Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Ar trebui sa pui DLC 764 ca sa ajungi al puterea respectiva. Nu cred ca trebuie(inca) si capul de pompa, dar nu o lua de buna.

ce trebiuie insa si e de bun simt, un ambreiaj sport, o evacuare, MAP 3bar(stock pe passat 131) si FMIC. Frane, optional, daca vrei sa duci pe circuit, si suporti motor/cutie noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit tot acest forum si as dori sa va pun cateva intrebati: sunt bune pt recomandat diuzele de injectoare pp520?

am soft pe masina si as vrea sa schimb diuzele si dupa aceea corectarea de soft, @Marius la cat ti s-a ridicat consumul? cam la cati hp sar ajunge din aceasta modificare, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

dupa cum poate ai citit, cam singurul care influenteaza consumul esti tu. Pt ca un soft facut cu cap nu prea influenteaza decat putin spre deloc hartile in zona de condus normal, ca sa zic asa. Doar in apropierea WOT face diferenta, deci, daca o calci non-stop, atunci vei vedea o dif de consum, daca mergi cumpatat, nimic spectaculos. Eu sincer nu am vazut o crestere de consum, poate chiar o reducere, in conditiile in care am luat masina gata chipuita si am pus pp520 fara a modifica in vre-un fel softul.Trebuie sa iei in calcul ca diuzele le-am pui noi noute si cele de pe masina aveau 170mii. Ce-i drept, trebuia putin modificat softul undeva in zona voltajului pompei de injectie, dar merge si asa fara nici o problema.

Atat ca "fraierul" trebuie sa stie ca are duze cu un debit mai mare. deci timp de IQ mai mic.

Ca putere nu pot sa-ti arat negru pe alb, dar in jurul a 140cp. Ce poti sa-ti zic ca se tine dupa mine, sau eu dupa el, un passat de 155cp pe dyno (depinde de cum "prindem startul"), nu sunt diferente spectaluloase clare, dar si passatul e mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut, imi puteti spune un cod pt diuzele de t4 2.5tdi sau de unde pot lua niste duze pt upgrade,am un 1.9 tdi asv cu vnt 17 si vreau sa ii schimb si diuzele.

Duzele de T4 sunt 0.203 nu 0.216, cititi cu atentie linkul ce l-am postat mai sus.

Singurele injecoare ce le stiu ca au venit OEM cu duze de 0.216 sunt: 046130201F si 046130202F - cel cu fir.

In general cele cu fir se vand mai scump in dezmebrari, recomand sa sa luati 4 fara fir si cel cu fir ii schimbati capatzana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Sunt nou in bransa, am un alh si ma intereseaza si pe mn cateva aspecte. De unde ati comandat duzele bosio? Cat v-a constat investitia..inclusiv, calibrat, montaj? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Duzele le-al luat impreuna cu injectoarele oem 046130201F - 40 lei bucata

Manopera - demontat duze, curatat, montat, calibrat puse pe masina 150 lei

Cost total ~350 cu tot cu transport, castig putere ~15-20 cp fara soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@guppster.

Si fara sa schimbi capul de pompa(cu ax majorat"cine stie/cunoaste intelege ce vreau sa spun)fara sa pui o pompa in rezervor, numai cu schimbare duze ai castigat 20 Cp ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai cumparat injectoare de 2.5 si ti-ai pus duzele pe injectoarele tale?! Nu exista posibilitatea sa iti iei teapa?

Cu un soft cred ca ajungi la 130 cp...nu?!

Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geroge - Injectoarele 046130201F lucreaza la alta presiune (mai mica) fata de cele originale din aceasta cauza am schimbat doar duzele.

Nu inteleg la ce te referi cu teapa?

Eu am pus si un ECU de ASV, practic am acum un motor de 110 + upgrade duze si turbina. Cu soft in configuratia de fata... iese mai mult :)

romytaxy - e pura estimare, asa se "vorbeste". In principiu un ALH, cu injectoare de ASV castiga ~10 caluti fara alte modificari, duzele montate de mine sunt mai mari deci estimez un castig de ~15-20. Desi debitul pompei ramane acelasi, orificiile fiind marite, cantitatea de motorina injectata creste semnificativ. Personal consider ca o crestere a debitului de motorina este necesara la tuninguri mai "extreme" pentru cei ce vor sa ajunga in zona 200 CP.

Masina merge ca una stock, nu are "nervul" unei masini cipuite, fara modificari la nivel ECU diferenta va fi aproape insesizabila in utilizare, se vede doar in consum :D si probabil la viteza maxima dar asta nu o vad eu pe la noi.

Un ALH fara modificari HW dar cipuit se va simti mai vioaie si mai nervoasa fata de a mea si va consuma mai putin ;) chiar daca, probabil, are mai putini cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dacai ai achizitionat injectorul cu 40 lei..ma gandesc ca e sh?! Aici am eu un dubiu...sa nu fie duza decalibrata/infundata etc. Stiu ca sunt injectoare mult mai durabile decat pd..dar totusi.

Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa decalibrezi la duza? da erau foarte jegoase, (aproape la fel de jegoase ca originalele mele), aveau depunere de calamida jin jurul orificiilor, se curata totul se monteaza, se calibreaza IN SERVICE si cam atat.

La duza nu prea are ce sa se strice daca nu se da cu barosu' in ele, defectele... se curata, eu le-am curatat singur cu un aparat cu abur, dupa care au fost curatate si in baie cu ultrasunete - asta nu ma costat nimic dar nu cred ca costa mai mult de 50 de lei totul.

Din moment ce se demonteaza duza de pe alt injector... calibrarea e... pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Zi mi te rog de unde ai luat injectorele la pretul acesta ,dupa ce tip de motor sunt luate , stiu ca ele pt noi se tareaza de la 190 bar. la 220 bar. pt o pulverizare mai buna datorita faptului ca duza e mai larga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA!!!! am si eu un alh ...si as vrea sa ii fac un upgrade prin schimbarea ECU'lui original cu un ECU de passat 1.9tdi AFN 110hp .... o sa imi fie compatibil ?? inafara de immo trebuie sa ii mai fac ceva modificare ? multumesc anticipat :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai bine il resoftezi pe al tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta a fost si sfatul meu (pe alt topic unde a mai scris colegul), resoftarea.

Dar ca si idee, se potrivesc cele 2 ECU? Au aceleasi mufe si pini? Injectoarele ar trebui sa le schimbe ?

Nu cred ca este doar plug&play si daca bine am inteles a cumparat deja ECU de AFN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU nu are cum sa masoare cantitatea de combustibil injectata, in functie de parametrii setati acesta comanda TIMPUL de injectie.

Daca pui un ecu setat pentru duze de .205 si ai duze .184, in unitate de timp pierzi la cantitatea injectata.

1. injectoare (duze)

2. ecu

Astad daca nu vrei sa faci un soft dedicat pentru masina ta...

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor! Turbo de pe ALH merge pusa pe ASV? Din ce am vazut eu la exterior seamana sau doar mi s-a parut mie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

stie cineva ceva despre aceste duze? http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/hflo-x-race-nozzles-for-1-9-2-5-ve-engines.html

 

ma bate un gand sa le cumpar pe cele de 0,216,in link zice ca ar fi mai bune ca cele bosio sau bosch

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Imi poate explica si mie cineva (va rog) daca este ok sa pun injectoare de ASV (110 CP Euro 3) si ECU de AFN (110 CP - Euro 2) pe Golful meu ALH 1999 (90 CP - Euro 3) ?

Fizic se pot  pune, ma refer daca este ok functionarea lor, sa nu dea fum etc ...... avand in vedere normele de poluare sau alte impedimente ?

 

Stiu ca cea mai buna solutie este resoftarea, insa ECU-urile le am deja deci ar fi plug&play.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca ca nu cred ca o sa se intample nimic grav in cel msi rau caz nu o sa porneasca datorita imo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioanidis -  imperecherea se face cu VCDS, am pinul la ceasuri, nu cred ca vor fi probleme din punctul asta de vedere. 

Mie mi-e teama de chestii de genul sa scoata mai mult fum, sa nu fie buna arderea, diferente de presiune intre injectoarele de AFN si ASV, cantitate de motorina diferita la injectie intre cele doua ECU... sau stiu eu ce alte diferente pot fi sau ce poate aparea peste 1 an sau 2 de folosinta ... sa se infunde evacuarea/turbo etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca se face cu vcds.....eu am zis ca nu ti se poate intampla nimic rau pe moment daca nu merge pui totul la loc si gata ai incercat....acum in alta ordine cantitatea de motorina este executata de pompa si comandata de ecu deci nu vad de ce sa apara fum ca tot ecu da si boost ul necesar care o sa fie pt injectoare de 110 deci motorina pt 110 cp aer pt 110 cp in total 220 cp (glumesc)...legat de presiunea la care deschid injectoarele stiu ca cele e4 deschid la o presiune cu vreo 30 bar mai mare dar nu cred ca este o problem a mare asta....o presiune mai mare a combustibilului injectat înseamnă un amestec mai omogen deci o ardere mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu o sa fie o functionare optima - recomand sa iti modifici soft-ul, pentru a lucra cu modificarile hardware pe cere le vei face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin - stiu ca cea mai buna solutie este resoftarea, am zis-o si eu mai sus.  

 

ioanidis - ai inteles la ce ma refer foarte bine.  In teorie si eu cred ca este la fel cum ai zis si tu, insa tocmai la diferentele astea ma gandeam si eu: presiunea diferita la care deschid injectoarele de AFN si ASV, cantitatea de motorina injectata si cine stie ce mai difera. Tocmai de aceea am si intrebat aici, poate sunt printre voi si altii care au facut asta, sau care ma pot ajuta cu sfaturi sau cateva explicatii privind cele doua tipuri de injectoare si consecinte tinand cont de normele de poluare - daca au vreo relevanta sau nu in aceasta situatie. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!