Jump to content

AXR TDI PD 101 CP - euro3 sau euro4 ?


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

AXR din 04/2002 EURO3

AXR din 12/2003, Euro 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marian

    29

  • BN23RZV

    19

  • MariusAP

    10

  • marianu

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

AXR din 04/2002 EURO3

AXR din 12/2003, Euro 4

AXR din 06/2003, EURO 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR 05/2003 Euro 3,cu racitorul de gaze in spate la galerie,din cate stiu eu,nici un golf scurt nu are euro 4,doar variantul care sa facut pana in 2006 pana au schimbat linia de productie pt break la golf5 si norma de poluare la R.A.R se da dupa numarul de omologare al masini nu dupa ce noxe da aparatul,catalizatorul e identic la ambele modele echipate cu E3 si E4,motorul de 1,9 cu pompa de injectie de 110 cp,sa facut si cu E2 si cu E3,si sant identice,am avut pe o octavia din 99 cu euro 2 si pe o bora 2004 E3,deci se poate,totul e chestie de marketing,parerea mea,daca gresesc veniti cu argumente sa ma lamuriti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AXR din 2002 omologat E3 , desi cu gazele de la mine a trecut un golf din 2006 E4 pe hartie, dar cu motorul praf.

Nu se tine cont de gaze daca ies mai bune ci numai daca sunt mai rele. Conteaza cum este incadrat lotul de fabrica producatoare, valabil indiferent de marca masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a mea e din 2003 golful,motor axr,si asta vara miau dat euro 3,ca domnule chipurile masina are deja 7 ani si nu mai corespunde normelor de poluare,o fi asa nu stiu,sunt nou pe aici,nu dati cu pietre

post-83048-0-56622500-1294274937_thumb.j

Modificat de cristi_gie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nitro_od: Ai cumparat cumparat masina inmatriculata sau ai inmatriculat-o tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat-o inmatriculata de la o cunostinta si a fost inmatriculata prima data in jud Covasna mun. Sf. Gheorghe.

in unele orase din tara se pot scoate norme euro bune mai ales atunci cand anul de fabricatie creaza dileme cum e cazul AXR-ului.

va sugerez sa cereti nota informativa asupra normei de poluare(se poate la RAR cu codul VIN contracost) inainte de a merge la RAR cu masina, astfel afli ce norma ar iesi masina inaintea deciziei definitive si poti schimba orasul sau poti "unge" sistemul! eu stiu o relatie in Resita care scotea E2->E3 sau E3->E4 cu conditia ca modelul respectiv sa fi scos in aceias perioada si motorizari cu norma respectiva...

si la mine au venit clienti cu AXR cu E3 in talon si eram surprins dar vad ca sunt si E3 si E4 cam in egala masura fara a fi limita exacta de an de fabricatie.

in principiu, norma de poluare e stabilita de producator si extrasa prin decodarea codului VIN, de unde este preluata si de RAR independent de cantitatea de noxe stabilita la inspectia tehnica. cantitatea de noxe este prelevata cu scop evaluativ asupra starii tehnice a motorului si prevede tolerante nu tocmai stricte care de cele mai multe ori se suprapun de la o norma la alta la limitele extreme.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut nici un golf cu AXR de maxim 2003 cu euro 4,deci din 2002 nici nu se pune problema e E3 sigur si norma de poluare nu o da R.A.R.ul din noxe ci din codul de omologare,asa ca putea fi inscrisa prima data si la polul nord nu in Covasna,parerea mea,ca sa ne lamuresti mai bine colegu,fa o poza la C.I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e inscrisa la polul nord dar pot sa te asigur ca e euro4 100%...

VIN: WVWZZZ1JZ3W119873 COD OMOLOGARE INDIVIDUALA: ABVK1N0014I38E4

fab.11/2002 aici am gresit mai sus pentru ca am scris luna a 6-a si este a 11-a ! prima inmatriculare 06/2003 de aici si confuziunea!

in concluzie: 2002/2003 E4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai inteleg nimic,golful meu era 2003 curat pe gemuri si in acte,fabricat 5/2003 prima inmatriculare 7/2003,cod motor AXR cu racitorul de gaze in spate deasupra turbinei si e in acte E3,poate doar faptul ca e scurt nu break deoarece break ul sa fabricat pana n 2006 pana sa schimbat linia de productie la golf5 break,oricum daca nu i platesti tu taxa de prima inmatriculare nu conteaza ce E are....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum am mai spus si al meu e Variant si e martie 2003 si e E3 pe acte.

