Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

Sub flanşe există nişte rulmenţi de sarcină, s-au schimbat şi aceia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A am luat set flansa lemforder și rulment fag 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai inspectat și am observat ca arcul sta mai labartat pe flansa nu sta strâns, sa se fii înmuiat arcul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza sa vedem ..

Dacă arcurile sunt luate pentru mașina ta și nu cumva sunt puse cu susul în jos dar este imposibil atunci nu e de la arc ..că nu sunt din plastilina 

Acum m-am uitat în urma vezi că arcurile nu se întorc au up și down părerea mea ar fi din amortizoare se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat arcurile fata care erau rupte si amortizoarele.Am ales kyb gaz iar arcurile sunt kyb RH 3548 astea corespund codului de culori  albastru portocaliu portocaliu verde.Flanse lemforder,rulmenti SKF-totul a venit perfect,parca ar fi fost originale.Cine lucreaza pentru prima data in zona sa cumpere si suruburile care strang amortizorul in portfuzeta,ale mele erau tare ruginite si pe alocuri lipseau portiuni bune din filet.Necesar M14 pentru suruburile astea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 Salut. Am un Vw jetta 2008. Zilele trecute am constatat ca mi s_a rupt arcul suspensie stanga spate, circa 4 cm din spira partea de jos. Trebuie sa schimb ambele arcuri sau il pot schimba numai pe cel rupt? Am inteles ca un arc nou are alte caracteristici fata de unul vechi( masina poate sta intr_o parte). Ce arc/arcuri recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la mk5 am patit la fel doar ca celalalt arc avea vreo 5 ani, l-am schimbat doar pe cel rupt fara sa am probleme  sau difere te intre ele. Arcul a fost luat nou dupa codul culorilor avut pe arcul omolog, de la sachs, dupa 3 ani nu am probleme.

Daca arcul ok este f vechi ar fi bine sa le schimbi pe ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți vreau sa schimb amortizoarele .. din experiența voastră ce marca ar fi ok .Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Altceva fata de OE  momentan am pe.ea kyb ultra sr îți dau o senzație de neuitat ?? cat sunt noi păcat că țin doar 1 an ....acum îți dau o senzație de zici că merg pe gheata prin curbe ...rămâne să demontez sa văd dacă sunt ele sau flanșele fata că la apăsare pe aripa am un cloncănit in capul amortizoarelor...am incercat Sachs OE și le-am dat jos repede erau gălăgioase in denivelări plus că la lasaturi in asfalt la viteze mai mari aveam impresia că dau cu burta de asfalt

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este AM-ul, nici macar nu se apropie de OE.

Incearca varianta Piesa Economica de la dealer, sunt sub OE dar peste AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva daca flanșele pe fata uzate dau instabilitate pe curbe și senzația la drum întins că trebuie să corectezi mașina tot mereu pe traiectorie ???am și un zgomot ușor un troncanit pe fata . Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul acesta instabil este dat de obicei de bratele in S de pe spate.

image.png.f1a598078785713e19dca2157f396af0.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat tot ce este pe spate cât și pe fata sunt noi nouțe in afara de flanșe și amortizoare care au doi ani  ...deci se exclude bucsaraia și bratele ....unghi facut ....pe aripa când apas in anumite poziitii ale mașinii în vârful amortizorului unde este flansa pe fata când pun mana pe ea se simte și se aude un clank clank ...iar în mers la denivelări troncăne ceva pe fata  care se simt și in volan dar doar puțin plus trepidații in volan la viteza ,am cauciucuri noi nouțe echilibrate ,se exclude și caseta că este și ea noua ...mașina a primit de curând o revizie totală sa zic așa de la cauciucuri până la caseta de direcție cutie viteza ambreiaj brațe bascule (mai rămâne șoferul???) ...ce nu sa schimbat sunt flanșele pe fata și toate cele 4 amortizoare

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar bratele S le-ai schimbat, cauta pe factura si asigura-te ca au fost schimbate, macar bucsele lor.

Daca nu ai pus OE sa nu te astepti sa reziste mai mult de 2 ani.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot personal deci sunt schimbate iar când spun tot mă refer la tot ...am schimbat cu totul tot ce este brat bascula fata spate tot ce este articulație ...nu am făcut artificii sa schimb doar bucse

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul pe care l-ai descris este din bratele acelea in S, flansele fata nu dau instabilitate in directie.

Este vorba de reperul 13, insist sa verifici in lista de piese sa vezi daca le-ai schimbat si daca da cu ce brand.

 

image.thumb.png.993c3d795e554022e8a7fd166d18ca68.png

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau montat brațe lemforder crede-mă că știu că le-am pus cu mana mea

Iar pe spate nu troncăne nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un brat Lemforder este 100Lei, unul OE este 570Lei, sa nu crezi ca diferenta de pret nu se regaseste in produs.

Nu trebuie sa bata nimic pe spate, cand bucsele de la bratul acesta sunt slabite masina este "peste tot pe drum", nu mai merge drept.

Daca te-au tinut 2 ani si-au epuizat resursa de viata, de ex. bieletele Lemforder nu tin nici atat daca se ruleaza 10-12.000Km/an.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Ieri am urcat cu roata stanga fata pe o bordura ceva mai inalta (a trebuit sa fortez un pic cu roata). Dupa ce am coborat am observat pe bordura o dara de ulei negru (asa parea sa fie).

Am facut poza la articulatia de pe stanga masinii si am observat ca bratul incercuit in imagine era negru, posibil murdar de ulei. Mentionez ca celalalt brat de pe dreapta era curat (golf 5, benzina, an 2005) si nu am batai pe nicio parte.

Oare de la ce ar putea fi sau ce piesa ar fi putut sa piarda uleiul? Multumesc!

 

IMG_20191129_143449.jpg

IMG_20191129_143357.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am pus bilete antiruliu TRW acum 15.000 km si deja bat si fac zgomot destul de urat. O recomandare pentru alta firma de bielete antiruliu ? De curand am observat ca SKF si FAG produc articulatii . Ce parere aveti ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, olteanu82 a scris:

...Am pus bilete antiruliu TRW acum 15.000 km si deja bat si fac zgomot destul de urat. O recomandare pentru alta firma de bielete antiruliu ?...  

Numai OE, deja punand alte bielete AM + manopera ai depasit costul daca ai fi pus initial bielete OE + manopera.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!