Jump to content

Subaru Impreza Wrx Sti Vs Mitsubishi Lancer Evo


Golf TDI
 Share

Postare recomandată

Vad ca suntem multi care chiar daca suntem fani VAG, ne regasim spiritul sportiv in alte masini... In acest topic e vorba de aceste 2 masini, care ar fi o alegere potrivita intre performante sportive, pret si utilitate. Dar ca sa nu fim off-forum... vom introduce aici si raspunsul VW la aceste masini... R32...

Voi ce ati alege? Si de ce?

P.S: Daca aveti informatii exacte despre aceste masini (consum, fiabilitate, etc) va rog sa le postati si pe acestea.

Si acum niste poze

subaruimprezawrxsti2006ge0.jpg

mitsubishilancerevoix20mw1.jpg

vwgolfr321681024oz7.jpg

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul m-as repezi cand apare Mitsubishi lancer evo X.(cred ca X e asta care apare). Imi place mai mult ca subaru, si din cate am citit (ca nu am avut placerea sa le conduc), mitsubishi ar fi mai rapid pe circuit (traseu virajat). Sta mai bine in curbe decat subaru. Si imi place mai mult chestia asta, decat [cenzurat] unde e mai tare subaru. Acum si subaru e tare, mai ales ce modificari se pot face (infinite), si dupa cum stiti e unul in tara supermodificat care bate si un porsche 996 de 600 de cai. E ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, R32 nu mi se pare raspunsul grupului VAG ci mai degraba S4 sau R36.Oricum eu momentan inclin spre Evo...X.

P.S. Mai exista un topic in care se pune problema S4/ Evo X/ Passat R36.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord cu ce ai zis in legatura cu Evo... dar eu cand voi fi la momentul alegerii unei astfel de masini... aproape sigur voi lua Subaru... nu stiu de ce... pe langa sunet imi place mai mult si exteriorul. Bine, aici e chestie totala de gusturi... dar asta as alege eu. Si din testele pe care le-au facut cei de la top gear, a reiesit ca Evo e ceva mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem cum va fi noul model...s-ar putea ca noul Impreza sa fie raspunsul lui Suabru la S3 (se pare ca va fi hatchback) oricum pana una alta noul evo arata progrese importante la capitolele la care statea prost inainte: interior, finisaje, confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie foarte urat daca va fi Hatch. Din ce stiu si eu tot cam asta rezulta, ca vor o schimbare :D :Driver:

DOOM, stiam ca mai e un topic, dar acolo versus este intre R36, Evo si S4. Si daca vroiam sa vorbesc de Sti eram off-topic, asa ca am preferat sa il deschid pe asta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lol, nu observasem dar mi se pare ca ar fi un GTI - talonul mic la jante si bara spate seamana destul de bine.Insa din pozele alea nu se intelege mare lucru, pare urat rau deocamdata.Ar fi pacat sa o dea in bara Subaru si sa faca un design de cacao, mie cel putin mi-ar parea rau. tracand ei la clasa hatchback mi se pare ca au cedat in fata lu Mitsu la clasa berlina super fioroasa( clasa asta am inventat-o pe loc :Driver: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-ar fi parut off-topic continuarea discutiei in topicul lui DOOM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma minunez dupa poza aia spy .... se pare ca si Subaru vrea design "europenizat" :D ! Cred ca unul dintre marile avantaje ale japonezelor "Genuine" este ca sunt facute dupa design(eri) asiatic(i) sau in colaborare cu europeni + tehnologia (se stie ca Tara Soarelui Rasare e fruntea la tehnica si tehnologie) = love! Vedeti ... noi vorbim de bombe pe roti made 2006 cel putin, dar ce ziceti ca p`afara corolla 86 - 88 cu tuning serios se ia de gat cu toate cele noi performante : S2000, 350Z, EVO, STI, WRX, Miata samd .. sa revin la topic, cred ca nu ar trebui sa plece prea tare din linia actuala .. nici EVO, nici STI, nici Honda .. (Civic e desenat de europeni, dar motorul e made in japan :D). Daca pui un evo 9 langa un evo x (presupunerea mea) au unele asemanari la caroserie, doar ca cel nou e altfel desenat (Evident) si apare mult mai agresiv.

