Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Chiar nu ai vazut niciodata? :)

Faptul ca, cel putin unul din discuri are o suprafata tratata/acoperita cu un strat de frictiune, mi se pare normal si cred ca orice cutie are asa ceva, chiar si a ta. Fier pe fier, nu cred ca ar merge...macar materiale diferite sa fie. Ba, unele (probabil mai vechi) au unul din discuri (cel intern) din material plastic (cum cred ca este de fapt si modelul din primul link).

Ideea este ca, atunci cand ai spus de "ferodouri" am avut in minte o imagine mai ciudata :( , mai ales asociata celei in care unele (discuri) nu ar avea nimic (suprafat/material de frictiune). Din filmulet, se vede ca omul tine cont de ordinea in care suprafetele discurilor se suprapun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 25 de mii de km uleiul era cam spre negru ....nu ca data trecuta dar oricum nici rosu nu era.......asta m-a convvins sa-l schimb de acuma la 20 de mii indiferent ce scrie in carte sau ce zic meseriasii...oricum poate data viitoare pun original ...ca sa maresc perioada.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Intradevar, cand schimba la cea mai mica viteza in modul automat (undeva pe la 35 kmh) are ezitarea asta, daca e wide open atunci schimba fara ezitari, direct. Initial am atribuit ezitarea asta stall-converterului, care - dupa mine - lasa sa patineze a treia pana la o turatie acceptabila si apoi se cupleaza, dar citind forumul cu probleme la triptronic am vazut ca ezitari sau bruscari sunt asociate cu probleme mai serioase, asa ca nu mai stiu ce sa cred, cred ca devin paranoic... :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Echo si la mine facea asa cu treapta a 3- care mi se pare cea mai folosita in oras,de examplu;simbata pe 25 luna 10 mi-a facut figura calumea in sensul ca de pe loc pleca frumos dar cand incepe sa schimbe nu zic ca are ezitarea aia din 2 timpi care mi se parea si mie normala,doar ca acum are niste zvacnituri,ezitari ca si cum ar merge putin in gol,parca niste suturi parca ar incerca sa agate cumva si mai e ca face asa si in curbe catodata .Nu cred ca e discul de ambreiaj dus ca atunci cand o calc se duce fara probleme.Si mai e ca la drum de o saptamina de la data mai sus mentionata, cutia "fluiera"infundat mai ales dupa 2000 de rotatii!!Am innebunit!! nu mai pot!Mi-e frica sa nu se fi dus dracu ceva in cutie si sa fiu nevoit sa dau sute sau cateva mii de Euro pt reparatii!!Am citit postarile la aproape toti de pe forum si am hotarit sa ma duc sa verific cutia pe un elevator,adica sa schimb ulei,filtru si ce mai trebuie.Oricum inainte de asta o sa-i dau telefon la mecanicu ala vestit din Timisoara sa cer sfaturi!!Tiptronicu e bun pt lenesi dar trebuie intretinut mai bine decat amanta.Sper din suflet ca dupa ce inlocuiesc uleiul si filtru ala sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia cu a III-a in 2 timpi am vazut-o la toate passaturile tiptronic, tind sa cred ca e normal, la fel face si a mea de altfel.

Daca ai zvacnituri s-ar putea sa fie valvele infundate sau ceva.

Eu nu m-as panica imediat ca nu e chiar asa cum se zice. Problema e sa gasesti meseriasi buni.

bafta!

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia cu a III-a in 2 timpi am vazut-o la toate passaturile tiptronic, tind sa cred ca e normal, la fel face si a mea de altfel.

Daca ai zvacnituri s-ar putea sa fie valvele infundate sau ceva.

Eu nu m-as panica imediat ca nu e chiar asa cum se zice. Problema e sa gasesti meseriasi buni.

bafta!

