Jump to content

Reglare Garda La Sol ...


Komissar
 Share

Postare recomandată

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefan124

    12

  • victori

    7

  • Profy

    6

  • silviustan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a mai discutat. Insa pentru clarificare. Pe fata nu se poate modifica garda masini doar cu elementele stock din constructia masini. Situatia, punctual la masina ta pe care o stiu, este ca sunt cam uzate barile de torsiune pe fata. Nu am desfacut dar cred ca asta este. Pe fata sunt mai multe bari de torsiune sub forma unui fascicol de lamele. In timp "obosesc" si masina incepe sa se la se de fata.

Asa ca eu acolo m-as orienta. Vezi ca chiar avea romi de vanzare niste bari de torsiune pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci. Se pare ca nu stiam de chestia cu barele de torsiune "lamelare" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Aceeasi problema o am si eu, desi am crezut ca cel de dinnainte a facut sa fie asa.Adica am crezut ca de aceea a lasat fata mai jos, sau a ridicat spatele mai sus , sa se creada ce traznet e asa, si sincer si mie-mi place ideea. Doar ca deja se vede pe cauciucurili din fata o slefuire calumea pt. ca atunci cand intru in viraje si franaz un picut efectiv este cand atinge marginea aripii cauciucul si se si aude !!!

De aceea, dupa cele citite aici in legatura cu oboseala lamelelor eu m-am gandit sa ajut acele bare cu niste arcuri elicoidale. Ca la alte tipuri de masina, ceva de genul montat pe amortizoare ( sau telescoape ) sa nu se-ncline asa tare masina si poate se si ridica putin...

Asta pana i-mi trece lenea sa strang bani pt. bare de torsiune noi sau s-h bune'.

Daca e idee naspa sa-mi spuneti ca nu ma supar.

Stiu ca asa s-ar rigidiza suspensia fata si inca nu sunt chiar in tema cu ce riscuri m-as alege , dar la alte masini functioneaza.

Aaa da, asta se-ntampla si cu portbagajul din fata gol... va dati seama daca as mere sa schimb butelia de aragaz .... ( si ar inchapea in poortbagaj ca nu sunt sigur :D :D )

Ps: Am vazut si la alte tipuri de masini acea slefuire pe rotile din fata ( BMW, Mercedes etc. si nu neaparat tuninguite pana sa frece cu burta solul :D )

Ps 2: Asta am observat de cand am trecut de la marimea de cauciucuri de 140 / 15 la 185 / 15, din lipsa de marime de cauciuc pe piata, si putina aderenta la franare mai serioasa.

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi , nimeni nu vrea sa-mi spuna daca se poate sau nu ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi , nimeni nu vrea sa-mi spuna daca se poate sau nu ? :D

profi sfatul meu e stai mataluta cumintel si nu strici brotacele. ieste arcuri noi sau sh ar face mult mai bine masinii tale. eventual ia legatura cu bugtuner care a cumparat de la lexxus divasiul de face puntea fata reglabila si daca tot inlocuiesti arcurile pune si obiectul si te poti juca dupa aia cu inaltimea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Mersi de sfat. Deduc din raspuns ca nu are rost deci sa complic lucrurile si cred ca am sa procedez prin remediere cu mijloacele conventionale, adica fac rost de bani :D.

De fapt nu cu inaltimea vreau eu sa ma joc , ci sa remediez frectia aia aripa-cauciuc in momentul virajului, si franarii ( moderate ) a masinii. E vorba de vreo 2 cm ( aproximativ ). Deci tre sa calculez si val. investitiei pt aia 2-3 cm si mai vad io..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa faci modificari si sa pui arcuri, de fapt sa cumperi amortizoare cu arcuri tot te costa bani si nici nu esti sigur de rezultat.

Asa ca mai bine cauti un set de lame de torsiune sh si le schimbi pe ale tale.

In primul rand desfa puntea si vezi ce se intampla acolo. Sunt lame rupte, poate sunt scoase lamele (este un procedeu ieftin si nu tocmai bun de a lasa masina de fata. Se scot lamele cele mai inguste din manunchi si astfel coboara fata)?

NU poti gasi o solutie daca nu sti care este cauza. In momentul de fata tu doar vezi doar un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma nu ma speria. Ca dupa cum i-l stiu eu pe fostul proprietar, ala ( mance-l purecii ) e in stare sa faca de-astea sa arate cool masina ...

