Jump to content
Sign in to follow this  
Calatorul

Problema Capac Rezervor

Recommended Posts

Calatorul

Salut,

Nu mi se mai deschide capacul de la rezervor, nici macar nu se mai aude respectivul zgomot specific.Asta dupe ce masina a fost in vizita la Porsche Aviatiei pt mici reparatii printre care schimbarea cipului din cheie si usa, de asemenea si nu stiu ce mufe de la electromotor ca nu mai aveam curent deloc in ea.

Astept sugestii ca sa nu mai fiu nevoit sa desfac tot porbagajul sa desfac manual capacul la fiecare plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Calatorul

Nimeni!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

cred ca singura solutie e sa mergi cu masina inapoi la service... e clar ca ceva s-a intamplat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LEONtin

ce sa ti mai spunem, ca nu prea mai sunt multe de spus...si eu am fost servit de multe ori de porsche aviatiei...lucrari de mantuiala si fara interes...mergi inapoi la ei...nu ai alternativa...sau fa ca mine. Eu am de gand sa renunt la serviciile lor si sa apelez la porsche VEST...poate sunt mai interesati acolo de customer care... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebetudor

mai bine mergi la Alto Syncro sau la Metrotehnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viorel C

Am comis-o si eu. Vineri venind de la servici, pe la orele 14 vazind soarele prietenos cum imi zimbea, m-am apucat sa o spal de mizeria strinsa in timpul saptaminii (nu stiu daca e sare sau calciu dar stiu ca-i alba si ma 'nerveaza rau). N-am ferit nimic, bazindu-ma pe cele citeva grade cu plus de pe computer si mai ales pe aburii ce ieseau de pe masina...

Simbata dimineata surpriza, nu s-a mai deschis busonul de la rezervorul de combustibil decit dupa citeva actionari ale butonului de linga scaun. Am zis ca am scapat. Ioc. N-a mai vrut sa se inchida... Pistonasul ala de plastic care ar fi trebut sa faca treaba asta, mergea doar daca il trageam, impingeam eu cu mina. In rest lemn, nimic, nici o intentie. La un moment dat nu stiu din ce motive (doar daca a vrut sa ma lamureasca cum sta treaba) a intrat citiva mm in interiorul ghidajului si n-am mai putut sa-l scot de-acolo sub nici o forma. De impins mai in interior mergea - revenind pe pozitia aia, dar spre afara n-a mai vrut sa iasa deloc.

Specific ca motorasul merge, se aude click-ul lui.

Si iata si intrebarea mea: am vazut ca mai multi colegi cu golf, skode zic ca exista din portbagaj posibilitatea de a manevra manual agregatul, si ca acolo e si cheia problemei (mecanismul de actionare). Asa este si la masina asta a mea (cea din semnatura)?

Am uitat: am incercat sa scot mecanismul prin buson, am avut impresia ca va iesi partea din stinga. Dar dupa ce-am desfacut holsurubul care parea ca-l fixeaza, am constatat ca iesea de fapt busonul cu totul. Il mai tinea "balamaua" capacului. Iar eu ma uitam urit la roata si la pasajul ei anticipind ca trebuie sa le scot ca sa ajung in spatele busonului la acea balama...

Edited by Viorel C

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

Ai incercat sa scoti capitonajul din portbagaj din partea dreapta, spre busonul de la rezervor? Daca nu, incearca, poate gasesti ceva care te poate ajuta.

Eu zic totusi s-o mai lasi cateva zile, vremea de afara nu e chiar potrivita pentru mici reparatii la masina.

Edited by cristian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viorel C

N-am umblat inca pe-acolo. Dupa tentativa nereusita de a desface doar modulul pornind din buson, m-am apucat de citit pe forum ca sa constat cu surprindere ca la alte tipuri de masini se rezolva prin portbagaj.

Asa ca am vrut sa stiu daca si la Seat e la fel.

Masina e pe dreapta, din cauza de vreme rea. Chiar mi-am luat abonament RATB pentru o saptamina, asa ca nu ma grabesc. Poanta e ca nu pot face ceva decit in weekend-uri, daca n-am facut nimic acum, atunci ramine pe urmatorul. Asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viorel C

Am rezolvat azi, n-am mai avut rabdare pina-n weekend.

La Toledo 1M2 cel putin, pistonasul de plastic care zavoraste capacul este actionat de motoras printr-o tija metalica (nu prin cablu cum am citit ca e pe la VW sau Skoda). Aceasta tija este prinsa de motor prin intermediul unei agrafe din plastic. Mie imi sarise aceasta agrafa din locasul ei iar tija nu mai era decit impinsa, cursa inversa se mai putea face doar manual.

Daca mai pateste cineva si vrea sa scoata mecanismul afara sa-l repare trebuie sa faca urmatoarele: sa elibereze in portbagaj partea laterala dinspre buson de mocheta (eu am scos doua clipsuri si a fost suficient), sa deconecteze electric motorasul (are un conector in partea de jos), sa desurubeze cele doua holsuruburi de fixare ale motorasului si sa scoata incet intreg ansamblul. Ar fi bine ca inainte de a-l scoate sa se verifice in ce stare / pozitie se afla tija cu pistonasul, caci daca acestea sint sarite din suportul motorului sau daca pistonul a scapat din fixarea lui de pe tija, exista riscul sa cada intre cei doi pereti de tabla, si nu stiu cum mai pot fi scoase de-acolo! (ansamblul e pe dupa o tabla, intre aceasta si peretele caroseriei, accesul facindu-se prinr-o decupatura - deci se lucreaza mai mult pe dibuite - dinspre portbagaj vizibile sint doar cele doua holsuruburi de fixare motor).

In caz de urgenta - capacul e blocat pe inchis si se vrea pe moment doar deblocarea acestuia, se trage pur si simplu de acea tija si ar trebui ca si capacul sa se deschida.

Bafta!

Edited by Viorel C

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

E bine ca ai rezolvat problema, ti-am zis ca se rezolva daca umbli din portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viorel C

Da, informatia a fost esentiala si am avut si bafta ca nu a cazut nimic in "buzunarul" ala, ca de obicei sint un "talent" in domeniu...Ma gindesc mai ales la agrafa care se plimba libera pe tija...

Oricum ideea de a baga atita plasticaraie la un sistem din cauza caruia poti ramine-n drum (daca nu stii de unde sa-l "apuci") e naspa rau de tot.

Numai bine!

Edited by Viorel C

Share this post


Link to post
Share on other sites
C_kst

I s-a mai rupt cuiva ,,lantul'' acela din plastic care tine capacul ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blink

Am patit-o si eu cu capacul. Problema a venit dupa ce mi-am dus masina intr-o spalatorie auto sa-mi spele tapiteria si plasticele. Solutia cu care au dat ei pe plasticc are probabil un efect oxidant. Dupa curatarea butonului a functionat fara probleme. Pentru a deschide capacul de la rezervor trebuie tras in sus de tija metalica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihmar1203

Buna ziua

Un VW Passat din 2004 si nu mai functioneaza usa de la rezervor.Am masurat tensiunea in firele de alementare si nu are decat 2 V.Motorasul functioneaza daca il alimentez cu 12 V.Nu se alimenteaza cu tensiune motorasul.Ce trebuie verificat sau unde pentru a urmari alimentarea cu tensiune.Pornesc de la comutatorul din portiera sau verific si anumite sigurante ?.Va rog daca aveti informatii sa-mi spuneti si mie.

O zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri