Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

xxnelu din pacate ce am gasit nu este suficient, din cauza asta am cerut celor care au astfel de documentatii sau care stiu link-uri (altele decat cele ce s-au dat pana acum) sa mi le dea si mie.

asa cum am spus la inceput am aceasta masina de o saptamana si nu am nici un fel de documentatie despre ea, asa ca in afara problemei de acum de la cv vreau sa fac rost de cat mai multe documente despre acest model. oricum, in masura in care fac rost de documentatii care nu le-am vazut aici am sa vi le pun si voua la dispozitie (doar asta-i spiritul forumului, nu?)

multumesc pentru incurajari si-am sa va tin la curent cu toate cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vreau si eu, ceva documentatie sa stiu si eu unde se afla simeringurile la aceste cutii. Avand aceeasi problema cu scurgeri de ulei dar la alt simering. Am mai vazut problema cu scurgeri prezentata in acest topic dar nu a dat nimeni o rezolvare si un cost estimat (e drept ca la ei au aparut scurgerile dupa schimbul uleiului din cutie, au pus prea mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru incurajari si-am sa va tin la curent cu toate cele.

@mgroner

@xxnelu

Sa ne ajutam unii pe altii, asta-i spiritul forumului, nu?

Studiez de mult problema si ma documentez, adun toate materialele, e bine sa pastram legatura si sa punem la comun ce avem.

M-as si pricepe si incumeta sa ma apuc, sa-mi bag nasul sa o repar daca as fi avut un garaj sau o curte macar, dar in fata blocului la sosea circulata...era sa ma calce pe picioare numai cat m-am bagat pe dedesupt sa vad cu ochii mei cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine am depistat problema.

Este vorba de simeringul dintre cutie si motor, nu este scump dar manopera de demontare si montare a cutiei inseamna ceva.

Pana una alta am schimbat tot uleiul in cutie cu filtru si garnitura de baie. In uleiul vechi nu am gasit nimic suspect pe magneti, arata chiar bine uleiul - avea inca o culoare galbuie. Mentionez ca am masina de 3 ani si nu am schimbat niciodata uleiul in CV si am cam 35000 Km cu ea, cine stie daca a fost schimbat vreodata. Masina are in prezent 285ooo Km.

Pentru cei interesati sau cu probleme am aflat ca si in Sibiu se repara astfel de cutii dar cam la aceleasi preturi ca in Timisoara sau Constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locdeparcare
as dori si eu un nr de telefon al lui GEORGE din Constanta sau o adresa. am vazut ca l-ati laudat. am si eu un passat din 2001 tiptronic si pe marsarier nu se mai deplaseaza masina ci doar se tureaza. merge doar fara sa accelerez pe R. doar ce i-am schimbat uleiul.

George - Reparat cutii automate - Constanta

Nr. tel.: 0722.284.694

Este un service unde se fac NU numai reparatii la cutii automate.

Sper sa nu aveti nevoie de el. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu o problema cu un golf 4 1.9 tdi din 2002 cutie tiptronic.

pana in ianuarie anul acesta ma plangeam de mici smucituri cand schimba din treapta 1a intr-a 2-a pe D iar in + si - dintr-a 2-a intr-a 3a

asta nu e nimic pe langa ceea prin ce trec de cateva luni .

masina a stat in curte din august anul trecut pana in ianuarie...cand am schimbat bateria si am repornit-o am obsercat ca nu imi mai schimba vitezele.

sa fiu mai explicit..in treptele 3 4 D schimba 1a a 2a dupa care se tureaza extraordinar de tare fara a continua sa schimbe urmatoarele trepte.

pe + si - dupa treapta a 2-a nu mai schimba ,nici daca ajunge turometrul pana la 6000 de turatii...

am dus-o la mecanic si mi-a schimbat uleiul din cutie, a zis ca a gasit niste erori legate de senzorul de la temperatura uleiului din cutie si termostatul defect ,piese pe care le-a schimbat.

