Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

ASV cat % are fata de alh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5-10% cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Dupa ce m-ati informat ca pot sa pun injectoare de 110 pe AGR am primit un mail cu codurile inscrise pe injectoare:

03 81 30 20 2A B00 220/300 bar

Bosch 04 32 19 35 95 germany

Deci is pune ptr AGR-ul meu ? Va intreb ptr ca nu stiam pe ce cod motor au fost.

have a good time

post-39904-1243007819_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Pe AGR se poate pune orice fel de injectoare de Golf 4 TDI de 110 cai ? Mi-a spus cineva ca ASV-ul trebuie schimbat cu tot cu computer de 110 cai, ii adevarat( daca fac resoft nu trebuie nu)? Daca cumpar injectoare cu tot cu pompa castig mai multii cai?

Merci, curand voi achizitona injectoare de 110 si nu stiu de care sa iau ca am mai multe oferte( ebay.fr, leboncoin.fr in jur de 100€ inectoare complete bosch intre 100K si 160k km cu tipuri differite de motor ex. ASV,AHF...)

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De audi sau Seat (AFN) 110 cp nu se potriveste cu tot cu pompa de injectie complet ? Sau doar injectoarele sau capetele? Se potrivesc de pe orice tip motor de 110 cp si orice an?

Am gasit si doar duzele ('nasurile) dar nu stiu marca doar ca is 0.216 si ca merge pe 90 si 110cp mi-s bune?

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Dupa multa bataie de cap, mult stres pe care vi l-am exprimat si voua(scuze) m-am decis (80%) sa imi cumpar doar capurile de injector debit mare dar noi.

Avand in veder ca nu prea ma stiu cu chestile astea va cer voua parerile.

Am vazut pe forum ca cele mai bune capuri ar fi cele de la Bosi/Kerma din USA si ca ar mai fi si cele de la DSS ptr care am optat si eu ptr ca sunt fabricate in franta (unde stau si eu) si pot sa le cumpar de aici si platesc doar 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles de pe tdiclub ca nu prea sunt rezistente dssurile astea,acum nu stiu ce sa zic.Duzele care le vinde kerma/bosio sunt facute in italia sunt multi dealeri in europa deci nu tre neaparat sa iei din state

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc 5trom,

Nu cunosti pe nime care sa aiba puse DSS-uri? Am vazut pe anumite situri de critica cum ca ar fi destul de bune,puternici si ieftine. In general toata lumea are Bosio/Kerma?

Poti sa imi dai un site de la bosio, daca se poate din franta...

multumesc

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt referintele(de la Bosi/Kerma) ptr capuri de injector care sa fie bune ptr golfu meu (AGR 90 cp 242K km) care sa il pot duce pana in 150 cp cu soft(si safe daca se poate) ?

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,cunosc persoane pe tdiclub care si-au cam luat teapa cu dss ...dupa vreo 10 mii au picat.Iti recomand injectoare de asv(pompa nu trebuie) sau duze Bosio PP357 sau Bosio Sprint 520 ca sa scoti 150 de cai.Upgradarea softului e necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult 5trom poti te rog sa imi dai un link european (daca se poate frantuzesc) de la Bosio/kerma de unde pot sa cumpar aceste capurii de injectoare?

Eu nu gasesc numai in USA unde mi-am facut "cont" dar costa mult transportul si se plateste in dolari as prefera sa le iau de undeva din Europa in

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosio PP357 ------------ 32.143% over stock

Bosio Sprint520 --------- 37.5% over stock

Un site in europa hmmm .... dieselpower.cz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sa sti ca am intrat pe dieselpower.cz si nu prea intaleg nimic, intr-un final am gasit tabloul cu duzzele si modelele si preturile care nu sunt in

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i mail ca vb engleza si accepta paypal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altul nu ai 5Torm... astia nu mo contactat inca ... cine mai au legatura cu Kerma.Bosio...?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Buna,

Dupa ce m-ati informat ca pot sa pun injectoare de 110 pe AGR am primit un mail cu codurile inscrise pe injectoare:

03 81 30 20 2A B00 220/300 bar

Bosch 04 32 19 35 95 germany

Deci is pune ptr AGR-ul meu ? Va intreb ptr ca nu stiam pe ce cod motor au fost.

