Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

La mine la jetta nu intra bucsele alea nici sa le omori  iar eu nu as pune bucsele alea ...lipseste aripioara de pe interior si are si ea rolul ei in schimb puneti bucse din astea 

1K0199231K.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem sa va spun nu va luati dupa codul din imagine ca nu vin bucsele astea .....codul este cel oe si vin bucse normale 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ar fi codurile astea 38662 38663 febi ...celalalte sunt un pic de inventie si prea dure va rupe tot pe fata ( va spun din proprie experienta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este codul original, care este mai sus in foto, se folosesc la modele de masini mai grele sau mai sportive.

Cele OE sunt mai scumpe, ~290Lei bucata dar sunt ff mult peste orice AM, tin ani si ani fara probleme.

Foto din ETKA.

image.thumb.png.96ee31dc5be134c2a1e8868596586c50.png

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi cod vin si normale... banuiesc ca in program trebuie sa apara pentru vehicule grele sau sport

Da ai dreptate este vb de producator vin altfel oe este cel din foto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pe acel cod vin doar cele din foto de mai sus.

Pe alt cod, de ex. pe 1K0199232J (am luat cod de dreapta pentru ca sunt foto mai bune pentru codul acesta de pe dreapta), sunt bucse cu cauciuc mai decupat.

image.thumb.png.985e925111f433998a9331aee2f752f1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma confrunt cu problema pe partea dreapta fata. Am constatat o pocnitura ciudata in mers la o curba si acasa am ajuns cu 2 bucati din arc. Intrebarile mele sunt :

- ce costuri implica schimbul ? m-as duce la reprezentanta..oricum manopera doar de un service poate fi efectuata.

- m-as orienta catre un produs v.a.g. group. aveti alte recomandari? mi se par cam ieftine.

https://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=3e1de188813a44ec8d0237d9ccf98c62&cMegnNr=6318

image.thumb.png.422e589156cb76ed5f26df706137ba79.png

- alte idei?

multumiri.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi ca acel VAG Group, ca producator de piese, nu are legatura cu produsele OE VW. Parerea mea e sa te uiti la Sachs, Bilstein, KYB, Lesjofors (nu neaparat in ordinea asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula..e bine de retinut asta. Dar nu prea imi spun nimic brand-urile respective.. ceva recomandari exista? Cu ce vine masina standard? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta vezi codul de culori de la arcurile tale de pe fata, ca sa stii ce compatibilitati cauti.

Pentru piesa OE poti sa cauti si SH, doar arcul rupt, dar strict acelasi cod de culoare.

 

Altfel altele 2 noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am intrebat la reprezentanta.. cam cat ma costa procedura si la ei..un arc oem e in jur de 500ron, alte firme in jur de 133ron. cam mare diferenta totusi..si schimba ambele pe fata, obligatoriu.

Sper sa nu fie afectat amortizorul..asta e principala grija. In rest.. voi lua 2 arcuri noi compatibile si le voi monta la un service curat.

Sper de asemenea sa fie la fel de moi ca si cele vechi..sa nu am diferente.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil ca niste arcuri noi sa nu fie mai tari decat cele OEM de'acum 15 ani, de aceea e obligatoriu a fi schimbate in pereche, cum au zis la reprezentanta.

Marcile mentionate de niniu sunt firme cu traditie. Pretul de 500 ron de la reprez e cam mare, totusi, la banii aia iei set complet de la Eibach

 

LE: Daca tot umbli acolo, vezi macar in ce stare sunt protectiile de praf/ burduful, sigur nu ar strica a fi inlocuite

Ca idee, ce implica inlocuire arcuri fata la Golf V, mai jos

 

 

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am pus bucșe de R32 pe față la un băiat care are atelier și se ocupă cu tuning, parcă e altă mașină, mult mai stabilă în viraje, la frânare nu mai trage direcția, dar se simt denivelările puțin mai tare. Personal, sunt mulțumit, a meritat investiția, în special pentru a scăpa de uzura anvelopelor față.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea pline pline....cat de curand iti va cadea caseta cu bucsele alea

...asa este mai stabila etc...dar 

..

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si r32 si cupra si s3/rs3 de le au de fabrica de ce nu au probleme cu caseta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si ai sa vezi ....tu nu ai amortizoare de r32 tu nu ai arcuri de r32 tu nu ai bara torsiune de r32 

Nu zic ca nu merge ....merge si inca cat dar cad mai repede celalalte componente 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de 2 ani si nu a picat nimic, am si arcuri eibach pro kit si nu sunt probleme si nu o menajez deloc pe viraje, prefer sa ma bucur de masina decat sa stau cu frica ca pica ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cat ai jantele ???  Ma intereseaza cum arata cu jante pe 16 si pro kit 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pe 16 si acum am pe 17, daca vrei poze incarc aici sau pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar te rog daca ai ceva  poze cu jante pe 16 ca vreau sa pun pe a mea un set de eibach si sunt cam nedumerit ...eu am deja pe ea de fabrica suspensie sportline si mie frica sa nu o ridic in loc sa o cobor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eibach Pro Kit cu amortizoare stock, masina a coborat cativa cm, dar marea imbunatatire este la manevrabilitate

54414034_2297551696933065_4154884352070647808_o.jpg

40622445_2021123841242520_7882821321099313152_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama jantele in foto sunt pe 16 sau 17 ?? Totusi mi se pare inalta ma uit la garda la sol ...a mea parca e mai joasa  si am arcuri stock cu amortizoare kyb sr ( am jante pe 16 )..intre roata si aripa clar la tine e mai jos eu bag doua palme  pe fata..

Sunt curios cum o fi cu amortizoarele kyb sr si eibach ..si pe jante 16 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza mai clara dar cu rotile de iarna, tot 16 cu 205 55, exact asa erau si rotile alea de aliaj pe 16 

IMG_20201024_180119.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Nicu ma numesc, am o jetta din 2008 si trebuie sa schimb arcuri + amortizoare fata, nu le-am schimbat niciodata. Pe spate am schimbat anul trecut. Acum pe fata am amortizor Sachs, cod 1KO 413 031 CN si arc cod culoare albastru, portocaliu (sau galben), verde. Ce recomandati, ce ar fi mai bun? Din ce am mai citit, eu as merge tot pe amortizor Sachs (diametru 50 dupa cod) si arcuri de la Lesjofors. Astept pareri, multumesc.

20201025_103715.jpg

20201025_103739.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20201025_094223_001.jpg

Da am reusit sa pun doar 1 poza nu pot mai multe din cauza restrictiei de 4 mb ....din cate se vede nu e foarte mare diferenta si am arcuri stock 

cu amortizoare kyb sr 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!