a resetat impreuna cu cei de la vw computerul masinii sa recunoasca noul ulei.

in afara faptului ca s-a eliminat in mare parte acel sut pe care il dadea din treapta 1 intr-a 2a si de felul in care schimba vitezele acum(mult mai lin), problema nu s-a rezolvat.

trebuie sa o las cel putin 10 15 minute cu motorul pornit inainte de a pleca de pe loc,daca nu,dupa treapta a 2-a nu schimba vitezele.

va rog ajutati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demontare am vazut dece era simeringul framjuri, gatul convertizorului este fisurat si sapa in acel simering.

Pe scurt am nevoie de convertizor.

Daca ma poate ajuta cineva cu ceva corespondente sa stiu de pe ce alte cutii se poate folosi acest convertizor as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristisan_2000

Buna seara

Nu am mai scris de mult in acet topic...de cand am reparat cutia la constanta si merge perfect de atunci.....insa avand in vedere ca vreau sa plec din tara pt o perioada mai mare de timp ma gandeam sa iau si masina si l-am sunat pe George (mecanicul) care imi recomandase ca la 20k sa shimb uleiul de la cutie, insa mi-a recomandat Ulei atf Vaico 7l (plus filtru)

Problema este ca m-am tot uitat pe siteuri inclusiv wwforum si nu gasesc tipul asta de ulei ...Ma poate ajuta cineva cu niste informatii suplimentare

Va multumesc anticipat...si conduceti prudent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit convertizor SH si un simering nou. Merge ca noua. Parca niciodata de cand am masina nu a tras asa bine...

Ma declar un "Tiptronic Fericit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! apropo de george de la constanta:i-am gasit numarul pe forum aici am sunat am vorbit cu meseriashul de la service de la el ii zic ce probleme aveam( nu-mi mai mergeau vitezele 2-a si-a 3-a) el imi zice ce trebuie facut ca trebuie schimbat nu stiu in ea ca, convertizorul este bulit..ok am zis eu.. cat ma costa? el zice 36 mil si pana la urma ne-am inteles la 34 mil! pun mashina pe platforma vineri si plec cu ea de la ctza,eu fiind din tulcea, duc mashina la service la el face mecanicul o proba,imi zice ce trebuie schimbat,ca convertizorul este bulit si trebuie schimbat si el..ok zic eu cand vin dupa mashina? el zice luni seara e gata! normal ca luni nu era gata lasa ca vi marti te sun eu cand sa vii marti!..ok.. pe la pranz ma suna meseriashul vino ca mashina merge brici..super bucuros ma urc in microbuz si ajung la ei la service( G&G). imi da mashina facem probe cu ea,imi zice ca trebuie schimbat ventilatorul de la AC ca de la ala mi s-a stricat cutia..ok zic eu il schimb..le dau banu..imi face garantia.. iau hartia si plec..nu cer nimik..chitantza factura nu ma interesa..decat sa mearga mashina.. plec spre tulcea vad niste smuciri ..dar meseriashul a zis ca sunt de la ventilatorul de AC..imi zic eu asa trebuie sa fie..cand merg spre tulcea peste 100..pe la 140 eram viteza 4-a 3000 ture dau 5-a din manual tot 3000 ture..mai nu merge cum trebuie imi zic..sun pe mecanic si-i zic problema..el zice hai inapoi sa punem testerul sa vedem..si cand ma intorc imi zice ca-i posibil sa fie de la convertor..cand aud sa fac spume..ajung la service pune testeru..facem o tura si-i da eroare de convertor..pai si-i zic de 34 de mil ce mi-ai facut frate?..pai meseriashul zice:ti-am schimbat ce trebuia schimbat adika capacul de la cutia de ulei,set discuri,ulei si filtru de ulei si pt astea mi-a luat 34 mil IN CARE NUMAI MANOPERA E DE 20 mil..cand aud sa fac CRIZA DE NERVI! si-am inceput tiganeala..am zic ca fac urat rau de totsi meseriashul ce zice..stai sa vezi ca,caut eu un conversor la mana 2-a si-a gasit unu la 200 euro si-l platim noi si gata sa nu fie scandal..GEORGE zice ce-ai mah cum sa platesc eu(cand meseriashul ii zice pun eu 4 mil si pui si tu 4 mil GEORGE si-i facem mashina la baiat).si-i intreb e NORMAL SA TI SE ZICA: MASHINA MERGE BRICIIIII.. sa dai banu si cand pleci sa-ti apara alta problema pe care numai voi o puteti remedia si sa-mi luati alti bani cu japca pt ceva ce trebuie sa faceti de prima oara? NORMAL CA N-AM SCOS.O LA CAPAT CU EI.. si va cer o parere legata de problema asta a mea.. E NORMAL SA FACI ASA CEVA?SA CERI 20 MIL PE MANOPERA(desfacut cutie si pus la loc).cand am vb cu GEORGE la telefon mi-a zis ca manopera e de 300 euro.. imi iubesc mashina imi place s-o conduc(am un passat break 2005 1,9 131 cai tiptronic) dar..meseriashi ca GEORGE ma fac sa renuntz la mashina hidramata..toata stima si tot respectul.. 0763795130 numarul meu pt cei ce vor sa afle mai multe de ce-am patit azi cu meseriashii din ROMANIA!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera stiu ca e aici in Bucuresti intre 200 si 300 euro.