Si deci...nu stiu din ce se compune o automata VW dar sper sa nu fie nici o valva sau altceva decat uleiul sau poate lipsa lui,pt mai devreme am uita sa mentionez ca ,cutia este demult fleasca de ulei....am fost atat de nesimtit ca nu ma interesat starea Passatului(eram croit pe imbunatatirea Golfului).Daca fiind cutia fleasca, sa se fi intimplat sa fi ramas fara ulei destul? sau sa fie atit de vechi acum la peste 200 mii km incit so fii imbicsit filtrul cu "mizerie" de aluminiu si ferodou?Nu cred ca sa umblat prea recent la cutie...! Intr-adevar,opiniile voastre sunt incurajatoare si maine ii dau un tel lu "nea" Samer sa-mi dea indicatii precise...de prim ajutor,pt ca aici in Slatina nu prea am auzit de meseriasi in automate.Adaug ca o sa pun ulei Mobil ATF 220 pt inceput si daca problema se amelioreaza sau chiar dispare atunci o sa pun ulei original conform cu cerintele VW!

Va urez bafta la toti! Sper sa nu uit sa fac poze sa pun pe forum sa ne minunam cu totii de indiferenta cu care ne tratam masinile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e o valva nu e chiar asa mare branza. Astea sunt chestii relativ normale de maintenence. Valvele se desfunda destul de usor cu aer comprimat.

Acuma, iarasi am vazut la multi cutia fleasca de ulei DAR NU ulei de CV. Este ulei de motor care iese cel mai des pe la garnitura de la culbutori SI/SAU EGR. :)

Vezi cand scoti baia de ulei a cutiei cata pilitura ai pe magneti. Daca sunt doar 1-2 mm n-are nik cutia.

E o recomandare f. buna sa pui ATF 220. CHIAR ti-as recomanda, in functie de cati km faci, sa pui numai d-asta NUMAI CA MAI DES. Stiu cativa care fac asa si e ok. Este un mare avantaj referitor la banii pe care ii dai pe ulei. Cel original e 65-70RON litrul. ATF-ul e cam 20 RON/litrul. Tinand cont ca intra cam 7 litrii se simte economia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e o valva nu e chiar asa mare branza. Astea sunt chestii relativ normale de maintenence. Valvele se desfunda destul de usor cu aer comprimat.

Acuma, iarasi am vazut la multi cutia fleasca de ulei DAR NU ulei de CV. Este ulei de motor care iese cel mai des pe la garnitura de la culbutori SI/SAU EGR. :lol:

Vezi cand scoti baia de ulei a cutiei cata pilitura ai pe magneti. Daca sunt doar 1-2 mm n-are nik cutia.

E o recomandare f. buna sa pui ATF 220. CHIAR ti-as recomanda, in functie de cati km faci, sa pui numai d-asta NUMAI CA MAI DES. Stiu cativa care fac asa si e ok. Este un mare avantaj referitor la banii pe care ii dai pe ulei. Cel original e 65-70RON litrul. ATF-ul e cam 20 RON/litrul. Tinand cont ca intra cam 7 litrii se simte economia. :P

Nu ma refer la economii si in final conteaza 70% ce ulei pui in cutie atita timp cat e inlocuit ca la carte.Oricum as fi tare recunoscator Executron daca mi-ai transmite si mie etapele inlocuirii uleiului si filtrului din cutie,faza cu bagatu in D,cu apasatu frinei,cand si cum trebuie sa fac ca sa intre tot uleiul necesar.Deci:verificarea,datul jos a baii,curatatul,montatul,si etapele umplerii in detaliu.As fi tare recunoscator !! Trimite-mi te rog indicatiile pe mail : lanius_com@yahoo.com ,dar lasa-le si pe forum pt ca sunt multi care au probleme de genul si au nevoie de ajutor. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu Samer la telefon aseara,pt.ca abia pe seara am dat de el,si efectiv mi-o taiat si pofta de mincare!!Nu contest faptul ca e cel mai bun la ce face dar efectiv te imbuiba sa-i duci masina la Timisoara!!La naiba ca putea macar sa-mi spuna sa incerc sa inlocuiesc uleiul si filtrul sa vad ce se intimpla si in cazul in care nu isi revine,apoi sa ma duc la el;dar din start mia spus ca imi ia la orice reparatie pina in 1500 de euro.Io nu am acum sa dau atitia bani,si timp pierdut!Prefer sa incerc partea cu schimbatul uleiului si filtrului poate isi revine din smuciturile/agatarile/ezitarile pe care le face cand schimba treptele!(Doamne ajuta!) Oricum la mine NU FACE ca la altii cum am citit,ca baga in R si nu face nimic sau nu porneste intr-o panta mai usoara sau ca o tureaza si tot asa nimic;nici nu a trosnit ceva in ea. La mine fluiera infundat intr-a 5-a dupa 2000 de ture(poate no mai avea ulei destul) si oricum nu cred ca a fost vreodata uleiul schimbat ca m-am uitat pitin sub ea si baia sau suruburile si busoanele sint "virgine".

