Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

@Bestie daca ai turbina stock deaia dai fum:) ,you need a bigger one!Si tre sa modifici pompa neaparat daca vrei sa sari in cai.

Btw eu am 520 Race si acum am in jur de 200 de cai si putin dupa parerea mea si sunt smokeless,dar de luni(cred) incerc un alt soft cu mai multa motorina sa vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bestie nu am nimic cu tine, dar m-am saturat ca oameni de pe forum sa arunce cu CP in stanga si in dreapta din taste. Asa as putea zice si eu ca din chip am 115cp ca asa mi-a zis tuneru, dar pana nu am un dyno sincer nici nu zic cati CP am...poate am 100 sau 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, raspunsul este nu. Eu am PP764 si si inainte sa schimb ambreiajul aveam cam 140 si acum dupa ce l-am schimbat am renuntat la limitarea de cuplu si putere si am undeva intre 150-160 (conform lui Voinea). Fum este "din gros", nu exista "putin" sau "moderat". Ma rog, pe mine unu nu ma deranjeaza absolut deloc, chiar imi place.

Sorry, dar nu prea are sens ce zici aici... :lol: Ca sa ai o putere de 160CP la 4000rpm, inseamna un cuplu de 285Nm@4000rpm. Ori sa-mi fie cu iertare, dar asta e o valoare la care ajunge ALH-ul doar cu chip, deci nu consider ca era nevoie de o limitare de cuplu in zona de putere maxima, poate doar la 2000-2500rpm dar puterea finala (la 4000rpm) tot 160 ar fi fost. 140cp@4000rpm inseamna 250Nm@4000rpm... nu prea pot sa cred ca aveai cuplul limitat la 250 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, cam greu sa scoti 285Nm@4000rpm din ALH doar cu chip.

Ai pus un grafic pe prima pagina a threadului din care se vede panta cu care coboara valoarea cuplului dupa 2000rpm; iar ca sa ai cuplul respectiv la turatii asa inalte, ar trebui sa ai un cuplu maxim in zona de 1900-2000 cam de 400Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, cam greu sa scoti 285Nm@4000rpm din ALH doar cu chip.

Nu am zis ca ALH scoate doar cu chip 285Nm@4000rpm, am zis ca scoate 285Nm :) Ca atare, ambreiajul poate rezista la acest cuplu, deci nu era o problema. Sper ca m-am facut inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Ca sa ai o putere de 160CP la 4000rpm...
masina trage si peste 4000, nu la 4000 este puterea maxima.

Legat de cuplu, fusese limitat la ~ 285 Nm, nu la 250 Nm

Si, indiferent cat e el 250, 285, 3xx... nu cred ca e la 4000 rpm, ci mai jos

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina trage si peste 4000, nu la 4000 este puterea maxima.

Daca puterea maxima este si mai sus de 4000rpm, nu face decat sa-mi sprijine teoria si mai mult :)

Legat de cuplu, fusese limitat la ~ 285 Nm, nu la 250 Nm

Exact. Ori un cuplu de 285Nm obtinut la 4000rpm inseamna 160CP. Ca sa ma exprim altfel, pentru a putea obtine 160CP ai nevoie ca motorul tau sa dezvolte aproximativ 285Nm la turatia de putere maxima (sa zicem 4000, 4200, tot pe-acolo). Deci limitarea de cuplu nu te-ar fi afectat. Asta e ce-am vrut sa zic, ca acel salt de putere de la 140 la 150-160cp de care zici ca a aparut doar dupa scoaterea limitarii de cuplu nu are sens!

Si, indiferent cat e el 250, 285, 3xx... nu cred ca e la 4000 rpm, ci mai jos

Nu vorbeam de cuplul maxim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt detalii mult prea tehnice pentru mine, asa ca nu o sa ma apuc sa ma cert cu tine pe X nm @ Y rpm... . Cresterea aceea de putere de la 140 la..150-160 CP, s-a facut dupa ce am montat un ambreiaj sport si o alta evacuare, printr-un upgrade de soft (care a cuprins si scoaterea limitarii de soft), nu doar din scoaterea limitarii

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, fratilor!

daca nu vorbiti pe niste masuratori si cifre concrete discutia asta nu duce nicaieri.

sa nu mai zic de off topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am cautat si am cautat....si am descoperit (abia acum) ca frateli bosio este o firma din italia.... faza e ca nu gasesc importatori in europa..... doar in sua la kerma.... mi-e sila sa le platesc +19%tva si cativa % vama pe injectoare.....ceva in UE nu gasim???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei neaparat Bosio? Cauta DSS ca si aia cica sunt profesionisti la asa ceva. Vazusem un topic pe tdiclub si cica Bosio ar avea un distribuitor pe undeva prin Suedia parca.

Oricum la cursul actual al $ merita mai mult sa le iei din state decat de la usa fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dear customer, thanks for your inquiry these nozzles are our own brand dieselkontor.de we also have Bosio in stock - but no need for itNOBODY in europe buys these make - it
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare... exista vreun drawback pentru o turbina supradimensionata?

adica... daca eu am acum VNT15 pe ALH, in configuratia actuala de duze+chip (semnatura), un turbo vnt 20/22 ce minusuri aduce?

turbo-lag din cauza lipsei de presiune? fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo lag de la o incarcare mai lenta a turbinei. Dar din soft se poate rezolva si asta partial.

Oricum VNT20/22 e overkill pentru tine. Pentru asa ceva iti trebuie PP502 sau R520 + pompa de 11 m sau mai mare. Si un ambreiaj pe masura. Daca vrei un turbo mai mare dar totusi usor de schimbat si placut la condus iti iei GT1749VB de la PD150 ARL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • Administrator

in curand voi avea din nou pe stoc diferite variante de injectoare BOSIO sprint si power-plus. De asemenea am si sursa pentru cap hidraulic pompa de 12 si 11mm. Pret bun si la capete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare ca pompa de alh este de 10mm. capul de 12mm aduce ceva benefic in configuratie doar cu injectoare+soft fara upgrade la turbo? sa inteleg ca aspectele "concrete" se discuta pe pm.....ori ba? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa intelegeti care e combinatia cu capul de pompa mai mare.Pompa originala a masinii este o pompa de presiune mare dar nu are debit.De aceea se pune un cap de pompa mai mare sa fie si debitul mai substantial.Pompa de 10 cu cap de 12=debit si presiune ok pt 220-230 de cai.Vrei mai mult schimba/modifica pompa .Pana la puterea asta nu e nevoie de pompa mai mare.

Injectoarele de la bossio clasate in functie de debit:

-SPRINT 706<SPRINT 520<POWERPLUS 357<POWERPLUS 520<POWERPLUS 764<POWERPLUS 502<RACE 520<RACE 520 V2

De la powerplus 764 in sus poti scoate 200 de cai.

Injectoare produse de alte firme,nu sunt de aceea calitate ca si bosio,eu pe am de 100 de mii de km pe masina si nu fac probleme,DSS alea cica nu rezista nici 10000 de km dupa spusele altora care au avut asa ceva.

Inca ceva atentie la capul de pompa sa fie original Bosch ,daca nu scrie bosch pe el e made in china si crapa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
in curand voi avea din nou pe stoc diferite variante de injectoare BOSIO sprint si power-plus. De asemenea am si sursa pentru cap hidraulic pompa de 12 si 11mm. Pret bun si la capete

Salut

Pt ALH stoc, 250.000 km, ambreiaj stoc schimbat acum 10 k, motor ok, consum ulei 300 ml intre schimburi, poti sa-mi faci un pret pt duze injectoare + soft. Doresc o crestere de CP -NM, mai safe, sa nu fiu nevoit sa schimb ambreiajul !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UWE, daca vrei sa schimbi duzele trebuie sa iei in calcul si un ambreiaj sport. Poate nu in prima faza, dar...curand. Pe mine m-a mai tinut cel stock inca 7.500 km din momentul cand am schimbat injectoarele.

PS: Eu aveam PP 764, poate daca pui ceva mai mici...prelungesti durata de viata a ambreiajului, dar nu cu mult. Oricum, parerea mea e ca nu poti avea si masina sportiva, si ambreiaj stock... acum ma refer la cele tunate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde si de sofer nu numai de motor:) ,chiar nu e diferenta asa brusca sa rupi ambreiajul soon.

Bestie tu nu vrei duze pt v6-le tau? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@5TORM - acum vreo 3 luni chiar ma gandeam serios sa-mi pun, dar Dragos mi-a spus ca pentru BDG nu sunt... Acum sincer nu prea as mai baga bani in ea ca planuiesc sa o dau in vara viitoare.

Da' tre' sa recunosc ca suna tentant. Astept totusi un PM cu o oferta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am ocazia sa cumpar 4 injectoare de pe un golf 4 TDI 110. II un anunt (http://www.leboncoin.fr/vi/50110905.htm?ca=12_s aici in franta) care mi se pare super interesant am sunat si am lasat mesaj la tipul care le vinde dar nu stiu ce sa il intreb despre injectoare el a scris doar vw golf 4 tdi 110, sa il intreb de cod motor? ce scrie pe ele? etc? Eu am un golf 4 TDI AGR si am vazut pe forum ca se poate potrivi pe ALH injectoarele de pe ASV sau AHF 110, mie mi se pot monta pe AGR? se potriveste pot urca in cp, ce treb sa modific?

Tipul zice ca le vinde ptr ca i sa stricat motorul,oare cum so stricat si injectoarele is bune inca, se poate? Cum se pot verifica?Puteti sa va dati seama din poza?

multumesc mult de timpu acordat.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da le poti pune pe AGR (este suficient doar diuzele injectoarelor sa le iei). Doar montand pe masina ta cu softul original in ea o duci la 95-98CP . Cu un soft dedicat acelor injectoare poti usor sa obti 135-140Cp in conditii foarte ok pentru motor si fara a aparea fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie destul de interesanta...cineva de pe tdiclub a masurat flow-ul injectoarelor de la bosio astea sunt rezultatele:

Bosio PP357 ------------ 32.143% over stock

Bosio Sprint520 --------- 37.5% over stock

Bosio PP520 ------------ 52.679% over stock

Bosio PP502 ------------ 68.75% over stock

Bosio PP764 ------------ 84.821% over stock

Bosio Race 520 5-hole ---129.464% over stock

Bosio Race 520 7-hole ---173.214% over stock

Stock=duzele de alh.

A PD150 nozzle flows 23.077% more than a PD100 nozzle

A Bosio RacePD nozzles flows 178.846% more than a PD100 nozzle.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!