Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Salut.

Am aflat intre timp ca SL-ul e mai coborat cu 15mm fata de un CL sau TL, problema e k nu stiu ce arcuri sa-mi cumpar.

M-am hotarat pe H&R, pt k am inteles ca sunt foarte renumiti, sau Eibach, problema este ca nu stiu cu cat sa mi-o cobor, exista arcuri de 35 mm, 40 mm si 50mm, si problema este ca totusi suntem in Romania.

Daca imi aleg de 35 mm este foarte posibil sa nu fie vizibila acesta modificare, iar daca imi pun de 50mm nu stiu daca nu cumva voi matura toate strazile.

Oricum, voi face acesta modificare in ideea ca in 2007 sper sa o ridic si la 200 Cp ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau dreaptate atunci ;). Oricum mie mi se pare destul de joasa...eu am reusit sa-i fac freza unui caine mort de pe sosea pe care as fi pus pariu ca nu-l ating.

Off topic : zi-mi si mie te rog, cine ti-a facut spoilerul de fata, k e belea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei matura strazile...doar ca va trebui sa mergi foarte incet pe anumite portiuni si totii grabitii din spate vor incepe cu flashurile pt ca nu iti vor intelege problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta n-ar fi o problema asa de mare, pt k deja mi se intampla asta, am fost injurat de foarte multi pe la sine de tramvai, sau alte portiuni de drumuri naspa, pe care eu merg foarte incet, asa k.... np. din punctul asta de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic : zi-mi si mie te rog, cine ti-a facut spoilerul de fata, k e belea!

Nu e masina mea in avatar. Ala e G4:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si pe site la H&R ca daca o cobori mai mult de 30mm e posibil sa ai nevoie si de alte telescoape. -35mm e ok, -50mm nu stiu daca nu ai nevoie neaparat de alte telescoape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi, cred k ai dreptate, sa-mi trebuiasca si amortizoare noi, dar ma gandesc k daca imi iau de 40mm nu o sa fie nevoie, pt k de fapt eu o cobor cu 25mm, ea fiind deja coborata cu 15mm din fabrica. In concluzie voi opta pt cele de 40mm de la H&R sau Eibach.

Multumesc pt opinii, si daca mai este cineva care stie mai multe, e binevenit sa spuna!

Craciun Fericit la toata lumea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am deschis acest topic cu gandul k pe forum exista ceva veterani care detin golf 5 si care au un nr considerabil de km si care au inlocuit diferite consumabile ce tin de suspensie.Poate in alta zona a Europei acest topic ar fi fost inutil dar la drumurile nostre...As vrea sa aflu cam ce au inlcuit colegiii de pe forum si care ar fi simptomele (primele reactii) ale uzurii acestora...

Va multumesc mult pentru intelegere!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

La trecerea peste denivelari(mici, mari nu conteaza, oricum nu le poti ocoli pe toate) se aude dinspre spate un trancanit urat, ca si cum as cara in portbagaj o multime de oale goale (zgomot care se aude si cand e portbagajul gol si cand am ceva greutate in el!). Pnetru ca in curand voi merge la revizie cu masina as vrea sa rezolv si problema asta, dar as vrea sa ma documentez mai intai despre posibile surse ale zgomotului si daca a mai patit-o cineva? E posibil sa fie amortizoarele? Care sunt manifestarile pentru amortizoare duse? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai noroc pot fi doar bucsele puntii spate.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot il am si eu..poate nu asa de puternic..dupa 22.000km. Dar fata de cum era la inceput este intr-adevar un zgomot enervant care apare la hopuri mici..nu la vagaune...si indeosebi pe piatra cubica.

Sa fie bucsele de vina? Costa mult....inlocuirea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma voi programa cam peste 2 saptamani pentru revizie si constatare zgomot. Vom vedea atunci.Amortizoarele astea se pot testa pe undeva, cum iti dai seama cand sunt duse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face un test simplu desi nu e foarte elocvent. Apesi amortizorul cat se poate de tare, daca la revenire se opreste sus e ok, daca mai coboara, face un fel de balans nu e in regula. Oricum daca bate e capatul amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut testul la suspensie la Renault(Bras-Iasi) si m-a costat 80 ron....au iesit foarte bine dupa 80.000 km facuti in tara(binenteles de mine stiind cate gauri si denivelari am luat).Am ramas placut surprins ca dupa acest numar de km au iesit perfect(spatele e la 80%) si fata 90%...exista si la Vw service stand de verificat suspensii cred....

Bafta :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La trecerea peste denivelari(mici, mari nu conteaza, oricum nu le poti ocoli pe toate) se aude dinspre spate un trancanit urat, ca si cum as cara in portbagaj o multime de oale goale (zgomot care se aude si cand e portbagajul gol si cand am ceva greutate in el!). Pnetru ca in curand voi merge la revizie cu masina as vrea sa rezolv si problema asta, dar as vrea sa ma documentez mai intai despre posibile surse ale zgomotului si daca a mai patit-o cineva? E posibil sa fie amortizoarele? Care sunt manifestarile pentru amortizoare duse? Multam

Salut,

problema ta am avut-o si eu si o am in continuare la golful din semnatura : bieletele antiruliu. Amortizoarele nu au nimic, stai linistit.

