Jump to content

Ambreiaj cu fite!


polar
 Share

Postare recomandată

Va salut pe toti!

Sunt nou in lumea VW si proaspat posesor al unui Golf IV 1.9 TDI, 90CP, 66kw, cu 122 k km la bord.

Am citit toate topicurile de service si am constatat ca exista multi specialisti pe acest forum.

Problema: Acum 2 zile am incercat sa plec cu masina dar nu am reusit pentru ca ambreiajul mi-a ramas lipit de podea. L-am ridicat si am reusit sa plec dar de atunci (2 zile) am probleme cu pedala mai ales la schimbarea viteszelor de la 1 la 2, de la 2 la 3, si de la 3 la 2. Poate ca este valabila problema si la alte serii de viteze (4, 5- cu combinatiile de rigoare), dar in oras nu am avut nevoie de mai mult.

Am tras concluzia ca este vorba despre pedala de ambreiaj si am fost cu masina la un service autorizat unde mecanicul mi-a zis ca placutele de frana sunt prea uzate si ca a scazut nivelul lichidului de frana/ambreiaj si ca a prins aer. A completat lichidul a facut o aerisire (treaba a durat cel mult 5 min) si concluzia: Nimic nou pe frontul de vest!

Am fost cu masina si la Bradi unde dupa o testare pe sosea au zis ca trebuie sa ma programeze pentru constatare (tocmai peste 5 zile) si ca probabil este de vina pedala de ambreiaj sau nu stiu ce cilindru care este actionat de pedala (sau cam asa ceva). Oricum piesele asteanu le au pe stoc si dureaza.

In aceasta situatie, ce credeti ca poate fi si cam la ce scor sa ma astept. Bineinteles ca vreau sa schimb piesa cu buba si sa mearga masina cum trebuie. Va dati seama ce ar fi sa ma apuce problema asta cand ma aflu intr-o depasire....

Apropo, franale sunt beton.

In speranta ca problema mea nu va plictiseste astept cu nerabdare pareri si sfaturi.

Multam anticipat.

Polar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece mi s-a intamplat si mie, parerea mea este ca ti s-au dus garniturile de la cilindrul pe care il actioneaza pedala de ambreiaj.. din cate stiu nu se repara.. doar se inlocuieste. ( 5 zile lucratoare dureaza sa iti aduca piesele de ex. midocar ). Atentie ca odata cu cilindrul se mai inlocuiesc niste chestii obligatoriu ( niste garnituri ceva.. imi scapa acum )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim un mil. daca se schimba numai garniturile din cilindru(piston) frana

Am avut aceeasi problema....

Poate o sa aiba tendinta sa-ti schimbe tot amsamblul!Nu-i lasa sa-ti faca asta-patit-platit si in final tot garniturile le-am schimbat!!!!!!!!!!!!!!!!(daca nu sant atenti(mecanicii) un fir de nisip poate sa zgarie interiorul pistonasului repectiv-lichid de fana turnat neglijent in borcan

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Azi am treaba pe la Metrotehnica, o sa-i rog si pe ei sa se uite la ea (poate au mai mult timp ) si o rezolv azi.

O zi buna!

Polar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asta insa dupa schimbarea garniturilor (luate de la Paneuro cu 250 kLei) si manopera la mecanicul meu preferat de VW (alti 300 kLei) si aerisirea de rigoare (completare lichid de frana desigur) a mers perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost alta cauza. Placa de presiune e formata din doua bucati, una este partea pe care apasa rulmentul de presiune si a doua cea pe care apasa discul de ambreiaj. Lamelele de prindere dintre cele doua piese s-au rupt astfel ca in momentul in care o tabla dintre acestea se bloca in ceva, atunci prindea ambreiajul si atunci cand nu prindea, placa de ambreiaj se invartea odata cu discul. Ciudat dar asta e. Acum am schimbat tot kitul de ambreiaj (placa de presiune, rulment de presiune, disc de ambreiaj). Cu ocazia asta m-am apucat sa schimb si distributia. Rola presoare (cea cu excentric era cam blocata), rola -amortizor era cam dusa si ea. Nu mai spun de cureaua de accesorii care cred ca nu mai ducea mult (din 10 in 10 cm avea crapaturi regulate). Acum schimb pivotii, placutele de frana si bucsele de la bascula si gata.

Oare cum au putut sa se rupa lamelele de prindere dintre cele doua piese ale placii de ambreiaj? Pe fiecare din cele 3 nituri de prindere sunt cate 3 lamele una peste alta. Sunt din otel bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general masinilie abuzate mai patesc asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!