Am auzit de oameni multumiti de acolo, urat despre ce spui, rezolva cumva amiabil, nu cred ca o sa dea cu bata-n balta pentru cateva sute de euro.

Poate nu a fost discutia clara din capul locului.

ps. cand aveti o cv. tiptronic si reparatia duce spre mia de euro, vedeti mai oameni buni ca o mie de euro costa una sh cu garantie 12 luni.

Buba lor e blocul de valve si convertizorul. Dar nu cad asa gramada, toate odata, la peste 2oo.ooo km in sus.

Mai ales la Passat, unde schimbi uleiul pe jos plus filtrul, singur la curte cu o bere-n mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut! Hai ca m-am chinuit 1 zi sa ma inregistrez si sa iti raspund la problema.Si imi doream atat de mult sa iti raspund pentru ca si eu am trecut prin asta.Problema este asa: in momentul in care o cutie de viteza automata (la vw cel putin) are o problema (de ordin electric, tehnic, hidraulic) intra intr-un mod de avarie.Asta inseamna ca poti merge cu masina, dar doar in viteza a 3-a si in marsarier.Ca sa intre in modul de avarie, trebuie pusa pe D si turata pe loc si apoi face o smucitura destul de puternica.La mine insa, aparea acest mod pe bord, in sensul ca stateau toate becurile de la cutie aprinse (P R N D- ca si cum era in toate deodata). Si la mine a inceput tot facand asa , mici smucituri, pana s-a crapat tulumba.S-a crapat tulumba si pentru ca eu am fost prost si m-am luat dupa cei de la Porsche Romania care acum vreo 2 ani mi-au zis ca NU TREBUIE SCHIMBAT ULEIUL IN CUTIE.In loc sa vin sa citesc alte pareri pe forum, am luat de bun ce au zis ei si nu l-am schimbat.

De cele mai multe ori la Passat/Audi cu Tiptronic cade convertizorul din cutie(se mai numeste grupul electro-hidraulic) Daca intrebi pe oricine priceput la cutii iti va spune ca asta e problema cutiilor astora.La mine a fost alta pentru ca nu schimbasem uleiul.

