Jump to content

Beculet de benzina (intrebare tampita)


razvanT
 Share

Postare recomandată

Salut,

Eu am golfu (III) de vre-un an jumate dar numai de curand mi-am pus urmatoarea problema: i se aprinde vreun beculet cand mai ai putin si ramai fara benzina? Eu am mers cu ea cand acul era aproape jos de tot si nimic.. nici un led nu a miscat.

Asadar, nu are golfu asa ceva? (asta, pe langa indicatorul de benzina care e foarte inexact :x ) sau are dar la mine s-a ars vreun bec ceva..?

Astept :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    15

  • MKA III

    12

  • taz21

    11

  • GenuVW

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, la Golf III nu este bec pentru rezerva de benzina. Cand acul ajunge pe rosu, ar trebui sa ai cca 8 litri de benzina in rezervor...

Intr-adevar, daca ai putina benzina in el, indicatiile variaza mult, dar te cam poti increde in ce iti arata pe drum drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la toate golf-urile IV nu e beculetz de benzina ( motorina)... asa ca stai linistit... oricum, eu cand ajunge la 1/2, ma reped si ii fac plinul din nou.... asta cam o data pe saptamana.... :shock: :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
nici la toate golf-urile IV nu e beculetz de benzina ( motorina)... asa ca stai linistit... oricum, eu cand ajunge la 1/2, ma reped si ii fac plinul din nou.... asta cam o data pe saptamana....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu a vazut la Golf IV 1.6 ca exista bec de benzina + sunet de avertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si la mine exista bec dar si sunet.

ar putea sa nu fie bec (stiu ca se poate sa nu fie si indicator de nivel lichid spalare parbriz la golf IV - la basic lipseste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o mare tampenie sa nu puna un bec la indicatorul de benzina... se zgarcesc la chestii de 2 bani. :rr:

parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e naspa sa nu ai beculetul de benzina... Pana si la Dacia lui taica-meu aveam :rr:

Da, in ultima vreme imi place sa am benzina destula in rezervor dar am avut o perioada in care mergeam "la extrem" cu benzina si era destul de riscant :rr:

Revenind la indicatorul de benzina... nu vi se pare ca variaza cu temperatura? Cand e frig, dimineata cand e rece masina am intotdeauna mai putina benzina decat la pranz cand a stat deja cateva ore in soare.. :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa fie asa, odata variaza volumul lichidului in rezervor si in al doi-lea rand senzorul de nivel este unul rezistiv care isi modifica si el valoarea odata cu variatia de temperatura (la acelasi nivel dat).

In al trei-lea rand daca odata ai avut aceasta senzatie (ca variaza indicatorul cu temperatura) chiar daca "lipesti" acul in acelasi loc tot vei avea senzatia ca indica diferit. (face parte din categoria fenomenelor para anormale de genul masina proaspat spalata merge mai silentios si trage mai bine, daca ai aspirat-o consuma mai putin, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha :rr:

S-ar putea. Oricum, indicatorul de benzina la Golf nu e chiar cel mai exact :rr:

Dar ai dreptate cu fenomenele alea... am senzatia asta cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti lasati prostiile cu mersul pe "rezerva" daca nu vreti sa dati banii pe pompe de benzina.

la balans benzina aia de 200000 de mii fuge de la sorb si poti avea momente de gol in pompa .... chiar daca in rezervor este un gen de anti-val tocmai prevazut pt astfel de cazuri....

din sarac ajungi tot mai sarac asa ca priviti partea plina a rezervorului nu cea goala care pare mai mare intotdeauna.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu n-am decit o amarita de Dacie - deocamdata - dar fenomenu ' para anormalu cum spunea coneva mai sus apare chiar si la Dacie.

Ma gindeam ca numai eu simt asta! Cind ies cu ea de la spalatorie, fresh, parca merge lighioana mai bine. Poate sa fie si faptul ca se umezeste bucsaraia....da' si motoru' merge mai frumos (parca)

Hahaha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

eu la mk3 am ceasuri de mk4 si am avertizare sonora (bip)

dar bec nu am vazut pana acum la mk4

o sa mai verific si va dau vestea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...e ciudata treaba cu inexistenta unui bec de avertizare pt combustibil...

Voi ziceti ca ar fi un bip ceva care te anunta cand mai ai 6 litrii sau ceva de genu.Eu am mers "la limita" o singura data,dar nu a bipait nimic.Cred ca doar pe unele modele de g3 exista aceasta"dotatre".

Cat despre inexactitatea acului de benzina,n-am ce zice...doar ca si mie mi se pare cateodata ca fluctueaza nesimtit de mult.Nu stiu,dar mie mi se intampla ca atunci cand merg in frana de motor mai mult timp,acul se "ridica" si imi indica mai mult.Cand ii dau "blana" si o forjez imediat coboara si imi indica mai putin.Cred ca cel mai corect indica pe drum drept,undeva la ~2500 de ture.

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ca in mers, pe drum drept acul indicatorului de benzina sa imi fluctueze pe distante destul de mari (intre 2 linii) si destul de rapid. Atasez poza pentru a vedea distanta care o parcurgea acul.Si am mai patit ceva de genul o data in parcare: dimineata cand am pornit-o sa plec la serviciu si asteptam sa se incalzeaza motorul am apasat pe frana (din plictiseala banuiesc:D) dar privirea o aveam catre bord cand am observat din nou fluctuatii ale acului. Am inceput sa apas apoi repetat pedala de frana iar acul se misca incontinuu, iar viteza cu care se misca depindea de cea cu care apasam eu frana (apasam rar se misca mai incet, apasam des se misca f. repede). Asadar, e foarte instabil si inexact... cel putin pe al meu nu sunt sigur pe toate modelele dar din ce am citit mai sus.....

