Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

  • Replies 709
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Buna ziua !

 

despre ce e vorba, care este problema, cum te putem ajuta ?

 

ce an este masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G263 este senzor de temperatura vaporizator. In ELSA scrie ca schimbarea lui se face cu demontarea bordului. In realitate, daca ai mai schimbat se face pe dedesubt, se demonteaza modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna tuturor. Am masina din semnatura de un an de zile. Am 2 curiozitati. Este normal cand este pornit AC si este setat pe temperatura intermediara gen 18 20 de grade sa se auda un huruit iar pe maxim rece sa nu se auda? Si cand este foarte cald afara gen peste 30 de grade, baga rece dar parca nu foarte. De exemplu am avut golf3 AC de 800gr freon iar pe treapta 2 ventilatia data pe parbriz pur si simplu inghetam in masina. Iar la asta 550gr freon treapta 2, data ventilatia spre mine abia face fata. E ceva normal? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Fiind proaspatul posesor al unei fabii din 2000 (cod motor AUB) si fiind furat putin de vremea rece de afara si cat de bine sta pe drum nu am observat ca instalatia de AC nu merge (la cumparare) 

Pus VAgCOm pe masina .... probleme cu G263  ...eroare exacta fiind :

"

Sensor for Air flow temperature, evaporator g263 

Short to plus or intrerruption 

"

Ca sa va faceti o idee daca aveti VagCom de starea instalatiei , e in modulul de AC la Read Measure Block selectand blockul 2 si 3. 

Va arata exact ce citeste senzorul, presiunea din instalatia de AC ,  cat % e folosit compresorul etc

La mine senzorul arata 99 grade si presiunea in instalatie era constanta la 6 bar (sau atm nu mai stiu) iar la pornirea ac compresorul era folosit la 0%. 

Dupa inlocuire :

Temperatura de iesire 6 grade, 53% grad folosire compresor., presiune 8-9 bar (sau atm)

 

Si cum speram sa nu aiba si problme de compresor, nivel refrigernat....etc ....am decis sa incerc sa il schimb singur.

Dintre cele doua metode (desfacut  tot bordul si ajuns la senzor pe deasupra sau doar bordul inferior ) am ales metoda cu desfacut bordul inferior si unitate de confort folosind acest tutorial :

http://www.briskoda.net/forums/topic/61180-fabia-evap-temp-sensor-how-to-with-pics/

4 ore mai tarziu si mainile si spatele belite rau ....am reusit sa il schimb. Instalatia merge struna si satisfactia lucrului facut cu mainile tale la nivel maxim !

 

Cateva sfaturi :

1. Trebuie data jos cutia modulului de confort. Are niste cleme de plastic de care trebuie sa tragi si sunt pozitionate aiurea. Mare atentie sa nu ii rupeti urechiusele.Daca le ruperi, folositi bride (soricei)....nu va vedea nimeni :)

2. Senzorul e pozitionat sus de tot, undeva in stanga jos gurii de aerisire centrale.O sa vedeti Doar mufa daca folositi tutorialul de mai sus.La mine a fost o mufa cu cablu verde, 

3. Folosind metoda de mai sus, NU o sa vedeti gaura de unde ati scos senzorul. Trebuie dexteritate si rapdare sa il inlocuiti.

4. La mine senzorul a fost gasit/vazut greu pt ca erau un manunchi mare de cabluri exact in dreptul lui. Am folosit ca distantier un patent pus pe coloana de directie sa tina cablurile mai sus sa pot lucra. 

 

Costuri :

senzor dezmembrari : 30 RON 

Spirt medicinal, tifon, apa oxigenta si baneocin : 15 RON 

Satisactie : maxima.

 

Drumuri Bune,

Adrian

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu privire la postul meu anterior. Am completat cu freon instalatia se simte ca este mult mai bine cu racirea. Ce ma deranjeaza in continuare este sunetul ala de huruit pe treapta de caldura intermitenta cand merg in afara nu se aude dar in oras ma scoate din minti. Cum dau pe rece a tacut iar numai pe rece nu pot lasa mai ales daca ploua foarte tare trebuie sa merg cu AC-ul pornit ca mi se aburesc geamurile si inghet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri la o Skoda Fabia 1.4 AQW panoul de climatic, cel vechi avea o problema la selectia temperaturilor. Ce am observat la prima mufa din stanga cum te uiti la climatic ca are o improvizatie facuta acolo cu un fir anulat si o rezistenta(atasez si o poza). Imi puteti spune care este rolul acelui fir si de ce putea sa fie anulat.