Vreau sa iti spun doar sa nu te joci cu treaba asta.Dupa ce a cazut cutia(in sensul ca mergea doar in acel mod de avarie), am fost la un asa zis specialist din Valcea (service-ul RENAULT Flamicon).Nu mi-ar ajunge 3 pagini de net sa iti spun cum si-au batut joc de masina (au rupt o piesa din cutie si au incercat sa fabrice alta la strung,au pus caltzi si silicon ca sa tina presiunea, au zis de 2 ori ca e gata masina si nu mergea, au pus cutia stramb si curgea ulei dupa mine ca dupa tren).Si asta, tot din o vina de a mea, ca am mers pe mana cuiva, desi stiam de la niste prieteni, ca daca exista un om extrem de priceput in cutii automate, este un tip de la Timisoara care repara cutii automate de vreo 9 ani.El a reusit sa imi spuna, prin telefon, ce avea masina, fara sa o vada, dupa ce aia de la service o avusesera 3 saptamani.Am pus masina pe pltaforma, a ajuns vineri seara acolo iar sambata dimineata era gata.Tipul are banc de probe de cutii automate adus din SUA, are piese originale de cutii din contract cu fabrica, ce sa mai, e meserias.Daca ai putea vedea ce masini are in curte, la reparat, ai intelege.Oricum, daca vrei, da-mi un mesaj si iti dau numarul lui si il suni sa iti zica ce crede el despre problema ta.Eu unul , desi din Bucuresti, nu am avut habar la cine priceput sa ma duc in Bucuresti pt cutie.TIpul asta mi-a fost recomandat de foarte multa lume, si acum il recomand si eu, pentru ca face o treaba serioasa.

Oricum, cutia ta nu este stricata ..dar asa a inceput totul si la mine.SI INCA CEVA : ULEIUL SE SCHIMBA PE LA 40 000 KM DACA NU VREI SA ITI BATZI JOC DE CUTIE SI SA TE TINA.la MINE TRECUSERA 40 000 PESTE LIMITA!!:D

salutare .Pentru cutiile hidramate ,turbine ,pompe abs eu ii recomand pe baietii astia din UK.sunt sigur ca toti aveti pe cineva acolo sau macar pe cineva care va poate ajuta.aici aveti explicatia fiecarei simptome si atentie baietii ofera garantie 2 ani la defectele astea.Asa ca nu fva luati dupa toti"specialistii"ca va jupoaie si apoi dau din umeri

http://www.ecutesting.com/audi_a4_a6_multi...ic_gearbox.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt inginer mecanic si in anii `90 nu aveam niciun fel de documentatii. Mi-am bagat "nasul" in doua cutii automate. Efectul? Ambele cutii "resuscitate". Daca asta iti poate spune ceva, daca iti poate da curaj!? :vaidecapulmeu:

buna ziua.as dori sa va cer o parere despre urmatoarea simptoma la o cutie hidramata cu 4 viteze la un audi a4 1996.Merge la rece cu viteza a 3-a ceea ce am inteles ca e un fel de safe mode.Ciudat e ca daca se incalzeste functioneaza perfect.Mentionez ca am schimbat de curand consumabilele filtru,garnitura si ulei.Credeti ca poate fi de la ulei??Am mers la un specialist ca mi-a spus ca trebuie dat jos blocul cutiei si schimbate valvele si electrovalvele+facut un FLUSH adica scos tot uleiul din cutie si pus altul(pretul e pe masura).ce parere aveti??multumesc

Modificat de audia4man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu o problema cu un golf 4 1.9 tdi din 2002 cutie tiptronic.

pana in ianuarie anul acesta ma plangeam de mici smucituri cand schimba din treapta 1a intr-a 2-a pe D iar in + si - dintr-a 2-a intr-a 3a

asta nu e nimic pe langa ceea prin ce trec de cateva luni .

masina a stat in curte din august anul trecut pana in ianuarie...cand am schimbat bateria si am repornit-o am obsercat ca nu imi mai schimba vitezele.

sa fiu mai explicit..in treptele 3 4 D schimba 1a a 2a dupa care se tureaza extraordinar de tare fara a continua sa schimbe urmatoarele trepte.

pe + si - dupa treapta a 2-a nu mai schimba ,nici daca ajunge turometrul pana la 6000 de turatii...

