Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

@cornel cu orice duze mai mari decat cele originale vei avea mai multa motorina si mai putin aer fara un soft adecvat.

Corect,de asta am si am umblat la IQ :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa las masina asa si o sa ma duc la un test dyno in bucuresti si o sa vad ce putere are daca chiar are un soft agresiv nu am ce comenta la adresa chipului sau a fumului o sa revin cu poze dupa ce o sa fac testul.(eu cred ca nu este normal ca la o saptamana dupa ce spal masina deja sa nu ii se mai vada stopul si toata partea stanga de fum eu imi vad fumul in oglinda si nu cred ca masina are ceva defect asa mi a facut dupa ce am pus softul il am de 5 luni pus si am facut cu ea 30 de mii),o sa incerc dupa ce fac dyno sa imi pun alt soft cu aceiasi cai dar la alta firma sau poate o sa ma ajute vreun coleg, sa vad daca tot asa imi da fum, sau nu a fost facut chipul cum trebuie,eu nu am nimic cu nimeni dar chiar vreau sa aflu de unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Totusi topicul e dedicat schimbarii injectoarelor si capului de pompa;incet,incet,se alege praful si de topicul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Totusi topicul e dedicat schimbarii injectoarelor si capului de pompa;incet,incet,se alege praful si de topicul asta :angry:

ai dreptate si imi cer scuze ca s a ajuns pana aici nu o sa mai postez nimic pana cand nu o pun pe dyno.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare. Am un golf 4 1.9 tdi ALH, am schimbat turbo cu un vnt 17, si acum as vrea si niste injectoare,ceva mai mare si nu prea stiu ce sa iau. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos,totusi eu as vrea doar niste duze, pentru ca si investitia este mai mica si din cate am inteles performantele obtinute sunt aproape la fel. Nu vreau sa obtin performante foarte ridicate, adica 170 cp, mai bine mai putin si fara fum si nici uzuri prea mari pt ca pana la urma are niste ani. Si oricum din moment ce incep sa schimb injectoare si sa ii umblu la soft devine riscant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acolo gaseai si numai duze :) ;la turbo care il ai,mergi pe pp520 sau 0,216 de 2,5tdi 150cp,consider ca asta ar fi ideal pt suficienta putere si fara fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinutza decat sa dai sute de dolari pe duze mai bine iti faci soft si obtii minim 25 de cai si e mai sanatos pt masina decat sa adaugi motorina(duze mai mari) cu aceeasi cantitate de aer.Cu duzele exemplificate de cornel+soft scoti orice orice putere vrei tu pana in 170 de cai.Fara soft 20 de cai ,iar la vara cu fumul dupa tine :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea,degeaba are turbo mai potent,daca nu are ceva motorina de ars :) ;altfel chiar nu vad rostul acelui turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vina si un soft dar intai sa imi iau duze, am gasit, vineri imi vin si dupa soft. Multumesc frumos pentru site

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa scapi ieftin poti sa cauti duze de asv si pui direct cip de asv la 140-150 cai... cel mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as vrea niste injectoare de .216 mm. Am inteles ca pentru ce vreau eu sa fac acestea sunt cele mai indicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un set de .216 pe stoc da-mi un pm daca le vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ma intereseaza si ce este cel mai indicat pentru masina mea. Vreau sa fie totul ok, nu vreau sa ma zgarcesc la niste bani pentru care o sa imi para rau cand o sa se strice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa scapi ieftin poti sa cauti duze de asv si pui direct cip de asv la 140-150 cai... cel mai bine

Un ALH cu duze pp520( 0,214,6u) a facut 141cp(vezi JohnEXE cu chip TCMTURBO),iar un ASV(injectoare 0,205u) face 140-150cp?Oare? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ca are si turbina schimbata deci 140 da,150 putin probabil ca nu duc duzele 150 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la @Alliutza tine ambreiajul in 140cp ? de la 90, la 140... intreb informativ pentru mine :cool:

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa tina.dar nu foarte mult. oricum am in plan si un ambreiaj sport cu tot cu volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o sa aibe probleme de ambreiaj pana in 170 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Am citit topicul dar nu am auzit pe nimeni vorbind de golf v 1.9 TDI 105cp care sa aiba duzele schimbate.Daca exista cineva sa zica si el ceva :Driver:. Nu sunt chiar convins daca sa imi iau sau nu. Am cip de la Dragos de la 15000K , acum am 75000 aproape si uite cum ma intaratati voi cu topicurile astea :P

Pe scurt sunt convins ca exista niste duze sau cum le zice care sa fie putin mai bune decat stockurile si care sa iti dea 5-10 cp in plus lejer fara sa faci munca de chinez batran, sa pui turbina sa modifici softu iar, sa ajustezi fumu , sau cel mai grav dupa parerea mea sa schimbi ambreiaju...

Stie cineva o firma gen Bossio(cat de cat cunoscuta) care sa ofere decat prin montare putini caluti da siguri?

Si mai am o intrebare : se poate programa sa scuipe mai multa motorina dar numai peste 3200RPM sa zicem? (cuplu se poate limita am citit...se poate controla si asta?)

De ce zic ... ma gandesc ca tipul care o calca la peste 3000 pe ea motorina are si el in majoritatea cazurilor un bc care ii arata desigur 15-20% instantaneu :salut:. Oricum o tii maxim 10s la 3200rpm -4000;)) dar dupa aia sa revina consumul la normal.

Poate ma lamuriti si pe mine .

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuazti pt postul aiurea , cand am scris asta am citit decat asta:

vwForum.ro

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce duze sa schimbi, al tau e PD, poate daca schimbi injectoarele cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!