Cei care cititi acest topic si care sunteti din Craiova nu stiti un service care se ocupa cu automate sa-mi schimbe uleiu la cutie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am schimbat uleiul din cutie, la masina mea si cum am spus si in postul indicat anterior, aceasta operatie este foarte dificila.

Sfatul meu este sa mergi la dealerul vw din Craiova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul din cutie, la masina mea si cum am spus si in postul indicat anterior, aceasta operatie este foarte dificila.

Sfatul meu este sa mergi la dealerul vw din Craiova.

Adica sa ma duc la Serpico!?!!!Pai trebuie sa mai astept o luna si cine stie cat oi mai da acolo?Apropo tu cat ai platit pt schimbul de ulei,sau ma rog pt operatia la cutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

YUPY !!!!!!!!!

gata am schimat uleiul .........

preturi

filtru+garnitura AL PADRINO 61 RON

ULEI ORIGINAL VAG 58ron /l X6l = 348 ron

manopera 50 ron

TOTAL =459 RON

...

ASADAR TIPTRONIC PLACUT !!!!!

Aha...experienta ta imi da si mie speranta dar explica si mie ,conducta aia de radiator al cutiei? pe unde vine ca io efectiv nu gasesc mecanic sa se bage la cutie automata nici macar sa imi schimbe filtru!!!Si cu ce pompa ai bagat uleiul daca ai umplut-o pe jos?? In plus io am V6 TDI deci motorul ocupa tot compartimentul motor dar ma gindesc ca ,cutia e cam la-fel.Lamureste-ma si pe mine conducta aia de radiator pe unde vine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenger la mine se auzea un zgomot ciudat la fel si s-a dovedit ca s-a dus si convertizoru(tulumba) si capacul de la pompa de ulei mai exact cuzinetul . si nu gasesti in nici un kit de reparatie capac de pompa de ulei doar pompa de ulei completa......asa ca ai grija......eu am desfacut cutia mea bucatisi daca nu ai piese nu poti face nimic. Samer are oameni care ii aduc piese mai mult sau mai putin noi dar ii aduc. de aia si poate repara cutiile.

Oricum grija mare si succes!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe forum deoarece pana in momentul de fata nu am avut probleme cu masina mea (Bucuresti). Am un Golf 4 V5 cu tiptronic. Are 92k km si de 2 zile a aparut acea "zmuceala" cand se schimba viteza pe care am vazut-o si la altii din acest topic. Din cate am reusit sa-mi dau seama, atunci cand o conduc, parca nu se manisfesta la toate treptele, dar nici nu se manifesta doar la o anumita treapta. Parca ar fi o chestie aleatorie si in functie de cum o conduci, mai lent sau mai sportiv. Am citit atatea pareri pro si contra schimbarii uleiului din cutie ca nici nu stiu ce sa fac. Sa merg la dealer autorizat sau sa merg la Samer...

Acum un an si jumatate, cand am adus masina din Germania, mi s-a stricat macaraua de la geamul stg sofer, si cum eram foarte aproape de Pitesti, am mers la reprezentanta VW de acolo (Euro Tehno Grup). Acolo inginerul sef de la mecanici, un tip f amabil de altfel, mi-a zis printre altele ca uleiul la CV nu trebuie schimbat ( e long life !) dar trebuie completat. De atunci am parcurs vreo 20k km fara nici o problema la CV.

La cate discutii am vazut aici nici nu mai vreau sa mai cer sfaturi... Sincer ma asteptam sa imi gasesc o rezolvare la problema mea, ieftina, scumpa cum o fi ea, la dealer sau la meseriasi, insa sa gasesc o parere unanima. Ma simt de parca ar trebui sa dau cu banu si sa vad ce iese: Samer sau dealer autorizat, shimb ulei sau reparatie capitala...

Apropos de Samer... iti da o garantie la lucrare, ceva factura sau pleci cu masina de acolo si moare acasa?