Azi ma duc acasa de la lucru si ma uit io ce-i acolo ca m-am enervat :D. Daca iara gasesc ceva tuning' din asta de ai pomenit tu victori' sa se lase garda la sol, io cred ca i-i fac la ala ceva blestem woodoo sau ceva satanic , tuce-l porcii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca gasesti bara de torsiune fata cu kitul de reglaj sus/jos gata montat, eu asa mi-am pus :mad:

post-1781-1177587415_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Busul meu era cam lasat. de fund. Adica masina fiind goala, suspensia spate era la jumate intre limitatorii de minim-maxim. Rezultatul: cu masina incarcata, rotile spate astateau rascracarate si mi s-au tocit gumele mai tare pe interior. :) Un alt neajuns este ca ma tot opreste garrcea pe afara ca e supraincarcata masina, chiar daca eu aveam doar 2-300 chile inauntru.

Asa ca sapt trecuta mi s-a pus pata si am saltat-o de fund. 3 caneluri dinspre interior. Cand am scos spring plate-urile, practic nu erau deloc precomprimate.

In poze vedeti pe stanga, numai dupa; pe dreapta, inainte si dupa; vedeti cum imaginea unui politician poate fi utila (asta se cheama a terfeli imaginea unui politician- deh, presupun ca-s obisnuiti, riscurile meseriei, ciolanu' cere sacrificii); si vedeti rezultatul final- cred ca am exagerat putzin :P , dar cum nu merg practic niciodata cu masina goala, nu-i problema.

A aparut un fenomen neasteptat. Imi "bat" planetarele- dar fenomenul s-a estompat rapid. E logic- stand practic orizontale, au facut o urma de uzura in acea pozitie. Acum, cand masina e goala, bilele trec peste acea urma si fac galagie. Ca la Dacie. Sunt convins ca va disparea in max 100 km complet.

post-32-1228727214_thumb.jpg

post-32-1228727517_thumb.jpg

post-32-1228727553_thumb.jpg

post-32-1228727585_thumb.jpg

post-32-1228727606_thumb.jpg

Modificat de MishuL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu aceeasi manevra cu saltarea busului, la fel clantaneau planetarele, numai ca dupa 60 km (Constanta- Vama Veche) mi s-au desfacut suruburile de la planetare si am ramas in drum cu ele retezate (de strans le-am strans cu mana mea si crede-ma ca mai avea putin si iesea apa). Asa ca atentie, verificatile dupa ceva vreme de la inaltare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paaai si mie mi se pare cam prea sus- m-a murcat pe un coltz al barei si nici nu s-aclintit masina. Desfac si o cobor cu un dinte. Acum merge usor, ca toate suruburile sunt deztzepenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o asa si cand mai vii pe la mine pune-i si lama, ca acus vine nametele!!! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am dat-o jos cu un dinte (din cei 3 ridicati initial). E mult mai bine, atat la aspect, cat si la confort. Planetarele nu mai cloncane. Am cam 10 mm intre limitatorul de jos si spring plate (inainte era lipit). Cand era prea cocotzata, atunci cand treceam peste obstacole chiar mici (sine de tren la Baicului, galme de cauciuc pe strada) zdroncanea ca dracu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde s-ar putea gasi profil dintat asemanator cu cel din poza ptr. reglarea garzii la sol?

post-12968-1229438519_thumb.jpg

post-12968-1229438532_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la cip1 cu 12 dolari set complet cu surub, si iti trebuie 2, unu pentru sus si unu pentru jos, sau la Lexxus, parca am vazut si in catalogul BBT, dar nu stiu pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info dar ma gandeam la ceva home made,nu ca ar costa o avere dar a cam inceput sa ma enerveze comandatul de piese si asteptarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde s-ar putea gasi profil dintat asemanator cu cel din poza ptr. reglarea garzii la sol?

vorbeste cu dilarul (lexxus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar mai este un model cu care poti sa fai, care eu zic ca se regleaza mai repede..

ala cu reglaju in surub,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:frigbaitata: nu mai vorbesc cu nimeni,vreau sa mi-o fac singur daca gasesc ce am nevoie...

Seby da si tu niste detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!