Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

Ce nu va fi optim florine?

 

Care este diferența fizică între motoarele ALH, ASV și AHF?

ALH are injectoare mai mici, asv are pistoane cu șanțuri.

Un ALH cu injectoare de ASV și ecu AHF devine AHF!

 

corectează-mă dacă greșesc

 

Bogdamn, diseară dăm jos ștergătoarele?

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva pe club audi de fapt mai multi care au pus injectoare de ahf pe alh si merg avantajul a fost ca au castigat vre o 15 hp...parerea mea ca injectoarele ar trebui sa fie ultima ta problema.

Eu cred ca problema cea mai durereroasa este potrivirea ecu pe instalatia masini aici ma gandesc in special la configuratia pinilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este.... vezi sa nu devina chiar avion.... :winter:

AHF si AGR au aceelasi piston .... ASV altul... ALH altul.

exista si unele pompe care difera intre ele, coduri diferite... exista si unele care au aceelasi cod.

injectoarele au coduri diferite.

nu inseamna ca nu va merge - sa porneasca, sa mearga, etc - dar sigur nu o sa fie cu parametrii fabricantului - repet - nu vorbim numai de partea mecanica....

spor la treaba !


legat de immo - depinde de ce an e celalalt ECU - daca e pana in 2001 inclusiv, e immo 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai cu injectoare NU o sa castigi cei 20 CP de care spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acum eu nu stiu de unde duiscutai de contracost dar in fine....nu pot sa iti zic ceva concret ca nu am facut eu personal asa ceva dar ce pot sa iti zic sigur...un prietrn avea un alh i a luat o turbina pe ulei si a iesit biela prin bloc am gasit un motor de agr (e2) cu injectoare pe el am terminat de montat motorul seara tarziu si nu am mai apucat sa schimbam injectoarele nerzbdatori fiind am pornit motorul si dupa 4 luni tot cu injectoarele alea merge deci concluzile le tragi u. Referitor la pompa injectie sigur nu stiu dar din ce am vazut ca 90 si 110 hp au capul hidraulic de 10 automatele le au de 11. Eu inteleg ce vrei sa faci u si ai toata sustinerea mea...cred ca mai usor ti ar fi daca ai face rost de un calculator de ahf ori asv seat care pot fi scrise pe obd din anul 2000 si astfel cu un cablu de 150 lei si cu un winols cracuit poti sa si modifici ceva prin harti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc mufele de la ECU celalalt din 2000/2001 cu al meu din 1999 ... Am ECU de la MRC tocmai ca speram sa fie plug&play dar nu a fost sa fie. 

 

in stanga este cel de AFN  de pe un Audi din 1997 si in dreapta cel de ALH cu soft de ASV din 2000 

In poza de mai jos se vad diferentele intre mufe/pini. Al meu ALH de pe masina e la fel ca cel de AFN

 

ecuri_zpsskolef6g.jpgpinni_zpsn8xwbtlr.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca vreti sa ajutati, faceti-o cum trebuie, alte comentarii de prisos chiar nu isi au rostul - ca la asta ne pricepem toti.

De zis ceva si defapt sa nu zicem nimic e de asemenea... praf in ochi / apă de ploaie.

 

acum, te rog sa nu ne certi... te ajutam cum si cand putem.

 

V-am zis pe pagina anterioara ca modificarea nu o sa fie strict mecanica (acolo fiind cea mai mica problema) - Gupster a zis ca merge.... doar schimba ECU - acum, vedem ce parere are.... 

 

generatii diferite de ECU, comunicatie, etc - modificare instalatie.

 

totusi, vezi ca gasesti ecu EDC15 - care merge pe instalatia ta si care este mai potent.... cauta unul dupa 2001, sa-l poti citii/scrie pe OBD - cand o sa vrei acest lucru.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spun acum si eu ca si Florin "sa nu ne certi" pt.ca..eu unul(ca multi de aici) si muncim si rasp.cum putem.

Acum sa ti rasp.de ce NU o sa te ajute doar schimbul de injectoare/edc...pt.ca edc o sa comande o cantitate marita de combustibil iar capul hidralic al pompei tale fizic nu o sa faca fata pt."a l impinge". Pt.a rezilva cat de cat acest aspect ar trebui sa cauti o pompa de ALH/AGR/etc de pe o masina cu, cutie automata(ax marit/debit marit).

Sper ca nu ti am aruncat praf in ochi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romytaxy - ba da :)) omul vrea să facă din alh ahf și atât tu vorbești de cu totul și cu totul altceva, până la 150 de cai ALH-ul nu are nevoie decât de duze injector și turbină. 20 de cai cu injectoare și ECU nu doar injectoare.

Florine - și bogdamn ca și mine avem mașini my1999, non can, pentru a trece la variantă mai nouă de ecu modificările la instalația electrică ar fi majore, de la my2000 încoace au alt pinout.

o luăm pe ulei și vorbim pe lângă, pistoanele, fizic diferă doar cele de asv, pompa de injecție este aceeași la toate (alh automat e singura excepție) turbo același la toate

Conversie de la la my99 alh se face fără mare tam tam, plug and play cu injectoare și ecu la ASV sau AHF (asv mai greu sunt ff rare dacă sunt cu acest pinout la ecu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles din postul tau de mai sus, ca il astepti sa ii pui de proba ECU care il are el. (cand ai zis ca demontati stergatoarele, m-am gandit ca le dati jos pentru a proba ECU..  am inteles gresit ?  Atunci, daca nu am inteles gresit, urma sa modificati instalatia electrica in seara asta ?

 

daca am inteles gresit, eu imi cer scuze.

