Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

ace ,spune si tu cat te-au costat valvele si de unde le-ai luat ca ma intereseaza si pe mine ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta mea daca valvele nu sunt arse faptul ca smuceste la scimbat se datoreaza pierderii de presiune pe langa o-ring -ul din capul valvei

asa ca se da jos cutia se scot pe rand valvele (in prealabil se comanda o-ringurile) se curata frumos si elegant se verifica sigurantele de la placile de ambreiaj colierul de frana se schimba oringurile si se monteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Va supun atentiei o intrebare:

la o masina cu cutie automata(tiptronic), daca se strica(cutia) si costurile pentru reparatie sunt foarte ridicate, se poate inlocui cutia cu una manuala?

Bineinteles respectand codurile de motor, ar fi posibila aceasta schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Hai noroc am si eu o intrebare pentru voi .

la masina din semnatura am cutie triptronica 5 trepte vreau sa schimb uleiul si filtrul masina am aduso acum 5 ani din Germania am schimbat acum distributia si vreau sa mai schimb ce mai e de schimbat ce service imi recomandati sau care dintre voi ma poate ajuta contra cost normal

si mai trebui schimbat ulei ceva pe undeva la diferential la ceva?

mersi

cutia merge ok nam problem cu ia am facut vreo 70mii de cand am aduso

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu automata pe passat (motor 2,5tdi) si  de catva zile ma confrunt cu urmatoarea problema :
in D nu mai trece de 70km /h si cam 2000ture , , ce poate fi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna sunt nou pe forum .am un sharan 2005 tiptronic si am o probleme nu schimba viteza 3,4,5 numai dupa 5 min de relanti. am vazut ca si alti au aceeas problema . ce ziceti ma puteti ajuta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Wekeendul trecut am schimbat uleiul, fitrul si garniturile la cutia automata. Pe magnet era cca 1 mm de span fin depus insa diferenta de culoare intre uleiul uzat si cel nou era mare. In poza se poate vedea.

Pret total 550 ron (4 litri atf, filtru, garnitura baie, garnitura filtru)

post-59592-0-53664300-1372941657_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,imi ce mii de scuze daca postez gresit,sunt membru nou si nu ma descurc foarte bine,am o probleme foarte mare care nu ii pot da de cap,am un passat b5 2.5 tdi tiptronic,problema este ca a ramas cutia blocata in treapta a3a si nu mai schimba nici o treapta de viteze,va rog din suflet sa ma ajutati cu orice sfat sunt disperat,am fost la foarte multi mecanici si nu au putut sa ii dea de cap,am facut si teste vag-com din care reies erorile urmatoare: P1857 -35-00- semnal de incarcare de la modul motor defect si P1851 powertrain data bus:missing message from abs controller,care ati patit acceasta problema va rog mult sa imi spuneti cum ati rezolvato,stau prost financiar si nu imi permit sa irosesc banii aiurea pe mecanicii amatori din bucuresti.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,dudu1307 ziceai mai sus de schimbat oringurile.De unde se pot cumpara ?Vreau sa imi schimb uleiul, sa curat blocul de valve si eventual sa schimb oringurile.Am avut o eroare la cutie,s a sters eroare masina merge dar am din cand in cand mici zvacniri(pulseuri),nu sant brutale dar exista.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare

am si eu un vw passat 2001 96kw tiptronic si am urmatoarea problema: in momentul in care pun cutia  in R are doua smancituri puternice dupa care merge in spate, dar daca incerc sa accelerez nu mai merge deloc, trebuie sa o pun in D si pe urma inapoi in R ca sa merga din nou  .dar pe urma  la fel cand o pun in R are aceste 2 smancituri puternice. daca o las de la sine sa merga smanceste de 2 ori si pe urma merge normal pana ce franez, in m omentul cand se opreste masina din nou incepe si smanceste ,dimineata de obicei cand e rece motorul nu are aceste smancituri  .in D merge perfect nu are nici un fel de probleme tiptronicul functioneaza....doar ca am impresia ca pleaca cam greu de pe loc, are o intarziere pana ce se tureaza putin ,pe urma merge foarte bine. schimba ok .am facut un test si am urmatoarele erori:

 

18158 - P1750 Voltage supply
Voltage too low, 35-10, intermittent

18265 - P1857 Load Signal
Error Message from Engine Contr., 35-10, intermittent

17125 - P0741 Torque Converter Clutch Circ.
Performance or Stuck Off, 35-00

 

 

ma puteti ajuta si pe mine :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

sau, este posibil sa ai probleme cu calculatorul cutiei de viteze, asa cum am eu acum, din cauza apei ce a intrat in el.

codul este 8DO297156BT si incerc sa caut un altul, motiv pentru care va rog, daca stiti pe undeva unde l-as putea gasi, dati-mi va rog de stire.

asta tot incerc sa-l "reconditionez" dar merge si nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Referitor la post #483 pagina 25 din acest topic.

Intrebare: este aceiasi persoana la care se face trimitere  in dec 2014 pe topic Info sharan pag 59 post #1168 si #1169, cu numele Alin (dudu1307)?

