Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Am o cutie automata de viteze si tiptronic 5 trepte pe un passat 2002 97KW variant si nu mai imi merge marsalierul posibil sa o fi atins cu ceva mersul inainte merge perfect si pe automatic si pe tiptronic dar inapoi nu merge il pun pe "R" daca e drum dertept o ia foarte incet cand las de frana dar daca accelerez degaba ,daca ee panta nu sta in panta cand dau drumul la frana oricat de mica e panta o ia la vale , ajutatima si pe mine ca sunt disperat :D

Din pacate trebuie sa-ti spun ca si eu am aceeasi masina dar nu e variant si cu aceeasi cutie si am avut aceleasi simptome execte ca si tine.NU MAI MERGE CU EA ASA CA O STRICI MAI RAU.

Problema vine exact de la neschimbarea uleiului si filtrului la cutie la timp.Pe mine aici in Timisoara m-a costat ( este un singur tip care chiar stie si repara DOAR cutii automate)1500 de euro reparatul + 300 filtrul si uleiul noi.Stiu ca pretul este foarte mare dar acum dupa reparatie cutia merge super bine si in marsarier trage ca si in fata.

Daca nu reusesti sa rezolvi mai ieftin sau altundeva iti pot da numarul lui de telefon si numele dar sa stii ca nu se deplaseaza deci trebuie sa duci masina acolo la el sa o faca si intr-o zii sau maxim 2 e gata.El mi-a spus ca cutiile astea tiptronic sunt foarte bune dar trebuie schimbat uleiul la timp si o sa mearga cutia de moare masina o arunci si cutia tot buna e ....

Suna-ma pe 0744780702 si iti dau detalii daca nu poti sa gasesti in alta parte.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la voi cum e dar la mine vibreaza mult atunci cand e in D,4,3,2,si mai putin in Rn in N sau P e normal. De ce vibreaza asa si pe loc la schimbarea de rapoarte imi zvacneste ba in fata ba in spate, mai ales ca in fata imi ridica si masina de bot vizibil, ca totusi m-am urcat intr-um AUDI all road si nu se simtea nici o vibratie in celelate rapoarte si se schimba mult mai usor, fara sa zvacneasca.

La voi cum e? VIBREAZA? ARE SMUNCITURI LA SCHIMBAREA DE RAPOARTE DIN "N" IN "D" SAU DIN "N" IN "R", SE SIMTE ASA MARE PRESIUNE IN PLANETARE INCAT SA RIDICE ASA DE BOT?

Oare o schimbare de ulei si filtru sa rezolve problema? Cum se verifica uleiul in cutie sau cum se da test la cutie cu ajutorul VAG-COM-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte ceva si se ridica putin, nu dramatiza, are si ea un cuplu, ceva. E posibil dupa mai multi km sa se accentueze. a mea are 240miikm si e ok, nu trebuie sa te sperii. mai intreaba si la altii care au 4-500mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

La fel ca la pedros e si la mine ...nu se smuceste...eu am avut probleme cu ea dar de cand am schimbat uleiul si filtrul merge f bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000, sa inteleg ca inainte de a schimba uleiul si filtrul era ceva diferit in ceea ce priveste comportamentul cutiei?

Ai uitat CAPSLOCK activ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristisan_2000

La mine nu se smuncea si ii trebuia vreo cativa metri sa isi ia avant sa mearga in spate......in sensul ca daca o puneam cu spatele langa o bordura nu urca oricat de mult o acceleram, insa daca avea putin avant mergea....dupa ulei fi siltru schimbat problema sa rezolvat.....

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un golf 4 2002 cutie automata 4 trepte , si de 2 zile sunt dipsret cateodata la viteze mici se aude un mic carait in cutie dar foarte finutz ...

Este pe duca cutia sau trebuie sa schimb uleiul .Deabea luni merg la service si nus ce sa fac .Masina are 65.000km ,si mai este 1 chestie daca merg cu viteza si pun frana mai brusca dupa aceea se aude caraitul in cutie (racait) si paca la denivelari bate si ceva ?

Sper sa ma ajutati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alicumircea

Si la mine cand franez, de ceva vreme se aude un fel de parait si nu pot localiza sursa. Parca s-ar auzi de undeva din mijlocul masinii. Eu suspectam sa fie de la ceva brate, pe care ieri le-am schimbat. Au disparut bataile caracteristice bratelor, insa acel parait la franare nu a disparut. Ciudat este ca nu numai la franare paraie, ci si la accelerare. Ca si cand ceva se torsioneaza si apoi se detorsioneaza. Deci paraitul nu revine la doua franari consecutive decat daca exista o accelerare intre ele care detorsioneaza ceva acolo. Oricum, mai studiez problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alicumircea

Astazi i-am dat de cap.... paraiala era totusi de la un brat. L-am schimbat, iar acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Aoleo... Uleiul se schimba din 60 in 60 mii kilometrii... Schimba-l repede sa plezneasca ceva pe acolo doamne fereste.... De unde stii ca nu s-a schimbat? Ai luat masina de noua?

