Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

nu, ala merge la cutii fara uzuri, imbunatateste coeficientii de frecare dintre multidiscuri, benzi de franare, etc. pentru cuplari line.

La cutii cu uzuri nu poate sa faca nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

De cand a inceput sa se raceasca vremea, mi-a aparut o problema la cutie (tiptronic 5 trepte).

Si anume, atunci cand vrea sa plec cu ea dimineata la rece ( asta dupa ce stau 2-3 minute sa se incalzeasca putin) nu imi schimba din treapta a 2-a in treapta a 3-a. Accelerez si nu schimba, am mers si in 3000/ture si nimic.

Asa, merg cu ea cu 20km/h la 2000ture in treapta a 2-a pt ca dupa ce se incalzeste putin isi da drumul. Asa imi face de 3 saptamani de cand s-a pus frigul asta, si este jenant in trafic sa merg 2-3km cu 20km/h, nu mai zic de claxoane...

Uleiul la cutie l-am schimbat in vara anului 2014( la Brady pe Iuliu Maniu ), iar 60.000Km nu am facut de atunci. La fel am luat teapa si eu pt ca am platit 9 l de ulei si mi-a schimbat doar 6 cred. Mi s-a spus ca filtru de ulei la modelul meu de cutie nu se schimba pt ca este in interior si ar trebui desfacuta cutia.

 

 

O alta problema, dar asta este de mai mult timp, spre exemplu merg pe autostrada cu 140Km/h si am 3000 de ture la un moment dat imi creste turata la 3100 dar viteza ramane la fel. Asta doar cand o apuca..

 

Ati avut si voi problema asta?

 

Multumesc,

Modificat de Nedy2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu schimbatul treptelor pare a fi din blocul de valve

Partea cu variatia turatiei in mers ( creste turatia) pare a fi tot din valve ( nu se da comanda pentru blocarea convertizorului ) .. sau din convertizor (nu se blocheaza la regim constant)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti,

Stiti ceva despre service-ul din Crangasi care repara cutii automate?

Nu gasesc mai deloc feedback-uri despre ei.

Azi m-am programat pt o diagnoza, sa vad si ce deviz o sa-mi faca.

Pe site la ei este precizat ca ofera garantie 12 luni la manopera si 24 la piese.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

UPDATE la problema mea:

- am schimbat 4 electrovalve, reparatia am facut-o la Black Point International (service cutii automate in zona Preciziei).

80Eur buc x 4 =320Eur + 100 Eur manopera.

Asta a fost costul.

Sper sa nu mai am probleme.

Urmeaza zilele acestea sa schimb si uleiul.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

 

De ceva timp imi cam face probleme cutia, tip tronic 5 trepte, motor 1.9 ATD 101 cp.

 

Cand merg in D si dau talpa, se tureaza, dar patineaza, in sensul ca nu trage la fel ca pe tiptronic. Asta ar fi o problema.

A doua este ca deseori la franari simt cum da inferioara, adica inainte sa ma opresc, fiind cuplata treapta 2, cand tin frana constant, se simte cum cupleaza treapta 1, similar se intampla si din 3 in 2, doar ca nu asa de deranjant. Aveti idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Am si eu o problema la un Vw Tiguan 2011 cutie automata tiptronic dsg 7+1 si imi face niste figuri care nu le-am gasit in cele 27 de pagini.

Se aud niste batai neregulate, troncane ceva care pare sa vina din cutia de viteze. Am ridicat-o pe rampa. Cand pun pe N sau P nu se aude. Doar pe D sau S se aude.

Pe langa asta am patit de 2 ori sa tremure, vibreze toata masina. O data in viteza 2 si odata in a 3 - a. Nu vreau sa mai merg cu ea asa. Masina am cumparat-o recent. Vibratiile inteleg ca ar fi de la valve, dar zgomotul acela ma deranjeaza, sa nu se strice ceva mai rau.

oare sa fie doar faptul ca trebuie schimbat uleiul?

as vrea sa merg la Samer caci eu sunt din Timisoara dar nici nu vreau sa dau 1000 1500 de euro si sa-mi schimbe doar uleiul. 

Nu stiu ce sa fac...

Modificat de Leo123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Topicul acesta este pentru cutiile asa-zise "Tiptronic" clasice cu convertizor hidraulic, pentru DSG (6 sau 7) sunt alte pagini si forumuri - iti recomand sa cauti acolo.

Atentie, DSG are mai multe variante. DSG 6 este o cutie cu ambreiaje in baie de ulei, mai solida dar mai scumpa.

DSG 7 e o versiune mai economica, mai usoara, de capacitate mai mica, care are ambreiaje uscate in cele mai multe aplicatii - cu o gramada de probleme (set de  ambreiaje care tin 20 de mii de km, zgomote "tehnologice" in mers etc.) DAR pentru Tiguan, din cate stiu eu, cutia DSG 7 are ambreiaje in baie de ulei.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare in urma unui eveniment trist sa ars computerul de la cutie  este vb de un passat b5 19 tdi cu cutie tiptronic . Intrebarea mea este merge codat un computer de cutie de 1.8 t sa functioneze pe o masina 19 tdi . Multumesc frumos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de calculator cutie ai, pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut scuzama ca raspund atat de tarziu am rezolvat a fost doar o siguranta arsa nr 31 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am in familie un Sharan cu tiptronic din 2002. In treptele 4 si 5 se accelereaza in gol, ca si cun ar patina ambreiajul. Masina are 211 mii si este in familie de la 51 mii. La 150 mii am schimbat uleiul un cutie dar filtru niciodata. Cutie nu are alte probleme (sa nu intre in R sau sa nu cupleze in D, etc) doar avea o intarziere la schimbatul din a3a in a4a, cand tineai acceleratia constant. Se schimba placile de ambreiaj? Alte posibile cauze? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alin,ai rezolvat problema la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da am rezolvat aici in cluj.  Am demontat cutia si am dus-o la cineva  care se ocupa de automate. Am platit 250€ reparatia. S-a schimbat niste cuplaje si discuri din cate am inteles + filtru si ulei castrol dex III. Acum schimba impecabil. 

