Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

mihaioprinoiu

Ok, din câte știu intră mai mult 9 l. Era indicată să stai acolo camd s,-a făcut operațiune. Dacă nu te superi cât te-a dus și ce ulei ai băgat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu foarte multe detalii tehnice. uleiul si filtrele au fost luate de la ei, iar toata operatiunea m-a costat 1100 ron. dar sincer, au parut neprofesionisti in conditiile in care am pus intrebarea capcana: "ce fel de cutie este aceasta?" si mi-au zis ca nu stiu exact, dar nu este nici tiptronic, nici dsg :-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaioprinoiu

Da ciudat, sper să nu îți fi luat banii degeaba, nu au pus și tester pe ea? Cum arată? A mea are următoarea așezare, P N R D apoi un dreaptă +-și în jos 4 3 2 nu pot trimite poza ca îs la munca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata a mea...probabil si a ta este la fel

post-156877-0-59427600-1439386415_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaioprinoiu

Da sunt la fel. Am observat și eu ca în ultima vreme în a 5 trage mai greu, asta după ce i-am schimbat garnitură la chiulasa, cei drept înainte nu prea i-am dat talpa ca avea problemă cu garnitura, o să încerc să văd cum trage după 100 dar mi s-a părut ca mai greu, nici nu am avut unde să o alerg după ce am scos o din service

Nu mai zic ca i-am curățat ai turbină și primele 4 trepte trage foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Acest tip de CV are o mica problema de proiectare si am discutat cu cei de la MERCOM Arad care mi-au recomandat sa o dau lor spre reconditionare (se inlocuiesc piesele defecte si se verifica celelalte componente). Am amanat dar nu mai merge si finalul este acelasi: reconditionare sau inlocuire cu una manuala (+ ambreiaj + comenzi). Reconditionare sa o faci NUMAI la ateliere specializate in CV automate ca in Service-uri iti iau bani mai multi (ei le demonteaza si le trimit tot la service dedicat).

Succes.

 

PS Te pregatesti pentru o cheltuiala mare (pana la 7.000 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna si mai ieftina solutie este trecerea la cutie manuala! cheltuiala nu este foarte mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Un mecanic in cutii automate tiptronic pe langa Bacau cunoaste-ti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie să imi desfacă capacul cutiei că să pot ajunge la blocul cu valve.Am achiziţionat personal valva N91 şi aş dori să o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O poti face singur. Vezi ca am scris eu un tutorial pentru schimbarea uleiului pe pagina de la Passat B5. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare!


Am un golf 4 , tip motor AVU, 1.6 ,cutie automata (p+r+n+d+3+2+1).


pe vara mi-a mers perfect cutia, in schimb de cand sa racit afara "patineaza" in primele doua trepte in principiu.


mai exact dimineata se tureaza si pleaca dupa cateva secunde, iar daca apas pedala maxim imi da soc, dupa care pleaca cu demaraj.


acum 3 luni am verificat uleiul si era galben, curat... treaba se schimba dupa ce ajunge la 90 grade... daca apas pedala incet ruleaza normal fara soc....dar tot are o intarziere de 1-2 sec.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

socul la demaraj apare de la o electrovalva obosita.

Daca era doar patinare, putea fi problema de ambreaje sau frana la cuplajele epicicloidale

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu update:

mie imi baga ulei in vasu de expansiune.

acum am zis sa incerc sa fac un nivel la ulei cutie...si surpriza... ulei 0.... este foarte posibil ca uleiul sa fie din cutie.

schimbat tot ulei si filtru si acuma merge foarte bine masina.

ideea este acum unde ar putea sa faca tranzitia asta incat sa o stopez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca uleiul e din motor. Ai garnitură sau chiulasa fisurata... Nu cred ca are cum să ajungă din cutie uleiul....

Cât te-a dus schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400 lei

eu am înțeles ca exista ca automate si o trecere care încălzește uleiul când este frig si ar trece prin radiator.... Dar o sa verific .... Problema este ca nu pică deloc ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia automata are racitor apa/ ulei. Raceste uleiul, nu il incalzeste. Deci poatete sa ajunga uleiul din cutie in apa. Se verifica acel racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut..detin un golf 5 1.6 fsi an'04 cutie triptronic..problema este ca atunci cand se incazeste motorul (ajunge temp motorului la 90°) imi zvagneste din treapta a 4 in a3 si cand o bag pe revearse sau neutru in drive..care ar fi cauza? Mentionez ca nu s a schimbat uleiul din cutie niciodata si are 190 de mii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 90% din cazuri este vorba de uleiul din cutie schimbat + filtru , 5% racitor ulei  si 5 % defect electric sau mecanic (daca ai asa ceva mai bine ii faci conversie pe manual)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia este automata clasica, nu cred ca este DSG. Deci problema ar fi la blocul de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai i am schimbat filtrul de ulei si uleiul la cutie, se observa o inbunatatire dar tot svagneste..un mecanic bun cunoaste cineva..o recomandare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Ai uzura pe blocul hidraulic si posibil si pe partea de frictiune din cutie, in mare parte datorate lipsei de intretinere a acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate recidiva in ceva mai grav sau ce e de facut?

Si poate recidiva in ceva mai grav sau ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se va inrautati pana la punctul in care nu va ma cupla o treapta, etc Se poate repara cutia ( exista firme sau mecanici priceputi) sau se inlocuieste cu alta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivul Duratrans Shock Remover ar fi o solutie?

 

 

Salut..detin un golf 5 1.6 fsi an'04 cutie triptronic..problema este ca atunci cand se incazeste motorul (ajunge temp motorului la 90°) imi zvagneste din treapta a 4 in a3 si cand o bag pe revearse sau neutru in drive..care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!