 

sal
am sharan tiptronic 2003
cod motor auy
se aprinde esp si smuceste la schimbare
stie cineva de ce
n-am schimbat uleiul de cind am luat-o
aprox 60.000km
vreau si eu preturu la ulei si filtru
ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut domnilor.

Am un Audi B7 2.0 TDI BPW, cutie multitronic 7+1 trepte si doresc sa-i fac serviceul dar am niste nelamuriri

1) Stiu ca am un filtru in cutie dar din scheme se pare ca trebuie sa demontez toata cutia pentru a ajunge la el pe cand unii spun ca dau jos doar o tava si ca filtrul iese usor.

2) Am cerut o oferta de pret la Porsche Timisoara pentru service multitronic, pe oferta am vazut o "conducta ulei", am cautat in audi workshop si am descoperit ca aceasta are un filtru inauntru (incorporat)

 

Oare am 2 filtre la cutie sau numai 1 ca nu stiu ce sa comand?

 

Am citit pe forumuri ca filtrul de pe conducta ar fi fost ulterior scos deoarece nu isi avea rostul si inlocuit la service cu "un capac" dar in Audi workshop am gasit ca sunt 2 tipuri de cutie, cel cu filtru interior si cel cu filtru exterior!

 

pretul pentru filtrul interior e 100 de lei (oferta Augsburg)

pretul pentru "conducta ulei" e 1100 de lei (oferta Augsburg) si 1500 Porsche Timisoara

 

Ideea e ca daca fac serviceul la reprezentanta ma costa manopera 500 de lei si daca il fac acasa 0 lei.

Am cunostiinte de mecanica solide, am atelier, am scule dar nu am scheme concrete si adevarate.

Daca are cineva experienta si a mai desfacut o astfel de cutie sa imi spuna si mie. Nu as vrea sa comand filtrele si sa constat ca am cheltuit 1100 de lei aiurea si nici nu as vrea sa stau cu masina desfacuta deoarece nu pot lucra la ea decat in weekend.

 

Am cumparat deja ATF-ul. am gasit OE cu 75 de lei/ litru

Modificat de iorgcr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Îmi poate explică si mie va rog pentru ce sunt funcțiile 4 3 2 de la tiptronic. Stiu ca daca pun in 2 am doua trepte si așa mai departe. Am observat ca in oraș daca merg cu modul 4 prin oraș am consum mai mic. E ok să merg așa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepte fixe, nu schimba masina mai departe , ramane in treapta respectivz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt fixe pentru ca daca puin in 4 si plec de pe loc se simte cum schimba 4 trepte, la fel si 3 respectiv 2. am o bora 2001 1.9 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Imi cer scuze daca s-a mai postat aceasta problema, dar am navigat ceva timp pe forum si nu am identificat o problema asemanatoare cu a mea. Am achizitionat de curand un GOLF IV 1.9 TDI 131 CP cu cutie automata. Problema este ca in momentul in care accelerez foarte puternic, iese efectiv din viteza, in plus, in viteza a 5-a imi este foarte greu sa accelerez la mai mult de 120 km/h din cauza aceleiasi probleme. In momentul in care ajunge la 2500 rpm in viteza a 5-a iese din viteza si pot trece de acest prag accelerand foarte foarte incet. Cel mai deranjant lucru este ca nu pot depasi in conditii normale la drum lung...Am schimbat uleiul si filtrele de la cutia de viteze, dar nu am observat nicio imbunatatire   :(. Singura rezolvare ar fi sa schimb cutia de viteze? Daca a mai avut cineva aceasta problema si ma poate ajuta cu un sfat, as fi foarte recunoscator!


 


OFF: am postat din greseala in topicul "Cutia de viteze" si nu am reusit sa sterg post-ul. sper sa nu deranjez prin asta 


 


Cu respect


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaioprinoiu

Dacă îți da treaptă inferioară așa e normal când accelerezi brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi da treapta inferioara, pur si simplu decupleaza....sa nu mai zic de kick down, de fiecare data cand ii dau kick down decupleaza indiferent de treapta de viteza in care sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaioprinoiu

E clar din cutie acum nu știu ce să zic, mie nu s-a recomandat să umblu la cutie doar înrreprezentanță, unde am și sunat și mi-a zis ca uleiul la mala tiptronicul de pe mașină mea nu se schimba cu se verifica, e o operație mai complicată ddacă nu ai ce îțitrebuie, e vvorbă de presiune temperatură etc. Eu zis ca trec pe manual când mă lăsa, am înțeles ca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbul de ulei a fost facut in reprezentanta volkswagen din craiova (serpico) pentru ca eram prin zona. masina a fost lasata acolo 12 ore ca sa se raceasca uleiul din cutie. au bagat aprox. 4,5 l de ulei si chiar am crezut ca se va remedia problema, dar nu s-a imbunatatit nimic. si am uitat sa specific, cutia reactioneaza la fel si cand schimb manual vitezele....multumesc mult pentru raspuns. daca totusi cineva stie ce problema ar putea avea, inca sper ca se poate remedia problema fara sa cumpar alta cutie  :(

Modificat de razvanpr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!