 

inainte sa iti zic despre pistoane, injectoare si pompe (da, dif de la automata la manuala - capul hidraulic) - am verificat in Etka  - vrei sa iti dau codurile sa vezi si tu ?

 

oricum discutia este ipotetica in acest moment, contradictia mea este pur constructiva - daca pot sa va ajut cu ceva, asa cum incerc de obicei - bine... daca nu.... nu

 

in rest eu zic sa fim decenti in exprimare, cel putin la nivelul la care eu am fost....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect de acord.....nu ai nevoie de cap de 11 pt 110 hp, compatibilitatea pompa injectoare este ok cand pui ecu pe masina o sa vezi si daca se pupa toate trei plus instalatia masini si astfel o sa stim si noi pe viitor. Eu zic ca in proportir de 90% o sa mearga,. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, tot visez de ceva vreme sa duc am meu AHU de 90 cai la macar 120...motorul e obosit insa intentionez sa il aranjez zdravan...

tocmai am schimbat injectoarele cu unele de AFN si mi se pare ca trage mai liniar in treptele 4 si 5...poate doar mi se pare...

as vrea acum sa ii pun acu si turbo de afn, le-am gasit la un pret bun...chiar foarte bun ..acum nu stiu daca se potriveste ca modificarea sa fie plug and play..

1. poate cineva sa imi zica Sigur daca se potrivesc turbo si ecu de pe AFN pe AHU, fara modificari?ce ar insemna modificarile..??

2. daca ar merge cele 2 componente enumerate mai sus, si nu as face remapare, ar fi probleme?m-ar duce in 110 cai?

3. cum pot sa aflu ce tip de imo am?

 

multumesc, stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina care o ai u este cu geometrie variabila se potriveste , dar nu vad rostul ca amandoua sun vnt 15 ....ecu cred ca se potriveste avand in vedere ca ambele sunt de pe passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am turbo cu geometrie fixa garrett....motorul e dispus longitudinal..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebui sa pui si n75 si sa ii tragi si instalatia electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pun turbo si ecu, (n 75 e pus)...si apoi fac instalatia la ce?fire?

Daca da, atunci schimb jucariile..evacuare 4 motion, intercooler de cupra...si o'i m vedea...

Legat de imo? As vrea s imi pun unul cu inele cromate...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai zis ca nu ai turbo cu geometrie variabila? Deci nu ai cum sa ai n75. Nu are legatura imo cu inelele cromate....u ai imo2 poti pune imo2 si imo 3 daca sunt cu can.....csuta pe forum si o sa gasesti informații necesare.

  hai acum sa ti zic ce stiu eu doar ca nu sunt sigur dar plecand de la asta poti sa cauti informatile necesare ca e plin netul...u cred ca ai turbina cu geometrie variabila si ai si un n75 mai primitiv nu arata la fel ca cel de pe alh sa zicem asa ca exemplu nici la forma si nici la mufa iar ecu daca nu ma insel este cel in care intra furtunas de vacuum cred ca motivul este ca g71 (senzorul de presiune) este in ecu iar la cel de 110 nu cred ca este asa te poti interesa ca daca nu este la fel nu o sa poti pune ecu de pe 110hp ca nu se potriveste la mufa

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e...ai zis bn...am furtunas de presiune in ecu, am un n75 metalic mic, ca o cutiuta..si l'am inlocuit cu unul de afn

..pana sa il inlocuiesc, ca era dus, nu fugea mai mult de 120, iar dupa ce l'am schimbat trece peste..mai exact plafona..

Legat de imo din ce am inteles de la florin, eu avand ceasuri cu lumini verzi, nu merge decat un singur model de imo- plug and play.dar nu mai retin care-aveam un cod de la el- si asta caut sa regasesc!

Ms mult de sprijin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

u cred ca ai fara can si de aia poti pune numai imo 2 fara can.....banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are fara can - immo 1.

 

poate sa puna immo 2 fara can - 3B0 919 xxx cu maxidot sau MFA - cu iluminare albastru/rosu.

 

nu am incercat modificarea sa pun ceasuri cu can gateway pe Passat B5 fara can si sa vedem ce modificari mai trebuie facute, pentru o functionare perfecta.

 

la unele Golf 4 diesel - merg puse - dar cu pacalirea unor martori - airbag, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am un AGR deci geometrie fixa si as vrea sa ajung la 110 cai, pot lua turbina de pe un AFN sau ASV + injectoare + ECU + actuator cu vacuum si sa le pun direct sau nu?Adica nu stiu daca se potrivesc mufele de le ECU si nici cele de la actuator.Daca nu se poate ce as putea sa fac pentru un pic mai multa putere? pentru ca ma simt legat si de maini si de picioare pentru ca chip nu ii pot face prin OBD pentru ca masina e din 99 si trebuie dat jos chipul de pe placa si nu face oricine asta, nu mai vorbesc ca pretul e undeva la 300 de euro.Nu vreau cine stie ce undeva la 110 cai ar fi suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te complici prea mult cu trecerea la geometrie variabilă.

găsești și mai ieftin un cipuit stage 1 + duze DSLA 150 P520 sau DSLA 150 P502 sari binișor de 110 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns dar daca stii de la noi de unde pot lua duzele?Tu ai facut modificare asta la masina?intreb pentru ca sunt curios de costuri dar mai ales de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am geometrie variabila deja.

Da, le-am făcut, prețuri... după noroc și răbdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Între pompa cu cap de 11mm si cea cu cap de 10mm ,in afara de capete mai sunt si alte diferente?

Modificat de Cehu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!