Jump to content

Indicatorul Defectiune Motor


Rumplestilskin
 Share

Postare recomandată

Rumplestilskin

Cand pun contactul, nu mi se mai aprinde indicatorul galben din setul de indicatoare din ceasul din stanga (vitezometrul), cel cu aspect de motor. De obicei e se aprinde cand apare o defectiune la catalizator sau ceva asemanator. Ar trebui sa seaprinda cand pun contactul si sa se stinga in cateva secunde, de obicei ultimul. Cum naiba ajung la becul acela? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Eu vroiam doar sa aflu cum ajung la smecheria aia de bec, intrucat la mine nu aprinde deloc... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Macar sa-mi spuneti daca se ajunge usor la el sau trebuie demontat jumatate din bord, ca mai bine ma lipsesc. Repet, vorbesc de un bec-martor din bord, cel cu aspect de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Last try: stie cineva cum se poate ajunge la becurile din bord (martorii), cele care se aprind la punerea contactului? Sau macar daca merita sa ma straduiesc sau e la fel ca cele de la bricheta, care mai bine le lasi asa, dupa cum s-a discutat intr-un post anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun contactul, nu mi se mai aprinde indicatorul galben din setul de indicatoare din ceasul din stanga (vitezometrul), cel cu aspect de motor. De obicei e se aprinde cand apare o defectiune la catalizator sau ceva asemanator. Ar trebui sa seaprinda cand pun contactul si sa se stinga in cateva secunde, de obicei ultimul. Cum naiba ajung la becul acela? :lol:

Daca inainte se aprindea si acum nu se aprinde atunci mai cauta la bec dar daca nici inainte nu se aprindea,vezi ca este decuplat si ai o problema ca romani nostri cand li se strica masinile si vor sa le vanda,decupleaza becul cu defect.Cel mai bine este sa te duci la dezmembrari sau la cineva care are un bord in plus dar este indicat sa te duci la cineva care se pricepe sa nu iti para rau dupaia pentru ce ai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un manual cu instructiuni de desfacut clusterul, daca vrei sa vezi ce e cu becul, dar nu-l pot incarca aici ca vad ca e prea mare. Daca imi dai adresa de mail, sau iti completezi in profil, ti-l trimit. :)

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Am primit manualul, tks man, super promt, super dragut. Acum mai am o intrebare, din ce am citit in manualul de reparatii, cica trebuie sa dau volan si bord jos, inclusiv gamma :vaidecapulmeu: .

SIGUR nu exista alta cale pentru a schimba un banal bec-martor din bord? Cred ca mai usor e sa-i dau foc si cu banii de pe casco, imi iau una careia ii functioneaza becul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, frate. Nu santem la Dacie, sa demontam tot bordul ca sa scoatem un bec. :) Procedura aia de acolo este pentru mai multe chestii. Este si cum sa demontezi toata consola, buzunare, tot ce are bordul, chiar si bordul in sine. Ca sa desfaci clusterul cu ceasuri, trebuie sa urmezi doar prima parte. In cel mai rau caz, trebuie sa dai jos volanul, nu sant sigur, vezi tu daca iese clusterul de el.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Uff, o sa am pregatite niste ceasuri de dacia 1300, just in case... :)

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca ai 2 suruburi in partea de jos a clusterului care trebuie desfacute si la alea trebuie sa ajungi. Parerea mea ca nici la Volan nu trebuie sa umbli, decat sa il lasi in jos daca e reglabil si sa desfaci capacele ce acopera si manetele. N-ar trebui sa fie mare scofala. :)

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Am primit manualul, tks man, super promt, super dragut. Acum mai am o intrebare, din ce am citit in manualul de reparatii, cica trebuie sa dau volan si bord jos, inclusiv gamma :) .

SIGUR nu exista alta cale pentru a schimba un banal bec-martor din bord? Cred ca mai usor e sa-i dau foc si cu banii de pe casco, imi iau una careia ii functioneaza becul :)

imi poti trimite si mie manualul te rog? mersi anticipat.adresa de mail este : m_putinelu@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ideea e ca ai 2 suruburi in partea de jos a clusterului care trebuie desfacute si la alea trebuie sa ajungi. Parerea mea ca nici la Volan nu trebuie sa umbli, decat sa il lasi in jos daca e reglabil si sa desfaci capacele ce acopera si manetele. N-ar trebui sa fie mare scofala. :icon_thumright:

vreau si eu manualul daca nu te superi.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu mi se aprinde acel martor in forma de motor cand pun contactul..

Am masina din semnatura, ar trebui sa il aiba passatul meu?

Mentionez faptul ca i-am facut un test cu VAG-ul dar totul a iesit ok, fara nici o problema. Ma gandesc ca daca ar fi fost probleme cu catalizatorul sau altceva care sa influneteze gazele de esapament, ar fi trebuit sa vada si VAG-ul ... sau ma insel?

Mi-e teama ca nu cumva cel care mi-a vandut masina sa fii avut probleme si sa il fii scos, ca sa nu imi dau seama ca e ceva bulit la masina.

Eu sper sa fie doar ars sau sa nu fie prevazut pt. modelul meu cu acel martor.

Mersi

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c o s m i n Vreau si eu manualul daca se poate. !!! b91rlf@yahoo.com

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am si eu o intrebare in ceea ce priveste martorul din bord ce reprezinta motorul. Eu decand am luat masina n-am vazut niciodata acel martor aprins atunci cand pun contactul. La voi se aprinde la toti acel martor cand se pune contactul? Masina are cutie automata, iar la scanare cu vag com de fiecare data s-a facut legatura si se pot citi parametrii atat la motor cat si la cutie. O alta intrebare e legat de EPC, stiu ca la masinile pe benzina e acel martor, am avut un polo si acel EPC s-a aprins cand am avut probleme cu switch-ul de la pedala de frana, dar am gasit o poza cu motor diesel care are asa ceva. Eu am acel martor? Voi il aveti?

Mai important e acel martor al motorului care la mine n-a stat niciodata aprins. Multumesc anticipat si poate ma lamuriti si pe mine :ceuameni:

Am scris aceste randuri si la topicul "probleme caracteristice passat b.5" asa ca rog un moderator sa-l lase doar cel cel plasat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acei 2 martori exista numa la motoarele pe benzina din cate stiu eu. Cei cu diesel le au pe toate mai putin cele 2.

Aaa si inca ceva, nu vad martorul spirala de la bujii.

Modificat de eto_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc eto_ro pt raspuns. Intradevar poza e luata de pe net si nu apare indicatorul de la bujii. Insa varul meu are tot un passat b5.5 si la punerea contactului acel martor se aprinde si dupa ce porneste se stinge. E tot diesel, dar nu stiu codul motorului. De aici a aparut intrebarea mea defapt..

Sa inteleg ca nu trebuie sa apara acel martor aprins la punerea contactului la diesel, nu? Atunci m-am linistit :blink:

Oricum plecand de la un alt topic referitor la pornirea greoaie a unui membru de pe forum am gasit un filmulet pe net cu un golf iv tdi in care are si marorul de bujii si acel martor al mororului aprinse

http://www.youtube.com/watch?v=T2cbDfkPNJw...feature=related

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! La mine cand pun contactul , martorul se aprinde pana porneste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!