Jump to content

Help!motorul Nu Sta La Relanti


bubulbi
 Share

Postare recomandată

Am nevoie de putin mai mult ajutor de la voi:am probleme cu broscuta care nu vrea sa stea la relanti pentru nimic in lume iar cand incerci sa pleci cu ea dupa loc trebuie sa ii dau 2-3 pedale inainte ca sa o turez mult pentru ca altfel moare(tin sa precizez ca porneste la sfert).

I-am curatat carburatorul( 31 PICT-2),pus si carb de dacie,bujii verificate(Brisk),fise de bujii noi,data jos galeria de admisie si curatata...dar degeaba,motorul are aproape aceleasi simptome.

Astept sfaturi si idei! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat cu un alt carburator (de preferinta similar cu cel original insa care sa fie verificat pe alta masina). asta ca sa elimini pe rand cauzele posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,pentru ca nu am de unde sa fac rost de un alt carb original si reglat.Am mai pus doar unul de dacia,cu jiglere noi,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o sa am timp in weekend te pot ajuta cu un carburator curatat si reglat (este foarte bun si este aproape nou). doar sa il pui sus pe masina si sa vezi cum merge cu el. doar sa vedem cum facem si sa vii tu cu masina la mine....dar trebuie sa vedem intai daca o sa am timp in acest weekend..vorbim la tel eventual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva am patit si eu din cauza mizeriilor ce le aveam in rezervor

mi se infundase carburatorul, si dupa ce l-am schimbat nu au mai fost probleme

iti recomand sa-ti schimbi filtrul de benzina, al meu era sub orice critica, membrama era rupta, era plin de mizerii si nu era pus decat de o luna

ps. eu mai folosesc din cand in cand aditiv pt curatarea carburatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil e infundat canalul de relanti

spala-l bine cu decarburol parca si sufla-l cu compresoru in toate gaurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bamse-rezervorul l-am dat jos si l-am spalat si am schimbat si filtrul de benzina.

@Prepeleac-am sa ma duc la o vulcanizare cu carburatorul sa il suflu bine.

Si in week-end poate are Tonic putin timp liber sa trec pe la el sa ii facem proba cu carburatorul lui care este reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbim la telefon vineri seara. daca ai putea tu sa ma suni in jur de ora 21. ca sa stabilim pt. sambata sau duminica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la carburator. Cred ca este de la aprindere: reglaj avans sau chiar platina.

Sau o alta cauza este ca trage pe undeva aer fals. Ia un spray de curatat carb(nu cel mai scump) si cu motorul pornit da cu spray pe la toate imbinarile admisiei. Daca trage aer fals pe undeva atunci cand dai cu spary se va tura motorul pentru ca spray-ul este infalmabil si va fi tras odata cu aerul fals imbogatind astfel amestecul. In felul asta vei vedea pe unde trage aer fals. Daca iti este mai la indemana merge si cu o butelie cu propan pe acelasi principiu ca si cu spray-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti este mai la indemana merge si cu o butelie cu propan pe acelasi principiu ca si cu spray-ul

KABOOMMM!!! KABOOMMM!!! KABOOMMM!!! :)

nevertrustapenguinmadagasca.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa te rog sa verifici tu inainte chestia cu aprinderea (platina, condensator, bobina...) in acelasi mod daca este cazul (adica inlocuind cu o piesa buna sau noua. asta ca sa nu pierdem prea mult timp...

mai exact ceea ce a zis victor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aprindere CraneCams XR700,bobina la fel si fise de bujii.Am sa le montez inainte sa vin la dumneavoastra. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cunosc eu ce este cu aprinderea asta....a mers vreodata bine masina cu aceasta aprindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E noua,in cutie.E la fel cu ce are tibimakai pe broscuta lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai un pic sa inteleg. aprinderea este in cutie sau este deja montata pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai un pic sa inteleg. aprinderea este in cutie sau este deja montata pe masina?

Nu este montata pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit pana la urma cauza problemei:bujia de la cilindrul 4 se ancraseaza cu ulei :angry: . Ma gandesc pentru moment sa ii pun o reductie de bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are encrasarea cu reductia???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa recapitulez ceea ce am inteles eu:

1. masina momentan merge cu aprinderea clasica (adica delcou, platina, condensator etc).

2. face figurile descrise la inceputul topicului

3. vrei sa montezi aprinderea electronica cea bengoasa

4. ai descoperit ca bujia 4 se ancraseaza.....

Eu as face asa.

pt:

1. as lasa acest sistem de aprindere pana in momentul in care masina merge brici cu el si deabea apoi as trece la punctul 3.

2. cu sistemul de aprindere 1. as incerca sa gasesc cauza simptomelor 2.

3. as monta noua aprindere dupa remedierea cauzei

4. daca intr-adevar asta este cauza atunci incearca sa pui bujie noua acolo si vezi daca cu bujia noua mai face figura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am sa iau un set nou de bujii si am sa vad atunci.In caz ca bujia 4 continua sa se umezeasca de ulei la ce ar trebui sa mai ma uit sau sa verific?Multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este istoria acestui motor? cati km are? (eventual de la reparatie..daca s-a facut...si ce anume s-a facut?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fisa si in al doilea capacul delco care poate fi fisurat astfel incat sa nu iti dea scanteie.

Asta cu capacul o poti proba fie cu un capac nou (oricum e bine sa ai unul nou de rezerva la tine) sau nopatea pe intuneric, pentru ca se vede cum fuge scanteia. Ideea este ca tu nu trebuie sa vezi scantei, ele trebuie sa stea in capac.

Din nou, eliminati cauzele simple inainte de a crede ca pierzi compresie sau ai supape indoite etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!