Omul vrea sa puna un motor mare (a cumparat masina cu un motor de 1.5 litri, pe care fostul proprietar l-a pus sa nu consume... :rr:)

Pana acum au intrat in discutie:

- 1.8 16V aspirat

- G60

- 2.0 16V

- VR6

Voi ce parere aveti? In discutie intra atat dificultatea, cat si pretul final al "operatiei". All opinions welcome :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zii si tu ce puteri au inculpatele, ca spre rusinea mea nu le stiu, doar asa estimativ.

VR6 stiu ca are 204CP

2.0 16V cred ca in jur de 140CP

1.8 16V cred ca 125CP

iar G60 habar n-am.

Depinde de el. Daca vrea mare sa puna VR6 cred ca e destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... toni, multumesc pt interesul aratat...

VR6 (AAA) 174 CP

2.0 16V (ABF) 150 CP

1.8 16V (KR/PL) 114 sau 140 CP

G60 160/180 CP.

Alte pareri? Chiar nu va plac benzinarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as pune KR-ul .... si categoric nu as pune G60-ul

de ce KR? eu cred ca are cel mai bun raport pret/calitate (e destul de iefitin/trage destul de bine)

de ce nu G60? are mari probleme cu turbina (turbine bune la mana a doua nu exista, iar una noua ... )

:)

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un 16vlv este suficient de bun indiferent daca este de 1.8 sau 2.0l

este usor de adaptat dpdv al injectiei ( a se pune injectia k-jetronic care nu necesita ecm )

necesar doar ecm pt aprindere....

costisitor dpdv al pieselor pompa benzina , injectoare ....

probabil mai greu de gasit pt ca toate sint alergate sau " state " deci destul de ruginite ceea ce necesita demontare totala motor.... deci alti bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda .. cum credeam si eu

Ce sa zic, si eu tot cam spre aceleasi motoare m-as orienta ca si antevorbitorii mei daca ar fi sa-mi schimb eu motorul. Un 1.8 sau 2.0 in 16 supape (vad ca au destula putere), masina e destul de usoara deci ar trage bine si cu un 1.8 KR. Desigur 1.8PL sau 2.0 ar fi mult mai bine dar creste si consumul ....

Intreaba-l cata benzina are de gand sa bage si apoi mai discutam ... dar optiunile cu raport mai bun performanta/consum (care e foarte important, cel putin din punctul meu de vedere) cam astea sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu e o problema prea mare, cat timp nu trece de 14 in oras si 8 afara... Ideea este: merita motoare mai noi (cu injectie electronica & Co) sau nu? Vad ca nimeni nu a optat pentru VR6... Sincer, nici eu. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele "mai noi" cu multi senzori si control electronic nu cred ca sunt candidate ideale pentru "transplant". Sa incepi sa cauti senzori, sa modifici cablajele electrice si sa vezi de ce nu ai comanda pe injectoare sau de ce presiunea din rampa nu este reglata corespunzator poate devenii o chestiune tare frustranta exact cand iti doresti cel mai tare sa auzi motorul merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ati luat-o voi ca motorul KR are 114CP ???!?? Motorul 1.8L 16V KR are 102kw adika 139 CP !!! Eu am KR si asa scrie si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mai este o diferenta. Unul foloseste CIS, altul CIS-E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, s-a gasit motorul!!! Azi mergem sa-l vedem :salut: Tot ce stiu pana acum e ca vine de pe un GTI din 87. Detalii mai pe seara... :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am vazut motorul. L-am si cumparat de altfel (e ceva mai usor cand nu dai tu banii pe el :salut: ).

1.8l 8v CIS 114 CP. Cu tot cu injectie, cutie de viteze, electomotor, ECU, pompe de benzina... the works.

Inca nu stim daca o sa ajunga in forma asta pe masina, dar a fost super-ieftin.

Munca de-abia acum incepe... Si inainte de asta o intrebare... Intra oare chiulasa de 1.8 16V pe blocul asta? :salut:

Clar, am nevoie de manuale. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

zici super ieftin. Ce inseamna asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 milioane, boierule :salut: Motorul proaspat inlocuit cu un diesel pe masina donatoare :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..........

Clar' date=' am nevoie de manuale.......quote']

Bafta multa.

Manualele (cele pe care le am eu) ti le trimit eu, citeste-ti mailul si private message-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, am primit manualele. Cu ele si cu ajutorul vostru, sper sa iasa o treaba buna :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar crezi ca te vor ajuta manualele la ceea ce vrei tu sa faci ? eu ma indoiesc ... daca nu ai pe cineva care sa stie ce face si sa aibe experienta ... nu vreau sa fiu pesimist ! dar ... BAFTA !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... AM :salut:

Dar orice mare mester ai avea (sau ai fi), documentatia este necesara daca vrei sa faci o treaba "ca la carte" :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bentley-ul ti-ar fi fost mult mai de ajutor, dar nu stiu cine il are.

In rest multa bafta si daca te mai putem ajuta cu ceva, suntem aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Munca de-abia acum incepe... Si inainte de asta o intrebare... Intra oare chiulasa de 1.8 16V pe blocul asta?

nu, cred ca e departe sa se potriveasca, din cate stiu eu despre 16v si 8v.

am eu manualul de Haynes de Scirocco din pacate nu acopera 16V-ul.

Dar oameni buni gasiti documentatie de 16v gramada pe www.scirocco.org si acolo e o lista de discutii cu meseriasi care va raspund la orice intrebare de motoare de scirocco. Majoritatea au 16V cu bloc de 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mai este o diferenta. Unul foloseste CIS, altul CIS-E

Nu stiu de PL, dar KR-ul are mai exact CIS-E Bosch K-Jetronic.

exista un articol pe net super detaliat despre injectia asta, vi-l recomand:

http://www.users.bigpond.com/INTERJECT/KJETRON.HTM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scirocco, te inseli

CIS si K Jetronic sunt sinonime

CIS-E si KE jetronic sunt sinonime (E vine de la electronic)

motorul KR este de tip CIS (injectie mecanica), daca ai ocazia sa vezi un KR sa te uiti la distribuitorul de benzina si nu ai sa vezi nici un fir electric (deci nu are injectia controlata de calculator, ci este direct controlata de debitmetrul de aer)

motorul PL este de tip CIS-E ...aceiasi poveste ...uita-te la distribuitorul de benzina .... (tipul asta de injectie lucreaza in felul urmator ... debitmetrul de aer trimite inf la calc, acesta le prelucreza si le trimite distribuitorului de benzina ...si cum pe vremea aia telefonia mobila era la stadiul de pionierat, comunicarea calc-distribuitaor se face prin fire electrice)

;)

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... (tipul asta de injectie lucreaza in felul urmator ... debitmetrul de aer trimite inf la calc, acesta le prelucreza si le trimite distribuitorului de benzina ...

De fapt ECU controleaza numai presiunea diferentiala in distribuitorul de benzina (cutiuta gris de pe laterala distribuitorului) in rest distribuitorul este tot cu pistonas comandat de clapeta debitmetrului de aer.

Ce mi se pare in schimb ciudat este ca in poza motorului http://www.scirocco.ro/pix/kr.jpg totul (filtru aer, debitmetru, clapeta acceleratie, etc) este pe stanga (partea soferului) comparativ cu golf II GTI la care este exact in partea opusa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!