Nu i-am facut eu inscrierea deci nu ma intereseaza, acuma sa nu faca astia vreo taxa pe norma sa ti-o ia in fiecare an ca in cazul asta sigur ma duc la RAR si fac scandal sa mi-o dea EURO4 daca majoritatea sunt EURO4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La motoarele pe benzina, fabricate sau model minimum 2001, tote care au Euro 3 und D4 si schlussel nummer 53 sunt EURO 4, garantat ! Cele care au trecut in bief D4 sunt euro 2. Revin la subiectul ultimelor posturi, cum sa fie Euro 4 atat timp cat in brief este E3 simplu? Din curiozitate, astept de la colegul care spunea ca in brief este E3 si in Cartea de Identitate de Romania cei de la RAR i-au trecut-o E4 sa scaneze brief-ul si cartea de Romania si sa le posteze pe forum, sa vedem daca este asa cum spune el, eu m-as mira ;) ! Daca in brief-ul de Germania este trecut simplu E3, in Romania nu va iesi niciodata E4, nici la interventia lui Papa de la Roma :icon_redface: ! Este posibil ca un motor diesel sa iasa Euro 4 in Romania doar daca in Germania pe brief este Euro 3 und D4 si are schussel nummer 53, este posibil nu garantat, daca are schussel nummer 62 este Euro 4 garantat. Inca o problema, cei de la RAR nu iti vor spune inainte de a efectua RAR-ul ce norma de poluare are respectiva masina. Daca aveti cunostinte pe la RAR, tot ceea ce pot face sa va ajute este sa verifice in baza de date RAR ce norma de poluare s-a atribuit de catre RAR unor masini cu acelasi cod motor si model de fabricatie, iar prin analogie sa-ti poti face o parere cat de cat de norma de poluare pe care o are masina ta. Nimeni nu iti va spune inainte de a face RAR-ul,100%, ce norma de poluare va avea masina, doar in cazurile clare cand pe brief-ul nemtesc scrie Euro 4 si atunci nu mai sunt dubii. Asadar feriti-va sa cumparati masini din afara care au norma de poluare Euro 3 und D4( cel putin nu diesel), D4, E3, D3, pentru ca riscati sa ajungeti cu ele in tara, sa mergeti la RAR, iar de acolo sa plecati cu ochii in lacrimi :RO flag: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
bbogdanmircea

Avand in vedere ca de la anul se baga taxa ptr vanzare masina si am AXR care e EURO 3, din 03. 2003 exista vreo sansa sa fac o reomologare la EURO 4?

Oare merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea la fel :P

143 g CO2/Km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot euro 4, Bora axr 06/2002, inmatriculata prima data in Suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, revin si eu cu o intrebare, avand in vedere ca nu s-a mai discutat de mult, si poate recent s-au mai schimbat lucrurile.

As vrea sa imi aduc o masina din Germania, si cunoscand motorul AXR (si neavand bani de ceva mai nou care sa fie sigur E4), as vrea sa imi iau o masina cu acelasi motor. Fie Golf 4 HB, fie Polo, Ibiza sau Leon. Intrebarea mea este.. care sunt sansele sa fie trecuta Euro4 la RAR, ca sa nu platesc o avere la taxa?

Din ce am inteles din topic, la G4 Variat ce era dupa 12/2003 era E4, dar nu neaparat. Sunt sanse bune sa fiu trecut cu E4? Daca da, la ce masina, din ce an? Si eventual poate si la care RAR :pirat: dar aia mai tarziu. Multumesc :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu...te uiti in brief-ul nemtesc,acolo trebuie sa fie trecut E4,iar RAR iti va da euro4 si aici. 2004,2005 si 2006 ar trebui sa fie euro4 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dar eu ma refeream la cazurile in care ele in brief sunt trecute E3 D4 (adica undeva la 95-98% dintre cazuri). Si cum cei de la RAR nu sunt tocmai consecventi in a aloca norma E3 sau E4 pentru masina asta, as vrea sa stiu cat mai bine de dinainte DACA se poate, si pentru care motoare. Ca n-as vrea sa imi iau o masina sperand sa fie E4, si sa dau de vreun capcaun la RAR sa ma "cadoriseasca" <virgula> cu o taxa de E3 de toata frumusetea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare lume...sunt nou e acest site si de aceea imi cer scuze daca nu trebuia sa ma adresez aici.....Am un golf 4, 2004,1,9 tdi,131 cp,6 trepte, tip motor asz....imi poate spune cineva de ce cand o calc tare 2500-3500 rot/min imi intrerupe foarte putin...daca merg normal masina functioneaza f bine....cineva mi-a spus ca este eghereul....multuesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aviatoru, daca in brief e trecut E3 und D4 nu merita sa risti pentru ca foarte probabil vei primi euro 3 de la RAR. Iti spun pentru ca sunt patit.

bybebe, nu ai nimerit-o cu postarea, daca zici ca ti s-a spus ca ar fi "eghereul" de vina, vezi http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!