Macar la dealer (ma gandeam la Midocar, ca la Porsche am auzit povesti urate de ti se ridica parul maciuca) ti se da o garantie si o factura cu care la o adica te poti certa cu ei, daca defectul nu se remediaza.

Nu stiu..., poate vreun binevoitor din cei prezenti aici sa ma interpezele si sa ma "convinga" sa fac intr-un fel sau altul. In ultima insanta imi iau masina si dau o fuga in Germania, macar aia lucreaza nemteste :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin v5, fa un bine masinutei tale si schimba ulei la tiptronic cat mai repede. nu e neaparat nevoie sa te duci la Samer. se gasesc service-uri bune si in bucuresti. schimba uleiul la cutie cam din 60 in 60 de mii de km. vei fi multumit.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomanzi, te rog, un service la care ai fost si esti multumit? Daca stii un service unde sa poti sa asisti la "operatie" ar fi minunat. Am auzit pe la colturi ca la dealeri ai sansa sa iti iei masina mai bolnava decat in momentul cand ai adus-o . E trist , dar se pare ca exista un sambure de adevar in ceea ce am auzit.

Merci

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron a schimbat uleiul de curand in bucuresti la un tiptronic si el ar trebui sa stie un service bun. eu mai am putin pana ajung la nr de km pentru a schimba uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, imi poti recomanda un service bun unde pot schimba uleiul la tiptronic? Multumesc anticipat!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Ultimul avertisment.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar parerile sunt impartite.....insa general este bine sa schimbi uleiul la cutie ....pentru cei care sunt f departe de samer un schimb de ulei parca e mai rentabil iar speranta ca este doar uleiul de vina parca face masina sa se comporte altfel...insa nu e tot tipul asa...oricum sper sa fie doar asta.....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, imi poti recomanda un service bun unde pot schimba uleiul la tiptronic? Multumesc anticipat!

Eu am schimbat la baietii de la www.cutieautomata.ro (nu e reclama). Au mai schimbat 2 useri de pe forum si nu au fost probleme.

Baietii se pricep sigur la ce fac, fiindca fac numai asta. Partea negativa sunt costurile care sunt destul de mari (m-a dus 7 mil cu totul, ulei original 700 mii litrul au intrat 7 litrii cu mine de fata).

Inainte masina mi-a smucit la cateva manevre f. bruste de genu blana, ridicat rpd piciorul, blana din nou. De cand l-am schimbat nu am mai avut nici o smucitura deci s-ar putea sa fi fost de acolo sau eu sa fi devenit mult mai ponderat cu acceleratia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot la acei baieti am avut in plan sa merg cu passatul dar nu stiam pe nimeni sa se fi dus acolo. intre timp passatul s-a vandut.

cu siguranta voi merge si eu acolo cand va urma schimbul de ulei la multitronic pe A4 al meu.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la baietii de la www.cutieautomata.ro (nu e reclama). Au mai schimbat 2 useri de pe forum si nu au fost probleme.

Am sunat si m-am programat pentru Miercuri 12.11.2008, Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Fericit dar si dezamagit posesor de passat tiptronic.

Fericit pt ca este automata iar in bucuresti este mana cereasca.

Dezamagit de problemele pe care le-am intampinat.

Acum o saptamana am schimbat uleiul si filtrul la niste meseriasi din crangasi, probabil ai stiti.

Au gasit putina pilitura pe magneti.

Nu am curatat si valvele (poata astea or fii vinovate pt manifestarile care le mentionez mai jos)

Am sa-i mai fac un schimb de ulei si curatarea valvelor peste o luna.

Cam astea sunt problemele care le are CV.

1. cand schimb din P pe R, trecerea se face cu o mica ezitare, cam 1 secunda (eu nu i-am dat atentie); In D cupleaza imediat. Este normal sau nu??? ....

2. se simte schimbarea vitezelor la fel ca inaintea schimbarii uleiului. In vitezele 1,2,3 mici zvacniri (nush cum sa le zic)

Concluzia acestor meseriasi a fost ca: confertizorul este de vina si ar tb schimbat.

Poate ma ajutati cu o recomandare sau cu parere.

Multam

Modificat de m@x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar nu este de la ulei. este totusi foarte bine ca l-ai schimbat. eu ti-as recomanda si convertizorul sa il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!