Jump to content

Reglare Garda La Sol ...


Komissar
 Share

Postare recomandată

E un nene din breaza cu o broasca alba, vine de vreo doi ani la bran, care si-a gandit si realizat singur sistemul pornind de la ce avea pe langa casa omului. Are si schitze detaliate.

Care aveti numarul lui de tel sau email dati la 4boxer, poate-l ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefan124

    12

  • victori

    7

  • Profy

    6

  • silviustan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai exact ceea ce am facut si eu la broasca mea, acelasi sistem eu zic ca se poate pune si la bus, numai diametrul tevilor de la punte de bus e mai mare, ci mai trebuie ajustat cum fac si aia de la kcw.

tu pe ce model de punte vrei sa faci, adica difera puntile de t1 si t2?

pieswa din poza de la tine nu mi se pare greu de fabricat, ca are doar zimti, si inca o piesa din dural cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca difera puntile ca eu nu am avut altele ca sa le pot compara dar e vorba de puntea de pe t1 al meu.Nu intentionez sa-l fac low ridde dar am o spaima ca nu va fi la linie adica mult prea sus si de asta ma gandeam ca daca tot am puntea jos un sistem de reglare nu ar strica.

Mi se pare un sistem de reglare f.usor de realizat dar as fi curios sa vad si altele daca mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o solutie relativ simpla....

`

`

post-5838-1229527784_thumb.jpg

post-5838-1229527867_thumb.jpg

post-5838-1229527973_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
misu ploiesteanu

Stie cineva care sunt reperele pentru montarea barilor de torsiune?o poza ar fi de ajutor...

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista repere. Reperul din fabrica este ca lama de otel de la bara la roata in pozitie libera, atarnind, trebuie sa faca un unghi de 20 grade fata de orizotala.

Atentie..... masina trebuie se fie dreapta(orizontala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

pai daca roata atirna lama de arc se sprijina pe reazemul carcasei interioara a bucselor de cauciuc, deci oricum e pretensionata. eu am desfacut capacul bucselor lama a sarit de pe opritor,(am cutia planetare tot demontat) mi-am stabilit un reper dar sigur trebuie sa fie ceva si din fabrica ca nu as vrea , fie sa stea prea sus fie prea jos si sa trebuiasca sa demontez din nou...

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista reper din fabrica.

Pai in primul rand nu se regleaza cu roata pe lama(sau poate nu am inteles eu).

2-lea rand, la un reglaj corect cand lama este montata pe bara de torsiune ea este libera, nu rebuie sa stea sprijinita pe nimic.Se torsioneaza cand o ridici sa stea pe acel opritor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

am sasiul gol golut, deci sa il pun cit mai orizontal si cu lama in pozitia de repaus sa am unghiul de 20 grd cu orizontala :offtopic: sunt chiar curios cum le gasesc dupa reperele puse de mine...mie imi parea ca sta cocotata dar poate doar pentru ca a stat mult in repaus.

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cat mai orizontal, ci perfect orizontal la poloboc. Altfel apar erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se cracaneaza rotile in partea de sus mai ales cand dai masina cu spatele si opresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SAL ASI VREA SA STIU DACA ARE CINEVASUSPENSIE PNEUNATICA SAU DACA AVETI IDEE CUM SE FACE

EU AM COBORAR GARDA LA SOL LA 15 CM

PE FATA SE POATE COBORI GARDA CU ELEMENTELE STOCK(DOAR COBORI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la noi sistem de suspensie tip "air-ride" inca n-are nimeni....

de facut e relativ simplu..insa complicat ca pernele de aer...copresorasu, si toate alea-s scumputze

ia arata-ne in poze cum si cat ai coborat garda la sol

cum cobori garda pe fata cu elemente stock?

p.s. daca mai scrii cu majuscule o sa te taxeze militia de pe forum...

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum cobori garda pe fata cu elemente stock?

Prin anii '80 in Americah se taia o lama din cele din fatza ( se taia, dar se pastra in loc totusi, ca sa ramana manunchiul complet. ) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tai sau scoti din lame te alegi cu o suspensie de rahat,la fiecare groapa o sa ai senzatia ca se rupe masina in doua. Am avut eu una din lamele mici rupte si e caca rau. Puntea se coboara cum a facut roakeru nu cu chestii mioritice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar am scos din lame dar suspensia a ramas la fel inca parca e un pic mai moale

poze am sa pun cred ca maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar am scos din lame dar nu e de caca suspensia e mai moale si chiar sunt multumit

am gasit la un prieten 3 cilindri hidraulici de grosimea telescopului dar mai scurti , am sa montez unul sa vad cum se comporta daca merge pun poze

ce e mai greu e ca nu gasesc un compresor electric la 12v ca nu sai vrea sa l montez pe motor

stiti voi unde a si putea gasi unul mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrii hidraulici si agregat gasesti la scaunele stomatologice ..doar motorul este de 220vca, dar se poate schimba cu unul de stergator de parbriz ..

daca mergi pe varianta pneumo-hidraulica studiaza suspensia citroen ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vreau sa bag aer in cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai moale suspensia fara lame e adevarat dar am o curiozitate: cat ai mersc cu ea asa si mai ales pe ce drumuri ? Eu spun din experienta ca e "caca" pentru ca pe drumurile de la noi simteam ca se rupe si asta cu amortizoare bune. In plus lipsa lamelor duce la un joc care uzeaza lagarelele. Dupa mine solutia asta nu e cea mai fericita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefane...ia-ti punte reglabila -fuzete decalate sau dulumele alea de regleaza garda la sol....

ce incerci tu...e o combinatie nu tocmai buna...

daca vrei sa arate asa asculta la fratili tau ca nu-ti zice prostii... :Driver:

post-1519-1241534742_thumb.jpg

post-1519-1241534793_thumb.jpg

Modificat de silviustan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus lipsa lamelor duce la un joc care uzeaza lagarelele.

Daca doar sectionezi o lamela, dar o lasi in pozitia in care este - nu o sa ai acel joc.

Dar ... dupa cum ziceam - metoda asta era folosita in anii 80 prin SUA cand inca nu existau atatea "accesorii" de tuning ca acum, pt. beetle... dar oricum. ... se zice ca Romania este cu 20-30-50-X ani in urma... asa ca.... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a si vrea sa mi iau dar nu stiu de unde(ceea ce zicea silviu)

si mai ales cat costa ca am cam depasit bugetul

am mers cu suspensia asda vreo 750 km dar numai pe asfalt bun

in locul lamelor de torsiune am pus o tija filetata cu piulite la capat si nu am nici un joc

e doar o singura problema atunci cand sunt denivelari mai mari suspensia fiind mai moale si mai lunga se termina cursa la pivoti si e nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vremuri am luat puntea de la dileru...

pastrezi lamielele...pivotii...fuzetele tale(io am luat si fuzete-discuri etrieri-pentru conversia pe fr cu discuri)...

e cu putiiin mai mult decat o punte normala....

oricum va trebui sa-ti iei si amortizoare mai scurte...caci cu cele originale phuti bucsele lor in 10 km

ceea ce ai facut tu...nu e rau..insa e valabil mai ales la varianta cu suspensie pneumatica.... :icon_thumright:

hai praise the lowerd si baga si tu o poza -doua cu bruasca(sa inteleg si io mai bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc dar nu stiu cum sa bag poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!