Jump to content

Modificare Aripi Spate Golf V


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Am o mica mare problema

jantele de pe masina mea sunt cu ET +35 si sunt foarte iesite in afara, la sarcina(2 persoane de 100kg fiecare) pe hopuri, gropi si alte obstacole inerente din Bucuresti rotile ating pasajele interioare ale aripilor din spate

intrebarea mea este..exista un service in romania care rolluieste aripile(alta expresie nu stiu), am inteles ca este un aparat special care face aceasta operatiune

multumesc

atasez 2 poze cu o masina la care sa facut aceasta operatiune, in SUA din pacate

jantele sunt pe 19 si masina este lasata 4 inchi

post-3160-1173255929_thumb.jpg

post-3160-1173255934_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat si eu sa fac asta si nu am gasit service.

o optiune este sa pui niste arcuri mai dure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele atasate sunt de la o masina din sua, la mine rotile vin fix la linia masinii, pozele sunt doar ca exemplu pt operatiunea pe care vreau sa o fac...nu se taie si nu se strica nimic...operatiunea este simpla si nu dureaza mult daca ai ce iti trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service mi s-a propus sa dea usor in buza de pe aripa cu un ciocan de cauciuc obtinand acelasi rezultat dar la alta calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mmneg,

pot sa las masina asa si e ok, merg 99% din timp singur sau cu prietena mea asa ca nu atinge deloc, dar as vrea sa las un pic masina si at as avea nevoie sa fac ac operatiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exclus sa dau cu ciocanul sau sa tai, se poate face profesional, daca ai sculele care trebuie

daca nu se poate o las asa , nu ma deranjeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pozele pe care le-am pus eu aripile nu sunt taiate ...exista un aparat care asta face largeste pasajul aripii, altfel nu fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata aparatu de care spuneam eu

post-3160-1173259945_thumb.jpg

post-3160-1173260131_thumb.jpg

Modificat de Shtrumf2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan te contrazic in totalitate, exista un aparat care face acest lucru fara a zgaria aripa. rola din poza este de cauciuc.

contraaripa metalica este foarte departe, iar aparatoarea de plastic se duce dupa curbura realizata

documenteaza-te un pic inainte sa fi atat de radical

he he, am postat in acelasi timp

golfzq9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus inca o poza cu scula pe care o vinde tire rack, si din cate vad e o operatiune f usoara

ot:chiar in acelasi timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasta masina se foloseste in service-uri, cine o foloseste este instruit si calificat in legatura cu folosirea ei. asta nu inseamna ca nu poti sa iti iei si tu una contra a 5-600 de euro si sa faci probe pana iti faci mana.

se foloseste presand constant si pivotand in acelasi timp, repetand de multe ori pana se obtine rezultatul dorit. nu iese de la prima tura. curbura se pastreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este atat de scumpa, de exemplu cea de la tire rack este 300 de usd

o sa incerc sa cumpar eu una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si apoi poti sa o amortizezi :) transportul cat costa? (adica la cat iese in total)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acolo e buba, nus cat de grea este, daca nu e foarte grea poate sa mio aduca cineva daca are de la 4 kg in sus trebuie sa o aduc cu posta si acolo e buba, mai exista o solutie, sigur piesa asta se vinde si in europa, o sa vb la un service sa vad daca pot sa o cumpar prin ei

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar exista scula respectiva cu care se pot "unfla" putin aripile dar in poza atasata de tine nu este folosit cu siguranta aparatul respectiv ci flex, ciocan, kit, vopsea si alte cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep si e posibil, pozele le-am gasit intamplator ..ideea e ca se poate face iar eu nu am nevoie de asa de mult, in poza sunt roti pe 19 cu ET +29..deci mult mai iesite decat ale mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca va fi un succes operatia mai ales ca se intalnesc in zona doua materiale cu plasticitati diferite, otelul - aripei si plasticul - barei. La roluirea marginei aripei nu cred ca va scapa vopseaua fara fisuri chiar daca rola este din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Este in cluj ceva de genu asta la un service ...

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca cea mai eleganta metoda de rezolvare a problemei este sa puna inaltatoare la arcuri ( 1.5 maxim 2 cm cred ca sint suficienti si nici nu le simt arcurile sau amortizoarele )

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A vandut masina asta deeeemuuulllttt :) Si ontopic, cum sa inalte o masina tunata cu roti mari? :) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!