Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

Sunt duze si acolo, ca doar asta inseamna "D" de la PD. Ideea e ca dannyb a avut impresia ca schimbare duze la al lui, care e PD, e cam acelasi lucru cu schimbarea lor la motoarele non PD, astea care fac obiectul topicului de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... deci daca schimb injectoarele cu totul urmeaza niste modificari si mai serioase.... :-?

Dar cu restul cum ramane ... ce am intrebat cu softul... Daca ar merge ar fi o intrupare sportivo-pasnica a aceluiasi bloc motor ... Nu prea merge nu?

Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina din semnatura ce modificari trebuie sa-i fac sa ma adaug ceva caluti sub capota? In afara de schimbul motorului :)) injectoare + custom soft + ambreiaj sport ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
MasinaPoporului

Salutare. Am tot citit, si am citit si nu am inteles un lucru: care este diferenta dintre injectoarele (ALH),AHF si ASV?

Din ce stiu:

- ALH( 90 cp - euro 3) 220/300 bar

- AHF(110 cp - euro 2) 190/2xx bar - cantitatea de noxe nu este data de injectoare sau...?

- ASV(110 cp - euro 3) 190/2xx bar

Este vreo diferenta intre injectoarele de AHF si ASV? Din ce am mai auzit ca injectoarele de AHF deschid si la 180 bar. Cat de mult conteaza la ce presiune deschid? Cantitatea de motorina la ASV si AHF este aceeasi(acelasi debit ce iese prin deuse). Eu am avut AHF pe masina si nu am scapat deloc de fum. Acu ma intreb daca sa trec la cele de ASV sau o sa am aceeasi surpriza ca, cu cele de AHF?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Sunt interesat sa-mi iau si eu o masina si am gasit un VW Bora, motor ASV la care s-au schimbat injectoare, turbina, ambreiaj, dusa pe la 160 CP si cuplu limitat la 320 Nm.

Masina a fost modificata cam pe la 130.000 km si acum se apropie de 230.000 km. Sunt curios ar fi o afacere buna?

Cam cat ar mai duce motorul si la ce probleme as putea sa ma astept de la ea (dar de la motor in principal)?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Motorul duce peste 400k km;problema nu este ca are niste modificari,la 160cp motorul nu este fortat,ci cum a fost intretinuta si exploatata masina.Personal cunosc o alta masina cu modificari similare si are 310k km si merge f bine,dar propietarul a avut-are grija de ea.

La fosta masina am facut modificari la 250k km,acum are 320k km(am vandut-o) si merge f bine,iar motorul nu a fost niciodata desfacut.

Daca masina este ingrijita si intretinuta,merita :icon_thumright:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare si respect tuturor care au "stors" ceva in plus fata de ce ne ofera fabrica de la Wolsburg

Am avut pana nu demult un golf 3 TDI de 110 cai AFN pe care l-am vandut in detrimentul unui Audi 80 B4 tot 1.9 TDI insa cu motorul 1Z.

Adica 90 de cai in loc de 110 si turbina cu WG in loc de VNT-ul de pe golf....

Ceea ce imi doresc eu acum este sa aduc acest Audi la performantele golfului.

Am cumparat injectoare de AFN, am gasit la Timisoara un ECU de AFN, turbina VNT15 cat de curand , insa ma lovesc de niste chestii cum ar fi:

- senzor N75,

-ECU de 1Z are 21 de pini iar cel de AFN are 23 de pini

-nu stiu de unde sa incep practic, daca trebuie facuta modificare sau trebuie inlocuita si instalatia electrica....

Am tot respectul pentru pasionatii de aici si stiu ca cel putin unul din voi s-a lovit de una din prb mele

Va rog frumos , cine se pricepe, sau cine a facut o astfel de transformare, sa ma ajute cu ceva sfaturi/ ideii/ opinii

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

dar de ce sa schimbi ECUul cand se poate modifica softul din actualul calculator motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca ECU meu nu stie sa comande geometria variabila a turbinei VNT 15, eu am WestGate.....

Daca se poate rescrie ECU meu, cu un soft de AFN, care stie sa comande turbina, ar fi mult mai simplu....apoi....legaturile "fizice" care dau comanda catre turbina, eu nu le am.... Am doar 21 de pini, versus ECU de AFN cu 23 de pini.....

In "chichitele" astea mici ma impiedic.....

Cred ca va fi interesat proiectul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mosule eu am motorul ale.Iar operatia descrisa vreau sa o fac si eu in afara de turbina(cel putin pt moment),

Deci daca vrei sa faci din 90 cp -- 110 cp ai nevoie de :

-injectoare afn

-evacuare (chestia aia unde vine prinsa turbina)+ turbina afn

-marita evacuarea masinii la 55 mm(atat are nevoie afn ul)

-plus alte mici adaptari,garnituri

-in final e nevoie de soft care faca totul posibil

Nu este necesar sa schimbi ecu ul,ci doar un update de soft/chiptuning)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate modifica softu ca sa mearga cu gemerie variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, de curand am schimbat injectoarele cu unele de pe un motor ASV....pot sa spun ca se simte diferenta..nu a fost ceva wow...dar se simte....fum nu scoate deloc...softul il am facut la Dl Voinea de pe vremea cand aveam 90cp...este obligatoriu sa`l refac acum?astept pareri, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca vrei mai multi cai decat aveai inainte poti face update acum avand aceste injectoare (ai facut la noi in Bucuresti stage 1 ? poti sa ma contactezi pe email sa nu stricam discutia de aici )