Am refacut si legaturile cum erau de fabrica si nu mai cupla compresorul de aer conditionat, masina se turase mai tare dar nu pleca compresorul si ventilatoarele.

 

20160416_180703.jpg

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzorul G263 defect si ca sa nu-l mai schimbe a facut tigania aia de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii. O sa caut senzorul sa-l schimb si o sa refac legaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am 2 chestii pe care le-am observat la AC. Cand dau drumul la aerul conditionat se aude ca un sssssiiitt asa pentru vreo 5 secunde, ca si cum ar trage de undeva aer fals. Aveti idee de ce? Problema 2 e ca baga rece pe la sofer iar pe la pasager asa si asa. Ce poate fi? Sa incerc sa mai completez cu freon?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

Am probleme cu aerul conditionat la Fabia mea,daca cuplez aerul conditionat vine aer cald ,freonul este ok,am facut un test si atasez rezultatul,poate imi poate spune cineva cam despre ce ar fi vorba.Va multumesc.

Scan0001.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca ai o problema interna la climatronic, cat si circuitul pana la compresor este intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎06‎.‎05‎.‎2016 at 20:47, Al Bundy a scris:

VAd ca ai o problema interna la climatronic, cat si circuitul pana la compresor este intrerupt.

Precizez ca  daca cuplez ventilatia pe aer rece fara sa cuplez clima vine aer cald.As vrea sa stiu cat de cat am ce sa verific.Multumesc.

Modificat de gecuhd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotorasul V68.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gecuhd 

Inainte sa desfaci ori cumperi un servomotor nou ori studiezi cum se poate repara(este descrisa procedura pe un alt forum).Am cautat in dezmembrari dar  din vre o 15 buc nu a functionat corect nicinul....doar  maxim rece si maxim cald.....poti incerca si tu poate ai noroc mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eventual sa ai unul la mana a doua, langa tine... sa nu ai surprize cand il desfaci, sa constati ca ai probleme la rotita, etc.

altfel daca mecanic este ok, atunci se poate curata si mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu nu am rezolvat nimic cu o curatare....a trebuit sa pun niste saibe de plastic la potentiometrul respectiv.....

Acel potentiometru nu se poate cumpara nou separat?Sau ceva asemanator sa se poata adapta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

intareste contactele de la el.

nu se gaseste ca piesa de schimb - ca o componenta electronica, trebuie cautat - nu m-am intersat niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat....ar costa cativa zeci de lei maxim ....nou tot ansamblul parca e  vre o 500 lei pe oem....am nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, este scump unul nou, OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat problema cu aerul meu conditionat ,a fost servomotorul V68...Dar s-a ivit alta problema dupa montarea bordului si a plasticelor ,martorul airbag ramane aprins dupa pornirea motorului.As vrea sa stiu pe unde este vreo mufa ceva ,(care cred ca nu face contact )pt. ca n-as vrea sa demontez iarasi totul din nou.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza si vezi unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am si eu o problema cu Fabia mea 6y din 2000:

Cand pornesc clima, imi vine aer rece doar pe partea soferului (pe gurile de la mijloc sau la picioare) . Pe partea pasagerului imi vine aer cald...sau ma rog ...aer ne-racit de compresor. 

Singura eroare pe care o am e : 

fresh/recirculating air flap positioning motor v154 Short circuit to ground Intermittent ...care apare cam o data la 2-4 saptamani.

Din cate am citit, aceasta eroare se refera la motorasul si clapeta de recirculare aer .....nu ar trebui sa influenteze doar o jumatate de masina ....  cred eu.

http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk1/heating_air_conditioning/heating_air_conditioning/heating/removing_and_installing_parts_of_the_heater_unit_part_2/removing_and_installing__control_motor_for_fresh/re-circulating_air_flap__v154/

 

Sfaturi ?

Multumesc,

Adi

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!