have a good time

Sunt bune pt al tau, sunt de ASV, Masina Poporului si-a pus dealea si ii merg numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Ieri(sambata) am reusit sa montez si eu niste injectoare pe masina mea ALH , am pus niste injectoare de AHF(de 110 CP). Eu inainte aveam pe masina si un soft de vreo 110 cp. Toate bune si frumoase astazi la montare pana ma lasat bateria si nu am reusit sa o pornesc. Am pornit masina cu niste "clesti" dupa care am reusit sa aierisec si putin injectoarele(nu stiu daca era necesar). Am facut o tura cu ea tragea bine, pana a inceput sa se auda un zgomot ciudat la motor: scapa compresie pe langa injectoare deoarece eu nu am curatat deloc locasul lor :)) . Asa ca a trebuit sa ma frig pe maini chinuindu-ma sa le scot din nou ca motorul ajunsese al o temperatura de 80-90 grade ca o calcasem oleaca. S-a simtit o diferenta foarte mare fata de softul care il aveam inainte si injectoarele care le-am pus(am reusit sa prind 100 km/h cam in 8-9 secunde :censur: , masina are si 1443 Kg).

Dupa montare am incercat sa fac si o adaptare cu vag-ul. Sa modific "Injection Cuantyti" sau cum se mai vorbea intr-un topic"tuningul saracului". Mentionez ca valoarea iniante de a schimba injectoarele era de 2.8mG-3.0 mG , iar acum cu injectoarele astea sta intre 1.8 mG-2.0 mG. Am incercat sa o duc la 4.0 mG iar cand am facut un test , masina tragea chiar mai greu decat cu softul pe care il am fara a fi puse injectoarele. Din cate am inteles trebuia adusa intre 4.0 mG-4.5 mG. Corectati-ma daca vorbesc prostii.

Deocamdata sunt multumit de schimbare , este si putin "smokales" in sarcina, dar asta e: unde e foc, trebuie sa fie si fum :D .

In final intreb iar: ce valoare trebuie sa pun la cantitatea injectata? Ca, cu 1.8mg-2.0 mg trage foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ninu, daca iti iei cele de la bosio, dupa inlocuirea lor trebuie sa le faci si calibrare la bosch-service . Asta ca sa iti deschida toate la aceeasi presiune. Merge si fara ,asta e deja chestie de finet. Injectoarele astea au 2 stage-uri de injectie.

http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...DInozzleFAQ.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Masina poporului, ai facut vreo comparatie in ceea ce priveste consumul? Cat iti consuma acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vreau sa stiu si eu daca e sa schimb doar duzele pe un motor de 110 cp sa pun dinalea pp520 fara resoftare au ceva folos?creste ceva puterea?nu k nu as vrea sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca doar pui PP520 si ramai pe softul original vei avea o crestere de aprox 10-12CP dar si ceva fum in plus. O sa ai nevoie sa ajustezi softul (doar cu soft si aceste injectoare ajungi la 150CP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat cu pp520 acum 2 saptamani, fum nu scoate cu 1.19bar pe turbo, IQ merge pana la minim 2mg/str. Diferenta se simte bine, inainte aveam doar soft.

Dragos, tu cand faci schimb de duze le reglezi presiunea de deschidere sa fie egala pe toate? "pop-testing" cu inele distantiere?

Cateva poze la transplant :vaidecapulmeu: :

post-34985-1257531084_thumb.jpg

post-34985-1257531095_thumb.jpg

post-34985-1257531103_thumb.jpg

post-34985-1257531109_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nice Marius si e bine ca nu-ti da cu fum cu vechiul chip;si eu vreau sa-mi pun(particip la o licitatie pe ebay),dar de AFN (0,205),nu am curajul de mai mult pt ca am turbina Garret GT15,inainte aveam presiune 1,850mbar,dupa chip 2,000mbar.Sa vad ce-o sa iasa,sper fara fum...Cam la cat aproximezi castigul de putere raportandu-l la chipuire?Uitati aici un link f interesant pt diferite stadii de chipuire fizica,cat si ce se face dupa http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#a

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea absoluta pe care o am e de 2195mbar pe VNT15, si asa e de cand o am, nu stiu cand a fost facuta chipuirea, dar la mine e mai greu ,ca tre scos eeprom-ul fizic si reprogramat.

Asta nu stiu sa-ti zic cat cai o sa ai, Masina Poporului si-a pus de ASV, ask him :), oricum ii rupe si lui asfaltul din cate am vazut, sau pe Voinea, el are experienta cu carul, eu doar pe a mea am facut-o.

Dyno test nu am facut, ca pe la noi e 100ron si nu-s asa curios cat sa dau banu doar pt asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot prin inlocuierea epromurilor(sunt 2) s-a facut chipuirea;cat despre MASINA POPORULUI are PM,astept vesti de la el;pe mine m-a costat in TM 3 teste 2,5mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!