Am mers si cu STI 2006 si EVO IX 2006 si pot spune ca la interior STI-ul mi s-a parut mai reusit + sunetul cutiei de viteze (pocnituri d`alea ca la raliuri :D, nu le stiu denumirea tehnica) + turatiile (7000 si mai mergea :P) .. frumoasa senzatie, nimic de zis : dar la detalii, are Radio Casetofon cu CD .. cine naiba mai pune casetofon pe masina :D? Despre EVO .. are niste scaune Geeeez, si ceasurile cu alea 3 nivele ptr suspensii (tarmac,gravel,snow) sau elemente de detaliu (Scrie evolution langa schimbator + nr de productie), volan Momo cu cursa scurta si evacuarea .. innebunesti ! Dintre cele 2, mi s-a parut mai brutal STI-ul dar asta deoarece schimbam pe la 6000 + (Se aprindea beculetul rosu, cel setat automat sa te anunte sa schimbi vit) cu EVO-ul mi-a fost un pic frica initial, dar dupa aia pedala .. asadar nu ma pot pronunta care-i mai "Tare" la performante, la EVO mi-a placut si franarea mult de tot .. parca oricat aveai se oprea de parca avea parasuta in spate.

Evo X va fi .... o piatra de hotar ptr o noua era in tuning, performanta si asa mai departe .. desing-ul, l-am vazut cu totii / tehnica Mitsu in 4 x 4 + motoare nici nu mai are nevoie de prezentare si acum e MULT imbunatatita, interiorului s-a dat mai multa atentie si acum arata mai classy fata de cum era initial ... (la 9 zic)

Raspuns final EVO X ...

PS - R32 e o minunatie ... dar nu are ce sa caute in discutie aici (parerea mea), un S3 ar merge pus .. sau chiar S4 de ce nu

LE : Si mie mi s-ar parea mai potrivita discutia in topicul lui DOOM, initial ma gandeam ca am intrat acolo dar ceva lipsea :Driver: .. moderatori "merge `em" !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ce ziceti ca p`afara corolla 86 - 88 cu tuning serios se ia de gat cu toate cele noi performante : S2000, 350Z, EVO, STI, WRX, Miata samd "

Cred ca aproape orice junghi de masina poate intrece una sport de serie daca esti dispus sa platesti pentru asta de doua sau trei ori pretul celei sport. Poti astfel sa castigi un pariu consistent, dar cu riscul de a se rupe in doua acea corola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE : Si mie mi s-ar parea mai potrivita discutia in topicul lui DOOM, initial ma gandeam ca am intrat acolo dar ceva lipsea :Driver: .. moderatori "merge `em" !

Buna ideea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comparatie total nepotrivita, evo si sti au in spate ani de cercetari si aplicatii in domeniul sport (rally) , sint masini de strada derivate din cele de rally (ma rog, se spune ca invers, eu ramin la parerea mea, au stiut / cercetat ce masina de rally vor si pt a le putea omologa la grupa "N" au facut masina de strada care sa permita omologarea); priviti va rog in urma cite campionate de rally au gistigat in toata lumea (la grupa N ma refer) si veti vedea ca momentan nu au replica in clasa lor cind vine vorba de sportivitate. Spun in clasa lor pt ca vorbim de clasa medie + in jur de 40000 - 45000 euro cu taxe incluse cost de achizitie; audi rs4 este medie dar premium + costa de 2 ori mai mult ;

passat r36? nu stiu din ce clasa face parte dar ma tem ca si pe un circuit ar pierde "provocarea" cu evo sau sti

filme si explicatii se gasesc pe net cit sa privesti si sa te documentezi 7 zile * 24 de h / zi.

