Jump to content

Suspensie Si Articulatii - Golf 5 / Jetta


cipus
 Share

Postare recomandată

bucsele de la brațele spate, ai niște brațe in forma de S.  Ridică mașina pe elevator și verifică cu levierul brațele. Trage ușor de ele, daca ai joc e din bucse.

 

Sa verifici și bieletele antiruliu spate și bucsele mari de la puntea spate. Senzația aia am avut o și eu, dar am schimbat și arcuri și bucse ( toate 16 pe spate).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Sunt bucsele care se prind de caroserie in drept la scaun .....scaunele din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Și la mine fugea de spate ....tot din brațele s din spate plus un cloncănit usor ....un deștept ultima oară la unghiul de fuga nu a reușit să strângă cum trebuie șuruburile de unde se reglează geometria la brațele alea și jucau în marja aia de reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am un sunet ciudat, metalic de undeva din partea stanga si nu pot sa il identific.

Se aude in a intaia si a doua, undeva intre 1200 si 2000 RPM, de la a treia nu se mai aude de zgomot presupun. Apare total random, nu are treaba cu accelerarea, decelerarea sau frana. Nu afecteaza nici denivelarile sau virajele stanga-dreapta. Le-am incercat pe toate. Daca merg constanta pe drum drept, la ~1200 RPM incepe sa se auda ca si cum ar da cineva cu ciocanul intr-un fier. Prima data cand am auzit zgomotul, mergeam cu geamul deschis pe langa un parapet, si am crezut ca se lucreze prin zona si se aude un picamer, la modul cel mai serios.

Nu se simte niciun soc sau ceva din interior, iar daca merg cu geamul inchis, nici nu se aude din interior, decat daca merg pe langa un zid.

Initial am crezut ca s-au uzat foarte tare placutele si discurile. Le-am schimbat si inca se aude.

Sambata o sa ajung la un mecanic, dar pana atunci, poate are cineva de aici vreo idee, am atasat si o inregistrare.

https://www.youtube.com/watch?v=3jK-UEW2-yI

//scuze, era pe privat. Acum ar trebui sa functioneze.

Modificat de -sorin-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge linkul

Nu ai vreo piatra pe la discuri?? Sau verifica planetarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat discurile pe fata saptamana asta, nu era nici o piatra. Am sa ii spun mecanicului de planetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să schimbi discurile se auzea?? 

Planetara capetele și dinspre roata și dinspre cutie

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de asta le-am schimbat, am crezut ca de acolo provine sunetul. Erau intr-adevar foarte uzate si discurile si placutele. Nu s-a ameliorat deloc zgomotul dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie urcata pe un elevator și văzut bine ce are eu aveam odată un bolovan cat un pumn intre scut și semipunte care nu știu pe unde naiba intrase și troncănea de mă dădea afara din mașină 

Trebuie sa verifici capetele planetara bara torsiune vezi șuruburile cat de strânse sunt semipuntea ...tampon cutie stânga 

Iar după înregistrare pare să se audă la accelerare și decelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, o sa verific cele mentionate de tine.

Nu chiar, defapt daca accelerez mai puternic de la 1000 pana la 2000+ RPM, sunt sanse sa nu se auda deloc. In schimb daca accelerez foarte usor si o tin constant la 1200 sigur se aude.

Poate e vreo piatra in cauciuc si se loveste de janta. Iar la viteza/turatie mai mare forta centrifuga o tine lipita de cauciuc. Dar nu inteleg cu ar fi putut sa ajunga acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu verifica zona planetare cutie volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi doresc sa schimb si eu tot sistemul de suspensie(arcuri, amortizoare).

Este un Golf 5 BKD din 2004, ce momentan are o suspensie sport reglabila(asa am cumparat-o). Nu m-am impacat foarte bine cu ea, asa ca imi doresc ceva mai normal.

A incercat cineva arcurile de la Eibach cu un amortizor normal? Ar merge adaptat? Cat despre alte firme, ce mi-ati recomanda?

Va multumesc! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am amortizoare normale cu arcuri eibach pro kit (cele negre) si masina se comporta foarte bine pe viraje, este foarte stabila iar pe partea de comfort este foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi puteți spune, va rog, ce amortizoare aveti? Firma, cod... Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoare stock cu Eibach ProKit E10-85-014-07-22, codul acesta este pt Golf 5 Hatchback 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit arcurile fata rupte, G5 1,4 tsi 2008.Au codul de culoare albastru portocaliu portocaliu verde, as vrea sa gasesc tot originale, sh, imi e teama ca daca voi cumpara noi AM o sa stea ridicata de fata...Insa cei care dezmembreaza cer 200 lei pe ansamblul arc amortizor flansa, cam mult avand in vedere ca ma intereseaza doar arcul iar un arc nou costa 200 lei.Vreau ca masina sa ramana la acelasi nivel, nici sa se ridice dar nici sa coboare. Ceva sugestii?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara nou OE conform seriei de sasiu

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ma depășește, costa 382 lei un arc nou... Mai caut sh originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca iei sh si se rupe iar dupa jumatate de an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat dar daca nu sunt ruginite tin sigur macar un an doi.Pretul e foarte mare la cele originale noi, cred ca nu merita pentru o masina care deja are 11 ani.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Am schimbat de cam doua trei luni amortizoarele cu bielete antiruliu și la unele denivelări sau opriri sau urcări ori coborâri din rampa câteodată se aude arcul de la amortizor pe ambele părți pe fata, înainte dacă ridicam de aripa mașina în sus și după apasam paraia, dacă puneai mana pe arc simțeai ca și cum ar sari gen de parca scăpa. 

Telescoapele sunt kayaba un arc l am întors invers dar tot se mai aude, cei drept nu ca înainte. 

Ce poate sa aibă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele le-ai schimbat? La bucsele mici la bascula ai umblat? Bara de torsiune e strânsă cum trebuie?

Nu este din arcuri doar daca e vreo spira rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și flanșe le atunci la bascule le aveam schimbate de ceva timp, fenomenul a apărut după ce am schimbat flanșe amortizoare și bielete, când pâraie și pun mana pe arc vibrează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ori flansele ori amortizoarele ...arcurile nu au nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flanșe le sunt lenforder și amortizoarele kayaba, am înțeles ca sunt printre cele mai bune chiar asa de proaste sa fie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!