uleiul se schimba la 300000 km....deci e pe viata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.am si eu un passat din '99' e automat si am probleme cu cutia de viteze, nu imi mai merge pe R nu se misca e ca si cum ar fi la liber imi intra pe avarie si pe deasupra si smuceste.ce pot sa va spu e ca nu am schimbat uleiul in cutie nicodata, masina are 203 000 km reali el al mine de la 18 000 de km am fost la testere am scanat cu vag com im da ceva senzor si mai spus cel care mia facut testul ca masina nu stie in ce viteza e, bun dar acuma nu stiu unde sa merg sa o repar nimeni nu vrea sa se bage la cutie automata parca sunt speriati.daca se poate as vrea sa ma ajutai cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alta problema... merge cutia ok. dar cand dau in + sau - degeaba dau ca nu schimba treptele. si nici nu imi aarata treptele 1 2 3 4 5 pe displayul de la computer cand dau in manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor!

Am demontat baia de ulei de la cutia de viteze tiptronic voi schimba si filtrul dar am o intrebare :

Uleiul mobil ATF 220 este bun pentru acest tip de cutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ti-as recomanda.Daca tot ai dat cutia jos pune si tu ulei original...si n-ai treaba o perioada.Mobile atf 220 ii universal si isi pierde proprietatile in scurt timp.Si eu am avut si la 30 000 a trebuit sa-l schimb ca smucea de numa cand se incalzea..Si un mecanic mi-a spus..ai avut noroc ca nu ti-a stricat cutia.Intradevar ii diferenta de pret mare eu am dat 175 E pe 7 litri de ulei original +filtru, dar tinand cont cat costa o reparatie de cutie....

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior ! Foloseste butonul Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine e producatorul acestui ulei original? Aral? Castrol? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar sti ar mai cumpara cineva original la 16 E litrul? Ei oricum isi pun doar eticheta VW pun adaos si mai departe!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi si mie ce simptome avea si cine ti-a schimbat uleiul? uneori cand este foarte cald 35-40 grade uneori parca agata, a facut de 2-3 ori. Vreau sa previn. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a demonta uneori deabea mai pleca de pe loc.....si din cand in cand mai tragea cate o smucitura zdravana, iar la mersul inapoi abia urca si o bordura. uleiul era super negru si vascozitatea era aproape nula, iar pe magneti era o cantitate considerabila de pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romy baubau - uleiul la cutie Tiptronic trebuie sa respecte specificatia Dexron III.

Mie mi l-au schimbat la PBN - 9 litri de Castrol ATF DQ Dexron III rosu + filtru cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ajutor sunt in pom!!

:D La mine e de belea!

Am schimbat uleiul si filtrul......si surpriza a intrat in ea lejer 6 litri.

Am facut o tura cu masina si mergea superb, insa cand am ajuns din nou la garaj picura in prostie de undeva dintre motor si cutie. Am cerut ceva pareri si mi sa zis ca ar fi un semering ce e pe ax......am facut si niste poze....

V-as ruga daca puteti cumva sa ma ajutati cu cateva pareri si sfaturi (cum dau jos cutia de viteze) sa schimb semeringul asta :D

post-29488-1219769044_thumb.jpg

post-29488-1219769076_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat si garnitura de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur!

Picura .....de fapt curge in fata cutiei!

Joi ma apuc sa o dau jos !!!am sa postez si ceva poze daca reusesc sa o pun la loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu un passat la fel ca al tau automatic cu tiptronic.

probleme la cutia mea:

- cand reduc de la ...sa zicem 40km/h pana la oprire in momentul cand se opreste face ca smucitura...nu intotdeauna.

- cand parchez in panta maneta este pe "p" cateodata cand trec in "r" scoate un zgomot ca si cum scapa un dinte pe un angrenaj

mai nou se aprind toate pozitiile in bord prnd432 si se blocheaza cutia. Problema e ca in acest timp mi s-a defectat calculatorul abs

meserasul imi zice ca si din cauza acestuia cutia este afectata.

bine inteles ca am schimbat si eu uleiul si filtrul si tot schimba de nebuna din a 4 in a5 mai ales cand sunt incarcat sau vreau sa fac o depasire

nu tine cont ca sunt pe modul tiptronic ea tot schimba lucru ciudat pentru mine.

inca ceva!!!!!!!!!!!!!

dc are cineva cunostiinte care vand calculatoare abs codul la al meu este 8E0 614 111 AH

mersii baietii!!!

Modificat de mirciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE TIP DE ULEI SE pune la o cutie de viteza automata tiptronic, pasat b5 model 2003, motor atf, 131hp ....ma refer la tipurile de uleiuri....stiu ca atf dar ce specificatie este acel ulei...ca sunt mai multe uleiuri...

Modificat de cristisan_2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!