EDIT:

Cum putem afla daca avem macar acea avertizare sonora? Cum se numeste "optiunea" ca nu stiu cum sa ii spun exact si daca o putem depista fara a merge la risc pana se termina benzina. Ce as mai vrea sa intreb ar fi daca se poate monta o avertizare sonora sau un bec daca nu exista si cam ce ar presupune.

@tdi 1.9 - poti face o poza cu ceasurile (sau bordul, nu am inteles exact) de mk4 pe mk3-ul tau sa vedem cum arata? asa ai luat-o, sau le-ai montat tu?

post-34455-1230924566_thumb.jpg

Modificat de Nykey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in frana de motor si lasata pe liber, in timp ce cobori o panta ti se indica maimulta benzina decat ai din cauza ca se aduna in zona indicatorului si evident ca indica maimult. in timp ce o forjezi sau urci pantaiti va indica mai putin. asta e normal, deoarece informatia desprenivelul de conbustibil din rezervor nu trece si prin ECU -caa alte mode e de masini- ci se duce ''direct'' la indicator. ca sa dau un exempu, la bmw 316, 318 etc fabricat tot din 91' informatia trece prin ECU acesta memorand cantitatea conbustibilului si coborarea si urcarea pentilor nu influenteaza sonda ce masoara onbustibilul. nu stiu daca am fost destul de explici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la toate golf-urile IV nu e beculetz de benzina ( motorina)... asa ca stai linistit... oricum, eu cand ajunge la 1/2, ma reped si ii fac plinul din nou.... asta cam o data pe saptamana.... :shock: :icon_thumright:
nu e bec domnule dar e un BIP cand mai zice el ca ai 6 L de conbustibil. E un tiuit strident.

Eu cred ca vorbeau de G4 ca are avertizare sonora, nu de G3

Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahh, da... probabil. Insa tot sunt curios despre ceea ce a spus tdi 1.9 acolo. Se pot pune ceasuri (bord) de MK4pe MK3? Sau cum..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW GOLF 3 indiferent de anul de fabricatie / model nu are nici un fel de indicator pentru avertizarea limitei de combustibil ( nici sonor nici vizual ) singurul "indicie " este gradatia rosie de pe ceasul indicatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

sal.nu vreau sa mai deschid inca 1 toppic nou ca si asa sunt atatea...

dilema mea este urmatoarea..cat combustibil mai am in rezervor cand intra acul in zona rosie, ca nu prea cred ca este, dupa cum spun altii, DOAR 6-7 litri.

s-a intamplat sa ajunga acul la ultima [cenzurat] din cadran( cel alb d dupa alea rosii) si am mai reusit sa merg cu masina INCA 20 km fara probl, fara nici macar 1 tusit al motorului :blink:

.cand am ajuns in oras, am mers la rompetrol sa fac plinul si SURPRIZA....in rezervor au intrat doar 45 litri de combustibil; prea putin pt 1 plin, tinand cont ca eu am rezervorul d 55 litri.

Acum , intrebarea mea este urmatoarea, s poate sa mai existe inca o rezerva dupa c a ajuns acul d la combustibil la punctul minim? dupa cum m-i s-a intamplat, ori mai erau 10 litri or rezervorul este mai mic decat scrie in carte :unsure: :icon_thumright: :vaidecapulmeu: :rolleyes: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW GOLF 3 indiferent de anul de fabricatie / model nu are nici un fel de indicator pentru avertizarea limitei de combustibil ( nici sonor nici vizual ) singurul "indicie " este gradatia rosie de pe ceasul indicatorului

ce parere ai despre asta . nici eu nu stiu ce sa mai zic.

post-10002-1257686509_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum , intrebarea mea este urmatoarea, s poate sa mai existe inca o rezerva dupa c a ajuns acul d la combustibil la punctul minim? dupa cum m-i s-a intamplat, ori mai erau 10 litri or rezervorul este mai mic decat scrie in carte :blink: :icon_thumright: :icon_cool: :rolleyes: :angry:

Se poate sa fie decalibrat senzorul (este un plutitor care culiseaza pe o matrice rezistiva si care mai are un contact pentru becul de avertizare), poate sunt duse rezistentele de compensare in temperatura, poate ai un senzor care foloseste componente de pe alt senzor (fiecare senzor e gandit pentru o anume forma a rezervorului). De regula, acolo unde e si bec de avertizare, cand acul ajunge in zona rosie se aprinde si becul; in acel moment, contactul de pe plutitor se inchide si aprinde becul.

Poti sa verifici senzorul prin testarea nivelului de 1/1, 1/2 si inceputul zonei rosii, ca deja ai testat zona de ZERO...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plutitorul ala zic eu ca imi arata bine pt ca am pus benzina si pt 1/3 si pt 1/2 din cap maxima a rezervorului si mi-au iesit calculele..cred ca solutia pt problema asta ar fi sa imi cumpar o canistra de 5 litri si sa o umplu cu benzina dupa care sa merg pana raman fara benzina. :D apoi pot sa observ eu cum sta treaba. ciudat, ma gandeam ca asa e la majoritatea. MS :| oare e cazul sa deschid 1 toppic nou?

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai apa pe fundul rezervorului, nu ai vrea sa iti intre prin motor...

Ce recomand eu este sa corelezi indicatiile litrometrului cu situatia reala (cantitatea reala din rezervor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa nu prea cred ac am ca pun benzina numia d la rompetrol si astai nu mai au cumsa faca shmenuri. acum chiar e 100% benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!