Asadar, la 14.000 Km auzeam si eu aceleasi zgomote...parca veneau din portbagaj, de la haion, ce va de genul asta...in orice caz, greu de localizat. M-am dus la service si au constatat ca bieleta antiruliu dreapta-spate prinsese joc. Au schimbat-o doar pe-aia, desi le-am spus sa le schimbe pe ambele, ca doar nu mai trebuia sa treaca mult timp pana sa cedeze si cea din stanga. Ceea ce s-a si intamplat...dupa numai 1500 km de mers..

Din ce-am mai aflat ulterior, cica ar fi vorba de un lot de masini care au avut probleme cu bieletele pe spate... cand ti-ai luat masina ? A mea e fabricata in iulie 2006..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina am luat-o in nov 2006, deci ca fabricatie tre' sa fie pe aproape de a ta, chaz. exact la fel ca si la tine: am fost in service mi-a schimbat ceva pe dreapta spate (uite ca nu mai stiu ce anume) iar acum mi-au spus ca tre' sa o schimb si pe cea de pe stanga. saptamana viitoare voi fi in service si voi putea reveni cu amanunte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi are dreptate, din pacate....si eu sunt cam nemultumit de prestatia MK5-ului...plasticele vibreaza la denivelari, zornaituri prin usi, in portbagaj, bielete picate la 14.000 Km...eh...dau muzica mai tare si trece :D Nu sunt lucruri grave totusi, cum ar fi un ambreiaj stricat, de acord !

<offtopic>

De curand aud un fashait la roata din stanga fata, foarte ciudat...pana se incalzeste motorul, dupa aia dispare. Si apoi scartaie ceva in spate cand pun frana si masina se opreste brusc..probabil bucsele cand sunt fortate...

Cred ca toti am avut asteptari foarte mari cand am cumparat aceste masini...asta e, nimic nu va fi perfect vreodata, obisnuiti-va cu ideea asta, chiar daca suna a resemnare.

Consolarea mea este urmatoarea: oricum vand masina peste inca un an de-acum inainte, nu ca nu-mi mai place (chiar cu toate micile neajunsuri care pana la urma le accepti), ci ca sa-mi recuperez totusi o parte din banii investiti si sa-mi iau alta mai buna.

Per total, Golful/Jetta sunt niste masini foarte bune. Apreciati asta prin comparatie cu alte marci gen Opel, Renault, Peugeot si alte glume proaste de masini.

<offtopic>

Va tin la curent cu problemele legate de bielete, dupa 11 septembrie cand ma duc la service sa faca iar constatari.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi sigur aveti VW sau ati schimbat sigla la Logan ?

Eu n-am avut niciodata probleme din astea, sau in nici un caza atatea, la VW si nici n-am vazut la vreo 1050 de masini VW cat are parcul auto de la firma unde lucrez, asa ca....cred ca ati avut voi ghinion. Daca cititi atent posturile despre defectiuni, eu zic ca o sa deveniti optimisti, problemele semnalate fiind in marea lor majoritate minore ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa revenim la subiectul topicului care este legat de amortizoare si sa discutam despre fiabilitate pe topicul dedicat fiabilitatii.

Pentru GtSport nu exista bucse punte spate, deoarece Golf 5 nu are punte spate ci suspensie independenta.

Pentru amortizoare trebuie sa mergi in service sa vezi care-i problema, eu sincer cred ca s-au desfiletat niste suruburi de la flansa amortizoarelor sau s-a rupt vreo garnitura, sau... cel mai rau, cei care ti-au livrat masina au uitat sa scoata protectiile de la amortizoare cu care vin masinile pe tren / trailer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De curand mi-a venit Golful meu CL - 1.6 -102CP. Suspensia mi se pare cam rigida pentru o masina al carei model incepe cu cuvantul "confort". Topaie la fiecare gropita sau denivelare, ca sa nu mai zic de zgomotele ce se aud de la suspensie. E adevarat, eu am niste probleme mai vechi cu spatele dar si alti pasageri au remarcat acest lucru. Pneurile le-am lasat la 2.0 BAR intrucat venisera din fabrica la 2.5 BAR. Acest lucru a mai imbunatatit putin situatia dar nu suficient.

1. Este posibil sa se mai lase pe parcurs (dupa rodaj)?

2. Se poate modifica ceva la suspensie (schimbat arcuri, etc.) cu scopul de a o face moale, chiar in detrimentul stabilitatii? Ma intereseza solutii concrete in service-uri romanesti.

Va multumesc pentru atentia acordata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate in urma rularii si dupa efectuarea rodajului suspensia nu va deveni mai"confortabila" ... suspensia este intr-adevar destul de dura si nu cred ca poti ameliora prea mult ... spun asta ca si eu am avut aceeasi impresie venind de pe o Bora 1.6 i productie 2000 .

In legatura cu solutia propusa de tine - schimb de arcuri si amortizoare nu cred ca este una optima pentru ca este greu sa reusesti o "acordare" a suspensiei astfel incat masina sa ramana controlabila ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful in sine este o masina manevrabila si stabila, chiar cu caracter sportiv as indrazni sa spun, deci are o suspensie usor rigida. Daca urmareai confortul in principal cred ca era mai indicat sa te indrepti spre alt segment de piata auto...

L.E. Poti incerca niste cauciucuri cu talon foarte mare...Nu stiu daca se potrivesc jantele pe 14" cu ceva cauciucuri cu talon mare, dar te poti interesa

Modificat de Radu C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!