PS: felicitari pentru schimbarea facuta. Sa te gandesti si la discuri si placute mai bune acum cu noua putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa schimbarea injectoarelor cu unele ASV am ceva probleme cu pornirea la rece....maine o sa pun alte injectoare tot de ASV sa vad daca ele sunt problema...cel de la care le`am luat(o cunostina) mi`a spus ca le`a verificat..ca sunt bune....intrebarea e : dupa montarea injectoarelor de ASV trebuie dat avans? cam asa spune cel care mi le`a dat...sau probabil el stie ca nu sunt bune...si ca sa imi porneasca mai bine...vrea sa imi dea avans?!Nu ma pricep foarte bine la mecanica...dar pentru binele masinii mele...sunt nevoit sa ma documentez..astept un raspuns..Va doresc Sarbatori Fericite tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca s-a scris, desi am citit aproape tot, ce cod au duzele de T4 0.216? Vreau sa le cumpar de la un centru Bosch si sa le pun in injectoare de AFN. As vrea sa stiu eu ce sa cer sa nu ma trezesc cu altceva. Am gasit undeva un cod si poate cineva care a mai vazut astfel de duze poate confirma sau nu. de asemenea as vrea sa stiu si la ce presiune trebuie reglate sa deschida tot 190 sau mai sus.

Merci

BOSCH part number 0 433 175 176

Washer number046 130 219 A

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....eu detin un G4 tdi motor AHF..masina are 315.000 km...cu vreo 60.000 in urma iam facut o resoftare...sau schimbat flasurile(in fine)...masina trage mult mai bine k una cu motor asz(130 cai) si chiar mai putini km....akuma as vrea sa ii mai fac un upgrade la putere...duzele de pe injectoarele de AHF au vreo asemanare cu cele de pe motoarele de 2.5 tdi?sar putea pune asa ceva?turbina cu cateva modificari sa°r putea schimba cu una de de 2.5tdi ma gandesc...as mai vrea sa stiu si niste detalii despre axul de la pompa de motorina...se potriveste de pe 2.5 tdi pe ahf 1.9?am auzit prin alte parti k sau kam facut upgraduri de genu la pompa de motorina...stie cineva daca trebuie modificat ceva la axu de motorina k sa se potriveasca?.

p.s....tare as vrea sa stiu daca ar merge duzele de .2.5 tdi pe 1.9 tdi Ahf non pd....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da merg fara probleme diuzele de VW T4 2.5 . Saltul de putere e mare. O sa poti cu turbo original , diuzele astea si soft adecvat sa ajungi la 175cp. Ca fapt divers pentru ca tot se face cu schimbat de eproame recomand la masina asta sa-i montezi socluri bune si folosesti memorii flash in loc de OTPuri (OTP = one time programing eprom). Astfel costurile pentru lucrari ulterioare in ECU sunt minime (mai ales ca probabil o sa ajungi si la o turbina mai mare si in final o sa ai 200+ CP )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in elsa scrie ca AHF deschide intre 190-200bari iar asv intre 220-230

eu sunt nevoit sa le schimb ca deschid pe la 210 bari :))) s-au downgradat la AHF alea de asv :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
neagu alexandru

slaut baieti am montat si eu diuzele care zice Swat Cat si vreau sa mi le adapteze la softu initial vreau pe cineva de la cta (am softu la dimsport ) si un pret ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
chinto_boss_ro

salut as vrea sa schimb duzele la injectoare cu unele la un vw transporter T4 2.5 tdi si trebuie sa stiu codu original de la bosch care e scris pe duze,poate sa ma ajute si pe mine cu acel cod?multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
arazvan2002

cine stie cum sunt duzele bosch

DSLA150P520??.... facute in brazilia aparent... mi se par cam ieftine...

http://www.ebay.com/...#ht_1541wt_1185

Duzele alea sunt pe injectoarele 0.216um din cate stiam eu. Le gasesti pe A6 C4 an aproximativ 1995 cod motor AEL 140cp. eu din alea mi-am luat, defapt am luat injectoare cu totul si le-am montat sa nu le mai demontez pe cele originale, mergeau prea bine asa :). Injectoare de AEL gasiti destul de ieftine, la dezmembrari, aproximativ 150 lei bucata, dar sunt bosch si in general nu au probleme, aproape ca nu au moarte. Codurile din ETKA sunt 046130201F 046130202F pt cel cu fir.

Rog colegii care se ocupa cu astfel de modificari sa confirme sau nu. Eu le am deja montate si soft facut (pe langa alte modificari) si puterea e unde ar trebui sa fie si fara fum, deci tind sa cred ca e ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare forum,

De ceva vreme am montat si eu diuzele de T4 ( .216 ) pe ASV-ul meu si odata cu schimbarea distributiei as monta si o pompa injectie cu cap de 11 mm ( ALH automat ) . Nu voi avea prea multa motorina odata cu IP de 11 si sa am mult fum ? Ce probleme vor aparea daca montez aceasta pompa ? Ce ar putea iesi prost :) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
robertciprian

Stie cineva daca injectoarele de pe 2.5tdi (A6 model C5, an 1999) se potrivesc pe 1.9 tdi (alh)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!