Jump to content

Schimbare Injectoare Si Capul De Pompa


Bestie
 Share

Postare recomandată

Tu ai VNT15(geometrie variabila,stock 1bar),eu am GT15(wastegate,stock 0,185 bar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminionutn s-ar putea sa ai o problema la masina nu neaparat din cauza chiptuningului,dar niciodata nu se stie.Incearca sa pui softul original inapoi sa vezi daca mai scoate fum.Cel mai corect ar fi sa faci o diagnoza in mers cu masina.

@marius,calibrarea debitului de motorina se face din pompa ,ceea ce faci pe vagcom este cam acelasi lucru numai ca nu ai marja foarte mare.La injectoarele ei doar pot regla la cati bari sa deschida injectoarele.Fumul poate sa fie si din cauza distributiei nepusa pe semne ,de obicei devansata.

@mcornel cred ca ai vrut sa zici 0.815 bari nu 0,185 bari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius,calibrarea debitului de motorina se face din pompa ,ceea ce faci pe vagcom este cam acelasi lucru numai ca nu ai marja foarte mare.

@mcornel cred ca ai vrut sa zici 0.815 bari nu 0,185 bari :)

De fapt am vrut sa zic 0,850bar,nu stiu de ce a iesit asa :) ;intr-adevar,pt marirea-micsorarea IQ-ului se poate face din wag com si(sau) din capul de pompa prin hammer mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminionutn s-ar putea sa ai o problema la masina nu neaparat din cauza chiptuningului,dar niciodata nu se stie.Incearca sa pui softul original inapoi sa vezi daca mai scoate fum.Cel mai corect ar fi sa faci o diagnoza in mers cu masina.

@marius,calibrarea debitului de motorina se face din pompa ,ceea ce faci pe vagcom este cam acelasi lucru numai ca nu ai marja foarte mare.La injectoarele ei doar pot regla la cati bari sa deschida injectoarele.Fumul poate sa fie si din cauza distributiei nepusa pe semne ,de obicei devansata.

@mcornel cred ca ai vrut sa zici 0.815 bari nu 0,185 bari :D

cu softul original nu da nici un pic de fum, cel care mi a pus softul(dimsport) a mai pus si unor prieteni de ai mei si tot asa le da fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ti-ai raspuns singur la intrebare :)

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am schimbat injectoarele,operatiune simpla care a durat aprox 30min de lucru lejer(reamintesc ca sunt 0,216);dupa montaj am scos masina la test drive si sa vad ce cantitate de fum am.Masurat cu wag com-ul IQ-ul am vazut ca e 3,4mg/str,cu pompa tacanind in draci si cu un nivel de fum acceptabil;am modificat IQ-ul la 5,4mg/str,tacanitul pompei a disparut,am facut log in mers si am 35,2mg/str in full trohtle,ceea ce este k si cu fum ca si injectoarele stock! http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...sthammermod.htm Cum trage?Am sa zic doar ca mi-a pus un zambet larg pe fata ;) :)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca aia e procedura de reglare "hardware" a IQ? tu asa ai facut? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din vag com te poti juca cu 2-3 mg daca vrei mai mult tre sa faci mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminionutn, tu ai vrut soft agresiv, de ce nu spui asta? Normal sa scoata fum cand iti doresti un soft mai mult decat unul "normal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, atunci intreb si eu, ce fel de reglaj e ala, cand dai cu o bucata de lemn in pompa? ce control e ala?si ce anume urmaresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru ca si prin vag com,modifici debitul de motorina,din pompa il poti pune si 20 de mg daca vrei ,din vag com nu cred ca poti trece de 6-7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminionutn, tu ai vrut soft agresiv, de ce nu spui asta? Normal sa scoata fum cand iti doresti un soft mai mult decat unul "normal".

Pe mine chiar nu ma deranjeaza daca imi da fum in cantitati industriale,eu vroiam sa aflu daca este normal si bine sa imi de a fum asa,de chip sunt foarte multumit nu am nimic de spus masina trage foarte bine cu acest soft,vroiam sa mai aflu niste pareri de la alti colegi care si au pus chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru ca si prin vag com,modifici debitul de motorina,din pompa il poti pune si 20 de mg daca vrei ,din vag com nu cred ca poti trece de 6-7.

Corect STORM,din wag com ai o anumita limita care poti regla IQ-ul,la mine spre exemplu nu pot sa-l modific din wag mai mult de 3,0mg/str si l-am reglat din wag IQ-ul,nu a fost necesar sa intervin hardware;injectoarele deschid la 220-300bar.Cosmin daca tu esti multumit sa ai masina fumigena(consum combustibil crescut+EGT mare),e k,eu unul nu as fi multumit deloc.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ginelbz mi a spus ca este un soft agresiv si este normal, eu nu cred ca este normal indiferent cat de agresiv este softul asta nu stiu ce sa zic.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este agresiv,iti va da cu fum;daca vrei putere facuta cu "cap",schimba turbo,injectoare,evacuare si intercooler si atunci o sa ai putere suficienta;vb aia si cu aia asa si cu sufletu in rai nu se poate si ai pe masura a ceea ce platesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, si care ar fi ideea sa pui 20? nu o valoare mai mica aduce putere mai mare?hai ca deja-s in ceata,daca pana acum credeam ca am inteles ideea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cornele,fum inseamna temperatura mare pe evacuare ,iar asta duce inevitabil la probleme cu turbina mai devreme sau mai tarziu, e doar e chestie de timp.Turbina originala tine aprox 700 de grade Celsius(oem are 500-550) , tot ce e peste e nasol.