oare cum aratau zilele de astazi daca in anii 80 nu se interzigea grupa B? oare unde ar fi ajuns audi astazi cu performantele? nu ca nu ar fi departe dar totusi, parca nu mai sint ca atunci cind au fost primii ce cistigau titluri ani la rindul, primii care au introdus 4*4 in sportul cu motor, primii care au reusit sa duca spre victorie peste 550 - 600 cp si exemplele pot continua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre evo9 si sti nou as alege fara greturi sti-ul din cauza diferentialului activ extraordinar care la aceste noi modele mi se pare mult peste evo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul nemtilor la Evo si Sti nu prea exista. Daca ar fi sa ne luam dupa motorizare, ne trebuie un turbo, insa nici unul dintre modelele nemtilor nu este conceput doar pentru performanta. Daca ne luam dupa tractiunea integrala, la fel, nu avem decat diferential central. Din punct de vedere al puterii, iarasi, nici un model nu se apropie de 280 CP dintr-un turbo. Ramane sa ne limitam la performantele unui sedan si aici gasim S4 si Passat R36.

On topic: as alege STI-ul pentru ce a zis ZGB si pentru motorul boxer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STi pentru diferential activ, motorul de 2.5 fara lag turbo si ...sunetul boxer-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STi pentru diferential activ, motorul de 2.5 fara lag turbo si ...sunetul boxer-ului

100% de acord. Aceleasi motive si la mine.

Acum... in alta ordine de idei... m-a plimbat azi un prieten cu un Sti tunat la peste 400 de cai

Singura asemanare e cu o motocicleta... cine a mers stie ce vreau sa spun. Nu se poate asemana cu alta masina cu care am mers pana acum. Aderenta incredibila pe franare... in acceleratie, dar foarte brutala, ceea ce mie imi place, dar altuia poate nu i-ar fi foarte pe plac. Face 0-100 cam in 4 sec... incredibila... consum de 19% in oras cu mers combinat. Nu pot descrie in cuvinte senzatia pe care o ai in aceasta masina. Va doresc sa o simtiti si voi.

Pentru cei din tm... maine (10 martie) vor avea loc curse in parcarea Mall-ului de la ora 10. Si in parcarea fostului Totalco dupa plecarea de la Mall. Veniti si o sa vedeti si Subaru :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pierdut o ocazie de a lua un Subaru Forester (ce sa fac, sunt familist) la un pret decent. Am tot stat si analizat, nu prea am gasit referinte bune despre motorul de 2l turbo de 180 CP, in final l-am pierdut si-mi pare rau. Se pare ca noile 2,5 sunt foarte bune.

Fata de Subaru la care intreaga conceptie se duce spre performanta, Mit.Lancer Evo mie mi se pare o limuzina compacta cu motor super dopat si cu celelalte sisteme adaptate acestuia. Daca masinile Subaru ar fi si frumoase atunci ...

Modificat de SAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi Mitsubishi nu poti spune ca nu e orientat spre performanta: raliuri,Dakar,etc. Mie chiar mi se pare ca Subaru e o firma mai modesta ca Mitsu pt ca ii lipsesc unele chestii (nu are clasa mini - mitsu are colt,nu are clasa de teren asa cum e Pajero cu variantele sale).De fapt ei au asa:Impreza,Forester Outback si Lagacy care vor sa acopere segmentul intre limuzina si SUV de teren (Forester). Oricum in ce priveste EVo si STi la actualele modele si mie imi place Impreza mai mult,dar mai sus aruncam si o privire spre viitor spre EVO X si noul Impreza(despre care insa nu se stie mare lucru ...in ce priveste design-ul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa design mitsu fara ezitare, dar cand ma gandesc la maraitul motorului boxer de pe subaru......parca ma trage spre el. ashtept o tura de antrenament ca pasager cu horatziu savu cu al lui mitzu evoIX de grupa N ( www.horatiusavu.com ) . poate imi schimb preferintzele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar mitsu' arata mult mai bine optic si e mai bun decat subaru pe viraje

dar subaru are sunetul lui de bestie

am mers ceva timp in subaru(ca pasager :) )are un amic

e bomba masina,200/h s-ul de la saftica......

cred ca as alege subaru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doi rivali de calibru. Am fost spectator la raliul Cheia - Brasov acum 10 zile, avand ocazia sa aud si sa pipai STI-uri si EVO la greu.

Desi Subaru pare bestia, poate si este, sunetul uzinei EVO in sarcina m-a incantat peste masura (pur si simplu se tureaza in liniste!)...

Aleg EVO !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!