Modificat de Alin90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate la cine ai fost in Cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Stie cineva care este temperatura optima pentru operare a cutiei tiptronic? Vorbim de modelul ZF cu 5 trepte. 

Curios de temperatura cutiei, zilele acestea folosind VAG-COMul m-am plimbat cu masinuta timp de 1 ora si de abia dupa aceasta perioada de timp cutia a ajuns la temperatura de 70 grade. Dupa 30 de min era la 55-60 grade. A mai fost cineva curios sa inregistreze temperaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu32

 Imi cam face probleme cutia, tip tronic 5 trepte, motor 1.9 ATD 101 cp. in sensul ca pornesc masina si vreau sa plec de pe loc pleaca lin doar ca nu vrea sa schimbe in treapta a doua nici daca dau pe manual, o turez si pana la 3000 si tot nu schimba. Daca las motorul sa mearga cateva minute schimba fara probleme si fara smucituri. Are careva idee ce poate sa aiba? Zilele astea o sa vad ce erori imi da vag-ul si le postez aici. stima si resoect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .La masina din semnatura un Golf 4 1.6 SR motor BFQ cutie 01M am urmatoarea problema:incepand de Sambata de cate ori apas pedala de frana se aude zgomotul facut de (banuiesc) pompa de ulei ,inainte se auzea acest zgomot la pornirea motorului si atat.Daca turez mai tare motorul 3000-4000 nu se mai aude acest zgomot.Sa fie oare scazut nivelul la ulei in cutie sau alta problema?La acest tip de cutii sunt necesare 2 tipuri de ulei unul pt cutie si unul pt diferentialul cutiei?Scanarea cu VagCom nu a aratat nici o eroare la cutie.

Multumesc

Modificat de vik36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am intrebat la doua service-uri care se ocupa cu reparatia cutiilor automate si mi-au spus ca ar fi blocul de valve plus ulei si manopera ma ajunge 30 milioane la Bucuresti. Cunoaste cineva pe zona Moldovei un service care se ocupa de cutiile automate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Laurentiu32Ce ai tu acolo este un exemplu clasic de valva blocata/obosita/murdara. NU trebuie schimbat tot blocul de valve, ci trebuie desfacut si schimbat unele valve sau curatate. Este imposibil sa fie manopera 30 de milioane, blocul de valve se scoate foarte usor, in 10 minute si se inlocuieste. Curatarea sa dureaza mai mult, dar n-ai cum sa ajungi la preturile alea mari! Du-te si curata valvele si schimba uleiul mai des pe viitor!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt din iasi si am un vw golf4 1.9 diesel 131cp model asz cutie automata tiptronic , si am o problema legat de cutie , cand este in drive  din treapta 2 spre 3 se tureaza super mult ca si cum ar patina ambreajuj sa zic , iar apoi da un sut puternic la schimbarea vitezei a3-a , stie cineva ce ar avea , de la ce ar putea fi  , daca s-a mai confruntat careva cu problema asta , si ce rezolvare as gasi sau a gasit . multumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cushca. Este tot o situatie ce tine de blocul de valve din ce-mi dau eu seama. Da sutul puternic pentru ca undeva simte o lipsa de presiune. Daca nu patineaza in alte trepte si daca odata schimba in viteza a III-a nu patineaza, atunci eu as incerca o curatare de valve la bloc SAU un bloc SH dintr-o sursa relativ sigura. Dupa ce ai curatat blocul de valve/schimbat blocul neaparat schimbare ulei ca sa nu se duca pilitura din nou in valve sa le blocheze din nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Executron ideea este ca tipul de unde am cumparat masina a inlocuit si el blocul plus schimb de ulei , la reprezentanta , am gasit si facturile in masina cu tot cu bon de la remesa iasi , asta acum vreo 3 ani , si plus de asta legat de patinaj la schimbarea vitezei , dupa ce schimba din 2 in 3 patineaza cumva, gen turatiile se ridica dar viteza nu creste constant cum ar trebui , fix dupa ce nu mai patineaza se simte in caroserie "zvacul" cresterea de viteza brusca, crezi ca in 2-3 ani s-ar fi putut strica blocul de valve, tinand cont ca el a inlocuit pe la 200.000 si ce va de km " asa spune omul " si  bloc si ulei , nu completat ci schimbat . mersi !

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Colegii, va deranjez si eu putin.

Masina: Tiguan 2007 / 2.0 TDI / 140cp / Tiptronic 6+1

  1. La plecarea de pe loc, in afara de la prima pornire de pe loc dupa ce o pornesc, pleaca mereu cu a 2-a, indiferent daca drumul este drept sau in panta
  2. La retrogradare, in D, aplica o frana de motor ca o smucitura 4 --> 3 --> 2.
  3. Desi are 6 viteze inainte, la 130km/h, masina are 3000 rpm in a 6-a
  4. Masina are 205.000 km reali (a intrat in tara la 197.000), documentati la VW, fara schimb de ulei in cutie pana acum

Eu sper ca asa este setata cutia pt Tiguan si ca nu am probleme cu ea.

La test pe VCDS nu apare nici un fel de problema.

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!