am dus-o la mecanic si mi-a schimbat uleiul din cutie, a zis ca a gasit niste erori legate de senzorul de la temperatura uleiului din cutie si termostatul defect ,piese pe care le-a schimbat.

a resetat impreuna cu cei de la vw computerul masinii sa recunoasca noul ulei.

in afara faptului ca s-a eliminat in mare parte acel sut pe care il dadea din treapta 1 intr-a 2a si de felul in care schimba vitezele acum(mult mai lin), problema nu s-a rezolvat.

trebuie sa o las cel putin 10 15 minute cu motorul pornit inainte de a pleca de pe loc,daca nu,dupa treapta a 2-a nu schimba vitezele.

va rog ajutati-ma

Cum adica sa resetezi computerul masinii pentru a recunoaste uleiul?????????????????????????????????????????????????????? Sunt eu pe langa sau chiar exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.as dori sa va cer o parere despre urmatoarea simptoma la o cutie hidramata cu 4 viteze la un audi a4 1996.Merge la rece cu viteza a 3-a ceea ce am inteles ca e un fel de safe mode.Ciudat e ca daca se incalzeste functioneaza perfect.Mentionez ca am schimbat de curand consumabilele filtru,garnitura si ulei.Credeti ca poate fi de la ulei??Am mers la un specialist ca mi-a spus ca trebuie dat jos blocul cutiei si schimbate valvele si electrovalvele+facut un FLUSH adica scos tot uleiul din cutie si pus altul(pretul e pe masura).ce parere aveti??multumesc

As incepe cu niste intrebari. Ai facut o diagnoza (Vag-Com/VAS), atat la cutie cat si la motor? Nivelul uleiului este corespunzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt posesorul unui A4 din 98 1.8t Tiptronic cod cutie CJQ si de 2 zile a aparut o problema. Am mers cu masina prin oras si la intoarcere dupa ce am parcat nu a mai vrut sa intre in pozitia P. Dupa ce am mai miscat levierul cutiei automate in RND432 SI + - de cateva ori a intrat in poz. P. Insa cand intra in P pe bord nu mai apare P selectionat si nu mai porneste motorul. Pentru a porni motorul trebuie sa pun levierul in pozitia N. Toate celelalte trepte devin incercuite pe bord atunci cand sunt selectate mai putin P. Am desfacut carcasa superioara a levierului dar nu se vede nimic suspect.

Va rog, daca ati mai auzit ceva de genul sa-mi dati cateva sfaturi.

Problema para tutusi mecanica deoarece cand intra in P simt ca un arc care imi impinge un pic inapoi levierul.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal...

Acuma m-am inscris si eu pe acest forum ,am si eu un passat 2002 131CP si de 4 zile am oprit masina ,dupa cateva ore dau sa pornesc din loc si nimic,am accelerat mai tare si mi-a dat un soc si a inceput sa porneasca incet ,la bord au aparut selectate toate vitezele cred ca e blocata in a treia .Cand pornesc dimineata imi apare la bord normal dar nu mai porneste de pe loc ,si cand accelerez mai tare parca se opreste .Daca am posibilitatea sa plec de pe loc foarte incet cam in 500 de metri imi intra in a treia si de acolo pot accelera oricat ca nu are nimic ,cand ajung la o viteza mai mica (viteza 1 sau 2 ) si accelerez tare intra pe avarie .

Am verificat uleiul, sa completat 500 ge grame si tot asa merge ,cei de la reprezentanta VW au zis ca am pilitura in ulei si ca tre sa schimb cutia cu una noua .

Va rog sa-mi raspundeti cei care stiti despre ce este vorba , la tester a dat ceva eroare 17114-GEAR RATIO MONITORING INCORECT GEAR RATIO .Cei de la V.W. au spus ca o cutie noua costa 40.000 DE RON +manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UAU...cum si-au dat seama "mecanicii" ca ai pilitura in ulei? Incearca sa gasesti pe cineva mai serios si mai putin "jepcar", care sa-ti faca o constatare serioasa/reala. Posibile cauze pentru eroarea pe care ai prezentat-o:

17114/P0730 - Gear: Incorrect Ratio

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

Sensor Gear Position Indicator faulty

Mechanical failure

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check Sensor Gear Position Indicator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa ma duc cu Passatul meu la tipul ala din Timisoara ,stie cineva ceva despre el ?Lucreaza bine? Este de incredere?Lucrarea facuta de el este de calitate? Ce ziceti baieti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

AM si eu urmatoarea intrebare legata de cutie de viteze.De la o vreme am observat ca daca pornesc masina dupa ce a stat o vreme...intra ceva mai greu in viteza a 2-a...dupa ce merg cateva minute intra mult mai usor.CAre sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor,

din pacate detin si eu un Variant GIV care sufera acum din cauza cutiei tiptronice la care nu i s-a schimbat la timp uleiul ...

iar din cauza situatiei de acum, in mod constient am mers cu masinuta multi km dupa ce am fost la Samer pentru o verificare.

la momentul respectiv, mi sa spus ca trebuie reparata cutia insa nu am ajuns cu ea la el pentru service, am folosit-o asa cu riscul de a mi se duce de tot cutia. nici atunci si nici acum precizez ca nu putem sa ne conectam la cutie cu diagnoza, am lipsa de comunicare cu cutia.

acum in ultimul ceas, cand masina a inceput sa-mi smuceasca la fiecare treapta, sunt programat la un electrician sa imi rezolve problema electrica de comunicare calculator ---> cutie .... si dupa aceea voi fi obligat sa o repar/inlocuiesc ... :(

am incercat sa scriu cateva cuvinte pentru cei ce isi achizitioneaza masini tiptronice, ii rog eu mult sa mearga sa schimbe uleiul in cutie la timpul potrivit. aceste cutii sunt minunate, eu nu as mai cumpara o masina cu cutie manuala, insa trebuie sa sti sa o intretii, si sa o ducetii la omul potrivit pentru asta !!!!

acum tot ce mai sper este sa pot cat mai repede sa o repar si sa ma bucur de TIPTRONIC !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva partea de comunicare (daca nu o fi problema de codare a cutiei/motorului) dupa care, fa-i schimbul de ulei (eventual si filtru) si dupa aceea vezi cum stau lucrurile, pana sa te gandesti la o eventuala "reparatie"...care reparatie, poate insemna (in multe cazuri) o simpla spalare/curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal...

Acuma m-am inscris si eu pe acest forum ,am si eu un passat 2002 131CP si de 4 zile am oprit masina ,dupa cateva ore dau sa pornesc din loc si nimic,am accelerat mai tare si mi-a dat un soc si a inceput sa porneasca incet ,la bord au aparut selectate toate vitezele cred ca e blocata in a treia .Cand pornesc dimineata imi apare la bord normal dar nu mai porneste de pe loc ,si cand accelerez mai tare parca se opreste .Daca am posibilitatea sa plec de pe loc foarte incet cam in 500 de metri imi intra in a treia si de acolo pot accelera oricat ca nu are nimic ,cand ajung la o viteza mai mica (viteza 1 sau 2 ) si accelerez tare intra pe avarie .

Am verificat uleiul, sa completat 500 ge grame si tot asa merge ,cei de la reprezentanta VW au zis ca am pilitura in ulei si ca tre sa schimb cutia cu una noua .

Va rog sa-mi raspundeti cei care stiti despre ce este vorba , la tester a dat ceva eroare 17114-GEAR RATIO MONITORING INCORECT GEAR RATIO .Cei de la V.W. au spus ca o cutie noua costa 40.000 DE RON +manopera

O cutie noua costa 10000 euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa o cutie noua la VW costa aprox 6500 EURO

Una sh 1000-2000 euro

Si o reparatie capitala 1000-2000 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!