Daca ii ziceam eu primul lui cosmin aceste lucruri sunt sigur ca sarea ginel ca ars ca sunt carcotas :D

@ marius evident nu e o idee buna ,cu cat iq-ul este mai mic cu atat masina trage mai bine,dar de obicei daca iq-ul este sub 3 apare si fumul la interval.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius,Storm a dat o cifra ca si idee,bineinteles ca nu o sa pui IQ-ul la 20!,acesta este in mod normal intre 3 si 5 la ralanti.Pe scurt,daca nu poti seta IQ-ul dorit cu wag-ul datorita limitarii lui plus-minus 3,poti recurge la metoda hammer mode.In cazul meu,pt ca nu am soft dedicat injectoarelor si pt ca nu vreau fum si pompa de injectie tacanea la 3,4 ,l-am dus la 5,4 cu o cantitate de fum ca si stock(cu injectoarele de 0,185) si pompa a revenit la zgomotul normal,plus ca puterea nu a disparut,e acolo :D .Cand va veni vremea chip-ului(dupa ce termin de pus si celelalte elemente de tuning),am sa umblu din nou la IQ,micsorandu-l,banuiesc ca la 3-3,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scazut putin ,doar ca nu ti-ai dat seama, ca inca nu esti obisnuit cu ea. La mine e ceva mai salbatic cu 2mg/str, dar doar la wot. Doar ca la 2 are un rontzait in domeniul 5-15km/h care cred ca e de la faptul ca nu sunt calibrate, iar la bosch service mi-au zis ca e in 2 trepte (duh!) si nu le poate calibra. Chiar asa antice sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5torm, am primit o avertizare de la moderator pe care am luat-o in considerare, asa ca nu as mai fi sarit ca ars. Ce a fost de inteles am inteles. Seatul lui cosmin nu mai este la prima tinerete, nici stilul lui de condus nu este unul linistit, evident ca mai devreme sau mai tarziu ceva va ceda. Mi-l amintesc spunand dupa fiecare modificare ca ar mai vrea ceva in plus, ceea ce s-a si intamplat, a primit, dar cu fum. Oricum, cosmin, te astept sa mai remediem din problemele pe care le reclami, poate ca ai si vre-un furtun crapat, trebuie verificata si turbina, nu stiu ce sa zic. Eventual mai omoram niste cai. .

P.S. Am vazut multe "locomotive" cu sticker vwforum dar nu am comentat nimic. Unui audi A4 131CP i-am si pus softul original inapoi ca scotea muuult fum. Si nu am scris nicaieri ca avea acelasi sticker vwforum pe masina. Asta e, nu toate ne ies asa cum ne-am dori, uneori si clientii ne "obliga" sa facem "greseli".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e ,se simte diferenta intre iq mai mic si iq mai mare,in special dupa 3500 de ture.Intradevar diferenta e mica,dar exista.

@ marius evident ca nu au dreptate,orice injector se poate calibra :( .Daca nu ai alta solutie trimitemi-le mie si ti le calibrez eu in bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scazut putin ,doar ca nu ti-ai dat seama, ca inca nu esti obisnuit cu ea. La mine e ceva mai salbatic cu 2mg/str, dar doar la wot.

Nu am inteles la ce te referi;cu cat micsorezi IQ-ul,vei avea mai mult combustibil,deci putere+fum;ca observatie personala,cu injectoarele de 0,205 si IQ-ul la 1,8 aveam aceeasi putere ca si injectoarele de 0,216 cu IQ-ul la 5,4 ,dar cu fum si pompa tacanind.Cand am ridicat IQ-ul la 3,pe langa fum si tacanitul pompei,a disparut si ceva din vlaga motorului.daca e sa fac o apreciere...subiectiva(pe dyno se vede adevarul) as zice asa:cu 0,205 IQ 1,8-putere +15cp; 0,205 IQ 3,0-putere +10cp; 0,216 IQ 5,4-putere +15cp,toate astea fara chip dedicat!O alta observatie,cu injectoarele de 0,216, indiferent ca IQ-ul era la 3,4 sau 5,4 ,puterea era aceeasi,diferenta consta in fum si tacanitul pompei,banuiesc ca cu aceste injectoare deaja aveam suficienta motorina,dar prea putin aer,de asta nu se mai simtea putere extra printr-un IQ mai mic.BTW,va rog sa nu transformati topicul intr-un circ,care tuner este mai bun!

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, corect. asat e cu chimia asta :(. poate v-ati jucat cu acetilena cant erati mici (carbid+apa) si ati vazut ce se intampla cand e prea mult gaz :(. nu face "bum" si iese si cu negreala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ginel nu ai de unde sa stii daca fumul e din cauza masinii sau din cauza softului decat daca stii exact ce e in softul acela.

Sunt multe cauze din cauza carora poate parea fumul dupa soft,admisie murdara,furtun spart/crapat,debitmetru stricat si asa mai departe.

@cornel cu orice duze mai mari decat cele originale vei avea mai multa motorina si mai putin aer fara un soft adecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!